Şimdi Ara

--V\/V\/\/'--Dh VoLKsWaGeN CaDdY TeAm--V\/V\/\/'-- (1635. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
33.032
Cevap
62
Favori
3.121.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16331634163516361637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlker Yıldız kullanıcısına yanıt
    Servisde ayrıca şöyle bir durum var. özellikle dikkat ediyorum forum da yine buna benzer şikayetler var..

    Mesela 300tl malzeme tuttu diyelim. En az 300tl de işçilik yazıyorlar. Bakımda ayrıca ve ayrıca en az 100tl bakım parasını da ekstradan yazıyorlar. Yani 300tl malzeme tutan bi bakımda 400tl üstü bir fiyatıda üzerine koyup servis fiyatı çıkarıyorlar. Aslında parça fiyatları makul seviyede ama işçilik ve ne için aldıklarını bilmediğim "bakım parası" en büyük şikayet kaynağı. Fiyatlara itiraz ettiğinizde de güya fiyatları Almanya belirliyormuş. Bence o da yalan Çünkü bu ücretler servis servis fark ediyor.. Yani Garanti de insanları kandırmanın bi başka yolu. Her hangi bir bakımda garantiden neyi değişiyorlar. Ben hatırlıyorum da aracım garantili iken kapı kollarının erken soyulmasından ve Vw'nin kalite algısına yakışmadığından yakındım. Servis Danışmanı "efendim onlar için garantide değişim olması lazım bi bakayım evet var isterseniz garantide değişelim" demişti ve ben aracı almak üzereyken tekrar servise girdi. Yani söylemeden bunu halledemezlermiydi. Bal gibi hallederlerdi..
    Servis çalışanlarının çoluk çocuk olduğunu, çok lakayıt olduklarını ve başlarına düzgün usta durmadığını ben 2007'deki yazılarımda yazmıştı ve çok ucuz duruyorm. Hatta servis çıkışında yarı yoldan geri dönüp klimam sıcak üflemiyor dediğimde servis ustası kaputu açarak bir hortumu bir yere taktı. "Efendim elemanın gözünden kaçmış" dediğinde sinirimden "iyi ki gözünden kaçmış ya gözüne girseydi" diye de serzenişte bulunmuştum...


    Malesef o günden bu güne Doğuş'un aç gözlü fiyat politikası hiç değişmedi. Tam tersine daha da kötü oldu. Bakın geçen sene 2010 Corollası olan arkadaşımı Intercoller ve hortumları ve EGR değişimi için servise çağırdılar. Yaklaşık 4.000tl lik parçalar değişti bedevadan. Arkadaşım hazır geldim bakımı da yaptırayım yağ ve filitrelerin değiştirilmesini istedi. Kaç para tuttu biliyormusunuz 148TL..
    Şaştım kaldım yaw bi de Toyota'yı pahalı derler.. Adamlar işlerini yapıyor kardeşim.. Premium olmak Premium davranmayı gerektirir. Ben Premium markayım çok kalite araba yapıyorum diye değerinden daha pahalı satmak Premium değildir.. Olsa olsa Sahtekarlıkla Çakallıkla değerlendirilir..

    Bi almasın millet şu sıfır arabaları göreceğim o zaman onları dolar yüksekmiş girdiler yüksekmiş masraflar yüksekmiş demelerini. En az 20.000tl araçların fiyatlarının düşmesi lazım.

    Kalın sağlıcakla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müMKÜNsüz -- 27 Eylül 2016; 16:40:50 >




  • Değerli arkadaşlar herkese merhabalar, kulübümüzün daimi üyelerinden, kulübümüzü 2008 yılından beridir katılımlarıyla şereflendiren "cesk" nickli Cüneyt DEMİREL kardeşim 28 yaşında kalp krizi geçirmesi sebebiyle vefat etmiş, dün facebook profilinde gördüğümde gözlerime inanamadım, şaşkınlıkla okudum yazılanları, kendisine Allah'tan rahmet diliyorum, mekanı cennet olur inşallah güzel insan.

