Şimdi Ara

Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,
    25.08.2013 tarihinde almış olduğumuz Lenovo z500 (59-366642) bilgisayarı ve satış sonrası müşteri hizmetleri hakkında sizlere başımdan geçen tecrübeleri aktaracağım.

    2013 yılında, üniversiteyi kazandığımda dizüstü bilgisayar almaya karar vermiştim.İnternetten ve Donanımhaber'den detaylı araştırmamı yapmıştım.Araştırmalarım sonucu lenovonun cihazları fiyat/performans açısından oldukça uygun gelmişti.İnternetten fiyat araştırması yaptıktan sonra vatan bilgisayara satın almaya gittik.Sonunda bilgisayarı satın aldık, ödemesi yapıldı ve eve gittik.
     Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.)
    Bilgisayarı evde kurdum, internete bağladım ve kullanmaya başladım.
     Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.)
    Taaki birkaç saat sonra dvd-rom un kasaya tam oturmadığını farkedene kadar.
    Not: Bazı arkadaşlar sorabilir açıklama gereği duydum.Şubede bilgisayarı kutusundan çıkarıp kullandım ancak farkedememişim.
     Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.)
    Ertesi gün bilgisayarı vatan bilgisayarın hemen bitişiğindeki müşteri mizmetlerine götürdük.Müşteri hizmetleri tutanak tuttu ve bilgisayarı teknik servise göndermek için bizden aldı.
    31.08.2013 tarihinde müşteri hizmetleri tarafından telefonla arandık.Ürün değişim talebiniz onaylandı dediler.Daha sonra müşteri hizmetlerine gittik ve ayıpsız misli ile değişim talebi kağıdını aldık.
     Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.)
    vatan bilgisayara mağazasına gittik.Değişim talebi kağıdı ile yeni bir bilgisayar getirildi.Getirilen bilgisayarın kutusu açık, ekran çizikler içersinde kalmış ve sıfır alırken kendi bünyesinde olmayan programlar yüklenmişti.Bilgisayarı getiren çalışana aynen şöyle bir cümle kurdum: "Siz bizimle dalgamı geçiyorsunuz!?Biz sizden yeni ürün talep etmiştik mağazada kullanılmışını değil.!!" dedim.Çalışan ise "Maalesef mağazamızda başka stok yok" dedi.Bende orada bu cevabı alınca bağıra bağıra "Sizin yapacağınız işe başlarım....!" diye devam ederken oranın sorumlusu bizimle ilgilenmek suretiyle faturayı aldı ve yarım saat sonra başka şubeden 1 adet getirdiler.Bu "insan müsvettesi ve kişiliği oturmamış" insanların ilk önce ticaret erbabı ve insanlarla satış sonrası müşteri ile iletişim kurma dersi almaları lazım.
    Herneyse..Daha sonra yeni bilgisayar getirildi gerekli kontroller yapıldıktan sonra mağazadan çıktık.

    1,5 sene sorunsuz kullandım.Ardından donanımsal sıkıntılar kendini baş göstermeye başladı.Bilgisayar birgün açılmamaya başladı ayrıca HDD sinde ses geliyordu.Yolumuz tekrar müşteri hizmetlerine düşmüştü.Gerekli tutanaklar tutuldu ve teknik servise gönderildi.Teknik servisten sonuç bize mesaj olarak bildirildi.
     Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.)
    HDD si değişmişti ve müşteri hizmetlerine getirilmişti.Bizde gidip aldık.1 aya yakın bir süre kullanıldıktan sonra aynı sorun tekrar oluşmuştu.Daha önce teknik servise gönderilen bilgisayarımda ayrıca WIFI çekim gücünde düşmede mevcuttu.Bundan ötürü tekrar müşteri hizmetlerine ve ardında teknik servise gitti.
     Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.)
    Bu sefer ise HDD ve WIFI kartı değişmişti.Daha sonra internette "garanti şartları" ve "ayıplı mal" hakkındaki bazı makaleleri okudum.Ancak satın alırken imzalanan 2 taraflı anlaşmanın fesedilebilmesi bizim talebimizin teknik serviste lehimize bir dönüş olduğu zaman geçerliydi.
     Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.)
    Bunun üzerine 2. kes servise gönderilip geri gelen ürünü ertesi gün tekrar müşteri hizmetlerine teslim ederek ayıpsız misli ile değişim talebinde bulundum.Bunun üzerine 8 gün geçtikten sonra teknik servisten bire biri ile değişim talebim onaylandı.
     Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.)
    Bugün müşteri hizmetlerine gittim.Bilgisayarım tedahülden kalktığı için birebir değişim yapamıyoruz dediler.Bende para iadesi hakkımı kullanarak vatan bilgisayarla bu günden itibaren ilişiğimi kesmiş bulundum.!!!
     Vatan bilgisayar rezilliği (Sonunda hakkım olanı aldım ve devamı gelicek.)

