Şimdi Ara

Vatan Bilgisayarın attığı son kazık.herkesin başına gelebilir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GÜNCELLEME
    şikayetim üzerine vatan bilgisayar müşteri temsilcisi beni aradı.bayan ödemeyi yasal olarak ürün alınan k.kartına yatırmak zorundayız dedi.bende haklısınız ama ben sizden ödeme istemiyorum.arızalı ürünü size gönderen adresi kargo bilgilerinden bulup o adrese ürünün aynısını yada benzerini göndermenizi istiyorum dedim.uzun uğraşlar sonucu kartın bana ait olduğunu siz fatura sahibine ödeme yapmayın.siz değişim yapmasanız bile msi sorumlusu gökhan bey bana yeni kart gönderecek dedim. bunun üzerine bayan ikna oldu.1dk dedi bir kaç yeri aradı pc de kontrol etti. malesef ödeme k.kartına yatırılmış bu saatden sonra bizim bir şey yapma imkanımız yok dedi.fatura sahibine ulaşman gerekli dedi.bende bayanın yardım etmeye çalışması bile yeter düşüncesi ile teşekür edip kapattım.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    SONUÇ
    2.el ürün alanların ürün bozulması durumunda ürünü en yakın vatanbilgisayar mağazasına giderek kendi adına teslim tutanağı ile teslim etmesi gerekli.benim gibi mağaza yok diye istanbul vatan merkeze garantiye kargo ile gönderirseniz hiç bir şekilde sizinle irtibat kurmadan değişim ve ödemeyi fatura sahibine yapmaktalar.2.el ürün alanlar dikakt etmeli..
    --------------------------------------
    ÇÖZÜM
    -kendisinden izinsiz adını paylaşmak istemediğim Albay (komutanım :) sayesinde genelkurmay başkanlığındaki orgeneral'e onun vasıtası ilede faturadaki şahsın gittiğin 4üncü mekanize piyade tugay'ına ulaşılmış ve şahsı zorlada olsa aşı olurken bulunmuş ve irtibat kurulmuştur...
    -faturadaki şahsı paşa çağırınca herhalde askerliğin ilk gününden vukat işledik askerlik bitmez diye korkmuştur.arkadaşıda rahatsız ettik kusura bakmasın..
    -arkadaş 28 şubat yemin töreninde parayı vereceğini söylemiş. emeği geçen özellikle albay'ıma çok teşekürler....


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    arkadaşlar size kısaca özetlemek istiyorum.forumdan 2.el ürün alan herkesin başına gelebilir.dikkatlice okusunlar..

    Forumdan 2.el garantili anakart aldım.1 ay sonra arızalandı.vatana müşteri hizmetlerine mesaj çektim arızalandı prosedür ne diye.bize gönderin dediler.bende göndericem ama fatura bilgileri bana ait değil.gönderdikten sonra bana nasıl ulaşacaksınız sizde bilgilerim yok diye mesaj çektim.onlarda kargo bilgilerinden size ulaşırız dediler.bende kasım sonu yolladım.gönderdikten 1 ay sonra vatana mesaj çektim yasal sınırı geçti bana paramı yada yenisini gönderin dedim.böyle deyince 90derece dönüş yaptılar artık biz ilgilenmiyoruz yetkili servis ilgilecenecek diye başlarından attılar. @Ronaldinho26 arkadaş saolsun bana msi sorumlusu gökhan bey in bilgilerini verdi bu defa onunla irtiba geçtim.oda yurt dışından yenisi gelecek dedi mağdur olmamam içinde saolsun bana geçici anakart gönderdi.2-3 ocak gibi elime geçti.
    gökhan beye ocak 25 gibi tekrar mail attım anakart ne oldu yurt dışından yenisi gelmedimi diye.bu defada onlar biz vatana ücretini ödedik onlar ilgilenecek dediler.tekrar vatan ile irtibata geçtim.işte işler de tam bu noktada başladı........