     --V\/V\/\/'--Dh VoLKsWaGeN CaDdY TeAm--V\/V\/\/'--
  • Allah Rahmet Eylesin.. Erken yaşta ani ölüm. Yakınları perişan olmuştur.
  • Allah rahmet eylesin.Başımız sağolsun
  • Allah rahmet eylesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlker kardeşim senin 2007 caddyde vagcom ile arka stopları çift açmıştın,onların codları duruyor mu sende



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 404 Not Found -- 2 Ekim 2016; 17:32:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar herkese bu segmentte bir araç bakıyoruz sizlerede danışmak istedik..
    aslında baktığımız araç 1.6 litre olacak ama şuan görüyoruz ki vw 2.0 motorla çıkıyor vede 102 hp.

    bu bağlamda rakipleri connect 120 hp. otomatik.
    PSA grubu kamyonet ruhsatlılar 115 hp,euro5 motor

    otomobil ruhsatlılar euro 6, 120 hp
    fiat 105 hp gibi.

    2.0 motor için yorumlarınız nedir emisyon olayı ile bu hale gelen bir motor sanırım.vergileri bu segment için sizce mantıklımı bu vergilerle vito transporter ford custom gibi mi düşünülmeli.

    veya 1.6 için durum nedir aracın çekiş güç tork aktarma ve vb gibi

    öncelikle kronik sorunları varmı netten takip edebildiğime göre 1.6 lar motor kapağı sökümü oring değişimi oluyormuş..

    üstelik daha 500 km lik araçlarda.

    bu sorunlarla karşılaşanlar oldumu..sızıntı üst kapakta hala devam ediyormu

    sorunlu araçlar dan bazıları bu platformda da mevcutmuş öğrendiğimiz kadarıyla.

    onları dinlemek isterim açıkcası akibet konusunda..

    DSG sorunları en başlıca olanı duyduğum ve takip ettiğim kadarıyla sizlerde sorun nedir ve ne gibi sonuçlar üretildi.

    almak istediğimiz araç büyük ihtimalle emisyon skandalı içerikli olacak model yılı olarak işlem ne yapılıyor aracı nasıl etkiliyor.15 hp güç kaybından bahsediyorlar
    sizdeki durum nedir servise girmeden ve çıkışta güç testi yaptıran varmı.

    birde yağmur alma ile ilgili şikayetler okudum başınıza geldimi.

    diyeceksiniz bu kadar sorunlar bütünleşiğinde hala neden bu aracı soruştuyorsunuz

    sadece 2. eli daha iyi hepsi o..

    belki DSG yolda bırakmazsa vites fetişizminden kurtarırız kaygısı.

    bu konular yeni almak istediğimiz araç hakkında sizden yaşadığınız canlı tecrübeler

    bunlara değermi 1.6 caddy için yoksa hiç kasmadan connect 1.6 al devam et mi dersiniz.

    yada PSA grubu na mı bakmalıyım o gruptada geçmiş üretimler de sadece Z rot hatası dışında bir arıza verisine denk gelmedim

    sorunsuz ve daha ucuz tek eksiği otomatik vitesi yok

    bu bilgilere forumdaki kullanıcı şikayet ve bilgileri sayesinde ulaştım

    yardımlar için herkese teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melon52 -- 14 Ekim 2016; 17:41:54 >




  • arkadaşlar konu güncel değilmi uğrayan yok görüdüğü kadarıyla yardımlarınız önemli..
  • melon52 M kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım bende 1.6 trend vardı 2012 model,kaza yaptım sattım,sonra 2014 1.6 team aldım,yani 7 senedir caddy kullanıyorum,dediğin sorunların hiçbiri yaşamadım bakım harici servise gitmedim .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkaraman

    Arkadaşım bende 1.6 trend vardı 2012 model,kaza yaptım sattım,sonra 2014 1.6 team aldım,yani 7 senedir caddy kullanıyorum,dediğin sorunların hiçbiri yaşamadım bakım harici servise gitmedim .

    anladım cevap için teşekkürler

    enjektörle ilgili sorunun linki buradahttp://forum.vwturk.com/showthread.php/78237-yeni-caddy-motorda-sorun!!!!/page2?s=2b68231d9ed96f0790b9bf819fa1d415

    konuyla ilgili müdahele yapılan üyelerden yardımlarını rica ediyorum

    birde DSG garanti kapsamı dışında ne kadar masraf çıkarıyor

    kavrama mekatronik yazılım hepsi..




