Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar yıl sonu indirimi yapmış efsanee !!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
1
Favori
14.655
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ankara mağzalarına özel fıyat Lg 58uh635v 2899 tl dun aldık 1 adet fıyat cok ıyı 4300 den düşme...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jehat_40

    Ankara mağzalarına özel fıyat Lg 58uh635v 2899 tl dun aldık 1 adet fıyat cok ıyı 4300 den düşme...

    Abooo hocam devam ediyor mu indirim hangi mağazadan aldınız yaw arkadaşa alacaktık
  • Beyeler indirim mağazalarda mı geçerli ve devam ediyor mu ?
  • helsloot kullanıcısına yanıt
    30 ADET ile sınırlıymıs sanırım buyuk ıhtımalle bıtmıstır sıncan subesınden aldım bıde 65 ınc samsung vardı 4000 degerlendırılebılır o da




  • aslında phılıps fılanda vardı 55 ınc 2250 onu alcaktım lg tercıh ettım sonra




  • Rain_of_Pain kullanıcısına yanıt
    Doğruları söylemek boş konuşmaksa varsın ben boş konuşmuş olayım.
    Bizim yerli üretim bir hiyarımız vardı artık o da yerli değil. Tohumu İsrail'den geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jehat_40

    Ankara mağzalarına özel fıyat Lg 58uh635v 2899 tl dun aldık 1 adet fıyat cok ıyı 4300 den düşme...

    Bursa magazalarina bakan varmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEG(VESTEL) 32SCF5660 Modeli İçin Yazıyorum

    Bu ürünü aldığımda gözüme hoş gelmişti. Ama ucuz etin suyu yavan olurmuş. Nitekimde öyle oldu. ürün 2 kez panel arızası verdi ve sfırıyla değişti, son değişen ürün 2 kez elektrik arızası verdi. Servis gelip yazılım attı, lakin ertesi gün gene elektrik arızası verdi. Cihazı alıp götürdüler servise, 6 gün serviste kaldı. çözdük deyip getirdiler, gene aynı arızayı verdi. hala ürünüm bozuk. çözüm merkezine ulaşmak için 7 8 kez müşteri hizmetleriyle konuştum ama çözüm merkezi çözüm getiremedi. ürünü bana tamir edip geri göndereceklerini söylediler durdular. bende bu ürünü istemediğimi ifade ettim. aradan 1 hafta geçti, geri aradı çözüm merkezi, ürünün değişimini yapamadıklarını, tamir edeceklerini söyledi. kabul etmez isem, yazılı ihtarla ürünü almamız gerekeceğini söylediler. 6 7 kez bozulan bir ürünü hala tamir etme derdinde olan Vestel firmasını, şiddetle kınıyorum. Hatalarını kabul etmelerine rağmen reaksiyon almaktan aciz kalan bu firmayla tüm ilişkilerimi kesiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bortecoder -- 13 Nisan 2017; 11:2:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bortecin09

    SEG(VESTEL) 5660 Modeli İçin Yazıyorum

    Bu ürünü aldığımda gözüme hoş gelmişti. Ama ucuz etin suyu yavan olurmuş. Nitekimde öyle oldu. ürün 2 kez panel arızası verdi ve sfırıyla değişti, son değişen ürün 2 kez elektrik arızası verdi. Servis gelip yazılım attı, lakin ertesi gün gene elektrik arızası verdi. Cihazı alıp götürdüler servise, 6 gün serviste kaldı. çözdük deyip getirdiler, gene aynı arızayı verdi. hala ürünüm bozuk. çözüm merkezine ulaşmak için 7 8 kez müşteri hizmetleriyle konuştum ama çözüm merkezi çözüm getiremedi. ürünü bana tamir edip geri göndereceklerini söylediler durdular. bende bu ürünü istemediğimi ifade ettim. aradan 1 hafta geçti, geri aradı çözüm merkezi, ürünün değişimini yapamadıklarını, tamir edeceklerini söyledi. kabul etmez isem, yazılı ihtarla ürünü almamız gerekeceğini söylediler. 6 7 kez bozulan bir ürünü hala tamir etme derdinde olan Vestel firmasını, şiddetle kınıyorum. Hatalarını kabul etmelerine rağmen reaksiyon almaktan aciz kalan bu firmayla tüm ilişkilerimi kesiyorum.

    Geçmişe gidip ürünü alacaktim, sayende vazgectim. Sagol hocam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • jesusozz kullanıcısına yanıt
    aman uzak dur kardeşim. 3. sıfır ürünleri 2 kez bozuldu ve hala ürünümüze güveniyoruz diyorlar. nasıl bir güven içindesiniz anlamıyorum dedim, ürün toplamda 6 7 arıza vermiş, hala bozuk serviste ama ürünlerine güveniyorlarmış. Bir daha bozulursa çözüm üreteceğiz diyor. Daha neyi bekliyorsunuz ki çözüm üretmek için dedim, ilk arızasında farklı ürün istemedim ki sizden dedim. neden şimdi değil de bir sonraki arızada dediğimde, karar böyle çıktı diyor, işin içinden sıyrılıyor. Uzak dur, kıy paraya birazama uzak dur. Ailem hem televizyonsuz kaldı, hem başları ağrıdı, benim çektiklerim ayrı bi konu. en az 7 8 kez müşteri temsilcileriyle görüştüm, toplasan 20 şer dakkadan 2 saatten fazla süre derdimi anlattım. ama çözüm bu.
  • jesusozz kullanıcısına yanıt
    çözüm için tekrardan aradılar, şu an tamiratını yapacaklarını, bir dahaki sefere istediğim marka ürünle değişiminin yapılacağını söylediler kardeşim. Bir de mağduriyet giderimi için vestel çaycı hediyesi gönderecekler.
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blekwolf -- 13 Nisan 2017; 15:12:15 >
  • blekwolf B kullanıcısına yanıt
    Neyin derdindesin anlamış değilim. Yorumuma cevap bile gelmiş. Gereksiz konu hortlatmak değil bu. Konu hala canlıymış ki cevap gelmiş.

    Asıl uyarın yersiz ve gereksiz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok hocam yanlış anladın. sizinle benzer bir sıkıntı yaşamıştım ben de, onu yazmıştım. sonra konu, biten sıcak fırsatlara taşınınca, konuyu uzatmamak için yorumumu sildim. uyarı falan yapmadım yani. sizinle benzer bir sorun yaşadığımı yazmıştım
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.