Şimdi Ara

Vatanbilgisayar cw iade/değişim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 senelik garantisi olan kartta cw var. Alalı 1sene 2ay falan oldu, bu kartı iade/değişim yapmak için buradaki şubeye getirdim ama cw nedir bilmiyorlar ve sorunsuz diye beni geri çevirdiler. Neredeki şubeye götürmeliyim veya ne yapmalıyım ? Cw olan kartlara iade/değişim yapılmıyor mu ?



  • imkanı yok değiştiremezsin servisine gönder değiştirirse onlar değiştirir değiştirmezse öyle kullanmaya devam :D ülkede adalet felan yok boşuna tüketici mahkemesine felan gitme onları sallayan yok yaptırım olmadığı için
  • gs09gs09 kullanıcısına yanıt
    Rezillik gerçekten, ekran kartlarını amazondan alırken tereddüt ediyordum bu kart tam olarak benim sayılmaz bir yakınımın kartı daha 100-200 fazla vereyim güvenli olsun diye alıyor türkiye daha beter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfe

    Rezillik gerçekten, ekran kartlarını amazondan alırken tereddüt ediyordum bu kart tam olarak benim sayılmaz bir yakınımın kartı daha 100-200 fazla vereyim güvenli olsun diye alıyor türkiye daha beter.
    Öncelikle kart bilgilerini yazman daha doğru olur bilgilendirme açısından Kartın garantisi devam ediyor ise vatan aracılığı ile servise gönderin ayrıca but tür sorunları nasıl başarıyorsunuz da yaşıyorsunuz anlamakta güçlük çekiyorum vatan bilgisayar kontrol ve sonuçlandırma mercii değil sorunu yanlış yere bildiriyorsun arıza olduğu servise göndermek istediğinizi belirtin arıza kısmına Ekran kartından ses geldiğini yazdırın ver servis sürecini başlatın gerisini servis sürecinden sonra çıkacak sonuç itibarı ile değişim yada iade şeklinde devam eder süreç bu şekilde işler hangi akıllı şube kartta sorun yok diye servis isteğinizi geri çeviriyor yoksa senmi derdini ifade edemiyorsun adamlara kartın sorunlu olduğunu anlatmana gerek yok bu konu servis sürecinde ortaya çıkar daha fazla boş yere uğraşmamış olursun servis sürecini arızalı ürün şeklinde başlatırsın vatan aracılığı ile bu kadar kolay umarım yardımı dokunur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klement

    Öncelikle kart bilgilerini yazman daha doğru olur bilgilendirme açısından Kartın garantisi devam ediyor ise vatan aracılığı ile servise gönderin ayrıca but tür sorunları nasıl başarıyorsunuz da yaşıyorsunuz anlamakta güçlük çekiyorum vatan bilgisayar kontrol ve sonuçlandırma mercii değil sorunu yanlış yere bildiriyorsun arıza olduğu servise göndermek istediğinizi belirtin arıza kısmına Ekran kartından ses geldiğini yazdırın ver servis sürecini başlatın gerisini servis sürecinden sonra çıkacak sonuç itibarı ile değişim yada iade şeklinde devam eder süreç bu şekilde işler hangi akıllı şube kartta sorun yok diye servis isteğinizi geri çeviriyor yoksa senmi derdini ifade edemiyorsun adamlara kartın sorunlu olduğunu anlatmana gerek yok bu konu servis sürecinde ortaya çıkar daha fazla boş yere uğraşmamış olursun servis sürecini arızalı ürün şeklinde başlatırsın vatan aracılığı ile bu kadar kolay umarım yardımı dokunur...

    Alıntıları Göster
    1 senelik kartı vatan neden yenisiyle değiştirsin veya para iadesi yapsın? Servise yollamak istiyorum deseydiniz sorununuz hallolurdu.




  • 1 sene kullanmış vatandan değişim istiyor
  • cfe kullanıcısına yanıt
    Madem cw vardı neden 1 sene kullanıyorsun?Sana az bile kullan kullan sonrada tüketici hakkından bahset.Yok öyle kusura bakma sen resmen insanları kandırmaya yönelik oynuyorsun.
  • Zotac 970 alfım alırken cw çıkarsa getiririm dedim ok dediler yarım saat sonra gittim evga ile değiştirdim hemen boklamayın 1 sene sonra bana getirsen bende değiştirmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fero01

    Zotac 970 alfım alırken cw çıkarsa getiririm dedim ok dediler yarım saat sonra gittim evga ile değiştirdim hemen boklamayın 1 sene sonra bana getirsen bende değiştirmem

    Garantinin güzel yanlarından biri. "Değiştirmek / Düzeltmek ZORUNDALAR"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanerss

    quote:

    Orijinalden alıntı: fero01

    Zotac 970 alfım alırken cw çıkarsa getiririm dedim ok dediler yarım saat sonra gittim evga ile değiştirdim hemen boklamayın 1 sene sonra bana getirsen bende değiştirmem

