Şimdi Ara

Vatan Bilgisayardan Büyük Ayıp

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu konu beni derinden etkiledi ve sinirlendirdi çünkü kötü bir şekilde kandırıldığımı düşünüyorum ve sizinle paylaşıp kanunların benden yana olup olmadığını öğrenmek istiyorum sonuna kadar okuma sabrınızdan dolayı şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum.

    Öncellikle sorunumun temelini açıklayayım ben internetten sipariş verirken stokta bulunan ürün sipariş verdikten 10 gün sonra stokta yok denilip yerine önerdikleri muadil ürünün aldığım ürünle alakası olmaması ve ben muadili almadığım için siparişimin iptal olması Vatan Bilgisayarın bana ve benim gibi bazı arkadaşlarımıza attığı kazığın göstergesidir.

    Ben Vatan Bilgisayardan 10.08.2012 şu tarihte GTX560 Twin Frozr II/OC GDDR5 1GB 256Bit Nvidia GeForce DX11 Ekran Kartı nı 295 TL ye % 25 indirimle havale ile satın aldım. aşağıda gönderdikleri mail siparişin onayının belgesi.

    Sayın Ömer ...
    Teşekkürler, işleminiz 10.08.2012 tarihinde başarıyla gerçekleştirilmiştir. Sipariş Takibi bölümünden alış veriş durumunuzu 1728600 no'lu sipariş numaranız ile takip edebilirsiniz.

    Ödeme Tipi Havale / EFT Yapılacak Hesap Numarası Toplam Tutar
    Havale ile Garanti Bankası İncirli Şubesi TL Hesabı IBAN NO : TR39 0006 2000...... 295,52 TL
    Ürün Fiyat Adet KDV Dahil Tutar
    MSI
    GTX560 Twin Frozr II/OC GDDR5 1GB 256Bit Nvidia GeForce DX11 Ekran Kartı 185,00 USD 1 394,03 TL

    Ürünü Cuma günü Vatanın tüm ürünleri % 25 indirime sokmasıyla saat 1 de satın aldım havale ücretini ise 2.30 civarı bankamatikten hesaba yatırdım. 4 civarı ise makbuzu sipariş numarasınız üstüne yazarak Vatana mail olarak bildirdim. Aldığım ürün ben aldıktan sonra 1-2 gün stokta gözüktü. Ondan sonra stoktan kalktı sitedeki ibare bu. Hafta içi sipariş halen hazırlanıyor ben müşteri temsilcisini aradım oda bana siparişiniz tedarikçi firmayla görüşüldükten sonra max 10 gün içerisinde temin edilip tarafınıza gönderilecektir denildi. ben beklemeye koyuldum. Bayramdan hemen sonra 22.08.2012 çarşamba ben Vatandaki hesabıma bakıyorum siparişim iptal olmuş bana muadil önerilmiş önerdikleri muadil ürün şöyle aynen iletiyorum: (ayrıca noreply2 hesabıyla gönderiyorlar maili)

    Sn. Müşterimiz,

    Siparişinize ait MSI marka N560GTXTwinFrzrII/OC ürün stoklarımızda bulunmadığından ve tedarikçi firma tarafından da tedariki sağlanamadığından dolayı gönderimi gerçekleştirilememektedir. Ürün değişimi yada ücreti iadesi için 18.08.2012 tarihi saat 15.00 e kadar tarafımıza dönüş sağlamanız gerekmektedir. İstediğiniz taktirde aşağıda sunulan ürünle değişiklik yapabilirsiniz.
    Dönüş yapmadığınız takdirde,ürün iptal işlemi gerçekleştirilip ücreti iadeniz yapılacaktır.(muadil ürünler arasında fiyat farkı oluşabilmektedir.oluşan ürün fiyat farkı bugün ki ödeme seçeneğine göre temin edilmektedir.)

    Bilginize sunarız.

    N560GTX-M2D1GD5
    http://tr.msi.com/product/vga/N560GTX-M2D1GD5.html
    $199+kdv
    N560GTX-SE-M2D1GD5/OC
    http://tr.msi.com/product/vga/N560GTX-SE-M2D1GD5-OC-.html
    $181+kdv

    Takdir edersiniz ki ikisi de satın aldığım ürünle hız ve soğutucu bağlamında muadil olamayacak kadar düşük kartlar (eğer daha düşük fiyatlı ekran kartı almak isteseydim gidip bu kartları satın alırdım zaten)

    Genel olarak şikayetimiz stokta bulunmayan ürün neden satışa sunuluyor ?

    Şuan şu Ssd den 54 adet stokta var ben 55 adet almaya kalkıştığımda şu uyarıyı veriyor
    120GB Vertex 3 Serisi Sata 3.0 SSD (550MB Okuma/ 500MB Yazma)
    Stok yeterli değil
    yani stoku bulunmayan bir ürünü Vatan Bilgisayardan alma gibi bir durumunuz söz konusu değildir.

    Müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmelerde herkesin aynı anda sipariş vermesi sonucu elimizde ürün kalmıyor diyor. Halbuki ben sipariş verdikten en az bir gün sonra ekran kartının stoku tükeniyor.
    Ayrıca Vatan Bilgisayar ürünlerin miktarını belirterek siteye atıyor nereden biliyorum daha önce 2 adet sipariş vermek istediğim kingston ramları sepetimde olduğu halde satın almıyordu çünkü stokta sadece bir adet ram vardı ben 2 yerin 1 adet belirtince sipariş tamamlandı yani vatan bilgisayar sitesine stokundan fazla bir değer girmiş ve site bütün siparişleri kabul etmiş. burada 2 şey aklıma geldi satılmayan ürünü daha sonra müşteriye önermek ve hesaba yatırılan parayı değerlendirmek. Çünkü stokta olmayan bir ürünü stokta varmış gibi gösterip müşteriyle yüz göz olmak hiç bir düşüncenin ürünü olamaz olumsuz sonuç alsam bile tüketici hakem heyetine başvuracağım bu konuda yardımlarınız kararlılıkla bekliyorum. Çünkü almak istediğim ürünü düşük bütçe nedeniyle 1 ay boyunca takip ettim. Ayrıca kandırılmanın verdiği üzüntüyle yazıyorum üslubum için özür dilerim. Tek yandığım şey bu fiyata bu ekran kartını kaçırmak o ekran kartının ya aynısı temin edilir ya üst modeli ya da başka markaların özel soğutuculu aynı hız değerleri veya üst değerli bir ekran kartı sunmaları gerekmektedir bunun karşılığında herhangi bir ücret talep etmemeleri gerekiyor çünkü müşteriyi mağdur edenler Vatan Bilgisayardır detayla araştırılırsa kimin haklı kimin haksız olduğu apaçık ortada. Giyim mağazalarında bile etiket yanlış vurulursa mağazanın o ürünü yanlış vurduğu fiyatla satması zorunludur yani hatayı yapan vatansa bu hatayı gidermesi gereklidir ve zorunludur hiçbir şekilde bunu müşteriye mal edemez. Okuduğunuz için teşekkürler ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soresger2121 -- 22 Ağustos 2012; 20:10:06 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.