Şimdi Ara

Vatan: ''Ekran kartı iade alınacaktır '' --R9 390--

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 yıllık r9 390 ım da problem yaşadığımdan garantiye yolladım üstünden 1 ay geçti Vatandan aynen şu mesaj geldği: '' ...M.Hizmetleri Formu ile ilgili ürününüz iade alınacaktır...''.
    Esas problemde burada başlıyor. Ben bu kartı alırken dolar düşüktü, ekran kartı fiyatları düşüktü (R9 390 ı 1350 tl ye almıştım) Şimdi ise; dolar arttı, madenciler kartlara dadandı, fiyatlar uçtu.
    Ben 2 yıl 1350 tl ye r9 390 alabilirken şu an 1350 tl ye onun dengi bir kart alamıyorum alabileceğim en iyi GTX1060 3gb modeli var. 8gb lık kartı vereceğiz gidip yerine 3gb lık kart almak pek akıl karı değildir diye düşünüyorum.
    Ben para iadesi yerine aynı kartı yada ellerinde yoksa üst modelini talep edebilirim diye biliyorum garanti mevzularında, ama rx 580 in fiyatları malum, bu yüzden verirler mi bilmiyorum . En kötü ihtimal vatan kartları dolar fiyatıyla satıyor o zaman o gün aldığım dolar fiyatı üzerinde bana iade yapmaları lazım

    Keşke iade falan olmasaydı da kartı yapıp yollasalardı. Ne yapacağımı bilmiyorum biri yardım edebilir mi acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi socket 939 -- 30 Temmuz 2017; 14:41:31 >







  • Kart ellerinde olmadığı için ya para iadesi ya da malı değiştirmeleri gerekir ne verebileceklerini sorun, dediğiniz gibi o günkü aldığınız dolar fiyatı neyse onun üzerinden alabilir misiniz bilmiyorum bir araştırın bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERAL006 -- 31 Temmuz 2017; 1:52:16 >
  • 1350 tl lik hediye çeki veriyorlar diye biliyorum istediğiniz ürün fiyatından 1350tl düşerler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snakefatih kullanıcısına yanıt
    hocam istediğim ürünü geçtim aynı performansı veren alet için fazladan para vermem gerekecek şaka gibi.
  • Şunlardan birini satın alın geçin canınızı sıkmaya değmez
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-msi-r9-390-8gb-512-bit-ekran-karti-448860954/detay
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-sapphire-r9-390x-nitro-tri-x-8gb-gddr5-512bit-sifiri-2ooo-lira-382614333/detay

    EDIT: Linkten donanımhaber referansını silmeyi unutmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nexcore -- 30 Temmuz 2017; 17:23:13 >




  • socket 939 kullanıcısına yanıt
    Haklısınız ama şu an piyasanın durumu da ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    Kart ellerinde olmadığı için ya para iadesi ya da muadil bir ürün vermek zorundalar diye biliyorum muadil ürünü sorun isterseniz ne verebileceklerini, dediğiniz gibi o günkü aldığınız dolar fiyatı neyse onun üzerinden alabilir misiniz bilmiyorum bir araştırın bence.

    Muadil ürünü vatan vermiyor hocam. Yollarsa distribütör firma yollar. Yollamazsa para iadesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    Kart ellerinde olmadığı için ya para iadesi ya da muadil bir ürün vermek zorundalar diye biliyorum muadil ürünü sorun isterseniz ne verebileceklerini, dediğiniz gibi o günkü aldığınız dolar fiyatı neyse onun üzerinden alabilir misiniz bilmiyorum bir araştırın bence.

    Muadili ürün denilen bir olay yok.Ya ürünün aynısından verirler yada ücret iadesi.
  • ödediğiniz doları geri isteyin.
  • mevzuat

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,
    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    (2) Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

    (3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır.

    (4) Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda satıcı, üretici veya ithalatçının, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuz iş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmesi zorunludur.

    (5) Birinci fıkranın (c) bendinde belirtilen raporun, arızanın bildirim tarihinden itibaren o mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenmesi zorunludur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERAL006 -- 31 Temmuz 2017; 0:7:55 >




  • socket 939 kullanıcısına yanıt
    Para iadesi alabiliyorsan, 100 tl daha ekleyip baska yerden 1450 tl ye gtx 1060 6 gb alabilirsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    Haklısınız, mevzuatta muadil ürün yazmıyor ama ''ayıpsız misli ile değiştirilmesi'' diye yazıyor bundan anladığım talep edilebilir, eğer maddedeki gibi orantısızlık varsa ona göre tüketici lehine olmak kaydıyla iade alırlar, bence orantısızlık olduğu için THK'ya verip işi çözebilir TL yerine dolar üzerinden ve bugünkü kur dikkate alınarak.

