Şimdi Ara

Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhyildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    Bence haksizsiniz.1.5 sene kullan ohh para iadesi al.hicmi kullanicinin kusuru yok.evde laptopa kim bilir ne yaptin.iyi ozaman omrun boyunca al bi laptop devamli garantiye gotur dur.ayip bisi.bence o para misliyle cikar senden bi kaza bela ile.haksizsiniz.

    Yani size cevap yazmamayı düşünüyordum ama benden büyüksünüz diye geri dönüş yapayım dedim.Tüketiciye veya bir insana verilen haklar sizin düşündüğünüz kadar basit değil ilk başta bunu söylemek istiyorum.Burada bir satış sonrası hizmet suistimali var ve ben bundan yararlanarak bir sonuca ulaştım.Donanımsal arızaların hiçbirinin kullanıcı tarafından oluşan kusuru yoktur bundada bir anlaşalım.1.5 sene kullanmışsın sonra para iadesi almışsın demişsinizde bu benim en doğal hakkım.Eminim ki siz bir elektronik cihaz alırken 2 taraflı imzalanan anlaşmadan tutunda neye imza attığınızı dahi bilmiyorsunuzdur.
    Dünya hukuk çerçevesinde ilerliyor.İnsanlara verilen haklar var bundan haberiniz var mı?


    Yaw kime anlatiyorsun bunlari.tuketici kanunlari musteriyi korudugu kadar firmalarida koruyor.ben butun maddeleri biliyorum cunku bende bu islerle ugrasiyorum.sen duzgun calisan laptopu salonunuzdaki camekanli vitrine koyup 1.5 sene sonra acma tusuna basinca acilmadi ddgil ya.ne olduda bu duruma geldi acaba?vatan istese 10 defa bulur basina gelenleri o laptopun.ama vatan ugrasmamis ve iyi niyet gostermis.kullanici hatasi denilen bisey olabiliyor elektronik aletlerde.

    Sonuc ben gorusumu bildirdim arkadas.ne sen bana ders verebilirsin bu konuda nede ben sana.benim gorusumum sen haksizsin.ve haksiz para almismissin adamlardan.bitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhyildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    Bence haksizsiniz.1.5 sene kullan ohh para iadesi al.hicmi kullanicinin kusuru yok.evde laptopa kim bilir ne yaptin.iyi ozaman omrun boyunca al bi laptop devamli garantiye gotur dur.ayip bisi.bence o para misliyle cikar senden bi kaza bela ile.haksizsiniz.

    Yani size cevap yazmamayı düşünüyordum ama benden büyüksünüz diye geri dönüş yapayım dedim.Tüketiciye veya bir insana verilen haklar sizin düşündüğünüz kadar basit değil ilk başta bunu söylemek istiyorum.Burada bir satış sonrası hizmet suistimali var ve ben bundan yararlanarak bir sonuca ulaştım.Donanımsal arızaların hiçbirinin kullanıcı tarafından oluşan kusuru yoktur bundada bir anlaşalım.1.5 sene kullanmışsın sonra para iadesi almışsın demişsinizde bu benim en doğal hakkım.Eminim ki siz bir elektronik cihaz alırken 2 taraflı imzalanan anlaşmadan tutunda neye imza attığınızı dahi bilmiyorsunuzdur.
    Dünya hukuk çerçevesinde ilerliyor.İnsanlara verilen haklar var bundan haberiniz var mı?


    Yaw kime anlatiyorsun bunlari.tuketici kanunlari musteriyi korudugu kadar firmalarida koruyor.ben butun maddeleri biliyorum cunku bende bu islerle ugrasiyorum.sen duzgun calisan laptopu salonunuzdaki camekanli vitrine koyup 1.5 sene sonra acma tusuna basinca acilmadi ddgil ya.ne olduda bu duruma geldi acaba?vatan istese 10 defa bulur basina gelenleri o laptopun.ama vatan ugrasmamis ve iyi niyet gostermis.kullanici hatasi denilen bisey olabiliyor elektronik aletlerde.

    Sonuc ben gorusumu bildirdim arkadas.ne sen bana ders verebilirsin bu konuda nede ben sana.benim gorusumum sen haksizsin.ve haksiz para almismissin adamlardan.bitti.

    Siz neye dayanaraktan benim haksız para aldığımı düşünüyorsunuz ki?Hakkımı tabikide sonuna kadar kullanacağım.Müşteri hizmetlerinde çalışan adam bize lenovo Z500 in kronik üretim hatası olduğundan ötürü bütün piyasadan topladığını söyledi.Yani bana satılan ürünün kronik sorunlu olduğunu şimdi öğrendiğime mi yanayım, vatan bilgisayardaki çalışanların müşteriye karşı gösterdiği tutuma mı yanayım, sizin bana haksız kazanç sağlamışsın dediğinize mi yanayım?Ben haksızmışım güldürdün hocam.

    edit:lmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaksimenes35 -- 28 Mart 2015; 20:12:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DjakPolis

    O kadar beleşe kullandın yani, 1.5 sene nedir arkadaş? Bir de konu açmış burada çakal, yaklaşık 2 yıllık bilgisayarı bedavaya getirmişsin, kaybol.

