< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erg45 -- 20 Mart 2022; 2:25:59 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Uygulamanızda destek kaydı acamıyorum...
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir - 3 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Merhaba, uygulamada şu anda bir sorun bulunmuyor ama tekrar kontrol eder misiniz? -
Yine aynı sorun daha 3 gün 1 hafta mı ne önce acabiliyordum ama şimdi o kısma gittimde hiç bir şekilde açamıyorum bu şekilde olmaz ben kime ulaşacağım arıza mı nasıl bıldirecegim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı sorun devam ediyor bence uygulamada kaynaklı bu sorun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
-
bilgisayardan chrome üzerinden denedin mi ? mobil uygulama gelende çok sorunlu
-
İlgili ekibimize kontrol etmeleri için bilgi verdim. Bu süre içerisinde sesli yanıt sistemi üzerinden kayıt açabilirsiniz ya da yaşamış olduğunuz sorunu iletebilirseniz ben sizin için oluşturabilirim. -
Ben neden açamıyorum sorun ne başka telefondan da açamıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Merhaba, online işleme girişte sizi engelleyemiyoruz, sistem olarak bu mümkün değil. Sorun devam ediyor mu? -
-
Ya arkadaşım sizde kaynaklı bu problem cışdıracam ya daha herzaman actım destek kaydını şimdi hiç bir yerden acamıyorum mööömmö
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Destek kaydınız açılmış gözükmektedir, şu an bir sorun bulunmuyor online işlem sayfamızda. -
bu bende de olmuştu haftasonu ve dün düzeldi
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X