Şimdi Ara

Uydunet Yeni Seri Modem Çıktı - Netmaster CBW-383ZN (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
292
Cevap
6
Favori
35.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evine yeni uydunet kurduracak arkadaşlara tavsiyem: interneti evin her odasında kullanacaklarsa modemi evin merkezine, ortasına bir yere kurdurmaya gayret etsinler. modem evin bir köşesinde olursa diğer taraftaki odalarda çok sinyal kaybı oluyor.
  • flintstones F kullanıcısına yanıt
    Hocam bende sizin yaşadığınız sorunlar yok,

    modem arayüzündeki ayarlar aşağıdaki gibi, bir deneyin belki sorununuza çözüm olur


     Uydunet Yeni Seri Modem Çıktı - Netmaster CBW-383ZN Uydunet Yeni Seri Modem Çıktı - Netmaster CBW-383ZN Uydunet Yeni Seri Modem Çıktı - Netmaster CBW-383ZN Uydunet Yeni Seri Modem Çıktı - Netmaster CBW-383ZN




  • oakenfold_ kullanıcısına yanıt
    hocam ilginiz için teşekkürler. ilk birkaç gün sorunlu gibi idi ama maşallah şu an çok iyi. bu ayarlar fabrika ayarları mı hocam, yoksa değiştirdiniz mi baya bir şeyi. bu ayarları yap daha da memnun kalırsın diyorsan yapayım hocam.
  • Uydu net alacaksanız kapsama alanını arttıracak bir cihaz için en az 100 tl bir ekstra masrafı göze alınız veya TÜRKSATın Netmaster markasından vazgeçmesini bekleyiniz. Zira bu modemlerin 10 tl lik bir wireless mouse kadar bile kapsama alanı yok.
  • flintstones F kullanıcısına yanıt
    şu an sorun yok ise bozmayın ayarlarınızı , bende de sorun yok çok şükür

    eski modemden daha iyi yayın gücü yeni modemin
  • oakenfold_ kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam eski modeme göre bariz fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flintstones

    Aynen hocam eski modeme göre bariz fark var.

    Z4 serisi modeme sahibim haftalardır şikayet ediyoru çünkü sürekli düşük hız alıyorum 10- 13 arası en sonunda uydunet görevlisi de durumu gördü ve değişmeli dedi çünkü yeni modem seri N ile biteni taktı denedik ve tam hız aldım sonrasında Netmaster'ı aradı değişim dedi. Ve fakat Netmaster ne yaptı!?
    Gitti bana benim modemimden bile eski sürüm bir modem getirdi aynı modelin ve kullanılmış bir modem getirdi, resmen attı gitti. Bu kadar çapsızlar işte!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ataman5 kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,

    Bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek isteriz. Uydunet arıza ekipleri ile görüşmemiz neticesinde modem tarafımızca servise istenildiği durumda, abonelerin bu süre zarfında mağdur olmaması için bırakılan test modem bizim tarafımızdan değil Uydunet ekipleri tarafından bırakılmaktadır.Modem servise gelip incelendiğinde değişimi gerekiyorsa aynı model ile değişimi olur, eski ya da yeni model olamaz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER
  • Arkadaşlar bu modemin önceki seriden farkını gören var mı? Bizim evde ciddi bir internet sorunu var. neredeyse her odada bir router var yine de modem verimsiz. (kabloyla bağlanan bile bazen sinyali kaybediyor)

    Az önce uydunet ile görüştüm yeni modem göndereceklerini söylediler. hızı da 25 megabit yaptırdım. Kullananlar çekim kalitesinde bir fark hissetti mi? Malum bu modemde 2 yerine 5 dbi anten kullanılmış deniyor kağıt üzerinde.(evimizde öyle aman aman büyük değil, 4 oda fakat modem tam evin ortasında.)
  • Konuda memnun olanda var olmayanda. Olan daha çok tabi. Ama senin kablo ilede sorun varsa başka bir problem yaşıyırsun. Modem bozuksa değişim fark gösterir ama hariç bir sorun varsa sorun devam edebilir. Değişim sonrası gözlemini bekliyoruz. İnş sorunun düzelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech

    Konuda memnun olanda var olmayanda. Olan daha çok tabi. Ama senin kablo ilede sorun varsa başka bir problem yaşıyırsun. Modem bozuksa değişim fark gösterir ama hariç bir sorun varsa sorun devam edebilir. Değişim sonrası gözlemini bekliyoruz. İnş sorunun düzelir

