Şimdi Ara

Vatanbilgisayar.com Mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29.05.2020'de Goldmaster GM7160 Carlos şarjlı saç kesme makinesi (kablosuz) sipariş ettim 08.06.2020 'de elime ulaştı. Kargoyu açtığımda kutunun yıpranmış bir kutu olduğunu gördüm ve kutunun güvenlik bandı yoktu. Yani büyük ihtimal ya teşhir ürünü ya da benden önce başka biri açmıştı. Kutu açık olduğu için ürünü sadece çıkartıp baktım tarağı çıkıyor mu diye sonuçta sakal için kullanabilirim diye almıştım. Tarağın çıkmadığını gördüğümde işime yaramayacağı için iade etmek istediğimi telefonla arayarak beyan ettim.

    UPS Türkiye ile 09.06.2020'de "işime yaramadığı için vazgeçtim" notuyla iade ettim. Aradan bir hafta geçti 16.06.2020'de yine bir mesaj ürününüz Vatan-Malatya şubesinden gönderilmiştir. 18.06.2020 'de UPS Türkiye aradı. Vatan Bilgisayar'dan geliyorsa iade olacak kabul etmiyorum dedim. Geri gönderdim ve müşteri hizmetlerini tekrar aradım. Ürünü iade ettiğim halde neden geri gönderdiklerini sordum. Bana ürünün açıldığı için kullanıldığı için vs. gibi durumlardan dolayı iadesinin kabul edilemeyeceğini söylediler. Ürünü ben açmadım bana açık geldiğini ve sadece bakıp geri koyduğumu beyan ettim.

    Vatan-Malatya şubesini bilgilendireceğini onların beni arayacağını beyan etti ve bitirdik konuşmayı. Aradan yine bir hafta geçti 26.06.2020'de yine Vatan Malatya şubesi adıma kargo gönderdi. 30.06.2020 bugün UPS yine aradı. Niye tekrar tekrar gönderiyorlar diyor. Anlam veremedim zorla satıyorlar sanki. Gönderdikleri ürün jelatin içinde değildi. Kutu yıpranmış bir kutuydu. Güvenlik bandı yoktu. Poşetleri açıktı.

    Bana sen açtıysan kabul edemeyiz diyorlar. Yazıyorum ben açmadım açık geldi ve iade istiyorum. Ürünü tekrar tekrar yollamanın anlamı ne. Bir kişi de arayıp bilgi vermedi müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışıp ben bilgi aldım. Ara ki ulaşasın.

    Neyse baktım olmayacak vatanın kendi sitesi üzerinden mesaj attım böyle bir durum vardı noldu diye. ups kargo geri gönderim kodunu istedi. sanırım ılımlı yaklaşacaklar diye. benimde aklımdan çıkmış ups kargo gönderim kodu üzerinden paketin nerde olduğuna bakmak. ilgili kişi ürünün hala kargoda olduğunu söyleyince şaşırdım düşünün 30.06.2020 tarihinde yolladım. meğersem paketi adamlar da kabul eetmiyor anlayacağınız sipariş ortalık malı olmuş tabiri caizse. neyse ilgili gerekli kontrolleri yapıp geri döneceğim dedi. daha sonra aynı şeyler

    Yapılan kontrollere istinaden cihaz ambalajı açıldığından dolayı iade/değişime uygun değildir. Bu sebepten dolayı kargo ile tarafınıza iade edilmiştir.

    haydaa döndük mü başa ben açmadım desem de inandıramıyorum. yine durumumu açıkladım ben yapmadım açıktı. bandı vs si yoktu dedim gelen cevapla alt üst oldum.

    Ambalajı açık bir ürünü kargodan teslim almamanız gerekiyordu. Önerebileceğimiz farklı bir alternatif bulunmamaktadır.

    günümüz kargocuları (doğru düzgün çalışanlar varsa sözüm meclisten dışarı) paketi bırakıp gidiyor. dur bekle kontrol edeyim desen adam küfür edecek. bunu onlarda biliyor.

    demem o ki durum bundan ibaret 8 hazirandan itibaren uğraşmaktayım ben yandım siz yanmayın

    vatandan bir şey almam ağzım yandı alacak olan arkadaş da varsa dikkatli olsun başımdan geçen bu iade ile uğraşıp duruyorum. tüketici hakem heyetine verdim buradan da paylaşıyorum

    ricam ekşi si olan bir arkadaş durumu orada da paylaşırsa ve öne çıkarırsanız sevinirim

    Vatanbilgisayar.com Mağduriyeti

    Vatanbilgisayar.com Mağduriyeti







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.