    üstune parasinida almis

    haksizda degil ama ne bileyim turkiye hos bi yer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum bende z500 aldım vatandan 4kez servise yolladım yenisini aldım her seferinde :) en sonunda üretimi bitti deyip z50 modelini verdiler. Şuanlık bi sorun yaşamadım z50 de. Yaşarsam bu sefer bende paramı alacağım. İyi yapmışsın :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durum yoktu yoldaydik telefonun ekranini titremeden zor goruyoduk fakat okuduk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlari sana bilgisayar sattigina pisman etmissinbenimde vatanda gicij oldugum bir tane tip biri her gittigimde ayar verip cikiyorum ama adamda utanma yokki bir ara bunu mudure sikayet ettim ama nafile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatandan 2 kez alışveriş yaptım.Birtanesi bilgisayardı.Teknik servisi ve çalışanları kesinlikle çöp arkadaşlar.Nerde niteliksiz eleman varsa almışlar her şubelerine.
  • Onlerden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhyildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    Bence haksizsiniz.1.5 sene kullan ohh para iadesi al.hicmi kullanicinin kusuru yok.evde laptopa kim bilir ne yaptin.iyi ozaman omrun boyunca al bi laptop devamli garantiye gotur dur.ayip bisi.bence o para misliyle cikar senden bi kaza bela ile.haksizsiniz.

    Yani size cevap yazmamayı düşünüyordum ama benden büyüksünüz diye geri dönüş yapayım dedim.Tüketiciye veya bir insana verilen haklar sizin düşündüğünüz kadar basit değil ilk başta bunu söylemek istiyorum.Burada bir satış sonrası hizmet suistimali var ve ben bundan yararlanarak bir sonuca ulaştım.Donanımsal arızaların hiçbirinin kullanıcı tarafından oluşan kusuru yoktur bundada bir anlaşalım.1.5 sene kullanmışsın sonra para iadesi almışsın demişsinizde bu benim en doğal hakkım.Eminim ki siz bir elektronik cihaz alırken 2 taraflı imzalanan anlaşmadan tutunda neye imza attığınızı dahi bilmiyorsunuzdur.
    Dünya hukuk çerçevesinde ilerliyor.İnsanlara verilen haklar var bundan haberiniz var mı?


    Yaw kime anlatiyorsun bunlari.tuketici kanunlari musteriyi korudugu kadar firmalarida koruyor.ben butun maddeleri biliyorum cunku bende bu islerle ugrasiyorum.sen duzgun calisan laptopu salonunuzdaki camekanli vitrine koyup 1.5 sene sonra acma tusuna basinca acilmadi ddgil ya.ne olduda bu duruma geldi acaba?vatan istese 10 defa bulur basina gelenleri o laptopun.ama vatan ugrasmamis ve iyi niyet gostermis.kullanici hatasi denilen bisey olabiliyor elektronik aletlerde.

    Sonuc ben gorusumu bildirdim arkadas.ne sen bana ders verebilirsin bu konuda nede ben sana.benim gorusumum sen haksizsin.ve haksiz para almismissin adamlardan.bitti.

    Yanlışsam düzeltin,normalde cihaz değişimi gerekiyor bu tür sorunlarda. Ama mağazada aynı üründen olmadığı için arkadaş para iadesi almış yani bu üründen satıp stoğuna değişim ürünü koymamaları kendi hatası mağazanın. Para iadesi de bu durumda tek seçenek kalıyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burs as merkezdeki mi bu vatan kardeş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Öncelikle başlığı konu içeri ile uygun bulmadığımı söylemeliyim. Bahsi geçen firma farklı seçeneklerde size ürün satıyor, herhangi bir üretim yapmıyor. Bu yüzden almış olduğunuz üründeki problemleri firmadan kaynaklanıyormuş gibi yansıtılması doğru değil. Asıl sorulması gereken 'sorunla karşılaştığınız zaman size ürünü satan firma, sattığı ürünün arkasında duruyor mu?'. Anlattıklarınıza bakılırsa aynen öyle olmuş. Siz bilincli bir tüketici olarak hakkınızı kullanmışsınız ve bahsi geçen aracı firma da bu konuda herhangi bir sorun çıkarmadan ücret iadesinde bulunmuş.

    Sistem gayet güzel bir şekilde işlemiş. İki tarafı da tebrik etmek gerekir bence.
  • Valla sonuna kadar soluksuz okudum bu gibi durumlar icin tuketiciyi koruyan daha sert daha kesin kaninlarin olmasi gerekiyor.ama bizim ulkemizde kanunlar hep gevsek istedigon yere cek.kardesimize helal olsun hakkini soke soke almis.tebrikler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de z500 var garantiye verdim hdd degistirdiler 1 yil once. Simdi yine bozuldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pirmes

    Merhabalar,

    Öncelikle başlığı konu içeri ile uygun bulmadığımı söylemeliyim. Bahsi geçen firma farklı seçeneklerde size ürün satıyor, herhangi bir üretim yapmıyor. Bu yüzden almış olduğunuz üründeki problemleri firmadan kaynaklanıyormuş gibi yansıtılması doğru değil. Asıl sorulması gereken 'sorunla karşılaştığınız zaman size ürünü satan firma, sattığı ürünün arkasında duruyor mu?'. Anlattıklarınıza bakılırsa aynen öyle olmuş. Siz bilincli bir tüketici olarak hakkınızı kullanmışsınız ve bahsi geçen aracı firma da bu konuda herhangi bir sorun çıkarmadan ücret iadesinde bulunmuş.

