Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar Ürün İade!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar aldığım MSI R9 280X erkran kartının fanları ağır yükte bile 830 RPM 'de düönüyordu. Bunun üzerine sorunun çözümü için MSI Desteğe bir mesaj attım ve ekran kartının sıcaklık değerlerini, fan hızını gösteren bir ekran görüntüsü attım. Onlarda birkaç bilgi daha istedikten sonra problemin fanlardan kaynaklandığını, ürünü aldığım yere veya en yakın MSI servisine götürmemi söylediler.Bilgisayar topladığım için montajı onlar yaptılar ve bütün parçaların test edilip düzgün çalışıp çalışmadığını kontrol edeceklerini söylemişlerdi.Ama belli ki ekran kartını adam gibi kontrol etmemişler.Ürün iadesi alırlar mı? Alma tarihi ayın 25'i.Teslim alma tarihi ayın 28'i. Aldıktan sonra 1 hafta tatile çıktım daha kullanmadan. Problemi 3-4 gün önce anladım.



  • Bazı firmalar sorgusuz sualsiz iade alıyorlar bazıları almıyor.Almazlarsa büyük ihtimalle
    1 - tamir ederler,tamir imkanı yoksa
    2 - yenisiyle değiştirirler
    3- aynısından kalmamışsa hediye çeki verirler.
  • Little Lion kullanıcısına yanıt
    Msi yazışmalarınızın çıktısını alın.Geri adım atmayacağını karşı tarafa hissettirerek kartın kutusu ve bütün kutu içeriğiyle beraber gidin iade isteyin.30 gün içinde arızalanan ürünün yenisini vermek zorundalar ya da paranızı geri alırsınız.Bu konuda seçim sizin."Geri adım atmayacağını karşı tarafa hissettirerek" dedim çünkü çok bilmiş dengesizin birine gelirseniz uğraştırırlar.
  • Ben mağazadan alınan ürünlerdeki yönetmeliği daha farklı biliyorum ama neyse konumuz o değil;

    Senin durumunda muhtemelen olacak olanlar şöyle,
    Sen ürününü MSI teknik servisine veya Vatan' a teslim edeceksin (MSI a ulaştırılmak üzere {Bak İADE amaçlı demiyorum} )
    Vatan ürünü MSI' a ulaştıracak, takibini sen de yapabilirsin ama ürün MSI'a ulaşınca zaten verilmiş bir karar var ortada.

    MSI Türkiye dönüp Vatan' a diyecek ki(Kendi aralarında bir takım CARİ işlemlerin de yapılması gerekiyor), müşterimin mağduriyetinin giderilmesi için;
    --> Ürünün ücret iadesi,

    --> Ürünün birebir aynısı ile değişimi ( ki bu durumda dolar 4 lira bile olsa seni bağlamıyor, aradaki fiyat farkı seni ilgilendirmiyor)

    --> Ürünün farklı bir ürünler değişimi (Bu Vatan'ın sana sunduğu opsiyon, zaten MSI ücret iadesi vermiş, müşteriyi kendinde tutmaya çalışacak. Ama burda bi farklılık var.)
    O da şu şekilde; Yeni alacağın ürün(farklı bir ürün aldığın varsayımından gidiyorum) ilk aldığın üründen ucuz ise, aradaki fiyat farkını kupona işlerler ve Vatan'dan alacağın olur. (Geri vermezler yani)
    Ya da tam tersi, yeni alacağın ürün ilk aldığın üründen pahalı ise, ilk aldığın ürünün o gunkü dolar kuru ile TL ederinden şimdiki ürünün güncel fiyatını çıkartıp aradaki farkı tahsil ederler.




