Şimdi Ara

Vatan Mağazasından Alınan Ürün İadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
21.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bundan 11 gün önce vatan bilgisayar mağazasından Acer Predator Helios 300 aldım. Bu üründe çoğu gaming bookda yaşanan ani donma sorunu var. Ben bu ürünü iade etmek istiyorum para iadesi ya da hediye çeki olarak masaüstü bir pc toplayacağım notebook yerine. İade etme hakkım var mıdır? Bazıları sadece internetten alınca 15 gün içinde iade hakkımın olduğunu söyledi. Mağazadan alınan ürünü iade etmek için yetkili servisin incelemesi gerekirmiş. Fakat hiç zamanım yok tasarım öğrencisiyim program kullanmam gerekiyor. Ne yapmalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Biraz zor gibi görünüyor, Internetten 14 gün süre veriyor ama elden alımlar için böyle bir süre belirtilmemiş. Müşteri hizmetleri sayfasındaki GENEL HATIRLATMALAR bölümünde;
    "1. Vatan Bilgisayar satıcı firmadır, imalatçı-üretici, ithalatçı ya da yetkili teknik servis değildir.
    2. Vatan Bilgisayar, ayıplı ürün tespiti maksadıyla imalatçı-üretici/ithalatçı firma veya yetkili servislerden yazılı rapor alındıktan sonra işlemleri başlatma ve sonuçlandırma hakkını saklı tutar."
    yazdığına göre hemen değişim ya da iade gibi bir şansın yok, yine de iletişime geçerek sor.
    Vatan Bilgisayarın ana sayfasının altındaki Müşteri Hizmetleri Linkine tıklarsan orada açıklama var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmldrs -- 2 Kasım 2017; 18:4:15 >
  • Benzer bir durumu AOC monitörde yaşadım. Hatta konusu var süreç devam ediyor kısaca bahsedeyim. İnternet üzerinden alımlarda mesafeli satış sözleşmesindeki haklardan dolayı 14 gün içinde sebepsiz ( alındığı gibi sağlam tam ambalajlı şekilde poşetleri de dahil ) iade hakkı var. Ancak mağazada satıcı konumunda oldukları için Vatan değil de ürünün üreticisinin teknik bölümü bu işe bakıyor. Ürünü iade ettim aldıktan 2 gün sonra 2 sorunu vardı. Biri panel açıklığı diğeri ses. Panel kontrol edilmiş sorun yok tamam.Ama ses olayına bakılmamış diye tekrar gönderdim ve direk AOC servisini arayıp iade istedim. Vatan bizlik bişey yok çek göndersinler istediğinizi alın dedi. Firma ise bakalım sorun doğruysa çek vereceğiz dediler. Ya da para iadesi. Ben çek istedim. Şu an firmadan yanıt bekliyorum. Vatanda kontrol ettirdim şu an ürün servise ulaşmış durumda ve kontrolleri yapılıyor.

    Yani burdan anlayacağınız mağazadan mağazaya değişmekle beraber genelde üretici firmaya kalıyor olay. Netten almadığıma pişman oldum işin gerçeği. Çünkü netten aldıklarımı hep sorunsuz iade ettim ve paramı aldım. Ama elden aldığımda rezil oldum. Ürünü aldık parasını verdik 2 hafta oldu kullanamadık. Siz mağaza ile konuşun bazı mağazalar direk değişim yapabiliyor. Yapan arkadaşlar var yani.Ancak çoğu direk üretici firmayla muhatap ediyor bizleri.

    Öncelikle aldığınız mağazaya gidip iade talep edeceksiniz gerekirse biraz yüklenin. Sonuç çıkmazsa üretici firma servisinin incelemesini beklemekten başka çareniz yok. Olur ki ordan da sonuç çıkmaz o zaman tüketici mahkemesine kalıyor iş. Yani öyle olursa iş uzar. Benim gördüğüm ve yaşadığım prosedür bu yönde. Tabi ki hem Vatan hem de AOC servisi ilk etapta çok olumlu yaklaşıp inceleme sonucuna göre talebimin karşılanacağını söylediler. Bakalım icraatta da durum aynı olacak mı ?