  • melon52 M kullanıcısına yanıt
    2010 da 0 km aldığımız 1.9 dsg caddy şuan 192 bin km de ne motor olsun ne dsg olsun hiçbir arıza ile karşılaşmadık Ford connect benimde hoşuma gitti ama tek hoşuma gitmeyen tek şey ön konsol çok uzun yapmışlar iç mekan kalitesi bana göre caddy den iyi caddy kaç sene oldu hala aynı bi tık ileri gidemedi arka bagaj kapağı hala sunta ama motoruna ve dsg sine diyecek bi lafım yok sorunsuz kullanabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adil_57

    2010 da 0 km aldığımız 1.9 dsg caddy şuan 192 bin km de ne motor olsun ne dsg olsun hiçbir arıza ile karşılaşmadık Ford connect benimde hoşuma gitti ama tek hoşuma gitmeyen tek şey ön konsol çok uzun yapmışlar iç mekan kalitesi bana göre caddy den iyi caddy kaç sene oldu hala aynı bi tık ileri gidemedi arka bagaj kapağı hala sunta ama motoruna ve dsg sine diyecek bi lafım yok sorunsuz kullanabilirsiniz

    Bilgiler için teşekkürler 1.6 litre olanlardan düşünüyoruz vergi yüzünden

    1.6 kullanıcıları yardımcı olabilirlermi acaba

    günlerdir konuya uğrayan yok

    kimse 1.6 kulllanmıyormu ??

    ya burada hiç aktif kullanıcı yok

    yada ölü taklidi gibi üzücü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkaraman

    Arkadaşım bende 1.6 trend vardı 2012 model,kaza yaptım sattım,sonra 2014 1.6 team aldım,yani 7 senedir caddy kullanıyorum,dediğin sorunların hiçbiri yaşamadım bakım harici servise gitmedim .

    teşekkür ederim hiç sorun yaşamadınız yani

    bu iyiymiş bu sorunların yüzdesi ne acaba

    şikayet var.com sitesini inceleyince insan ürküyor.

    1.6 caddy kullanıcılarında DSG arıza oranı nedir mesela.

    bile bile lades yapmak istemiyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melon52

    Selamlar herkese bu segmentte bir araç bakıyoruz sizlerede danışmak istedik..
    aslında baktığımız araç 1.6 litre olacak ama şuan görüyoruz ki vw 2.0 motorla çıkıyor vede 102 hp.
    bu bağlamda rakipleri connect 120 hp. otomatik.
    PSA grubu kamyonet ruhsatlılar 115 hp,euro5 motor
    otomobil ruhsatlılar euro 6, 120 hp
    fiat 105 hp gibi.
    2.0 motor için yorumlarınız nedir emisyon olayı ile bu hale gelen bir motor sanırım.vergileri bu segment için sizce mantıklımı bu vergilerle vito transporter ford custom gibi mi düşünülmeli.
    veya 1.6 için durum nedir aracın çekiş güç tork aktarma ve vb gibi
    öncelikle kronik sorunları varmı netten takip edebildiğime göre 1.6 lar motor kapağı sökümü oring değişimi oluyormuş..
    üstelik daha 500 km lik araçlarda.
    bu sorularla karşılaşanlar oldumu..sızıntı üst kapakta hala devam ediyormu
    sorunlu araçlar dan bazıları bu platformda da mevcutmuş öğrendiğimiz kadarıyla.
    onları dinlemek isterim açıkcası akibet konusunda..
    DSG sorunları en başlıca olanı duyduğum ve takip ettiğim kadarıyla sizlerde sorun nedir ve ne gibi sonuçlar üretildi.
    almak istediğimiz araç büyük ihtimalle emisyon skandalı içerikli olacak model yılı olarak işlem ne yapılıyor aracı nasıl etkiliyor.15 hp güç kaybından bahsediyorlar
    sizdeki durum nedir servise girmeden ve çıkışta güç testi yaptıran varmı.
    birde yağmur alma ile ilgili şikayetler okudum başınıza geldimi.
    diyeceksiniz bu kadar sorunlar bütünleşiğinde hala neden bu aracı soruştuyorsunuz
    sadece 2. eli daha iyi hepsi o..
    belki DSG yolda bırakmazsa vites fetişizminden kurtarırız kaygısı.
    bu konular yeni almak istediğimiz araç hakkında sizden yaşadığınız canlı tecrübeler
    bunlara değermi 1.6 caddy için yoksa hiç kasmadan connect 1.6 al devam et mi dersiniz.
    yada PSA grubu na mı bakmalıyım o gruptada geçmiş üretimler de sadece Z rot hatası dışında bir arıza verisine denk gelmedim
    sorunsuz ve daha ucuz tek eksiği otomatik vitesi yok
    bu bilgilere forumdaki kullanıcı şikayet ve bilgileri sayesinde ulaştım
    yardımlar için herkese teşekkürler.