    vatan bilgisayar demezmi biz fatura bilgileri dışında 2. şahıslara ürün yada ödeme yapmayız diye şok oldum.
    vatana fatura bilgilerindeki şahsın donanımhaberde açtığı satış ilanını gösterdim ve satıldığına dair satılmıştır yazısını referans ve yorumlarını gösterdim. gördüğünüz gibi ürünü kesin olarak fatura sahibi satmış ve o yüzden yeni hukuki sahibi benim.eğerki firma olarak 2. şahıslara ürün yada ödeme yapmayacaksanız bu millete (vatanda satılan ürünler 2. şahıslara devredilemez satılamaz aksi durumda garanti dışı kalır) diye bilgilendirme yapmanız gerekmektedir ve siz şuan bildiğiniz halde kul hakkına giriyorsunuz dedim.hatta siz ödemeyi yaptığınız fatura sahibi ödemenin nerden geldiğini değil para geldiğini dahi anlamayacaktır ödemeyi bana yapmanız lazım dedim.(bu arada fatura sahibi 5şubatda askere gitmiş.ödemeden dahi haberi yok)


    arkadaşlar gördüğünüz gibi övüp reklamını yaptığımız site bizlere büyük bir kazık atmaktadır.bilindiği gibi forumdan herkes 2. el ürün alıp satmaktadır.ürünü arızalanan herkesin benim gibi başına gelerek mağdur olabilir.lütfen herkesi uyarıp bilinçlendirelim lütfen destek verin.


    bunlar sadece bir kaçı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asikan_07 -- 8 Şubat 2014; 18:13:48 >







  • Hocam sonuç ne oldu bu arada resim linki kırık düzeltebilirseniz.
  • orası öyle bende uyuz oluyorum ama en ucuzda onlar satıyor maalesef

    neyse hocam geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_KeReMM

    Hocam sonuç ne oldu bu arada resim linki kırık düzeltebilirseniz.
    bu arada anakartın modeli MSİ z77a-gd55 di. sonuç: büyük ihtimal soğuk su içicem msi sorumlusu gökhan bey biz sana gönderi yaparız ama ücretini vatana ödedik aynı ürüne 2 defa ücret ödemiş olucam dedi.vatan ödemeyi geri alsa büyük ihtimal anakartı bana gönderecek ama vatan kararlı kazığı atmakta.
  • Hocam çok geçmiş olsun. İşte bazı şeylerin tekel gibi işlemesinin sonucu olarak müşteri memnuniyetine değer verilmemesi çıkıyor. Mavi bilgisayar piyasaya kazik atip yok olmasaydı. Olay bu hallere gelmezdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xef1ONYX

    Hocam çok geçmiş olsun. İşte bazı şeylerin tekel gibi işlemesinin sonucu olarak müşteri memnuniyetine değer verilmemesi çıkıyor. Mavi bilgisayar piyasaya kazik atip yok olmasaydı. Olay bu hallere gelmezdi.
    Geçmiş olsun.
    Kasım ayında laptop almıştım Vatan'dan, laptopta fiziksel hasar ve boştayken aşırı ısınma problemi vardı alalı 1 gün olmuştu. İade etmek için götürdüm yapmadıkları pislik kalmadı bir de utanmadan kullanıcı hatası dediler. Tüketici hakları mahkemesinde dava açtım sonucu bekliyorum. Seninde tüketici hakları mahkemesine başvurmanı öneririm.

    Vatan Bilgisayar kadar amatör çalışan sahtekar bir firma yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leon

    Geçmiş olsun.
    Kasım ayında laptop almıştım Vatan'dan, laptopta fiziksel hasar ve boştayken aşırı ısınma problemi vardı alalı 1 gün olmuştu. İade etmek için götürdüm yapmadıkları pislik kalmadı bir de utanmadan kullanıcı hatası dediler. Tüketici hakları mahkemesinde dava açtım sonucu bekliyorum. Seninde tüketici hakları mahkemesine başvurmanı öneririm.

