Şimdi Ara

Vatan Bilgisayardan daha önce sipariş iptali yapmış olan var mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
1.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazz_ern

    bugunde benım 5 parça olan siparişimden sadece fx 8350 elime ulaştı ve hepsi teslim edildi gözüküyor.Dolandırıldığımı hissediyorum ama koskoca firma benım 2000tl'me göz dikmez diye düşünüyorum.Yarın ilk iş sabahtan arayıp işin gerçek yüzünü öğreneceğim.Ups kargo görevlisi sadece işlemcinin onda oldugunu söyledi.vatan teslim edildi diyor.1400tl havada biyerlerde ama nerde ???
    Bir daha da vatandan alışveriş yapmam.İnventus 3günde koskoca haf xb'yi elime ulaştırdı.vatan bir haftada parçaları bir araya getiremedi hala..

    Teslim edildi demek kargoya verildi anlamında, sizin elinize ulaşıp ulaşmadığını zaten kontrol etmezler, otomasyon atıyorum kargoya verildi şeklinde sistemde gösterir, 1 gün sonra teslim edildi der, boşuna evham yapıyorsunuz.




  • @nodar
    Benimkiler konya ve adanadan toplandı bişeyler oldu felan.anlayamadım yarın sabah arayacağım.nerdeymiş ne değilmiş öğrenelim.kasa,güç kaynağı,işlemci elimde beklıyorum öyle

    @zerosoap
    Bende yarın sabahtan arayıp öğreneceğim.Hayır tamam olur böyle aksaklıklar bende kendi şirketimde yaşıyorum gönderemıyoruz vs ama arayıp haber verıyoruz.koskoca firmanın yaptığıda boşvermişlikten başka bişey değil.

    @xXHeLLXx
    Bu daha kötüymüş ya

    @donanımcı123
    Boşuna evham yapıyoruz orası öyle de,hiçbir haber verilmeden böyle şeyler yapılması yakışmıyor.Diğer firmalara ve vatana bakıyorum ki arada dağlar kadar müşteri memnuniyeti farkı var.




  • Merak etmeyin vatan da öyle sahtekarlık olmaz.Ülkenin en kötü takip sistemine sahip bir alışveriş sitesinin
    başındaki yeteneksiz yöneticilerin basiretsizliği ve birazda "memleketin en ucuzu biziz nasıl olsa millet bize mahkum"
    düşüncesinden meydana gelen müşteriyi küçümseme tavırı.

    Yukarıda eklediğim resimde de göründüğü üzere haziran başında verdiğim 9 parça sipariş 4 ayrı paket halinde gönderilmiş
    ilk gün iki paket geldiğinde panik olmuş ve kargo görevlisiyle uzun bir konuşmamız sonucu vatanın daha öncede böyle
    bir uygulaması olduğunu söylemiş ve akşam vatanın sayfasından kontrol ettiğimde gelmeyen diğer iki kargonunda teslim edilmiş
    olduğunu gördüğümde kısa süreli bir panik yaşamıştım.Neyseki ertesi gün diğer kargolarda gelmişti.
    Yine de bugünki kadar sinirlerim yıpranmamıştı.

    Vatan ucuz da olsa tok satıcı.Örnek:siparişi hazırlayan bölüme telefonla asla ulaşamazsınız.Diğer firmalarda
    siparişi hazırlayan birime ulaşmak çok kolay adamların müşteriye ihtiyacı var. Vatan o kadar büyümüşki artık sistemi kontrol
    etmekte zorlanıyorlar.Bu sistemle gittikçe zorlanmaya başlayacaklar.Verdiğin siparişin ülkenin farklı dört şehrinden gelmesi
    komedi tarzı bir yönetim şeklini gösteriyor.İnternet mağazacılığını şube mağazacılıkla ayırmazlarsa hep sıkıntı olacak demektir.
    Gerçekten dar kapasiteli biri tarafından yönetiliyor...Klasik şark kurnazlığıyla yürütmeye çalışıyorlar ama hala yüzüne
    gözüne bulaştıklarını göremiyorlar...
    Herhangi bir bankanın 444lü numarasını aradığınızda fazla sürmeden bir yetkıliye ulaşabilirsiniz bu firmanın 444 lü numarasını
    arayın bakalım! Numara bir hayli meşgul çalar,sonra santral;"Bekleyen sayısı 27, tahmini bekleme süresi 22 dakika,
    Evet yalan değil birebir yaşadığım olay bu! Hem de bir günde 2 kere...Neyse,yetkili çıkar derdini anlatırsın, adam benim sabahtan beri
    baktığım sayfayı bana okur,yani gaz almaya çalışır. "Dur bir,ilgili birime bağlanayım bilgi alayım size döneyim" demez.
    İstesede o ilgili birimi bulamaz çünkü sistemleri tam bir karmaşa.Konu hakkında hiç bir bilgisi yoktur ve oraya
    şamar oğlanı olarak konulmuştur.(ayrı bir şark kurnazlığı)