    Sorularınıza tek tek cevap vermek istiyorum kulüp yöneticisi olarak :) hoşgeldiniz öncelikle, kulübümüzün önceleri çok çok aktifti ama artık paylaşacak bişey kalmayınca bu sakinlikler yaşanabiliyor.

    1- Hafif ticari sınıfında bir araç bakıyosanız benim fikrim caddy'den yana olur her daim, neden derseniz ben caddy aşığı birisiyim, fanatiklik değil bu gönül bağımız var sadece :) tam 9 yıldır caddy kullanıyorum, arada bir jetta ve passat hikayem oldu ama kısa süreliydi onlar.
    2- Caddy artık 2.0 TDI 102 HP motorla geliyor, satış danışmanları 1.6 TDI ilerleyen zamanlarda gelirmi gelmezmi şüpheli konuşuyorlar, gelme ihtimali yüksek. Rakiplerinden bu konuyla ilgili biraz geride kalıyor açıkçası.
    3- 1.6 TDI comfortline manuel vites caddy 2 sene kullandım, sıfır almıştım, hiç bir sorunla karşılaşmadım, ne motor ne üst kapak ne enjektör hiç bir problemim olmadı.
    4- DSG şanzımanın kavrama problemi dışında hiç bir sorunu yok, DSG şanzımanı passatımda 9 ay kullandım, müthiş bir şanzıman, rahat, perfromans ve kolaylık bir arada, kavrama değiştirdim, değiştirdikten sonra hiç bir sorunlada karşılaşmadım.
    5- Yazılım güncellemesi yaptıran arkadaşlarım var, hiç bir güç kaybı söz konusu değil, aracın performansında hiç bir etki etmiyor, 15 HP güç kaybı söz konusu olamaz, volkswagen ve doğuş oto bu riske giremez, böyle bir olay direkt olarak kendilerini hukuksal olarak mağdur eder ki binlerce insan tüketici mahkemelerinin yolunu tutar.

    genel olarak size nacizane tavsiyelerim 9 yıllık tecrübelerime dayanarak maddi durumunuz elveriyorsa 2. el 2.0 TDI Sportline 140 HP DSG caddy tavsiyemdir. 2007 v e 2011 yılları arasında 1.9 TDI caddy kullandım 2011 ile 2012 arasında 1.6 TDI jetta 2012 ile 2015 yılları arasında 1.6 TDI comfortline caddy ve 2015'ten bu yana 2.0 TDI Sportline Caddy kullanıyorum, her türlüsüne bindim caddy'nin, bu arabanın hakkı 2.0 TDI 140 HP motordur. kalın sağlıcakla.




  • Değerli abilerim ve arkadaşlarım, uzun süredir yazmıyorum sizlerle bazı bilgiler paylaşmak istedim. Geçtiğimiz 2 haftada, hafta sonları memlekete ziyaretlerim oldu. Bi hafta sonunda 2016 model 1.6 TDCI Ford Focus Trend X paket donanım seviyesi ile yolculuğumu yaptım. Araç kiralıktı, henüz 12.000 km'de idi. Focus gerçekten orta segment binek araçlarda çitayı yükseltmiş. Olumlu izlenimlerim şunlar;

    1- 1.6 TDCI 115 HP 6 ileri manuel vitesiyle oldukça güzel performans ve ekonomi sağlıyor, hoşuma gitmedi değil açıkçası.
    2- Fevkalade oturaklı, yol tutuşu, performansı ve aracın dış görünümü cezbetti beni.
    3- Araç 6 ileri manuel şanzumanla birlikte oldukça ekonomik.
    4- Donanım seviyesi yeterli, Klima,ABS,Hız Sabitleyici,sis farları, çelik jantlar, gövde rengi kapı kolları tamponlar, far yağmur sensörleri, Usb - aux - ipod bağlantıları, çok fonksiyonlu deri direksiyon, deri vites topuzu ve el freni v.s v.s v.s fevkalade.