    Vatan Bilgisayar kadar amatör çalışan sahtekar bir firma yok.

    benim size gönderdiğim faturamı geri verin şikayet edeceğim dedim.onuda kabul etmediler. faturasız nasıl şikayet edeceğim ki anlamadım gitti
  • Bircok elektronik markette oldugu gibi vatanbilgisayarda da sacma sapan calisanlar var. Adami koymuslar oem bolumune bana bellegi fazla olan ekran karti oneriyor. Bu sektorde kalifiye eleman sifir. Satis sonrasi destege deginmiyorum bile bu ulkede tam anlamiyla rezillik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    arkadaşlar size kısaca özetlemek istiyorum.forumdan 2.el ürün alan herkesin başına gelebilir.dikkatlice okusunlar..

    Forumdan 2.el garantili anakart aldım.1 ay sonra arızalandı.vatana müşteri hizmetlerine mesaj çektim arızalandı prosedür ne diye.bize gönderin dediler.bende göndericem ama fatura bilgileri bana ait değil.gönderdikten sonra bana nasıl ulaşacaksınız sizde bilgilerim yok diye mesaj çektim.onlarda kargo bilgilerinden size ulaşırız dediler.bende kasım sonu yolladım.gönderdikten 1 ay sonra vatana mesaj çektim yasal sınırı geçti bana paramı yada yenisini gönderin dedim.böyle deyince 90derece dönüş yaptılar artık biz ilgilenmiyoruz yetkili servis ilgilecenecek diye başlarından attılar. @Ronaldinho26 arkadaş saolsun bana msi sorumlusu gökhan bey in bilgilerini verdi bu defa onunla irtiba geçtim.oda yurt dışından yenisi gelecek dedi mağdur olmamam içinde saolsun bana geçici anakart gönderdi.2-3 ocak gibi elime geçti.
    gökhan beye ocak 25 gibi tekrar mail attım anakart ne oldu yurt dışından yenisi gelmedimi diye.bu defada onlar biz vatana ücretini ödedik onlar ilgilenecek dediler.tekrar vatan ile irtibata geçtim.işte işler de tam bu noktada başladı........

    vatan bilgisayar demezmi biz fatura bilgileri dışında 2. şahıslara ürün yada ödeme yapmayız diye şok oldum.
    vatana fatura bilgilerindeki şahsın donanımhaberde açtığı satış ilanını gösterdim ve satıldığına dair satılmıştır yazısını referans ve yorumlarını gösterdim. gördüğünüz gibi ürünü kesin olarak fatura sahibi satmış ve o yüzden yeni hukuki sahibi benim.eğerki firma olarak 2. şahıslara ürün yada ödeme yapmayacaksanız bu millete (vatanda satılan ürünler 2. şahıslara devredilemez satılamaz aksi durumda garanti dışı kalır) diye bilgilendirme yapmanız gerekmektedir ve siz şuan bildiğiniz halde kul hakkına giriyorsunuz dedim.hatta siz ödemeyi yaptığınız fatura sahibi ödemenin nerden geldiğini değil para geldiğini dahi anlamayacaktır ödemeyi bana yapmanız lazım dedim.(bu arada fatura sahibi 5şubatda askere gitmiş.ödemeden dahi haberi yok)


    arkadaşlar gördüğünüz gibi övüp reklamını yaptığımız site bizlere büyük bir kazık atmaktadır.bilindiği gibi forumdan herkes 2. el ürün alıp satmaktadır.ürünü arızalanan herkesin benim gibi başına gelerek mağdur olabilir.lütfen herkesi uyarıp bilinçlendirelim lütfen destek verin.


    bunlar sadece bir kaçı

    https://store.donanimhaber.com/0f/f7/40/0ff74037d7145028692a9ab59609937c.jpg


    maalesef vatan bilgisayar bu konuda haklı.
    maliye bakanlığınca yapılan bir uygulamadır bu.
    ürün iadesi yanlızca fatura sahibine ve aynı satış yolu kanalı ile yapılabilmektedir.
    çünkü benim de başıma geldi ve çok araştırmıştım. taki tüketici koruma derneklerine kadar gitmiştim.ordan biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon

    Geçmiş olsun.
    Kasım ayında laptop almıştım Vatan'dan, laptopta fiziksel hasar ve boştayken aşırı ısınma problemi vardı alalı 1 gün olmuştu. İade etmek için götürdüm yapmadıkları pislik kalmadı bir de utanmadan kullanıcı hatası dediler. Tüketici hakları mahkemesinde dava açtım sonucu bekliyorum. Seninde tüketici hakları mahkemesine başvurmanı öneririm.