    Teşekkürler. Evet modem zaten çekim olarak çok kötü. Kablo ile yaşadığım sorun ise modem arızasından akynaklanıyor. Çünkü ısındıktan sonra bir süre kendi kendini resetleyip yeniden başlıyor. Bu günde yaklaşık 2-3 defa oluyor. gelişmeleri ve aradaki çekim farkını wifi analizer ile ölçüp yazacağım. 25 megabit 250 gb akk ile sabahlar olmasın diye gece indirmelerini paketten düşmeyen tarife aldım. açıkçası modem yüzünden zehir olmasını istemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roark -- 11 Aralık 2015; 14:18:03 >




  • iki aydir uydunet kullanmaktayim kurulumda bu yeni modemleri verdiler yaşadığım birkaç sorunu sizlerle paylaşmak isterim, ilk kurulum olduğunda herşey süperdi 25mb bağlattirmiştim hız ve kopmalar gibi hiçbir sorun yaşamadim 2 hafta boyunca daha sonra bağlantida sınırlı ifadesi çıkmaya başladi kopmalar oluştu sorunu kendim çözmeye çalıştim pekçok şeyi yaptim olmadi önce uyduneti aradim birkaç ayarda değişiklikler yaptilar o ara düzeldi 1 gün sonra yine kopmalar başladi sonra netmasteri aradim onlarda birkaç ayarda değişiklik yaptirdi şimdi kopmada hiçbir sorun yok 4 çizgide sabit gibi bazen 3 çizgiye düşüyor kısa süreli bazende full çektiğide oluyor ama oda kısa süreli oluyor kısacasi 4 çizgide sabit gibi, asıl önemli sorun hızda özellikle öğleden sonra ve akşamlari hızda düşmeler yaşanıyor haftaiçi pek bilemiyorum öğlenleri nasil olduğu hızın çalıştığımdan dolayi dün öğleyin yine hızda düşme yaşanınca netmasteri tekrar aradim yine birkaç ayar yaptilar hız birden 23-24 mb fırladi herşey düzeldi şimdi hız testi yaptiğimda ise hız yine 17-19 mb arasi gidip geliyor öğlen(haftasonu için diyorum h.içini bilemiyorum) ve akşamlari hiz 5-7 mb düşüyori hatta 3 mb bile düştüğü oluyor bu durum çok can sıkıcı olmaya başladi, he 10-15-17 mb falan çıktığıda oluyor ama yeniden 5-7 mb civarinada düşüyor ve uzun süre o hızda gidiyor akşamlari, arkadaştan wifi repeater diye bir cihaz aldim bağladim herşeyi yaptim çekimde full çekti 5 çizgiyide gördü hiç düşmedi hatta özellikle akşam saatinde hızın düştüğünde denedim yine 5-7 mb arasindaydi biraz uzun anlattim farkındayim ama benimle ayni sorunu yaşayip çözüm bulan arkadaşlar yardimci olur diye ben ne yapmalıyım şu rooteri al tak bütün sorun çözülür falan diye biliyormusunuz yada sorun nedir netmasteri ariyorum birşeyleri değiştiriyorlar 23-24 mb hızı alıyorum hiç düşmüyor 1 gün sonra yine ayni şey oluyor sorun nedir bir türlü çözemedim benle ayni sorunu yaşayan ve çözen arkadaşlar lütfen yardimci olsunlar




  • Merhabalar,

    5 yıl kadar önce Superonline fiber kullanıyordum ve internet hızımdan, wi-fi'den vs. çok memnundum ama akabinde taşındım ve o günden bu güne çaresiz TTNET kullanmak zorunda kalmıştım, hele AKH denilen saçlamık yüzünden kafamı duvarlara vuruyordum. Velhasıl, en sonunda Uydunet'e geçmeye karar vermiştim fakat forumda araştırma yaptıktan sonra, özelikle modem sorunları nedeniyle epey tedirgindim. Yine de ttnet'ten kurtulmak için uydunet'e geçtim. Modem, epey kişinin bahsettiği üzere sorunlu olsa bile, önümüz aylarda yurt dışına çıkacağımdan motorala modem alırım diyordum.