  • MexeSs kullanıcısına yanıt
    Biraz cıngar çıkarıp mahkemeyle falan tehtit etsem geri alırlar mı acaba. Açıkçası fazla bekleyecek zamanım yok bilgisayar ile çok işim oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Go to Sleep kullanıcısına yanıt
    Direk cıngar çıkartırsanız haklıyken haksız olabilirsiniz. Sadece yasal olarak haklarınızı bildiğinizi iade istediğinizi güzel bir dille alttan alttan yüklenerek ifade edin. Saldırır gibi yaparsanız ( ki doğru bir davranış değil zaten ) hiç uğraşmadan üreticiye yönlendirirler bence. Ancak mağaza müdürü özellikle bu konuda müşteriden yana tavır alan biriyse büyük ihtimalle direk Vatanda değişim yaparlar diye düşünüyorum.

    Unutmayın ki Vatan ve benzeri mağazaların prosedürleri hemen hemen aynıdır. Tamam yardımcı olalım derler ve durumun kendilerinden kaynaklanmadığını üretici firma servisine durumu belgesi ile iletmeleri gerektiğini ordan gelecek sonuca göre yapılması gerekenleri yapacaklarını söylerler. Benim başıma gelen bu. Tamam siz haklısınız hakkınızı bizde aracı olarak almanız için gerekeni yapacağız dediler. Ancak firma teknik servisi bakmadan biz direk iade alamıyoruz dediler. Benim söylediklerimi aynen belgeye yazıp '' müşteri kesinlikle tamirat istemiyor iade istiyor'' diye de yazdılar. Sonra siz firmayı arayın durumu izah edin. Ona rağmen istediğinizi yapmazlarsa ( sorunu vatan personeli bizzat görüp aynı şekilde kontrol ettik müşteri haklı arıza bariz şekilde belli diye yazdılar yani şahitiz dediler ) yasal hakkınız bu hakkınızı vermezlerse gelin birlikte tüketici hakem heyetine birlikte müracaatınızı yapalım dediler.

    Sizde de durum büyük ihtimalle aynı olacak ancak netten baktığımda çok sayı da arkadaşında elden direk vatana iade ettiklerini gördüm. Acaba hiç paketi açılmamışları mı iade alıyorlar yoksa her mağazanın kendine has politikası mı var onu da pek bilmiyorum.




  • MexeSs kullanıcısına yanıt
    Az önce gidip verdim dediğiniz gibi servis inceleyecek. Kesinlikle iade istediğimi söyledim tamir istemiyorum dedim. Gönderilen servisin numarasını aldım. Ptesi ellerinde olurmuş cihaz. Ptesi arayıp maillerini isteyeceğim ve detaylı bir açıklama da ben yapacağım iade edilmesi için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Go to Sleep kullanıcısına yanıt
    İade için kanıt ile birlikte(Fatura tarihinden) 14 gün olduğudur, değişim için garanti süresince yapabilirsiniz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Go to Sleep kullanıcısına yanıt
    Size verilen servis belgesinin sağ üst kısmında SERVİS NO yazar. Aynı belgenin sol üst kısmında mağaza şehir isminin altında ise FATURA NO yazar. Bu iki bilgi ile aşağıdaki linkten iade ettiğiniz ürün hakkındaki servis bilgilerini takip edebilirsiniz. Konu ile alakalı gelişmeleride burdan yazmaya devam ederseniz diğer arkadaşlarında bu ve benzeri durumlar hakkında bilgi edinmesini sağlamış olursunuz. Umarım sorunsuz şekilde iade talebiniz kabul edilir.