    Olumsuz izlenimlerim ise şu şekilde;
    1- Orta konsol fazlasıyla karışık, kontrol ünitelerini önce 1-2 dk inceledikten sonra neyin nerede olduğunu öğrendim ama sürüş esnasında zor anlar yaşatıyor size.
    2- Direksiyon üzerindeki fonksiyon tuşları çok güzel her şey kontrol edilebiliyor fakat hız sabitleyici kontrolü sıkıntılı.
    3- Arka koltuklardaki oturum alanı sınıfındaki araçlara göre fena sayılmayacak kadar geniş koltukları yatırınca tam yatmıyor kafalıklar tam yatmasına engel oluyor.
    4- Bagaj yükleme alanın oldukça dar, arka tampon ve bagajın üst çitası arasında yükleme alanın bildiğiniz 50 cm kadar falan anca var, bir koli koymak istedim resmen koliyi sokamadım bagaja :)

    Genel bir değerlendirme yapacak olursam Ford FOCUS hoşuma gitti. Yaklaşık 900 kilometre yol yaptım, uzun yolda yer yer 120 120 gittim, bazı yerlerde 140 150 bastığım zamanlar oldu, 900 kilometre yolu 5.1 litre ortalama tüketimle kapattım. Beni en çok şaşırtan şey ise bir depo mazot vardı ve döndüğümde araçta mazot kalmıştı :) Araç çok ekonomik, eğer 110 110 gitseydim uzun yolda eminim çeyrek depo mazot kalacaktı arabada :) Kısacası ford focus benim gönlümü fethetti, hafta sonu FORD bayisine incelemeye gittim, Trend X paket fiyat olarak baya uçuk :) 85.000 TL civarında fiyatı var. Ben 85.000 TL parayla sıfır ford focus yerine B7 passata göz dikerim dedim kendi kendime :)

    Bu hafta sonu da yine aynı güzergahı Opel Astra 1.6 CDTI 136 HP 6 ileri Otomatik vitesle yaptım. Şimdi vaktim yok onuda anlatacam hayal kırıklığı yaşattı bana Opel. Kalın sağlıcakla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlker Yıldız -- 19 Ekim 2016; 11:34:48 >




  • İlker Yıldız kullanıcısına yanıt
    Bir daha araç kiralarsan eğer kullanmadıysan tdi dsg octavia kirala birde ona bak ben 2 günlüğüne kiralamistim 530 km yol yaptım hepsi ist şehir içi 110 TL yakıt yaktım hem kullanımı hem kalite hem konfor hemde genişlik bakımından çok beğenmiştim ama fiyatlar uçuk tabikide şimdi leon fr alıyorum haftaya teslim edilecek elimizdeki 2010 model caddy var onuda satmayı düşünüyoruz ama bu 102 hp motoru hiç alasım gelmiyor babamda ikinci el araba almaya yanaşmıyor bakalım ne olcak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adil_57

    Bir daha araç kiralarsan eğer kullanmadıysan tdi dsg octavia kirala birde ona bak ben 2 günlüğüne kiralamistim 530 km yol yaptım hepsi ist şehir içi 110 TL yakıt yaktım hem kullanımı hem kalite hem konfor hemde genişlik bakımından çok beğenmiştim ama fiyatlar uçuk tabikide şimdi leon fr alıyorum haftaya teslim edilecek elimizdeki 2010 model caddy var onuda satmayı düşünüyoruz ama bu 102 hp motoru hiç alasım gelmiyor babamda ikinci el araba almaya yanaşmıyor bakalım ne olcak


    Volkswagen AG grubu araçlarda zaten sıkıntı yaşayacağımızı zannetmiyorum. Ama kiralama yaptığımız kurumsal bir firma ve elinde FİAT, FORD ve RENAULT var çoğunlukta. Egea, Linea, Focus, Fluence v.s v.s araçlar var.
  • Evet değerli abilerim ve arkadaşlarım, geçtiğimiz hafta sonu yine memlekete olan yolculuğumu Opel ASTRA 1.6 CDTI 136 HP otomatik vitesli astra ile yaptım. Aynı güzergahta yine 900 kilometreye yakın yol yaptım, astranın sportstyle S&S diye bir modeliydi, baya doluydu araba sunroof falan. Yalnız otomatiği berbat. 6 ileri triptonik vites, vites geçişleri asla ve asla bir DSG değil, araba 136 HP ama bir önceki kiraladığımız ford focus 1.6 TDCI 115 HP kesinlikle daha atik bir araçtı :), yol tutuşu fevkalade, 225x45 R17 lastik kombinasyonu vardı araçta. savurmuyor, virajlara gayet güvenli giriyor, ön camı hızı kesinlikle belli etmiyor. Caddy ile kıyasladığımda, 140 150 ile gittiğim yerde sanki araba 100'le gidiyomuş gibi bir izlenim veriyor. Yakıtı insanın ocağına incir ağacı diker :) FOCUS'la aynı güzergahta 180 TL'lik mazot yaktım, astra ile aynı güzergahta 220 TL'lik mazot yaktım :)) gidiş dönüş hızlar falan hemen hemen aynı.

