Selamlar, Akşam yoğun kullanım saatlerinde. 20.00 24.00 arasında packet loss sorunu yaşıyorum. Bu sorun pingden de beter. Bilen bilir. Bu sorunu benden başka yaşayan var mı? Varsa sorunlarını nasıl çözdüler? Ayrıca Valorant sunucularının yanında https://packetlosstest.com/ adresinden de kontrol ettiğimde loss sorunum çıkıyor. Mesela şimdi gece 1.50 baktığımda herhangi bir sorun gözükmüyor. Ekran alıntısı: ![]() Yarın akşam aynı testi yapıp sizlere de göstereceğim. Turk.Nete derdinimizi de anlatamıyoruz. |
Valorant ve Packet Loss Sorunu (Turknet)






-
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?Mesajlarıma bakar mısınız? Eğer benim sorunum kendi cihazlarımda ise neden akşaam saatlerinde sorunlu oluyor ? EğER sunucudsaysa valorant sunucusu ve test ettiğim site ayrı sunucularla deniyor. İkisinde de sorun var. Yani sorun ne sunucuda ne bende sorun internette.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın tekrar kontrol etmesi için bildirimde bulundum. Gerekli kontrolleri ve çalışmaları yaparak arkadaşlarım bilgi verecektir. -
-
Merhaba, sorununuzun devam etmesi durumunda destek kaydı oluşturur musunuz? Teknik ekibimiz kontrol ederek bilgi verecektir. -
-
Aynı saatler aralığında Twitch yayını izlemekte güçlük yaşıyorum. 360p üstü izlenmiyor. Valorant oynamış olsam belki Valorant'ta da paket kaybı yaşarım.
Destek kaydı oluşturdum fakat @TurkNetDestek 1 aydır sorunu çözemedi. Hala uğraşıyorlar(mış).
Bizim bu saatlerde altyapımız kaldırmıyor diyemiyorlar süreci uzatıp duruyorlar. Aynı saat aralığında diğer servis sağlayıcılarda böyle bir sorun ya hiç olmuyor ya da kısa süreli olup çözüme ulaşıyor.
-
bende de var aynı sorun tt fiber altyapıdayım. 19:00-01:00 arası hız 0.xx mbps'e kadar düşüyor. siteler açılmıyor, oyun bağlantıları kopuyor. diğer saatler hiçbir sorun olmuyor. destek kaydı oluşturdum çözüm olmazsa iptal edeceğim.
-
Merhaba, destek kaydınız üzerinden bende bilgi verdim. İlgili ekibimiz kontrol ederek gelişmeleri sizinle paylaşacak. -
quote:
Orijinalden alıntı: PrerogativeAynı saatler aralığında Twitch yayını izlemekte güçlük yaşıyorum. 360p üstü izlenmiyor. Valorant oynamış olsam belki Valorant'ta da paket kaybı yaşarım.
Destek kaydı oluşturdum fakat @TurkNetDestek 1 aydır sorunu çözemedi. Hala uğraşıyorlar(mış).
Bizim bu saatlerde altyapımız kaldırmıyor diyemiyorlar süreci uzatıp duruyorlar. Aynı saat aralığında diğer servis sağlayıcılarda böyle bir sorun ya hiç olmuyor ya da kısa süreli olup çözüme ulaşıyor.
Çözüm değil ama aynı saatlerde yani sorn yaşarken bir vpn kullanmayı deneyin. Yağ gibi akacaktır yayın. vpn hızınızı çok düşürmüuoyrsda. Ben de twitchde benzer sorun yaşadım ancak böyle çözdüm. Çünkü twitche vb yerlere yavaşlatma uygulanıyor. aslında internet 35 100 vs vs gözüküyor ama sitelere bir yavaşlatma söz konusu. deneyin göreceksiniz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: teamworkbende de var aynı sorun tt fiber altyapıdayım. 19:00-01:00 arası hız 0.xx mbps'e kadar düşüyor. siteler açılmıyor, oyun bağlantıları kopuyor. diğer saatler hiçbir sorun olmuyor. destek kaydı oluşturdum çözüm olmazsa iptal edeceğim.
Biz de hız düşmüyor. Hız düşmediği için de derdimizi anlatamıyoruz. Artık hız normal ama kalite yerlerde. ping packet loos ev belirli sitelerde yavaşlık. yukardaki arkadaşın belirttiği gibi.
-
Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun için arka planda ekibimizin çalışmaları devam ediyor. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun için arka planda ekibimizin çalışmaları devam ediyor. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.Ben gelişmeleri sizinle paylaşayım.Size gerek kalmasın.
Aynı binada kuzenim oturuyor. O turktelekom 16 mbit 0.67 lik bir internete sahip. vdsl bile bağlı değil. bu akşam onlara gittim ve aynı testleri yaptım. ne packetloss.com ne de speedtestin uygulamasında packet loss çıkmadı. Onda da kablolu bende de kablolu bağlantı ile denedik. Ben ev içi kablomu değiştirdim. modemle pc arasındaki cat kablomu dğeiştirdim. yetmedi modemi de değiştirdim ama değişen bir şey yok. hala aynı saatlerde aynı sorunu yaşamaya devam ediyorum. Bu da demek oluyor ki TURK.NET kullanıcısı olarak bizim verdiğimiz para para değil aldığımız hizmette hizmet değil. Çünkü biz ikinci sınıf internet kullancısı yerine koyuluyoruz. Burda ayıp benim değil Turk.net'in.
-
Merhaba, teknik ekibimiz bulunduğunuz bölgede bağlantı kalitesi sorununuzun düzeldiğini tespit ettiklerini iletti. Ancak siz sorunun devam ettiğini kaydınız üzerinden belirtmişsiniz. Tekrar kontrol ederek size bilgi verecekler.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X