    Devletin ülkenin ticari yapısına özellikle internet mağazacılığına çeki düzen verecek düzenlemeleri yapması lazım.Elinde stok olmadan
    ürünü satmaya çalışanlara yaptırım uygulaması lazım,Mevcut olmayan ürün için ön sipariş ibaresinin kulanılması lazım.




  • nodar kullanıcısına yanıt
    O paniği bende yaşıyorum suan.hepsi kargodada teslim edildi yazıyor.bi arayalim bakalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • poyrazz_ern kullanıcısına yanıt
    Tuhaf bir durum. Son durumu bildirirseniz sevinirim. Merak ettim resmen, böyle bir saçmalık olamaz...
  • acaluka kullanıcısına yanıt
    Ilk aradigim müşteri hizmetleri bana yalandan bir kargo numarası verip telefonu kapattı.bana kargonun bu olduğunu söyledi ama ups'ten kontrol ettim öyle bi kargo hiç olmamış bile. birdaha aradigimda başka biri daha çıktı parcalariniz daha kargoya verilmemiş dedi.sipariş takibinde teslim edildi yazıyor dediğimde ise orada güncelleme olacak onu bekleyiniz daha kargoya verilmemiş dendi.bizim mahallede top oynayan çocuklar bile bunlardan daha organize.işleri hukuki boyutlara taşımak istemiyorum fakat insani cildirtiyorlar.suan 4parcam nerde olduğu belirsiz.ups desen zaten sabahtan akşama sürekli müzik dinletiyor.akşam cevizlibag vatana gitmeyi düşünüyorum yüzyuze konuşmak için.acayip pişmanım böyle bir mağazadan alışveriş yaptığım için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trdukkan ve bizdehesaplı'yı tek geçerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • poyrazz_ern kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız. Vatan'da net üzerinden sistem siparişi vermek, kendini feda etmeyi göze almak gibi. Her parça ayrı şubeden teslim ediliyor, onun takibi ayrı dert beklemesi ayrı dert. Kimi zaman yanlış şubeye gidiyor sipariş, 1 hafta bekliyorsunuz temib edilsin diye, sonra hata ortaya çıkıyor , üstüne 3 gün daha başka şubelerden aramaları için bekliyorsunuz... Tam bir fiyasko. Şubede durum bir nebze daha iyi, en azından biraz iyi olan bir kaç şubesi yok değil. Ama çok duyduk iadeli ürünlerin tekrar satışa konduğunu, hatta gördük... Git gide sıkıntılı bir firma haline geliyor Vatan. İndirimden dolayı el mahkum alıyoruz, yapacak birşey yok :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acaluka -- 1 Kasım 2013; 11:42:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recebim59

    Trdukkan ve bizdehesaplı'yı tek geçerim.

    Aynen bizdehesaplıyı çok beğeniyorum, hızlı gönderi ibareli ürünler gerçektende ödeme onayından sonra 1-2 saat içinde kargoya veriliyor müşteri hizmetleri, kargo paketlemleri falan gayet iyi, birçok üründe de fiyatları uygun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazz_ern

    Ilk aradigim müşteri hizmetleri bana yalandan bir kargo numarası verip telefonu kapattı.bana kargonun bu olduğunu söyledi ama ups'ten kontrol ettim öyle bi kargo hiç olmamış bile. birdaha aradigimda başka biri daha çıktı parcalariniz daha kargoya verilmemiş dedi.sipariş takibinde teslim edildi yazıyor dediğimde ise orada güncelleme olacak onu bekleyiniz daha kargoya verilmemiş dendi.bizim mahallede top oynayan çocuklar bile bunlardan daha organize.işleri hukuki boyutlara taşımak istemiyorum fakat insani cildirtiyorlar.suan 4parcam nerde olduğu belirsiz.ups desen zaten sabahtan akşama sürekli müzik dinletiyor.akşam cevizlibag vatana gitmeyi düşünüyorum yüzyuze konuşmak için.acayip pişmanım böyle bir mağazadan alışveriş yaptığım için.

