Şimdi Ara

USTAMISIN GÖRELİM !! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
71
Cevap
0
Favori
2.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    akü dolmayacak zaten. allam yaw çok zor bişey anlatmamış arkadaşlar. tek yapman gereken kontk açık 5. vitese takılı inecen arabadan. eski çevirmeli arabalar gibi çevirecen krikoyu.


    Aynen dedigin gibi
  • O zaman ittirir vurdurum alla alla. Bi farkı yok. ha elle uğraşmışım ha ittirp tekeri cevirmişim. Beyni bozar yakar oturur ağlarım sonra...
  • aslında bir de bu tip bi konu açmak gerek. kaafamız hep allak bullak bilgilerle dolu.

    örneğin aküden, şarjı bitmiş bi başka aracın aküsüne aktarma yapınca 2 arabada enjeksiyonlu veya beyin sahibi akıllı arabalarsa durum ne olur her 2 araba açısından da?

    veya ittirince ne oluyor?


    benim şuan bildiğim ittirince kötü şeyler oluyor fakat akümden bi başka arabaya takviye yapınca bişey olmuyor. bu arada aküyü söküp takmak kötü bi şey. takviye verene ne olur alana ne olur detaylıca açıklığa kavuştursak nasıl olur?
  • Hayatımda bundan daha saçma birşey duymadım.
    1- son viteste bile bijon anahtarı ile tekerleği döndürmek kolay olmaz
    2-Döndürsen dahi motoru bu yolla çalıştıramazsın çünkü çok yavaş döner
    3-Çalıştıktan sonra en yavaş haliyle 35-40km hız yapacak devirde dönen lastikten fırlayan veya oranı buranı sıkıştıran bijon anahtarıyla hastanelik olursun
    4-Bu saçma işle uğraşırken bijonları da kırarsan o zaman seni olduğun yerden sadece çekici kımıldatabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SabitSalınım -- 24 Aralık 2006; 2:08:29 >
  • Aracı vurdurarak calıştırmak zararlıdır derler çüknü vurdurma esnasında aktarım organları vuruntu yapar bu vuruntu parcaların önemli bir ömrünü yer aküyü söktügünüz zaman aracta sürekli elektirik alan saat teyüp hafızası ve benzeri şeyler sıfırlanacagı için zararlıdır takviye yapmanın kutupları dogru bagladıkca yani artı artıya ve eksi eksiye gelcek şekilde bir zararı yoktur burada ise dikkat edilmesi gereken şey elektirik veren aracın çalışırdurumda olmasıdır.Çünkü elektirik verdiginiz aracın aküsü tamamen bitik sizin akünüzde zayıf ise aküler bir birine baglandıgı zaman toplam enerjiyi eşit olarak paylaşcakları için zayıf aküyüde bitire bilir ama aracınız çalışır durumda ise çekinmeniz gerekmez dinamo gerekli elektirigi üretecektir. Bu sebeble yolda kalmış insanlara yardım etmekten kaçınmayın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım

    Hayatımda bundan daha saçma birşey duymadım.



    cok az sey biliyorsun o zaman
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kibrit


    quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım

    Hayatımda bundan daha saçma birşey duymadım.



    cok az sey biliyorsun o zaman

    Bende daha ne saçmalıklar var diyosun yani ? :):)
  • Bende Megane ile diyelim yolda kaldım kimse yok bomboş tek başımayım. Kriko ile kaldırdım diyelim dediğinizi yaptım diyelim. Ee benim arabada kontak montak yok ki, bas çalışsın bas dursun. Bu durumda napacaz?
  • Japon arabam bozulmaz onun icin kafami maalesef yoramam..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım

    Hayatımda bundan daha saçma birşey duymadım.
    1- son viteste bile bijon anahtarı ile tekerleği döndürmek kolay olmaz
    2-Döndürsen dahi motoru bu yolla çalıştıramazsın çünkü çok yavaş döner
    3-Çalıştıktan sonra en yavaş haliyle 35-40km hız yapacak devirde dönen lastikten fırlayan veya oranı buranı sıkıştıran bijon anahtarıyla hastanelik olursun
    4-Bu saçma işle uğraşırken bijonları da kırarsan o zaman seni olduğun yerden sadece çekici kımıldatabilir.



    Aman arkadaşım sana saçma geldi ise sen böyle bir şey başına geldiginde kaderinle başbaşa bekle ben bizzat eski arabamı bu yolla bir kaç kez çalıştırdım. hiçte bijon anahtarı fırlamadı. Ama bazı şeyler kabiliyet meselesidir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım

    Hayatımda bundan daha saçma birşey duymadım.
    1- son viteste bile bijon anahtarı ile tekerleği döndürmek kolay olmaz
    2-Döndürsen dahi motoru bu yolla çalıştıramazsın çünkü çok yavaş döner
    3-Çalıştıktan sonra en yavaş haliyle 35-40km hız yapacak devirde dönen lastikten fırlayan veya oranı buranı sıkıştıran bijon anahtarıyla hastanelik olursun
    4-Bu saçma işle uğraşırken bijonları da kırarsan o zaman seni olduğun yerden sadece çekici kımıldatabilir.



