Şimdi Ara

vadafone yanlış bilgilendirmeey devam ediyor..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Daha önce bu yanlış bilgilendirmeden dolayı hesabımdaki bütün liraların nasıl ziyan olduğunu buradaki konuda http://goo.gl/jToy4 yazmıştım. adamlara o kadar durumu bildirmeme rağmen yanlışlığı haalen düzeltmemişler. bu durumu btk'ya bildirdim ama onlar da tınlamadılar.
    şimdi benim cepnet paketim var; ve bu paketin yenilenmesine yaklaşık 2 gün kala yani bugün gelen mesaj aynen şöyle:

    Kimden: 4440542
    Saat: 20 Nisan 2011 Çarşamba 9:00
    "7,99TL LIK AYLIK CEPNETINIZ 23.04.2011 23:59 TARIHINDE YINELENECEKTIR. IPTAL ETMEDIGINIZDE YINELENMEYE DEVAM EDECEKTIR.IPTAL AY YAZIP 3636 YA GORDEREBILIRSINIZ"

    şimdi ben bunu iptal edecem, ama yukarıdaki saat bilgisine göre kullanmaya devam edersek liralarımız bi güzel uçacak. çünkü gerçek son kullanım tarihi yukarıdaki saat değil 23.04.2011 saat 00:00 şeklinde olacak. çünkü aşağıdaki mesajda da net bir şekilde görülüyor.

    Kimden: 3636
    Saat: 20 Nisan 2011 Çarşamba 18:54
    "AYLIK CEPNET PAKETINIZDEN 28 GUN 16 SAAT 20 DK 52 SN KULLANILMISTIR. 23/04/2011 00:00:00 TARIHINDE PAKETINIZ SONLANACAKTIR."

    diyeceksiniz ki yenilenme tarihi ile son kullanma tarihi bir olamayabilir. böyle birşeyin olması mantıksız olur çünkü, paketini iptal etmeyenler aradaki 1 günü ücretli kullanmış olur.
    yani demem o ki siz de benim yaşadığımı yaşamayın diye paylaşıyorum. paketinize iptal talebinde bulunduysanız ve iptal olmasına 2 gün kala gelen bilgilendirme mesajının tarihini dikkate almayın. yanıltıcı olduğundan mağdur olabilirsiniz.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: scoopi
    Daha önce bu yanlış bilgilendirmeden dolayı hesabımdaki bütün liraların nasıl ziyan olduğunu buradaki konuda http://goo.gl/jToy4 yazmıştım. adamlara o kadar durumu bildirmeme rağmen yanlışlığı haalen düzeltmemişler. bu durumu btk'ya bildirdim ama onlar da tınlamadılar.
    şimdi benim cepnet paketim var; ve bu paketin yenilenmesine yaklaşık 2 gün kala yani bugün gelen mesaj aynen şöyle:

    Kimden: 4440542
    Saat: 20 Nisan 2011 Çarşamba 9:00
    "7,99TL LIK AYLIK CEPNETINIZ 23.04.2011 23:59 TARIHINDE YINELENECEKTIR. IPTAL ETMEDIGINIZDE YINELENMEYE DEVAM EDECEKTIR.IPTAL AY YAZIP 3636 YA GORDEREBILIRSINIZ"

    şimdi ben bunu iptal edecem, ama yukarıdaki saat bilgisine göre kullanmaya devam edersek liralarımız bi güzel uçacak. çünkü gerçek son kullanım tarihi yukarıdaki saat değil 23.04.2011 saat 00:00 şeklinde olacak. çünkü aşağıdaki mesajda da net bir şekilde görülüyor.

    Kimden: 3636
    Saat: 20 Nisan 2011 Çarşamba 18:54
    "AYLIK CEPNET PAKETINIZDEN 28 GUN 16 SAAT 20 DK 52 SN KULLANILMISTIR. 23/04/2011 00:00:00 TARIHINDE PAKETINIZ SONLANACAKTIR."

    diyeceksiniz ki yenilenme tarihi ile son kullanma tarihi bir olamayabilir. böyle birşeyin olması mantıksız olur çünkü, paketini iptal etmeyenler aradaki 1 günü ücretli kullanmış olur.
    yani demem o ki siz de benim yaşadığımı yaşamayın diye paylaşıyorum. paketinize iptal talebinde bulunduysanız ve iptal olmasına 2 gün kala gelen bilgilendirme mesajının tarihini dikkate almayın. yanıltıcı olduğundan mağdur olabilirsiniz.

    hocam benim 06.04.2011 tarihinden beri cepnetim var ama kullanamıyorum. aylık cepnet için ücreti aldılar üstüne bakiyelerimi sıfırladılar, üstünede bir kaç kez mail bir kere aramama rağmen hala gerekli birimlere iletilmiştir diyorlar.nerdeyse 15 gün geçti 15 gün sonra sorunu cözerler artık o zamanada paket biter.vodafone işi iyice bozdu.aynı şekilde ilk defa mobil tvye abone olmama rağmen yine ücret kesildi ve onunda sorununun cözülmesini bekliyorum.yada artık aveanın faturasızlar için olan 1gb paketini kullanmak gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veziroglu
    hocam benim 06.04.2011 tarihinden beri cepnetim var ama kullanamıyorum. aylık cepnet için ücreti aldılar üstüne bakiyelerimi sıfırladılar, üstünede bir kaç kez mail bir kere aramama rağmen hala gerekli birimlere iletilmiştir diyorlar.nerdeyse 15 gün geçti 15 gün sonra sorunu cözerler artık o zamanada paket biter.vodafone işi iyice bozdu.aynı şekilde ilk defa mobil tvye abone olmama rağmen yine ücret kesildi ve onunda sorununun cözülmesini bekliyorum.yada artık aveanın faturasızlar için olan 1gb paketini kullanmak gerekiyor.


    benzer durumu ben de yaşamıştım. ama benim bakiyemi sıfırlamamışlardı(insafa geldiler herhal) durumu bildirmiştim ama sorun olmadığını belirtmişlerdi, hatta sorunu benim aktardığım konudan uzak bir yere bağlamışlardı baktım anlayacağı yok bunların, ben de bir daha mail yazdım, bu kez hattımı taşıdığım günden bu yana kullandığım internet paketlerini tarihlerini, saatini hatta lira yükleme bilgilerini tek tek yazdım ki anlasınlar diye. yoksa anlamıyorlar. hatta o mailler hepsi kayıtlı bende. neyse, bu kadar detaylı bir şekilde durumu açıklayıp bir kez daha bildirdim. sonra 15 gün kadar sonunda iade ettiler. ben bu şekilde iade almıştım. ama bi yandan diyorum o kadar başımı ağırtmaya da deymiyor. biraz şanssız olduğumdan vodafona geçtiğimden beri yaşanılabilecek bütün sorunları yaşamış bulunmaktayım son 2 haftadır bişey yok, sürpizi beklemekteyim, bu kez nerden gelecek bu sefer yaşayacağım hatalı ücretletlendirmeyi vodafona bağışlayabilirim




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.