    Senin adına üzüldüm, geçmiş olsun diyeceğim ama olay sonlanmış değil,bir yanlışlıkdır düzeltirler mutlaka çünkü daha ilerisi nitelikli dolandırıcılığa
    girer ki büyük bir firma o riske girmez.

    Ben de bugün vatana ulaşmaya çalıştım çağrı merkezi çok yoğun ulaşsam bile karşındaki adam hiç bir şekilde yardımcı olmuyor. Eline tutuşturulmuş
    metni okuyor.Bundan sonra 5- 10 fazla verip sağlam firmalara yöneleceğim.Ruh sağlığıda parayla kazanılmıyor.




  • nodar kullanıcısına yanıt
    Parçalar evime gelmiş.demekki kibarlikla olmuyormuş biraz yaparım ederimle konuşunca parçalar gün içinde evime geldi.akşam olsun okul bitsin eve gideyimde topliyim canavarı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çağrı merkeziyle görüştüm yine baya sert konuştum eğer bugün de kargoya verilmezse yarın arayıp daha
    ağır konuşacağım dedim... Güya bizzat ilgileneceklerdi, ayrıca çok kırıcı bir mail atmıştım. Cevap gelmiş ve bugün
    itibariyle kargoya verileceğini akşam saatlerinde de kargo bilgisinin verileceğini belirtmişler ama sonuç:Yine yalan!
    Sayfa yine boş... Bu vatan bir tuhaflaştı,ilginç sorunlar üretmeye başladılar...Ürünün yanında hızlı gönderi yazdığına göre
    stok var ama bir türlü göndermiyorlar.Bugün görüştüğüm bayan Bostancı şubesi ile görüşeceğini mutlaka durumun düzetilmesini
    sağlayacağına söz verdi.. Sözler tutulmadı. Yarın, Yandı o bayan, yandı.




  • nodar kullanıcısına yanıt
    Bana daha önce kutusu açılmış ve iade edilmiş asus hd7950 top geldi bugün komiklik derecesinde beceriksizlik var.Kutu içeriğini biliyor olmasak yutturucaklar.Ne dvi girişlerini koruyan plastik var üstünde nede pci-ex soketinin orasını koruyan uzun koruma plastiği.hadi hepsini geçtim tamam onlar olmasada olurda,statik elektrik poşeti yok üstünde direk öyle kutunun içinde duruyor kart.rezillik abi başka bişey değil.paramızla rezil oluyoruz.ya elden alırım yada bidaha alışveriş yapmam bu firmadan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazz_ern

    Bana daha önce kutusu açılmış ve iade edilmiş asus hd7950 top geldi bugün komiklik derecesinde beceriksizlik var.Kutu içeriğini biliyor olmasak yutturucaklar.Ne dvi girişlerini koruyan plastik var üstünde nede pci-ex soketinin orasını koruyan uzun koruma plastiği.hadi hepsini geçtim tamam onlar olmasada olurda,statik elektrik poşeti yok üstünde direk öyle kutunun içinde duruyor kart.rezillik abi başka bişey değil.paramızla rezil oluyoruz.ya elden alırım yada bidaha alışveriş yapmam bu firmadan.

    iyice kıllandırdınız beni ya montaj yapmadan parçaları kendimmi alsam mağazadan gerçi 1 hafta olcak yarın parçalar gelmişmi o bile muamma