    Vatan Bilgisayar kadar amatör çalışan sahtekar bir firma yok.

    benim size gönderdiğim faturamı geri verin şikayet edeceğim dedim.onuda kabul etmediler. faturasız nasıl şikayet edeceğim ki anlamadım gitti

    Bana da aynı terbiyesizliği yaptılar. Sizi mahkemeye vereceğim dediğimde verirsen ver demişti vatan'ın müdürü. Böyle yüzsüz bir çalışanlara sahip işte bu firma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon -- 6 Şubat 2014; 23:51:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    maalesef vatan bilgisayar bu konuda haklı.
    maliye bakanlığınca yapılan bir uygulamadır bu.
    ürün iadesi yanlızca fatura sahibine ve aynı satış yolu kanalı ile yapılabilmektedir.
    çünkü benim de başıma geldi ve çok araştırmıştım. taki tüketici koruma derneklerine kadar gitmiştim.ordan biliyorum.



    tamam haklı uygulamada 2. el ürün alanlar ürün bozulunca nasıl yaptıracak onu anlamış değilim. çaresi nedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    maalesef vatan bilgisayar bu konuda haklı.
    maliye bakanlığınca yapılan bir uygulamadır bu.
    ürün iadesi yanlızca fatura sahibine ve aynı satış yolu kanalı ile yapılabilmektedir.
    çünkü benim de başıma geldi ve çok araştırmıştım. taki tüketici koruma derneklerine kadar gitmiştim.ordan biliyorum.



    tamam haklı uygulamada 2. el ürün alanlar ürün bozulunca nasıl yaptıracak onu anlamış değilim. çaresi nedir.

    Alıntıları Göster
    sizde ürünün tamirinde mi sorun çıkardılar yoksa bedel iadesi mi yapacaklar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    sizde ürünün tamirinde mi sorun çıkardılar yoksa bedel iadesi mi yapacaklar.
    ürün tamir edilemedi.yurt dışından yenisi gelecek diye 2 ayı geçti beklettiler. şimdide yenisi yada ücreti ödenecekti ikisinide bana yapmadılar.kabul etmediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    ürün tamir edilemedi.yurt dışından yenisi gelecek diye 2 ayı geçti beklettiler. şimdide yenisi yada ücreti ödenecekti ikisinide bana yapmadılar.kabul etmediler

    ürünün bedel iadesi yapılacaktır.
    yani fatura bedeli fatura sahibinin ödeme yaptığı banka kanalına havale edilecektir.
    fatura sahibi siz olmadığınız için sizin hesabınıza ödeme yapmazlar.
    siz satın aldığınız kişi ile anlaşma yoluna gitmelisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    ürün tamir edilemedi.yurt dışından yenisi gelecek diye 2 ayı geçti beklettiler. şimdide yenisi yada ücreti ödenecekti ikisinide bana yapmadılar.kabul etmediler

    ürünün bedel iadesi yapılacaktır.
    yani fatura bedeli fatura sahibinin ödeme yaptığı banka kanalına havale edilecektir.
    fatura sahibi siz olmadığınız için sizin hesabınıza ödeme yapmazlar.
    siz satın aldığınız kişi ile anlaşma yoluna gitmelisiniz.