    http://www.vatanbilgisayar.com/servis-takip-formu/
  • MexeSs kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Umarım sorunsuz şekilde iade alırım. Şu nedenlerden dolayı yolladım: Ani donma sorunları vardı ne kadar format atarsam düzelmedi sanırım gpuda bir sorun var aniden aktif olup kapanıyordu. 2. sebep ışık sızması vardı ips ekranda. 3.sebep 1 adet ölü pixel vardı. 4. ve son sebep ise touchpedin sol click tuşunda bir boşluk vardı çok bastırmak gerekiyor basması için. Bu kadar fazla sorunlu bir cihazı sorun yok diyip geri yollarlar ise zaten mahkeme işlemlerini başlatırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Go to Sleep -- 3 Kasım 2017; 21:23:21 >
  • Go to Sleep kullanıcısına yanıt
    Cidden üzücü baya bi sorun varmış. Sıkıntı yapacaklarını sanmam büyük ihtimalle değişime gidilir. Ve değişim geldiği zaman aldığınız ürünü mağazadan çıkmadan ordaki personelle beraber kontrol edip öyle alın. Böyle bi hakkınız var yani. Yalnız süre 20 iş günü kadar sürebilir, bunu da aklınızda bulundurun.
  • MexeSs kullanıcısına yanıt
    Değişim istemiyorum. Kesinlikle iade istediğimi belirttim hediye çeki veya nakit farketmez. Laptopların hepsinde saçma sapan sorunlar var kaç tanesini incelediysem vatandaki. Kasa toplayacağım en sorunsuzu.
  • Vatandan bişey alınmaz netten hb den alirim ben hep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xtreme4495 X kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. Şu iş bi hallolsun da bir daha bulaşmam zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede benzer sorun oldu.Teknosdan lenovo ıdeapad 310 8 gb bellek 1tb hdd lı olanı aldım.Aldıgım gunden beri hdd den cızırtı geliyordu.Servise gonderdim 3 gun sonra lenovo müşteri temsilcisi aradı.hdd değişimi+12 gb bellke veya ssd takmayı onerdi.ssd takılmasını istedim.ürün servisten geldikten sonra sürekli çalışan fan sıkıntısı var.Ürünü ilk kullanımda fan gayet sessizken şimdi en ufak bi işlemde bile devereye giriyor.Neden böyle bi sorun olduğunu anlamıyorum.Müşteri temsilcisi ile görüştüm.Ürünü sürekli bu fan sesinden ötürü servise göndericem.Sessiz ortamda çalıştıgımdan rahatsız ediyor.servis öncesi böyle bi sıkıntım yoktu.Şimdi ürünün değişimini isteyeceğim böyle giderse 20vgünlük pc yi iki kez sevise gönderdim.İade ve değişim hakkım var mı tek sıkıntı hdd idi şimdi fan sesi




  • MSA25 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Keşke direk para iadesi ya da değişim isteseydiniz. Ben kesinlikle tamir istemediğimi kesinlikle para iadesi ya da hediye çeki istediğimi belirttim. Umarım dikkate alırlar. Almazlar ise zaten mahkemeye başvuracağım cihaz hasarlı ise para iadesi hakkım var daha 12 günlük cihazdı teslim ettiğimde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Go to Sleep

    Geçmiş olsun. Keşke direk para iadesi ya da değişim isteseydiniz. Ben kesinlikle tamir istemediğimi kesinlikle para iadesi ya da hediye çeki istediğimi belirttim. Umarım dikkate alırlar. Almazlar ise zaten mahkemeye başvuracağım cihaz hasarlı ise para iadesi hakkım var daha 12 günlük cihazdı teslim ettiğimde.

    Hocam bende de MSİ gv 62 var. Özellikleri 8 gb ram, 2gb nvidia mx150 gddr5 ekran kartı i5 7300hq işlemci. Sorunum şöyle:
    Ben bu bilgisayarı 23 aralıkta aldım driver güncellemelerini yaptım windows güncelleme de yaptım. Bilgisayar normal gezinirken iyi bi sorunu yok. Ama bi oyun açtığımda yarım saat sonra fan hızı 4000 i geçmiş oluyor ve işlemci sıcaklığı 75 dereceyi buluyor ekran kartı sıcaklığı da 65 ve bu değerler left 4 dead 2 de. Rainbow six medium ayarlarda açtığımda ise soğutucu ile işlemci sıcaklığı 85 dereceyi geçiyor ve ekran kartı sıcaklığı da 75 derece civarlarında ve fan hızı 4700 rpm. Soğutucu güçlü bi soğutucu rampage ın 113 tl lik soğutucusu ama yine soğumuyor pc.
    Yani pc de oyun oynarken fan hızı ve klavyenin çok ısınması rahatsız ediyor beni. Bu hafta da yılbaşı indirimi var 31 aralığa kadar. Ben bu bilgisayarı yarın götürsem servise göndermeden bana iade çeki verirler mi?
    Bu bilgisayar ile değiştirmek istiyorum:http://www.vatanbilgisayar.com/msi-gl62m-core-i5-7300hq-2-5ghz-8gb-1tb-hdd-15-6-gtx1050-2gb-w10.html




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.