Şimdi Ara

--V\/V\/\/'--Dh VoLKsWaGeN CaDdY TeAm--V\/V\/\/'-- (1634. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
33.032
Cevap
62
Favori
3.121.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16321633163416351636
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu triger mevzusunu bilen yokmudur ya arkadaş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmed_topal

    Selamün aleyküm arkadaşlar , 1 ocak 2016 da aldığım 2.0 tdi dsg caddy aracıma yazılım attırdım araç şuanda 165 beygir 185 yapıyorlardı ama ben bunu biraz fazla bularak 165 istedim 102 beygir iken araçtan soğumuş durumdaydım rampalarda kangoo lara arkadan el sallar olmuştum yazılımdan sonra araç kendine geldi şuanda dokunduğum zaman uçuyor 360 tork 165 beygir gibi bir güce ulaştı 2.0 kullanıcılarına şiddetle tavsiye ediyorum aracın gerçek gücü ortaya çıktı yakıtta birşey farketmedi gene full istanbul şehir içi 600 km yapıyorum 1 depo ile ortalama 9 litre yakıyor herkese tavsiye ederim uygulamayı 750 tl ye yaptırdım.




    102 HP arabayı 165 HP yapmak demek turboya bir hayli yüklenmek demek bilginiz olsun. Umarım işinin ehli birisine yaptırmışsınızdır. Mehmet GAZİHAN MegaChip bu işin ustasıdır benim bildiğim. Son zamanlarda ECUFAST sivrildi bir de ama ben yazılımsal güç artışlarına pek sıcak bakmıyorum, çok zor durumda kalmadığım sürece yaptırmam, yaptırsam en fazla %30 farkettirecek kadar yaptırırm 102 HP 132 HP yaptırırm ancak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre0624

    Şu triger mevzusunu bilen yokmudur ya arkadaş


    Bir ara 1.6 TDI motorlar için triger konusunda 5 yıl ya da 210.000 km'de değişiyor demişlerdi, hangisi önce dolarsa tabi ki.
  • 2016 manuel caddy trendline için güncel fiyat oldumu arkadaşlar
  • Almanyadaki 150 beygir caddy ler ile buradaki 102 lik caddy ler arasında bir fark yok emre bey hattasında 195 beygir btwin turbolu passat motoru ile bu caddy ler arasındada çok fazla bir fark yok çift yok çift turbo farkı var basit farklar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmed_topal

    Birde bilenlere bu yeni kasaya cruise control sonradan ekleyebiliyormuyuz yukarıda arkadaşın verdiği ender elektronik linkinde 2013 ve sonrası araçlar için hız sabitleyici 650 tl denmiş bu yeni kasalarada uygulanabiliyormu bu işi yetkili servisler uyguluyormu ?

    3 hafta önce 2014 dgs aracıma taktırmak için ender elektronik' e gittim. ilgili kişi aracın içinde girdi ve sinyal kolunun oraya baktı ve sizinki "sensörlü dedi ve fiyatı 1200-1300 tl civarında" olduğunu söyledi. bende bunun üzerine vazgeçtim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmangs -- 29 Ağustos 2016; 15:24:42 >
  • Bende fiyat aldım hocam ender elektronikten 1100 tl fiyat verdiler şahsen düşünüyorum taktırmayı direksiyona ekstra tuş ekleniyor diye söylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün yetkili serviste emisyon yazılım güncellemesi yapıldı.

    Sonrasında 30 km kadar şehir içinde yol yaptım. Servisin belirttiği üzere herhangi bir güç vs performans eksikliği hissetmedim. Fakat uzun yol yapıp yakıt degerini merak ediyorum. Dikkatimi çeken başka bir husus önceden motor ısındıktan sonra arac durdugunda yol bilgisayarı anlık tüketimi 0.4 lt gösteriyordu. Şimdi 0.5 lt. Belki de yeni değişen motor yağından bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 tdi motorlu caddy'ler yakında satışa sunulacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmangs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmed_topal

    Birde bilenlere bu yeni kasaya cruise control sonradan ekleyebiliyormuyuz yukarıda arkadaşın verdiği ender elektronik linkinde 2013 ve sonrası araçlar için hız sabitleyici 650 tl denmiş bu yeni kasalarada uygulanabiliyormu bu işi yetkili servisler uyguluyormu ?

    3 hafta önce 2014 dgs aracıma taktırmak için ender elektronik' e gittim. ilgili kişi aracın içinde girdi ve sinyal kolunun oraya baktı ve sizinki "sensörlü dedi ve fiyatı 1200-1300 tl civarında" olduğunu söyledi. bende bunun üzerine vazgeçtim.

