Şimdi Ara

Vatanbilgisayar cw iade/değişim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle vatan bilgisayar satıcıdır servis hizmeti veremez.

    Üzerinden 1 sene geçmiş kartı servis onayı olmadan hiç bir firma değiştirmez Memnuniyetsizlik iadesinin bile süre sınırı bellidir.

    Malın ayıbı ve tamir edilemediğinin kanıtlanması için servisine en az 3 kere aynı sorundan gitmesi gerekiyor çünkü Yasal olarak kayıt altına alınmalı.


    <tüketicinin onarım hakkını kullanılmasına rağmen malın tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının 6'dan fazla olması + unsurlarının yanı sıra bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması durumunda tüketicinin malın ücretsiz değiştirilmesini talep edebileceği> öngörülmüştür.




  • Ne zamandır var CW sorunu? Başka güç kaynağı ile denediniz mi? Sonradan çıktıysa güç kaynağı kaynaklı da olabilir. Sıkıntılı güç kaynakları yüzünden diğer parçalarda bu tarz problemler olabiliyor.
  • Kocaeli vatan bilgisayar ile aram çok iyidir ve beni tanırlar hatta vatana gittiğimde ürün satması için yardımcı bile oldum bir arkadaşıma SSD aldık eve geçtik bir baktık SSD kullanılmış sonra geri götürdük dedim arkadaşa bana bırak servis beni gördü dedi sorun neydi dedi ürün kullanılmış dedim nasıl yani dediler valla bende bilmiyorum bunu siz söylersiniz diye düşünmüştüm dedim sonra yetkili geldi hemen beni tanıdı hoş geldiniz Ertuğrul bey dedi dedim hoş bulduk sorun nedir dedi bende madur oldum arkadaşıma dedim bir ürün aldık kullanılmış çıktı tmm ertuğrul bey hemen iadesini yaptırıyorum siz içeri geçin başka ürün alın dedi tmm dedim tekrar yaşarsak dedim gelin onuda değiştiririz dedi Eyw dedim geçtik aldık sorun olmadı. Müşteri ise müşteriliğini bileceksin nasıl konuşman gerektiğini bilmen gerek bana i5 4690k islemcisini 920tl satmaya kalktılar bende dedim ya bana web satış fiyatından verirsiniz ya da almam ben 4 yıldır müşteriyim dedim o zaman müdürümüzü arayalım dediler müdür hemen tmm o fiyata verin dedi.Vatan müşterisine çok değer veren bir şirket ama bunu kötüye kullanmak isteyen çok kişi var daha bunun gibi nice durumlarla karşılaştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darcyn

    Ne zamandır var CW sorunu? Başka güç kaynağı ile denediniz mi? Sonradan çıktıysa güç kaynağı kaynaklı da olabilir. Sıkıntılı güç kaynakları yüzünden diğer parçalarda bu tarz problemler olabiliyor.

    Bilmiyorum kart benim değil fakat oldukça yüksek ihtimal başından beri vardı. Üstteki arkadaşların yazdıklarına göre 3kere servise gönderme yolu tek yol fakat ona da süre olacağını sanmıyorum. Bu cw tamir edilebilir bir durum mudur peki ? Yurt odasında çok sorun yapıyor.

    @Nerd Miner size de sormak istiyorum. Bu cw tamir olabilir bir durum mudur ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cfe -- 22 Ağustos 2016; 23:54:18 >
  • cfe kullanıcısına yanıt
    Malesef bildiğim kadarıya tamiri yok değişimi yapılır
    Zaten asus hariç bizim ülkede gpu tamir kapasiteli servis yok sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 22 Ağustos 2016; 23:57:54 >
  • cfe kullanıcısına yanıt
    CW sorun olarak görülmez anladın mı hocam o sebebten alırken konuşacaksın.Kartın ram lerinde sıkıntı varsa iade suresinin dolmasına 1 gun kala git ver yenisini iste ok?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fero01

    CW sorun olarak görülmez anladın mı hocam o sebebten alırken konuşacaksın.Kartın ram lerinde sıkıntı varsa iade suresinin dolmasına 1 gun kala git ver yenisini iste ok?

    Dediğin şey yasal olarak hakkımdır fakat laf anlatmaya gerek yok. Tanıdık bulup sorunu hallettim. Garanti bunun için var.
  • 25.11.2016'da aldığım ürün halen kargoya verilmemiştir. Üstelik bugün görüşmeme binaen gün içerisinde verileceğini söylediler. Fakat halen bir atraksiyonda bulunmadılar. Yıllardır Vatan Bilgisayar'dan alışveriş yapıyorum ama bu son alışverişim. Tanıdığım herkese de Vatan Bilgisayar'dan alışveriş yapmamasını önereceğim...

    Hepsiburada.com bile en geç 2 gün de kargoya verirdi bunlar hepsi buradayıda geçmiş 6 gün kargoya vermemek nedir hayır bir de 5 km mesafede şubede var görünüyor ürün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockymarlboro

    25.11.2016'da aldığım ürün halen kargoya verilmemiştir. Üstelik bugün görüşmeme binaen gün içerisinde verileceğini söylediler. Fakat halen bir atraksiyonda bulunmadılar. Yıllardır Vatan Bilgisayar'dan alışveriş yapıyorum ama bu son alışverişim. Tanıdığım herkese de Vatan Bilgisayar'dan alışveriş yapmamasını önereceğim...