    evet katılıyorum.

    böyle çalıştrımak mantıklı igib gözüküyor ama çalıştırdın diyelim sonrasında olacaklar kötü.

    bide arabanın krikodan kurtulduğunu düşünün araba gidiyo gerçi el freni falan çekili olur ama neyse




  • Ben arabanın çalışmasından anlarım şarjında sorun olup olmadığını.Ustalık bunda.Boş akülü arabayı stop edip sonra saçma sapan şekileerle çalıştırmakta değil.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yucoo


    quote:

    Orjinalden alıntı: SabitSalınım

    Hayatımda bundan daha saçma birşey duymadım.
    1- son viteste bile bijon anahtarı ile tekerleği döndürmek kolay olmaz
    2-Döndürsen dahi motoru bu yolla çalıştıramazsın çünkü çok yavaş döner
    3-Çalıştıktan sonra en yavaş haliyle 35-40km hız yapacak devirde dönen lastikten fırlayan veya oranı buranı sıkıştıran bijon anahtarıyla hastanelik olursun
    4-Bu saçma işle uğraşırken bijonları da kırarsan o zaman seni olduğun yerden sadece çekici kımıldatabilir.



    Aman arkadaşım sana saçma geldi ise sen böyle bir şey başına geldiginde kaderinle başbaşa bekle ben bizzat eski arabamı bu yolla bir kaç kez çalıştırdım. hiçte bijon anahtarı fırlamadı. Ama bazı şeyler kabiliyet meselesidir.




  • Bence sen son model teknoloji eseri araclara bin sıradan bir araca binme şarz lambası patlamış falan olur veya kutup başı gevşek kalmış olur aracın yeterince şarz etmedigini anlayamaz sonrada aracı calıştıramıyıp yolda kalırsın

    sana tavsiyem ferrari al yolda kalınca seni uydudan bulup yardıma geliyorlar
  • yucoo arkadaşım . Ellerine sağlık! Uzun zamandır forumda ilk defa birşey öğrendim...
  • işte forumda bu çok var.

    eleştiri kabul etmeyen insanlar. hatta eleştriyi kabul etmeyip karşısındaki insanı suçlayanlar.

    çok komiğime gidiyo yani sen ferrariye bin ben ustaım her arabadan anlarım falan filan demeler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yazılımcı Online


    işte forumda bu çok var.

    eleştiri kabul etmeyen insanlar. hatta eleştriyi kabul etmeyip karşısındaki insanı suçlayanlar.

    çok komiğime gidiyo yani sen ferrariye bin ben ustaım her arabadan anlarım falan filan demeler.


    Kızma yaww kalbini kırmak istemedim sohbet ediyoruz burda

    kırdıysam özürdilerim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    yucoo arkadaşım . Ellerine sağlık! Uzun zamandır forumda ilk defa birşey öğrendim...


    Sende saol
  • Benim arabam Honda, yolda kalmaz

    Kim olduğunu unutup kalacak bile olsa otomatik, vurdurulmaz
  • Yeni nesil arabalarda vurdurmayla aktarma organlarından cok daha fazla şeye zarar verirsin. Arkadaşın dediği gibi 5. viteste volana gerekli hareketi vermek için ciddi bir hızla çevirmek gerekir. Bu hem her çeşit differansiyle sahip araçlarda mümkün olmaz. Doğru bir yaklaşım tabiki ama uygulama zor ve zararları olabilir... Saygılar saolasın...
  • 1. Birisi Debriyaja Basarken 1 kisinin Tekerlegi Cevirmesi Gerekmektedir.
    2. Cekis Iki Tekerlek ile yapilir Birbirinden Bagimsiz degildir.

    3. Burada ki mantikta buyuk vites derken vites dislisinin Buyuklugu yani 1. i vites oldugu kast edilmis olabilir. Yoksa 5. viteste aracin vites oranina ve motor hacimine gore degistigini dusunursek hizin 40 km/h bir hizda bijon anahtarini nasil cikaracaksiniz.
    4.Hadi diyelim tek tekerlekten cekis ile arabayi calistirdiniz arabayi calistirdiginiz anda araba gitmeye baslar, Bu sekilde bol miktarda yaralanma vb sey olarak elinizde 1 giden araba 1 yarali sofor olur yani yine yolda kalirsiniz.
    5.Hadi herseyi yaptiniz iki tekerlegide kaldirdiniz cekisi kestiniz arabayi yere bir kisi yeniden debriyaja basmadan indiremezsiniz. Aku de tekrardan arabayi calistiracak kadar sarj olana kadar bayagi bir ugrasirsiniz.

    Benim burada 3 adet secenegim var.

    1. Aku ye baglanmis calisan aksam harici tum elektronik ivir zivirlari sokup denemek.
    2.Arabayi ittirerek calistirmak (ne de olsa yukaridaki isi de iki kisi yapiyor)

    En cok kullanacagim Secenek ise Madem Hayat guzel Aksiyon aramam ve yol yardimini cagririm.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.