    İş sadece bununla bitmeyecek.Parayı tahsil ettikten sonra başta satın alırken yaşadığım olumsuzluklar ve 3 kere teknik servise gitmesinden dolayı tüketici hakem heyetine başvurucağım.Garanti şartlarına göre; bir ürünün teknik servis tarafından parçası değişir ise bu ürün "ayıplı mal" ibaresine girmektedir. MADDE 9 :http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/06/20140613-2.htm
    Ayrıca bir ürünün aynı parçası 2 kere değişiyor ise burada bir suistimal söz konusudur.Bir parça bi sıkıntıdan ötürü 1 kere değişir ve o sıkıntı çözülmüş olur.Ancak benim bilgisayarımda 1 parça 2 kere değiştiğinden ötürü bu durumdan şikayetçiyim.Burda en az 1 ay bilgisayarı işimden ötürü kullanamamam söz konusu.

    Konuya girip sonuna kadar okuyan arkadaşlara çok teşekkür ederim.Son 2 cümlem olarak; yaşadığımız toplumda tüketici olarak neredeyse hiçkimse kendine verilen yasa ve hakların hiçbirinden haberi yok.Bu yüzden ötürü bu teknoloji marketlerinin gevşekliği normal bir olaymışçasına görülüp geçilmekte.


    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaksimenes35 -- 28 Mart 2015; 19:08:03 >







  • Iyi yapiyorsun helal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bal tv de satilan iksperia telefonu alırım vatandan teknolojik alet almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun devam hakkini alana kadar bırakma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hll knk
    sesini çıkarmayan biri olsan değişmiyoruz falan seni kandırıp yollarlardı
    bu adamlara iyi davranmayacan
  • Tam değerlencek konu, önlerden.
  • önlerden
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Rez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar beleşe kullandın yani, 1.5 sene nedir arkadaş? Bir de konu açmış burada çakal, yaklaşık 2 yıllık bilgisayarı bedavaya getirmişsin, kaybol.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DjakPolis

    O kadar beleşe kullandın yani, 1.5 sene nedir arkadaş? Bir de konu açmış burada çakal, yaklaşık 2 yıllık bilgisayarı bedavaya getirmişsin, kaybol.

    Garantisi devam ediyorsa hakkıdır. Adam 2 yıl sorunsuz çalışma garantisi vermemiş mi? İsterse dolmasına 1 gün kala bozulsun gider değiştirtirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DjakPolis

    O kadar beleşe kullandın yani, 1.5 sene nedir arkadaş? Bir de konu açmış burada çakal, yaklaşık 2 yıllık bilgisayarı bedavaya getirmişsin, kaybol.

    Bilip bilmeden konuşuyorsunuz.Bu sistem aynı bankaların verdiği krediye benziyor.Parayı veriyor faiziyle alıyor.Burada sistem tam tersi.Biz burda para veriyoruz verdiğimiz parayla ticaret yaparak para kazanıyorlar.Ha desenki benim verdiğim parayı hiçbir yerde kullanılmadı boşta durdu o koşulda dahi haklı değilsin müşteri memnuniyeti diye birşey var müşteri her zaman haklıdır..

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaksimenes35 -- 28 Mart 2015; 19:20:58 >
  • Helal vallaha

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DjakPolis

    O kadar beleşe kullandın yani, 1.5 sene nedir arkadaş? Bir de konu açmış burada çakal, yaklaşık 2 yıllık bilgisayarı bedavaya getirmişsin, kaybol.