    Hepsiburada.com bile en geç 2 gün de kargoya verirdi bunlar hepsi buradayıda geçmiş 6 gün kargoya vermemek nedir hayır bir de 5 km mesafede şubede var görünüyor ürün

    müşteri kazanmak yerine kaybediyorlar böyle yaparak




  • 1 yıldan fazla kullanırken neredeydiniz? Firmayı suçlayamam bu durumda. Belki kartı düşürdün, ufaktan nem kaptırdın nerden bilecekler? İncelemeye gidecek, eğer senden kaynaklı değilse değişim verirler. Ama aldığından kısa süre sonra gidersen Vatan bilgisayar o konuda sıkıntı çıkarmıyor yaşadığım kadarıyla. AMD APU topladık(anakart işlemci ram ssd) anakartı orada denedik, sorunlu çıktı, anında yenisini verdiler. Benim bilgisayarın üst egzoz fanı ses yapıyordu, götürdüm verdim, servisten yenisi geldi. Ama hepsi yeni iken oldu. 1 sene geçtikten sonra firmaların dur kardeş demelerini yanlış bulmuyorum. Müşteri memnuniyeti adına yapabilirler sadece.
  • hocam ürünü servise yollayın, kart yük altına girdiğinde coil whine sesi duyulduğunu belirtin. sesin rahatsız edici boyutta olduğunu her katta olan bir ses olmadığını söyleyin. muhtemelen yardımcı olacaklardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    1 yıldan fazla kullanırken neredeydiniz? Firmayı suçlayamam bu durumda. Belki kartı düşürdün, ufaktan nem kaptırdın nerden bilecekler? İncelemeye gidecek, eğer senden kaynaklı değilse değişim verirler. Ama aldığından kısa süre sonra gidersen Vatan bilgisayar o konuda sıkıntı çıkarmıyor yaşadığım kadarıyla. AMD APU topladık(anakart işlemci ram ssd) anakartı orada denedik, sorunlu çıktı, anında yenisini verdiler. Benim bilgisayarın üst egzoz fanı ses yapıyordu, götürdüm verdim, servisten yenisi geldi. Ama hepsi yeni iken oldu. 1 sene geçtikten sonra firmaların dur kardeş demelerini yanlış bulmuyorum. Müşteri memnuniyeti adına yapabilirler sadece.

    kullanıcıya bence yardımcı olunması gerekir. bu problem sonradan da çıkabiliyor. kullanıcının hatası olabilir olmaya dabilir. kullanıcıya potansiyel suçlu olarak yaklaşamazlar. kullanıcı hatası olmadığını düşünüp yaklaşacaklar. ha kartı düşürürsün sağı solu yamulur dersinki kullanıcı bozmuş. gigabyte ın yamulmuş soğutuculu kartları da millete sattığını biliyoruz. adam dünyanın parasını vermiş almış Türkiye gibi bir yerde. eşşek gibi yardımcı olaraklar müşterinin problemini çözecekler. burda çıkmış 1 sene muhabbeti yapıyosunuz. kart nem kapmışmış.




  • canskru kullanıcısına yanıt
    CW kolay kolay sonradan çıkmıyor ve 1 sene oldukça uzun bir süre. Bazı ülkelerde garanti süresi 1 sene. Kullanıcıya suçlu muamelesi yapılmasını doğru bulmuyorum ancak 1 seneden fazla olmuş ürüne de Türkiye'de müşteri memnuniyeti için müşterinin beyanını esas alıp hareket edilmez. İncelenir, kullanıcı hatası değilse değişim yapılır. Bu Avrupa'da da, ABD'de de böyle. Ürün 1 ay içerisinde sorun çıkarırsa anında değişim veriyorlar zaten. Ama 1 sene sonra gelen müşteriye Almanya'da bile hemen değişim verilmiyor.
  • Firaristt F kullanıcısına yanıt
    benim kartımda ilk aldığımda tık ses yoktu şimdi kulağımı yanaştırınca duyabiliyorum 6-7 ay da oldu kartı alalı. demekki çıkabiliyor. zaten vatan bunun kararını veremez katılıyorum size. ancak konudaki örnekte vatan kartta problem yok deme cürretini nasıl gösteriyor onu da anlamış değilim. yorum yapmayıp servise göderelim demesi gerekirdi. peki vatan nasıl oluyor da katta problem yok diyebiliyor. arkadaş erinmemiş kartı almış gitmiş durduk yere mi gitmiş. insanlara bence yardımcı olmaları gerekir. dünyanın parasını kazanıyorlar. vatan beni şimdiye kadar hiç mağdur etmedi gerçi. ben memnundum aslında. son zamanlarda bozdular demekki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canskru -- 2 Aralık 2016; 11:47:57 >
  • Vatana zamanında i5 2500K arızalanmıstı verdım servıse 20gun gectı yeni gelen urun i5 2500.Dedım bu ne ben sıze bu urun kodundan vermedım K lı model verdım.Dedıklerı cevap servıs bunu gondermıs.Banane servısın ne gonderdıgınden benım verdıgım urunun fıyatı daha pahalı ucuz olanı gondermısler aynı urun gelmesı gerekırdı dedım.Bırıne yonlendırdı daha yetkılı o ılgılendı 2 saat kadar anlattım kontrol ettı gıttı ıcerden kapalı kutu i5 2500K getırdı.Vatan servısten gelen urunu aldıgı sırada tam kontrolu gerceklestırmemesı yuzunden bu olay yasanmıs bellı kı.

    Bu olayın yasandıgı sube topkapı.
  • arabalarda bile süspansiyondan ses geliyor deyince adam bu normal birşey yok diyor. Bu ülkede garanti adına pek umut yok hele cw'yi vatana götürünce ee işte çalışma sesi bundan birşey olmaz bile duydum
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.