    işte benimde anlatmak istediğim bu madem arıza durumunda ürünü 2. el olarak alan şahsa değilde fatura sahibine yapılyırosa biz niye bir ürüne garantili diye 3 kuruş fazla para verip alıyoruz.forumdaki 2.el ürünlerin hepsimi aynı durumda o zaman. yokmu çaresi herkes benim gibi alırken garantisine güvenip alıyor.faturadaki şahıs askere gitmiş nerden bulacağım şahsı.
    normal prosedürü bilmem mağdur olan herzaman biz tüketiciler oluyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    ürün tamir edilemedi.yurt dışından yenisi gelecek diye 2 ayı geçti beklettiler. şimdide yenisi yada ücreti ödenecekti ikisinide bana yapmadılar.kabul etmediler

    ürünün bedel iadesi yapılacaktır.
    yani fatura bedeli fatura sahibinin ödeme yaptığı banka kanalına havale edilecektir.
    fatura sahibi siz olmadığınız için sizin hesabınıza ödeme yapmazlar.
    siz satın aldığınız kişi ile anlaşma yoluna gitmelisiniz.

    işte benimde anlatmak istediğim bu madem arıza durumunda ürünü 2. el olarak alan şahsa değilde fatura sahibine yapılyırosa biz niye bir ürüne garantili diye 3 kuruş fazla para verip alıyoruz.forumdaki 2.el ürünlerin hepsimi aynı durumda o zaman. yokmu çaresi herkes benim gibi alırken garantisine güvenip alıyor.faturadaki şahıs askere gitmiş nerden bulacağım şahsı.
    normal prosedürü bilmem mağdur olan herzaman biz tüketiciler oluyoruz

    çok geçmiş olsun
    aslında uygulama yasal fakat mantıksız belki ilk alan adam da o kartı iptal ettirdi değilmi birde öyle bir durum var
    ayrıca vatan öyle çok ucuz falanda değil inventusla arasında 5-10tl ya oynar ya oynamaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    ürün tamir edilemedi.yurt dışından yenisi gelecek diye 2 ayı geçti beklettiler. şimdide yenisi yada ücreti ödenecekti ikisinide bana yapmadılar.kabul etmediler

    ürünün bedel iadesi yapılacaktır.
    yani fatura bedeli fatura sahibinin ödeme yaptığı banka kanalına havale edilecektir.
    fatura sahibi siz olmadığınız için sizin hesabınıza ödeme yapmazlar.
    siz satın aldığınız kişi ile anlaşma yoluna gitmelisiniz.

    işte benimde anlatmak istediğim bu madem arıza durumunda ürünü 2. el olarak alan şahsa değilde fatura sahibine yapılyırosa biz niye bir ürüne garantili diye 3 kuruş fazla para verip alıyoruz.forumdaki 2.el ürünlerin hepsimi aynı durumda o zaman. yokmu çaresi herkes benim gibi alırken garantisine güvenip alıyor.faturadaki şahıs askere gitmiş nerden bulacağım şahsı.
    normal prosedürü bilmem mağdur olan herzaman biz tüketiciler oluyoruz

    normal prosedür yada daha doğrusu bu işin kanuni boyutunu düşünürsek, 2. el de olsa birisinden ürün alırken o kişinin hukuken fatura düzenlemesi gerekiyor diye biliyorum. garanti durumlarında zaten vatan sorun çıkarmıyor, siz başkasının faturası ile gidip ürünü tamir ettirebiliyorsunuz. ama iade durumlarında fatura sahibinden başkasını gözönünde bulundurmamalrı gerekir diye düşünüyorum.

    mesela şöyle düşünün, biri 1 haftalık laptopunuzu çantasıyla çaldı. içinde faturasıda vardı. şimdi o kişi gidip vatana ürünü iade edip parasını alabilseydi nasıl bir durumla karşılaşırdınız ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metro03

    quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: AYIN KARANLIK YÜZÜ

    quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    ürün tamir edilemedi.yurt dışından yenisi gelecek diye 2 ayı geçti beklettiler. şimdide yenisi yada ücreti ödenecekti ikisinide bana yapmadılar.kabul etmediler

    ürünün bedel iadesi yapılacaktır.
    yani fatura bedeli fatura sahibinin ödeme yaptığı banka kanalına havale edilecektir.
    fatura sahibi siz olmadığınız için sizin hesabınıza ödeme yapmazlar.
    siz satın aldığınız kişi ile anlaşma yoluna gitmelisiniz.