    Genel olarak astra yol tutuş, rahatlık, kalite güzel fakat performansı cezbetmedi doğrusu, ekonomik bir araç değil ve otomatiği berbat, ben 9 ay DSG kullandım, DSG gerçekten başka bi şanzıman. Kalın sağlıcakla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlker Yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: melon52

    Selamlar herkese bu segmentte bir araç bakıyoruz sizlerede danışmak istedik..
    aslında baktığımız araç 1.6 litre olacak ama şuan görüyoruz ki vw 2.0 motorla çıkıyor vede 102 hp.
    bu bağlamda rakipleri connect 120 hp. otomatik.
    PSA grubu kamyonet ruhsatlılar 115 hp,euro5 motor
    otomobil ruhsatlılar euro 6, 120 hp
    fiat 105 hp gibi.
    2.0 motor için yorumlarınız nedir emisyon olayı ile bu hale gelen bir motor sanırım.vergileri bu segment için sizce mantıklımı bu vergilerle vito transporter ford custom gibi mi düşünülmeli.
    veya 1.6 için durum nedir aracın çekiş güç tork aktarma ve vb gibi
    öncelikle kronik sorunları varmı netten takip edebildiğime göre 1.6 lar motor kapağı sökümü oring değişimi oluyormuş..
    üstelik daha 500 km lik araçlarda.
    bu sorularla karşılaşanlar oldumu..sızıntı üst kapakta hala devam ediyormu
    sorunlu araçlar dan bazıları bu platformda da mevcutmuş öğrendiğimiz kadarıyla.
    onları dinlemek isterim açıkcası akibet konusunda..
    DSG sorunları en başlıca olanı duyduğum ve takip ettiğim kadarıyla sizlerde sorun nedir ve ne gibi sonuçlar üretildi.
    almak istediğimiz araç büyük ihtimalle emisyon skandalı içerikli olacak model yılı olarak işlem ne yapılıyor aracı nasıl etkiliyor.15 hp güç kaybından bahsediyorlar
    sizdeki durum nedir servise girmeden ve çıkışta güç testi yaptıran varmı.
    birde yağmur alma ile ilgili şikayetler okudum başınıza geldimi.
    diyeceksiniz bu kadar sorunlar bütünleşiğinde hala neden bu aracı soruştuyorsunuz
    sadece 2. eli daha iyi hepsi o..
    belki DSG yolda bırakmazsa vites fetişizminden kurtarırız kaygısı.
    bu konular yeni almak istediğimiz araç hakkında sizden yaşadığınız canlı tecrübeler
    bunlara değermi 1.6 caddy için yoksa hiç kasmadan connect 1.6 al devam et mi dersiniz.
    yada PSA grubu na mı bakmalıyım o gruptada geçmiş üretimler de sadece Z rot hatası dışında bir arıza verisine denk gelmedim
    sorunsuz ve daha ucuz tek eksiği otomatik vitesi yok
    bu bilgilere forumdaki kullanıcı şikayet ve bilgileri sayesinde ulaştım
    yardımlar için herkese teşekkürler.



    Sorularınıza tek tek cevap vermek istiyorum kulüp yöneticisi olarak :) hoşgeldiniz öncelikle, kulübümüzün önceleri çok çok aktifti ama artık paylaşacak bişey kalmayınca bu sakinlikler yaşanabiliyor.