    Sistem gayet güzel bir şekilde işlemiş. İki tarafı da tebrik etmek gerekir bence.

    +1 Bende 2 saattir okuyorum Vatan nerede hata yapmış diye fakat her şeyi onaylamışlar. Donanımsal sorunlara gelirsek sorununuz Lenovoyla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erodion


    quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhyildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    Bence haksizsiniz.1.5 sene kullan ohh para iadesi al.hicmi kullanicinin kusuru yok.evde laptopa kim bilir ne yaptin.iyi ozaman omrun boyunca al bi laptop devamli garantiye gotur dur.ayip bisi.bence o para misliyle cikar senden bi kaza bela ile.haksizsiniz.

    Yani size cevap yazmamayı düşünüyordum ama benden büyüksünüz diye geri dönüş yapayım dedim.Tüketiciye veya bir insana verilen haklar sizin düşündüğünüz kadar basit değil ilk başta bunu söylemek istiyorum.Burada bir satış sonrası hizmet suistimali var ve ben bundan yararlanarak bir sonuca ulaştım.Donanımsal arızaların hiçbirinin kullanıcı tarafından oluşan kusuru yoktur bundada bir anlaşalım.1.5 sene kullanmışsın sonra para iadesi almışsın demişsinizde bu benim en doğal hakkım.Eminim ki siz bir elektronik cihaz alırken 2 taraflı imzalanan anlaşmadan tutunda neye imza attığınızı dahi bilmiyorsunuzdur.
    Dünya hukuk çerçevesinde ilerliyor.İnsanlara verilen haklar var bundan haberiniz var mı?


    Yaw kime anlatiyorsun bunlari.tuketici kanunlari musteriyi korudugu kadar firmalarida koruyor.ben butun maddeleri biliyorum cunku bende bu islerle ugrasiyorum.sen duzgun calisan laptopu salonunuzdaki camekanli vitrine koyup 1.5 sene sonra acma tusuna basinca acilmadi ddgil ya.ne olduda bu duruma geldi acaba?vatan istese 10 defa bulur basina gelenleri o laptopun.ama vatan ugrasmamis ve iyi niyet gostermis.kullanici hatasi denilen bisey olabiliyor elektronik aletlerde.

    Sonuc ben gorusumu bildirdim arkadas.ne sen bana ders verebilirsin bu konuda nede ben sana.benim gorusumum sen haksizsin.ve haksiz para almismissin adamlardan.bitti.

    Yanlışsam düzeltin,normalde cihaz değişimi gerekiyor bu tür sorunlarda. Ama mağazada aynı üründen olmadığı için arkadaş para iadesi almış yani bu üründen satıp stoğuna değişim ürünü koymamaları kendi hatası mağazanın. Para iadesi de bu durumda tek seçenek kalıyor zaten.

    Veya üst model vermekle yükümlüler ki burada kişi para iadesi talep etmiş.

    Herkes de helal olsun, söke söke almışsın falan demiş. Ne söke söke alması? Adam istemiş, firma da vermiş. Kaldı ki firma, üretim yapan bir firma değil, satış yapan bir firma. Ki üretim yapan firmayı da suçlayamazsınız, adamlar bu nedenle, böyle kötü talihsizlikler için garanti koyuyorlar ve garantiyi de sonuna kadar işletmişler.

    Neyin kavgası bu? Ben mağaza müdürü olsam, bu iadelerimden, gayet iyi bir şekilde garantiyi işletmiş olmama rağmen adam bana köpürüyorsa alırdım ayağımın altına.




  • o değilde parayı geri almışsın daha ne istiyorsun ben o kısmı anlamadım.
  • Firmalar arasında yaşadığınız sıkıntı/sorunlar, forum sayfasında çözüm arayacağınız veya propagandasını yapacağınız bir kurum değildir.


    Kişisel yorumum: Vatan bilgisayardan size verilen belgeyi okumamışsınız her halde. Vatan bilgisayar veya diğer firmalar, satıştan sonra, arızalı ürün konusunda sadece aracıdır. Arızalı ürünün size doğru bir şekilde tedarik edilip edilmediğini takip eder sadece. Çünkü bünyesinde bulunan markaların, aynı zamanda müşterilerine verdiği teknik servisi takip eder.

    Öte yandan, aldığınız ürünün belirlediği, "Kendi teknik servislerine" kendinizde götürebilirsiniz. Emin olun, iyi ki Vatan'la muhatap olmuşum bile diyebilirsiniz.. Bunu sadece Vatan olarak söylemiyorum, diğer firmalar içinde öyle.. İstisnalar illaki var.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.