  • xXHeLLXx X kullanıcısına yanıt
    Pc toplamayı bilen bir tanıdığınız varsa veya kendiniz biliyorsanız gidin,tek tek her parçanın kutusunu kontrol edip öyle alın.afedersinizde iyice b*ka sardı bu firma.en düşük fiyatlar var diye tercih ediliyor ama hizmet rezalet.bugun 3 musterı ılıskılerı gorevlısıyle gorustum 3ude farklı hıkaye anlattı bana.Hoş değil bu tarz davranışlar.benim ailemden ve arkadaş çevremden çok kişi pc toplayacaktı.hepsinin siparişini iptal ettirdim inventus,eksen'e felan yönlendirdim.çekilecek çile değil.
  • Yarın fırsatım olursa vatandan aldığım ekran kartı ile ilgili konu açacağım.Geçen hafta resimden de görüleceği üzere
    vatandan Asus DirectCU II HD 7850 2GB ekran kartı aldım ama ilk günden hevesim kursağımda kaldı,aşağıdaki başlıkta
    detaylıca anlattığım sorunu yaşadım... Ekran kartında mı? Psu da mı? sorusunun cevabı için psu nun vatandan
    gelmesinden vaz geçtim ve bugün ekran kartını pc den söküp ambalajlarken dikkatimi çekti,kartın sırt tarafında sıyrık vardı,görünce
    şok oldum.Kesinlikle kart kullanılmış.Neyseki paketleyip kargoya teslim ettim.

    Sanki aklımı okudun gibi birşey oldun daha senin yorumunu okumadan ben de aynı kararı almıştım,bundan sonra
    ya inventus türü sitelerden ya da forumun ikinci el bölümünden parça alacağım artık.

    Ekran kartı ve Psu konusu;http://forum.donanimhaber.com/m_83031503/f_//tm.htm#83031503



     Vatan Bilgisayardan daha önce sipariş iptali yapmış olan var mı?


    Resimdeki 2123939 no.lu sipariş ekran kartı o kartın 1 haftalık iade süresi dolmadan o psu yu bir türlü
    göndermedi vatan, bu yüzden firmaya iki kere gıcığım.



    .....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nodar

    Vatan Bilgisayardan daha önce sipariş iptali yapmış olan var mı? İade değil yalnız sipariş iptali yapmış olan varsa
    şunu sormak istiyorum; İptal durumunda ödediğim paradan kesinti yapıyorlar mı ve kaç günde iade ediyorlar.

    Neden iptal etmek istediğimi merak edenler için durumu şundan ibarettir.Geçen hafta yani ekimin 25'inde sipariş verdiğim
    psu siparişimle ilgili vatandan bir türlü bilgi almayaı başaramadım."Acelen ne kardeşim,kaç aylıksınız? Vatandan daha ucuz
    bulamazsınız" diyeceksiniz de? Nereye kadar bekleyeceğimi bilemiyorum. 1 hafta önce psu sipariş ettim(25 Ekim cuma gecesi)
    o günden beri vatanın sayfasında "siparişiniz hazırlanıyor" ibaresi varken şu an itibariyle hiç bir şey yazmıyor ve sipariş tarihimle oynama
    yapmışlar ve 31.10.2013 olarak gözüküyor.

    444 56 56 numarayı zaten aradım "Kampanyalı ürünler 1 ile 10 gün içinde gönderilir" kelimesinden başka bir şey söylemiyorlar.

    Şimdi iptal ve para iadesi nasıl oluyor? Lütfen sadece konuyu bilen arkadaşlar cevaplarsa memnun olurum.


    resimde ki sipariş tarihim 25 Ekim ama 31 Ekim olarak değiştirmişler.Sipariş durumunu silmişler.






     Vatan Bilgisayardan daha önce sipariş iptali yapmış olan var mı?

    Bana kackere o durum oldu da kapiya pat diye geldi kargo. Bazen girip guncellemiyorlar bazen de cidden 10 gun bekletiyorlar. Kredi kartina taksit yaptiysan taksit sayisi kadar her ay borcundan duser

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güç kaynağını sanal kartlla peşin aldım.Sanal kartımın süresi 1 kasım 2013 de sona erdi ve uzatma niyetim yoktu çünkü uzun bir
    süre yurt dışından alışveriş yapmayacağım için gereksiz yere 60 tl yıllık aidat ödemek istemiyorum."Çağrı merkezini aradığında niye sormadın kardeşim"
    derseniz? Verecekleri bilgiye inanmıyorum.Burada alıp da iade etmiş birinin söyledikleri benim için kesin bilgidir. Kaç günden beri yazan olmadığına göre
    forumda sipariş aşamasında iptali yaşamış olan yok.
  • Vatanın sitesini sadece fiyat karşılaştırması yapmak için kullanıyorum. Eksen , inventus varken vatandan ürün alınmaz.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.