    Hocam ben ender elektronikten geçen salı cruise control montajı yaptırdım aracım 2015 trendline caddy sinyal ve silecek kolları komple değişti fiyat nakit 1000 TL ama daha önceki aracımda direksiyondan kontrollü sabitleme vardı bu koldan olduğu için inanılmaz kullanışlı geldi bana çok memnun kaldım yaptırdığıma haftada 2-3 gün üsküdar şile yapıyorum bu yol üzerinde hem büyük rahatlık hemde yakıttan tasarruf oldu gaz ayağın altındayken basıyorum ama şimdi bağlıyorum 90-110 aralığına birde araç otomatik oldumu tadından yenmiyor :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlker Yıldız kullanıcısına yanıt
    ilker 102 lik 2,0 motorlar bence yazılım dışında 150lık versiyonlarından pek bir farklı yoktur. O nedenle yazılımda bukadar yüksek güç elde edilebiliyor. Aynı motorun 150lik versiyonlarından bu kadar güç artışı alınamıyor.

    Ben 1 yıldan fazladır yazılımlı kullanıyorum. 75'ten 95'e yükseltmiştim. 105-110 yaptıranlarda var sorunsuz kullanan.
  • Bugün babam için 2016 2.0 BMT DSG Caddy Comfortline aldık. Pazartesi teslim alacağız. 83.000 lira.
    Çok kere aklımdan ulan ticari arabaya okadar para verilir mi diye geçti. 2016 1.4 Tsi Passat DSG Trendline vardı o fiyata. Ama şöyle birşey var, bizim şuan peşinat verip araç almamız mümkün değildi, ticari araçlarda %95 finansman sağlıyorlar fakat hususilerde en fazla %70 verilebiliyor. Bizim de şu ara 20 25 bin lira peşinat verme durumumuz olmadığı için öyle yaptık. Ayrıca babam esnaf, farklı sehirlerden mal alıyor sürekli. Önceden de Caddy vardı malı sarıp geliyordu. Bu açıdan da işine yarayacak.

    Yalnız kafama takılan konu araç 102 beygir. Chip tuning sayfalarına bakarken Remaps Chiptuning'te Stage 1 yazılımla 102 beygirden 185 beygire yükseltildiği yazılmış. Bir kaç tane de uygulama yapılan caddy vardı. 185 çok abartılı gibi geldi ama bu aracın en az 140 beygir olabileceğini düşünüyorum. Araca chiptuning yaptıralım mı? Bu konuda fikriniz nedir? Bir de hangi firmayı tavsiye edersiniz? Paşaoğlu ve Dr. Ecu bu işte uzman diyorlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ebucendel -- 22 Eylül 2016; 17:29:57 >




  • Servis emisyon güncellemesi sonrası 500 km kadar yol yaptım.
    Alt devirlerde bariz bir çekiş düşüklüğü yok ama 100 kmh'den sonra arabanın ataklığı kayboldu. Düz yolda basıyorsun araç hemen tepki vermiyor, daha sonra hızlanmaya başlıyor.

    Daha önce motor ısındığında anlık tüketim 0.4 lt iken şu an hep 0.5lt'de.

    Duruma göre servis yolu gözüküyor tekrar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebucendel

    Bugün babam için 2016 2.0 BMT DSG Caddy Comfortline aldık. Pazartesi teslim alacağız. 83.000 lira.
    Çok kere aklımdan ulan ticari arabaya okadar para verilir mi diye geçti. 2016 1.4 Tsi Passat DSG Trendline vardı o fiyata. Ama şöyle birşey var, bizim şuan peşinat verip araç almamız mümkün değildi, ticari araçlarda %95 finansman sağlıyorlar fakat hususilerde en fazla %70 verilebiliyor. Bizim de şu ara 20 25 bin lira peşinat verme durumumuz olmadığı için öyle yaptık. Ayrıca babam esnaf, farklı sehirlerden mal alıyor sürekli. Önceden de Caddy vardı malı sarıp geliyordu. Bu açıdan da işine yarayacak.

    Yalnız kafama takılan konu araç 102 beygir. Chip tuning sayfalarına bakarken Remaps Chiptuning'te Stage 1 yazılımla 102 beygirden 185 beygire yükseltildiği yazılmış. Bir kaç tane de uygulama yapılan caddy vardı. 185 çok abartılı gibi geldi ama bu aracın en az 140 beygir olabileceğini düşünüyorum. Araca chiptuning yaptıralım mı? Bu konuda fikriniz nedir? Bir de hangi firmayı tavsiye edersiniz? Paşaoğlu ve Dr. Ecu bu işte uzman diyorlar...