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,
    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    (2) Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

    (3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır.

    (4) Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda satıcı, üretici veya ithalatçının, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuz iş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmesi zorunludur.

    (5) Birinci fıkranın (c) bendinde belirtilen raporun, arızanın bildirim tarihinden itibaren o mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenmesi zorunludur.

    Tl olarak ödeme yapıyorsun ve faturada tl miktarı neyse o tutarda ödeme yapılır.Doların artışı veya düşüşü ırgalamaz.Anlamamak için daha neden bu kadar zorluyorsun çözemedim gitti.




  • Ben mevzuatı yazdım, dolar üzerinden satış yapılmadığı için siz haklısınız bu firmayı bağlamaz, editliyorum kimseyi yanlış bilgilendirmek istemem.
  • Kardesim senin yapman gereken once gidip vatana bana bu kartin muadilini verecesiniz , Ben iade istemiyorum diyeceksin. Buyuk ihtimal Kabul etmeyecekler. Bundan sonra yapacagin is tuketici mahkemesine basvurman. Tek caren bu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkbozkus


    quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    Kart ellerinde olmadığı için ya para iadesi ya da muadil bir ürün vermek zorundalar diye biliyorum muadil ürünü sorun isterseniz ne verebileceklerini, dediğiniz gibi o günkü aldığınız dolar fiyatı neyse onun üzerinden alabilir misiniz bilmiyorum bir araştırın bence.

    Muadil ürünü vatan vermiyor hocam. Yollarsa distribütör firma yollar. Yollamazsa para iadesi.

    Muadili urunu uretici firma veya teknik servis tarafindan verilmez. Satici verir. Sizin dediginiz sey urun tamirdeyken idarelik ekran karti verilmesi , bunu teknik servis verir.

    Millete yalnis bilgi vermeyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • cenkakay08 C kullanıcısına yanıt
    Dediğinizi yarin deneyeceğim bakalım neler olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkakay08


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkbozkus


    quote:

    Orijinalden alıntı: GENERAL006

    Kart ellerinde olmadığı için ya para iadesi ya da muadil bir ürün vermek zorundalar diye biliyorum muadil ürünü sorun isterseniz ne verebileceklerini, dediğiniz gibi o günkü aldığınız dolar fiyatı neyse onun üzerinden alabilir misiniz bilmiyorum bir araştırın bence.

    Muadil ürünü vatan vermiyor hocam. Yollarsa distribütör firma yollar. Yollamazsa para iadesi.

    Muadili urunu uretici firma veya teknik servis tarafindan verilmez. Satici verir. Sizin dediginiz sey urun tamirdeyken idarelik ekran karti verilmesi , bunu teknik servis verir.

    Millete yalnis bilgi vermeyin.

    Emin ol senin yaşın kadar benim ticaret geçmişim vardır. Hem alışveriş anlamında, hem iş olarak. Zaten biraz mantığını kullanabilrsen doğrusunun da bu olduğunu öğrenirsin. Bir de hitap etmeyi öğrenmeni tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benzer olay başıma geldi. HB den Silicone power marka SSD aldım. Arızalandı, gönderdim, aynı ürün geri geldi. Yine gönderdim üründen ses yok. 30 gün geçti çıt yok. Şöyle böyle ulaştım, aynı ürün olmadığı için para iadesi çıktı. SSD ler 200-250 tl olmuşken 153 tl geri aldım ve hala ssd alamadım.

    Aynı SSD yi alan arkadaımın üründe arızalandı. O direk Arenaya gönderdi yerine Adata marka yolladılar.

    Yani istedikleri sonucu kendilerine uyarlıyorlar.

    Dolar üzerinden bedel alma olayı yok maalesef. Fatura TL üzerinden tutar neyse o gelir.
  • Bence normal olani yapmislar ya verdigin parayi alirsin kullandigin yanina kar kalir 2. Elde satmis gibi dusun xD yada degistirirler ellerinde varsa yok ki demek iade cikarmislar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı ürünün MUADİLİNİ İSTE! Uyanıklık ve/ya bilmemezlikten gelen geri zekalı tavırlara da gözünü karart, ver tüketici mahkemesine hiç uğraşma.Vatan aynı kazığı bana da attı, SAKIN OYUNA GELME! Para iadesi VEYA aynı ürünün MUADİLİNİ(daha iyisi olmak kaydıyla vermek zorundalar o esanf bozuntuları) YEM ETME KENDİNİ, KARART GÖZÜNÜ VER TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE, GERİSİNİ ONLAR DÜŞÜNSÜN.Allah yardımcın olsun; hem kazıkçı vatandan dolayı hem de bilip bilmeden konuşan boş boğazlı güruhtan dolayı.. Eşekten düşmüş benim, boşuna doktor arama..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.