  • Little Lion kullanıcısına yanıt
    MSI ekran kartları ile servispoint ilgilenmekte. Vatana teslim ederseniz kartınızı oraya gönderirler ve servis teste tabi tutarlar. Siz kartınızı internetten aldıysanız şayet, uzak mesafe sözleşmesi gereği 15 gün içerisinde iade hakkınız var.
  • Dostum 2 yöntemin var. Ya ben bu kartı hiç kullanmadım başka kart almak istiyorum diyeceksin. Böyle olunca sorun çıkarmıyorlar ama aynı kartı başka bir müşteriye sıfır diye satarlar bu da etik bir durum değil çünkü kart bir iki günlük de olsa kullanıldığı ve sorunu olduğun için.
    Ya da sorunu ve yazışmaları gösterip değişim talebi edebilirsin. Eğer vatan kendi test edip geri alırsa ne ala ama teknik servis onayı isterse 10 gün falan beklersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.ED -- 8 Temmuz 2015; 16:18:36 >
  • Şu yazdığım mesajı eksileyenleri anlamakta gerçekten güçlük çekiyorum.

    Arkadaşlar, farkındamısınız bilmiyorum ya da ne kadar tecrübe sahibisiniz onu da bilmiyorum fakat;
    Ben buraya Vatan'ın uyguladığı politikayı yazdım.
    Beğenirsiniz veya beğenmezsiniz.
    Yazıyı yazmaktaki amacım, soru soran arkadaşımızın önüne çıkacak olan opsiyonlar.

    He vardır yanlış gördüğünüz bir kısım, yazarsınız konudan veya PM' den, karşılıklı fikir alış-verişinde bulunuruz.(Yok tüketici haklarına göre şöyle böyle vs.)
    Bunun haricinde fikir sahibi olmadan bence böyle olurlar ile gelmeyin.
    Mağazaya gittiğinizde karşınıza çıkacak olan tablo budur.


    Yardımcı olmaya çalıştım, gerçekten pişman ediyorsunuz.




  • Magazadayim karti 2 saat civari kontrol ettiler.Daha deminde gelip sorunu cozemediklerini söylediler. Bende kartin yeni olduğunu ve degismesini istedigimi soyledim.Bisey soylemeden iceri girdiler.musteriyle ilgilenme ve hizlari 0.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi mağazaya gittin ?

    Ayrıca,
    sen MSI' dan onay aldıktan sonra onların denemelerine gerek yok ki.
    MSI onay verdiyse sana, sen sadece ürünü göndermelerini iste.
    Geri kalanını sen çözersin telefondan. (Tekrar söylüyorum, eğer MSI onay verdiyse)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayakliPC -- 8 Temmuz 2015; 17:58:26 >
  • ayakliPC kullanıcısına yanıt
    Acıbadem mağazasına gittim.Şuan geri geldim evdeyim.MSI'dan onay almadım ama şöyle birşey var.Ben bilgisayarı Vatan'a toplatırken aynen bana şöyle dediler:
    Bilgisayarı toplamamız 3-4 gün sürebilir.Parçaları teker teker kontrol edip arızalı bir ürün çıkarsa yenisini takıyoruz.
    Bende bunun üstüne tamam dedim bilgisayarı 3 gün sonra teslim aldım.Aldıktan sonra daha kullanamadan 1 hafta tatile çıktım.Geri geldim ve bariz olan ısınma sorunun farkettim.Bu da müşteriye yalan söylediklerinin bir kanıtı.Ekran kartındaki ısınma problemini ve fan rpm değerini kontrol etmeleri gerekirdi.
  • İki üc gun test edip toplamak derken mıçmislar oyunmu oynayip test ediyolarmis power dugmesine basmadan yolladiklari kanisindayim vatandan sistem toplayacaklara ornek olur umarim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bildiğin göz göre göre yalan söylüyorlar müşteriye.Bu konularda bilgisiz birine satsalardı ekran kartını, müşteri ekran kartını bile yakabilirdi.Vatandan bundan sonra bir kablo bile almam.
  • Böyle olayları okudukça Vatandan soğuyorum nerden toplayacağım şimdi ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.