    Aracınız hayırlı olsun bendede aynı aracın trend i var yılbaşında aldım paşaoğlundan yazılım yaptırdım 185 beygir yapıyorlardı bende bunu biraz fazla bulup 165 istedim kesinlikle yazılım yaptırın derim remaps biraz pahalı geldi bana 1250 mi ne öyle bi fiyat çektiler paşaoğlu nakit 750 ye yaptıki paşaoğlu bu işin ilklerinden yarış arabası topluyor adamlar inanılmaz modifiyeli araçlar gördüm dükkanlarında ve gayet memnun kaldım ramazan ayından beride sorunsuz kullanıyorum 102 beygir bu arabaya ağır bir hakaret kesinlikle 185 e basın arabayı zaten bu araba sportline da 140 beygir yazılım ile kısıtlanarak emisyon sorunu sonrasında 102 beygire düşürüldü 140 ı 185 yapmakta birşey değil istemiyorsanızda benim gibi 160 isteyin olsun bitsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2015 caddy 2.0 tdi bmt aracımın ilk 15000 bakımını yaptırdım. bakım ücretini biraz abartılı buldum. 557 tl bakım ücreti tuttu. bunun yanında park lambası patlamış onu da değiştirttim. söylediklerine göre garanti kapsamına girmiyormuş neyse dedim değiştirin. lamba 22 tl lambayı değiştirmeye 25 tl aldılar toplamda lamba değişimi 47 tl . bu yapılanları tanıdığımız bi ustaya gösterdim sanayide hesap yaptı 190 tl dedi... bilmiyorum ama içime hiç sinmedi bu durum.. neyse dedim hadi garanti bozulmasın diye eyvallah dedik. servisdeki çalışanlara bakıyorum küçük küçük çocuklar. lakiyat lakiyat hareketler ciddiyetden uzaklar. bu çocuklara ne kadar güvenilir nasıl emanet edilir araçlar bilemiyorum..bakımdan önce belirttiğim sürgülü kapıdan gelen sesler hala kesilmedi yağlayıp geri göndermişler. hadda sesler arttı diyebilirim. artık bu kapıdan gelen sesler için servise gitmeye ben utandım onlar utanmadı. yani bu garanti benim arabamın sıkıntılarını çözemeyecekse ben ne diye 600 lira para ödüyorum giderim sanayide 190 liraya her işimi hallederim ustamla da 2 çay içer muhabbet ederiz




  • ali_tuncer1907 A kullanıcısına yanıt
    Servisler ne yazık ki vasat durumdalar, tam da benim söylemek istediklerimi söylemişsiniz, servisteki elemanlar genç elemanlar, çoğu 25 yaş ve altı yaşlarda. Servisin içinde arabaları pati çektirerek kaldırmalar, artistik dönüşler v.s v.s ben bir çok şeye şahit oldum. Davranışlar ise lakayit bir şekilde, bi abimin passatını götürdük DSG şanzımandı sorun vardı, usta diye tabir edilen şahıs geldi bindi arabaya 2010 model arabaya bu DSG değil düz otomatik vites dedi çıktı, yahu dedik olur mu DSG şanzıman 6 ileri dedik, yokk dedi bu DSG değil siz yanlış biliyosunuz düz otomatik bu tek kavrama dedi, bizde fazla ısrarcı olmadık, bilmiş bilmiş tavırlarla konuşunca. Yani servislerin durumu maalesef bu. 2014 model 2.0 TDI Sportline aracımın 30.000 bakımı için tarafıma 701.00 TL masraf çıkarıldı, 1 TL ne dedim 700 lira desenize dedim, hayır efendim sistem böyle hesaplıyor dedi, bende gittim AYDOĞDU Volkswagen (Ankara) özel serviste Yahya ustamla çayımı yudumlayarak sohbetimi ederek 30.000 bakımını 300.00 TL'ye yaptırdım.




  • Tek tavsiyem şu olur DSG araçlara kesinlikle chip yaptırmayın dikkat edilmediğinde şanzumanı ele alırsınız.
  • ispirstyle İ kullanıcısına yanıt
    Aynen gereksiz bir işlem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlker Yıldız kullanıcısına yanıt
    Ya gerçekten bilmedikleri çok şey var. Bide insanları geri zekalı yerine koyuyorlar diyorum ki bi ampül değiştirmeye işçilik 25 tl çok değil mi ? Farı komple söküyoruz o ampülü takmak için diyorlar. Tabii inanmadım gittim bi elektrikçiye 15 saniye bile sürmedi ufak bi kapak var onu açtı taktı bitti iş. Benim araç manuel ben artık gitmeyeceğim servise otomatik olsa yarın Birgün şanzıman a bişey olur korkusuyla giderdim ama manuel olunca gerek yok bu paragözlere gitmeye kimseye de tavsiye etmem gitmeyin arkadaşlar. Zaten garanti hikaye çoğuna kullanıcı hatası deyip çıkıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 16321633163416351636
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.