    En sonunda 2 gün önce bağlantıyı yaptırdım. Modem olarak docsis 3.0 cbw-383zn modem getirdiler. Gelen teknik ekiplere de durumu anlattım. Onlarda bana: "eski modemler epey sorunluydu ama bu yeni nesiller son derece iyi, kopma yaşamazsınız" dediler. Sadece "en uçtaki odadan bağlantı hızını düşer, onun içinde isterseniz repeater alırsınız" dediler.

    Aldığım paket 25 mbps/ 150GB ADKH...

    Forumda da bahsedildiği üzere kablolu bağlantı beklentimin çok üzerinde çıktı. Digiturk ve PS4'ü kablolu bağladım, kablolu olarak bilgisayarı denediğimde de 23-24 civarından hiç düşmedim.

    Asıl şaşırtıcı olansa, wi-fi bağlantısı oldu. Modemi kurduğum yerin yakınında (salonda, 5-6 mt civarından) 22 civarı hız gördüm. Modemle aramda kalınca 2 duvarın olduğu yerden (çalışma odam, wifi üzerinden bağlanıyorum) ise 20 civarında hızın altına düşmedim henüz.

    Önümüz günler ne getirir bilemiyorum ama şimdilik ben hiç düşme/bağlantı kopması ve hız düşüşü yaşamadım.

    Tabi yine söylüyorum, önümüz günlerde durum değişir mi bilmiyorum fakat şu anda internet hız ve paket tarife ücretimden memnunum.

    Epeyce bir bilgiyi forum aracılığıyla edindiğim için, bir bilgi de ben gireyim istedim.

    Saygılarımla...




  • Dostum senin sorun harici boşa çabalama. Hız düştükçe çağrı bırak ekipler baksın.
    İhtimaller
    1- binanı besleyen şebeke kutusuna gürültü biniyor ve o kutudan alan tüm aboneleri kesiyor. Niye sürekli olmuyor! Çünkü gürültü yine bir veya birkaç abone kaynaklı. Tvsini açıyo hop senin int gidiyo gibi.
    2- ki bence bu. Oturduğun bölgedeki turksat sistemleri aşırı yoğun. Upgrade yapılması gerekiyor ve geç kalınmış. Normal saatlerde hız iyi ama yoğun kullanım olan saatlerde güm herkes yavaşlıyor.
    3- modem mefta.

    Bence 2. Seçenek ağır basıyor sonra 1.

    İkamet neresidir? İstanbul ise öğrenebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeroTech

    Dostum senin sorun harici boşa çabalama. Hız düştükçe çağrı bırak ekipler baksın.
    İhtimaller
    1- binanı besleyen şebeke kutusuna gürültü biniyor ve o kutudan alan tüm aboneleri kesiyor. Niye sürekli olmuyor! Çünkü gürültü yine bir veya birkaç abone kaynaklı. Tvsini açıyo hop senin int gidiyo gibi.
    2- ki bence bu. Oturduğun bölgedeki turksat sistemleri aşırı yoğun. Upgrade yapılması gerekiyor ve geç kalınmış. Normal saatlerde hız iyi ama yoğun kullanım olan saatlerde güm herkes yavaşlıyor.
    3- modem mefta.

    Bence 2. Seçenek ağır basıyor sonra 1.

    İkamet neresidir? İstanbul ise öğrenebilirim

    yer beşiktaş ben analayamdim bu işten gündüz işe gitmeden 1-2 saat kullanıyorum sıkıntı yok akşam hiz düşüyor şimdi hiz testi yaptim 7-8mb yine şaka gibi her hız düştüğündede sürekli aramak çok sıkıcı birşey son aradiğimda netmasterda adam yoğunluktandir falan dedi sonra ayar yapti düzeldi ısrarla sordum sorun neden kaynaklıyor olabilir dedim sinyali bozan birşey olabilir dedi, nereyi aramam daha doğru olur netmastermi turksat çağrı merkezinimi?




  • 802.11 n modunu kapayınca online oyunlardaki ping sorununu giderdim. Belki aynı problemi yaşayanlar olur.