    1- Hafif ticari sınıfında bir araç bakıyosanız benim fikrim caddy'den yana olur her daim, neden derseniz ben caddy aşığı birisiyim, fanatiklik değil bu gönül bağımız var sadece :) tam 9 yıldır caddy kullanıyorum, arada bir jetta ve passat hikayem oldu ama kısa süreliydi onlar.
    2- Caddy artık 2.0 TDI 102 HP motorla geliyor, satış danışmanları 1.6 TDI ilerleyen zamanlarda gelirmi gelmezmi şüpheli konuşuyorlar, gelme ihtimali yüksek. Rakiplerinden bu konuyla ilgili biraz geride kalıyor açıkçası.
    3- 1.6 TDI comfortline manuel vites caddy 2 sene kullandım, sıfır almıştım, hiç bir sorunla karşılaşmadım, ne motor ne üst kapak ne enjektör hiç bir problemim olmadı.
    4- DSG şanzımanın kavrama problemi dışında hiç bir sorunu yok, DSG şanzımanı passatımda 9 ay kullandım, müthiş bir şanzıman, rahat, perfromans ve kolaylık bir arada, kavrama değiştirdim, değiştirdikten sonra hiç bir sorunlada karşılaşmadım.
    5- Yazılım güncellemesi yaptıran arkadaşlarım var, hiç bir güç kaybı söz konusu değil, aracın performansında hiç bir etki etmiyor, 15 HP güç kaybı söz konusu olamaz, volkswagen ve doğuş oto bu riske giremez, böyle bir olay direkt olarak kendilerini hukuksal olarak mağdur eder ki binlerce insan tüketici mahkemelerinin yolunu tutar.

    genel olarak size nacizane tavsiyelerim 9 yıllık tecrübelerime dayanarak maddi durumunuz elveriyorsa 2. el 2.0 TDI Sportline 140 HP DSG caddy tavsiyemdir. 2007 v e 2011 yılları arasında 1.9 TDI caddy kullandım 2011 ile 2012 arasında 1.6 TDI jetta 2012 ile 2015 yılları arasında 1.6 TDI comfortline caddy ve 2015'ten bu yana 2.0 TDI Sportline Caddy kullanıyorum, her türlüsüne bindim caddy'nin, bu arabanın hakkı 2.0 TDI 140 HP motordur. kalın sağlıcakla.

    Cevaplarınız çok teşekkür edrim
    2.0 litre caddy,120 hp yeni otomatik connect,peugeot partner tepee 115 i test sürüşleri yaptık

    içlerinde en gitmeye isteksizi caddy idi,sonra ford sanırım kasa çok ağır 1600 kg gibi.

    en seri ve atiği tepee idi.

    2.0 litre vergisiyle caddy değilde vito transporter ve ilave olarak toyota peugeot cıtroen ortak proje Traveller modelide incelememiz altında

    caddy yi eledik bu şartlarda fiyatına göre düşük güç ve aşırı pahalı gibi.

    manuel vites seçeneği şartları ile donanım fiyat bütünlüğünde 1.6 motorlu 115 hp peugeot partner tepee almaya karar verdik

    teşekkürler herkese.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melon52

    quote:

    Orijinalden alıntı: İlker Yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: melon52

    Selamlar herkese bu segmentte bir araç bakıyoruz sizlerede danışmak istedik..
    aslında baktığımız araç 1.6 litre olacak ama şuan görüyoruz ki vw 2.0 motorla çıkıyor vede 102 hp.
    bu bağlamda rakipleri connect 120 hp. otomatik.
    PSA grubu kamyonet ruhsatlılar 115 hp,euro5 motor
    otomobil ruhsatlılar euro 6, 120 hp
    fiat 105 hp gibi.
    2.0 motor için yorumlarınız nedir emisyon olayı ile bu hale gelen bir motor sanırım.vergileri bu segment için sizce mantıklımı bu vergilerle vito transporter ford custom gibi mi düşünülmeli.
    veya 1.6 için durum nedir aracın çekiş güç tork aktarma ve vb gibi
    öncelikle kronik sorunları varmı netten takip edebildiğime göre 1.6 lar motor kapağı sökümü oring değişimi oluyormuş..
    üstelik daha 500 km lik araçlarda.
    bu sorularla karşılaşanlar oldumu..sızıntı üst kapakta hala devam ediyormu
    sorunlu araçlar dan bazıları bu platformda da mevcutmuş öğrendiğimiz kadarıyla.
    onları dinlemek isterim açıkcası akibet konusunda..
    DSG sorunları en başlıca olanı duyduğum ve takip ettiğim kadarıyla sizlerde sorun nedir ve ne gibi sonuçlar üretildi.
    almak istediğimiz araç büyük ihtimalle emisyon skandalı içerikli olacak model yılı olarak işlem ne yapılıyor aracı nasıl etkiliyor.15 hp güç kaybından bahsediyorlar
    sizdeki durum nedir servise girmeden ve çıkışta güç testi yaptıran varmı.
    birde yağmur alma ile ilgili şikayetler okudum başınıza geldimi.
    diyeceksiniz bu kadar sorunlar bütünleşiğinde hala neden bu aracı soruştuyorsunuz
    sadece 2. eli daha iyi hepsi o..
    belki DSG yolda bırakmazsa vites fetişizminden kurtarırız kaygısı.
    bu konular yeni almak istediğimiz araç hakkında sizden yaşadığınız canlı tecrübeler
    bunlara değermi 1.6 caddy için yoksa hiç kasmadan connect 1.6 al devam et mi dersiniz.
    yada PSA grubu na mı bakmalıyım o gruptada geçmiş üretimler de sadece Z rot hatası dışında bir arıza verisine denk gelmedim
    sorunsuz ve daha ucuz tek eksiği otomatik vitesi yok
    bu bilgilere forumdaki kullanıcı şikayet ve bilgileri sayesinde ulaştım
    yardımlar için herkese teşekkürler.