    Bilgisayar mı çürük mal mı? Tekrar yorumla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben işte böyle yapamazdım hayatta kullanıcı hatası diye kandırırlardı beni helal olsun yaptığın şey çoğu kişiye örnek olmalı.
  • Bence haksizsiniz.1.5 sene kullan ohh para iadesi al.hicmi kullanicinin kusuru yok.evde laptopa kim bilir ne yaptin.iyi ozaman omrun boyunca al bi laptop devamli garantiye gotur dur.ayip bisi.bence o para misliyle cikar senden bi kaza bela ile.haksizsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • helal olsun önlerden alalım favlayalım bir gün başımıza gelebilir.allah kimsenin malını servise göndertmesin gidince çıkmıyor oradan hayır sanayi mi orası servis kardeşim hata asıl şirketlerde böyle salaklara servis vermesin açılıyor kaş yapıyorlar göz çıkartıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rurseell -- 28 Mart 2015; 19:35:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    Bence haksizsiniz.1.5 sene kullan ohh para iadesi al.hicmi kullanicinin kusuru yok.evde laptopa kim bilir ne yaptin.iyi ozaman omrun boyunca al bi laptop devamli garantiye gotur dur.ayip bisi.bence o para misliyle cikar senden bi kaza bela ile.haksizsiniz.

    Hmm başta bozuk çıkan pc yerine getirilen kullanılmış mali getirme konusunda da mı Vatan Pc haklı?. İnsanları kaziklamaya, kurutmaya çalışıyorlar. Ancak böyle sesimizi yükselterek hakkımızı alabiliriz. Hem böyle düşünüyorsunuz madem garanti ile işiniz olmasın, hemen yenisini alın siz size o layık çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun

    o dvd-rom çıkıntısı z500'lerin genel problemi herhalde. daha önce de gördüm.
    bir de hatırladığım kadarıyla forumda hard-disklerden çok yüksek olmayan cızırtı sesi geliyor demişlerdi. sizinki sonradan ortaya çıkan bir ses mi yoksa herkesin bahsettiği yakından duyulan ses mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsngencer

    Bence haksizsiniz.1.5 sene kullan ohh para iadesi al.hicmi kullanicinin kusuru yok.evde laptopa kim bilir ne yaptin.iyi ozaman omrun boyunca al bi laptop devamli garantiye gotur dur.ayip bisi.bence o para misliyle cikar senden bi kaza bela ile.haksizsiniz.

    Yani size cevap yazmamayı düşünüyordum ama benden büyüksünüz diye geri dönüş yapayım dedim.Tüketiciye veya bir insana verilen haklar sizin düşündüğünüz kadar basit değil ilk başta bunu söylemek istiyorum.Burada bir satış sonrası hizmet suistimali var ve ben bundan yararlanarak bir sonuca ulaştım.Donanımsal arızaların hiçbirinin kullanıcı tarafından oluşan kusuru yoktur bundada bir anlaşalım.1.5 sene kullanmışsın sonra para iadesi almışsın demişsinizde bu benim en doğal hakkım.Eminim ki siz bir elektronik cihaz alırken 2 taraflı imzalanan anlaşmadan tutunda neye imza attığınızı dahi bilmiyorsunuzdur.
    Dünya hukuk çerçevesinde ilerliyor.İnsanlara verilen haklar var bundan haberiniz var mı?




  • Neye helal olsun,neyin rezilliği ben pek anlayamadım açıkçası.Benim burada gördüğüm tek sıkıntı ilk değişim gerçekleştirdiğiniz sırada mağaza personelinin size teşhir ürünü vermeye çalışması.Onun dışında müşteri hizmetlerine dair pek bir sıkıntı yaşamamış hatta gayet de firma tarafından çıkarılabilecek herhangi bir zorluğa maruz kalmadan,tüketici haklarınızı sonuna kadar kullanmışsınız.Bir ürünün aynı sorundan dolayı üst üste gitmesi kronik ya da çap tespiti zor bir sorun yüzünden yaşanabilir.Bu durumlar için sizin de kullandığınız üzere değişim hakkınız var.Bu ve diğer haklarınızı kullanırken herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmamış olmanıza rağmen bu ne sinir bu ne tepki anlamadım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.