    Wifi bağlantısından kaynaklı bir ping sorunu olduğunda bu problemi çözüyor.
    Öncelikle modemi eternet bağlantısıyla deneyip ping sorunu omadığını doğrulamanızı öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tavsanist -- 26 Aralık 2015; 14:32:46 >
  • Bende de birkaç gündür sorun vardı meğer port yönlendirme çalışmaz olmuş daha birkaç gün öncesine kadar hiçbir sorun yoktu port yönlendirmeler yaptığım gibi aktifleşiyordu eposta gönderdim buradan cevap ekliyorum pazar günü telefona bakarlar umarım gündüz vakti arayacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alizaz

    Bende de birkaç gündür sorun vardı meğer port yönlendirme çalışmaz olmuş daha birkaç gün öncesine kadar hiçbir sorun yoktu port yönlendirmeler yaptığım gibi aktifleşiyordu eposta gönderdim buradan cevap ekliyorum pazar günü telefona bakarlar umarım gündüz vakti arayacağım

    Aa ne diyorsunuz ?

    Hiç bir şeyi düzgün çalışmadığı gibi Port Yönlendirmesi adam gibi çalışan özelliklerinden biriydi o da mı çalışmaz olmuş! :(

    Geri bildiriminizi bekliyorum ben de mutlaka saçmalık artık!

    Teşekkürler.
  • Türksat müşteri temsilcisi: Modeminizi fabrika ayarlarına döndürüp yeniden port yönlendirmeyi deneyin yinede olmazsa netmaster servisini arayınız

    Netmaster servis temsilcisi: Sizde 100 bloğundan ip var 100'lü ip adresleri bloke edildiğinden port yönlendirme yapılamaz türksatı arayıp farklı bir ip bloğundan yeni ip isteyiniz mesela 176 bloğu

    Türksat müşteri temsilcisi: Biz ip bloğunu seçemiyoruz yeniden ip veriyoruz size ancak yeni ip'de 100 bloğundan geliyor. Yetkilimize danıştık 100 bloğu port yönlendirmeye uygun sizin kullandığınız tunngle servisini biliyoruz onunla kullanımada uygun şekilde size iletmemi istedi. Yeniden netmaster servisini arayın ama ancak bu sefer bizimle yaptığınız konuşmayı onlara aynen aktarın eğer yine size aynı yanlış bilgiyi verirlerse sorununuz çözülmezse bizi arayın o noktadan sonra biz türksat olarak bizzat modeminizin üreticisi ile eposta yoluyla iletişime geçeceğiz ifadelerinin yanlış olduğunu bizzat kendimiz dile getireceğiz.

    Konuşmalar bu şekilde geçti yarın sabah netmasteri arayacağız bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alizaz

    Türksat müşteri temsilcisi: Modeminizi fabrika ayarlarına döndürüp yeniden port yönlendirmeyi deneyin yinede olmazsa netmaster servisini arayınız

    Netmaster servis temsilcisi: Sizde 100 bloğundan ip var 100'lü ip adresleri bloke edildiğinden port yönlendirme yapılamaz türksatı arayıp farklı bir ip bloğundan yeni ip isteyiniz mesela 176 bloğu

    Türksat müşteri temsilcisi: Biz ip bloğunu seçemiyoruz yeniden ip veriyoruz size ancak yeni ip'de 100 bloğundan geliyor. Yetkilimize danıştık 100 bloğu port yönlendirmeye uygun sizin kullandığınız tunngle servisini biliyoruz onunla kullanımada uygun şekilde size iletmemi istedi. Yeniden netmaster servisini arayın ama ancak bu sefer bizimle yaptığınız konuşmayı onlara aynen aktarın eğer yine size aynı yanlış bilgiyi verirlerse sorununuz çözülmezse bizi arayın o noktadan sonra biz türksat olarak bizzat modeminizin üreticisi ile eposta yoluyla iletişime geçeceğiz ifadelerinin yanlış olduğunu bizzat kendimiz dile getireceğiz.

    Konuşmalar bu şekilde geçti yarın sabah netmasteri arayacağız bakalım.

    Bu hizmeti kullanmaya başladığımdan beri yaşadığım tüm ama tüm problemlerde Uydunet Netmaster'ı, Netmaster Uydunet'i suçlayarak hiç bir çözüme hiç bir zaman ulaşamıyor olmamız muhteşem bir komedi filmi gibi.

    Bana bu modemi zorunlu satan sizsiniz her türlü takır takır parasını ödeyip ceremesini çeken biz. Böyle bir hizmet anlayışı gerçekten akıllara zarar kendimle dalga geçiliyor gibi hissediyorum her seferinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ataman5 -- 28 Aralık 2015; 9:36:44 >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.