    Sorularınıza tek tek cevap vermek istiyorum kulüp yöneticisi olarak :) hoşgeldiniz öncelikle, kulübümüzün önceleri çok çok aktifti ama artık paylaşacak bişey kalmayınca bu sakinlikler yaşanabiliyor.

    1- Hafif ticari sınıfında bir araç bakıyosanız benim fikrim caddy'den yana olur her daim, neden derseniz ben caddy aşığı birisiyim, fanatiklik değil bu gönül bağımız var sadece :) tam 9 yıldır caddy kullanıyorum, arada bir jetta ve passat hikayem oldu ama kısa süreliydi onlar.
    2- Caddy artık 2.0 TDI 102 HP motorla geliyor, satış danışmanları 1.6 TDI ilerleyen zamanlarda gelirmi gelmezmi şüpheli konuşuyorlar, gelme ihtimali yüksek. Rakiplerinden bu konuyla ilgili biraz geride kalıyor açıkçası.
    3- 1.6 TDI comfortline manuel vites caddy 2 sene kullandım, sıfır almıştım, hiç bir sorunla karşılaşmadım, ne motor ne üst kapak ne enjektör hiç bir problemim olmadı.
    4- DSG şanzımanın kavrama problemi dışında hiç bir sorunu yok, DSG şanzımanı passatımda 9 ay kullandım, müthiş bir şanzıman, rahat, perfromans ve kolaylık bir arada, kavrama değiştirdim, değiştirdikten sonra hiç bir sorunlada karşılaşmadım.
    5- Yazılım güncellemesi yaptıran arkadaşlarım var, hiç bir güç kaybı söz konusu değil, aracın performansında hiç bir etki etmiyor, 15 HP güç kaybı söz konusu olamaz, volkswagen ve doğuş oto bu riske giremez, böyle bir olay direkt olarak kendilerini hukuksal olarak mağdur eder ki binlerce insan tüketici mahkemelerinin yolunu tutar.

    genel olarak size nacizane tavsiyelerim 9 yıllık tecrübelerime dayanarak maddi durumunuz elveriyorsa 2. el 2.0 TDI Sportline 140 HP DSG caddy tavsiyemdir. 2007 v e 2011 yılları arasında 1.9 TDI caddy kullandım 2011 ile 2012 arasında 1.6 TDI jetta 2012 ile 2015 yılları arasında 1.6 TDI comfortline caddy ve 2015'ten bu yana 2.0 TDI Sportline Caddy kullanıyorum, her türlüsüne bindim caddy'nin, bu arabanın hakkı 2.0 TDI 140 HP motordur. kalın sağlıcakla.

    Cevaplarınız çok teşekkür edrim
    2.0 litre caddy,120 hp yeni otomatik connect,peugeot partner tepee 115 i test sürüşleri yaptık

    içlerinde en gitmeye isteksizi caddy idi,sonra ford sanırım kasa çok ağır 1600 kg gibi.

    en seri ve atiği tepee idi.

    2.0 litre vergisiyle caddy değilde vito transporter ve ilave olarak toyota peugeot cıtroen ortak proje Traveller modelide incelememiz altında

    caddy yi eledik bu şartlarda fiyatına göre düşük güç ve aşırı pahalı gibi.

    manuel vites seçeneği şartları ile donanım fiyat bütünlüğünde 1.6 motorlu 115 hp peugeot partner tepee almaya karar verdik

    teşekkürler herkese.



    Hayırlı uğurlu olsun :) kazasız belasız cezasız kullanmanız dileğiyle diyelim bizde o zaman :)




  • 
Sayfa: önceki 16331634163516361637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.