    işte benimde anlatmak istediğim bu madem arıza durumunda ürünü 2. el olarak alan şahsa değilde fatura sahibine yapılyırosa biz niye bir ürüne garantili diye 3 kuruş fazla para verip alıyoruz.forumdaki 2.el ürünlerin hepsimi aynı durumda o zaman. yokmu çaresi herkes benim gibi alırken garantisine güvenip alıyor.faturadaki şahıs askere gitmiş nerden bulacağım şahsı.
    normal prosedürü bilmem mağdur olan herzaman biz tüketiciler oluyoruz

    normal prosedür yada daha doğrusu bu işin kanuni boyutunu düşünürsek, 2. el de olsa birisinden ürün alırken o kişinin hukuken fatura düzenlemesi gerekiyor diye biliyorum. garanti durumlarında zaten vatan sorun çıkarmıyor, siz başkasının faturası ile gidip ürünü tamir ettirebiliyorsunuz. ama iade durumlarında fatura sahibinden başkasını gözönünde bulundurmamalrı gerekir diye düşünüyorum.

    mesela şöyle düşünün, biri 1 haftalık laptopunuzu çantasıyla çaldı. içinde faturasıda vardı. şimdi o kişi gidip vatana ürünü iade edip parasını alabilseydi nasıl bir durumla karşılaşırdınız ?

    Alıntıları Göster
    sende hakılısın @metro03
    ancak @asikan_07 de haksız sayılmaz




  • arkadaşım senin dediğin şirket ve kurumlar için geçerli.
    - bireysel şahısların fatura düzenleme yetkisi zaten olmaz.
    -senin dediğin gibi olur ancak fatura değilde sattığına dair tutanak tarzı bir şey hazırlayabilir.
    -zaten vatanbilgisayarda tutanağa değil faturaya bakıyor.
    -başkasından 2.el ürün alırken fatura düzenlenmez ama güven açısından dediğim gibi tutanak hazırlanır.birde tapulu ev ve ruhsatlı arabalarda alım satım işlemi olur başkada 2.elde bir şey yapılmaz.
    -vatanbilgisyar fatura sahibine ödeme yapmak zorunda başka kişiye yapmaz bunu biliyorum benim istediğim ödeme yerine arızalı ürünü servise gönderen adrese (yani bana)ürünün aynısından,benzerinden yada hedi çeki gönderi yapmasını istemiştim ancak değişimi de kabul etmemişlerdi.
    -------------------------------
    sorunu müşteri hizmetleri ile görüştük sayfanın başında gerekli açıklamayı yapıcam zaten. herkese teşekürler
    @metro03 @Ronaldinho26




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asikan_07

    arkadaşım senin dediğin şirket ve kurumlar için geçerli.
    - bireysel şahısların fatura düzenleme yetkisi zaten olmaz.
    -senin dediğin gibi olur ancak fatura değilde sattığına dair tutanak tarzı bir şey hazırlayabilir.
    -zaten vatanbilgisayarda tutanağa değil faturaya bakıyor.
    -başkasından 2.el ürün alırken fatura düzenlenmez ama güven açısından dediğim gibi tutanak hazırlanır.birde tapulu ev ve ruhsatlı arabalarda alım satım işlemi olur başkada 2.elde bir şey yapılmaz.
    -vatanbilgisyar fatura sahibine ödeme yapmak zorunda başka kişiye yapmaz bunu biliyorum benim istediğim ödeme yerine arızalı ürünü servise gönderen adrese (yani bana)ürünün aynısından,benzerinden yada hedi çeki gönderi yapmasını istemiştim ancak değişimi de kabul etmemişlerdi.
    -------------------------------
    sorunu müşteri hizmetleri ile görüştük sayfanın başında gerekli açıklamayı yapıcam zaten. herkese teşekürler
    @metro03 @Ronaldinho26
    Geçmiş olsun.

    Mahkeme falan uğraş derim rezil olsunlar da akılları başlarına gelsin..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.