    Garantinin güzel yanlarından biri. "Değiştirmek / Düzeltmek ZORUNDALAR"

    Canım kardeşim burada cw den bahsediyoruz bu teknik bi sorun olarak gorulmeyebilir muşteri memnuniyeti diye birşey var yalnız.Karşındaki adam bu konuda bilgisiz bile olsa guzel bir dille ifade edersen benim gibi çok rahat değiştirirsin.Hiç bir kartın uzerinde CW yoktur yazmaz.Çunku bu bir problem olarak gorulmez.O sebebten teknik serviste gunlerce bekleyip aynı kartı geri gonderme ihtimallerine karşı birazcık empati ile durum çozulur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanerss

    quote:

    Orijinalden alıntı: fero01

    Zotac 970 alfım alırken cw çıkarsa getiririm dedim ok dediler yarım saat sonra gittim evga ile değiştirdim hemen boklamayın 1 sene sonra bana getirsen bende değiştirmem

    Garantinin güzel yanlarından biri. "Değiştirmek / Düzeltmek ZORUNDALAR"

    Alıntıları Göster
    CW tanımını yapsanız dahi TR'de ki teknik servis anlamayacağı için size değişim yapmadan geri göndereceklerdir.Bu yüzden garanti koşulları içinde değişim yapmanız ancak CW problemi bu koşullar içinde açık açık tanımlı olursa değişim alabilirsiniz.

    Ayrıca 1 yıldan fazla geçmiş bir durum için direkt değişim olmaz 3-4 kere aynı sorun nedeniyle teknik servise gönderilip, sorunu onaylanan ürün için değişim yapılabilir.




  • CW'nin tek çözümü değişimdir, Vektron'a götürürseniz değiştirirsiniz Vektron'dakiler her şeyi bizden iyi biliyorlar zaten salağa yatamazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nexcore

    CW'nin tek çözümü değişimdir, Vektron'a götürürseniz değiştirirsiniz Vektron'dakiler her şeyi bizden iyi biliyorlar zaten salağa yatamazlar.
    bak bak ne oldu söylüyorum benim 350watt everest psuda(+12v 17amper) cw var ses yapıyor diye yolladım adamlar 7amper 300watt yolladı 300watt diye geri yolladım 350 watt 12amper yolladılar dikkat ette gtx 970 yollayıp gtx 960 alma
    vatan böyle dostum en ucuz elden satan mağaza işte(gold bimeks mediamarkt teknosaya göre) kargocuların malzemeleri fırlatması olayından böyle vatana bağlı kaldım bir türlü internetten almak nasip olmadı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fero01

    Zotac 970 alfım alırken cw çıkarsa getiririm dedim ok dediler yarım saat sonra gittim evga ile değiştirdim hemen boklamayın 1 sene sonra bana getirsen bende değiştirmem

    Kartı kullanan kişinin teknik bilgisi yok ve şuan böyle bir hakkı var. Garantisi var değiştirmek/iade etmek/tamir etmek ZORUNDALAR. Senin yaptığın değişimdir, benim yapmak istediğim sorunun giderilmesidir.

    @klement teşekkürler dediğinizin yardımı dokundu. Vatanla pek alışverişim olmadığı için bilmiyordum. Peki bu süreç ne kadar sürer cw sorunu çözülür mü bu sürecin sonunda ?


    @Owwshet 100liralık karta 200lira veriyorsam o aradaki fark bu servis bedelleri içindir. Başka konuda nefretini kusabilirsin.


    @hazarRS peki burada ürünü sorunlu diye götürdüğümde çalışıp çalışmadığını kontrol edip her ekran kartı ses çıkarır dediler cw nedir bilmiyorlar. Servis olarak kendim mi vektron elektroniğe kargolayacağım yoksa yine vatan aracı mı olacak ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cfe -- 22 Ağustos 2016; 17:38:09 >




  • Evet çozulur yaklasik 10-15 gun icinde sonuclanir ekran kartının guncelligine gore degisim veya iade cikar choilwhine sorunu kullanıcı hatası olan bir sorun değildir bu bakımdan tuketici hakli konumdadır servisin yogunluguna vs gore sure degisebilir ancak sonuc hep aynıdır...buradan takip mobil imla vs...
  • Vatan aracılığı ile gondermen senin faydana kargolama vs ugrasmamıs olursun kargos surecinde olusabilecek sorunlardan vatan sorumlu tutulabilir kaldı ki garantisi varmis kartin vatan aracılığı ile ilk mesajdaki direktiflerimizi uygula servise gondersinler gerisi beklemeye bakıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klement

    Evet çozulur yaklasik 10-15 gun icinde sonuclanir ekran kartının guncelligine gore degisim veya iade cikar choilwhine sorunu kullanıcı hatası olan bir sorun değildir bu bakımdan tuketici hakli konumdadır servisin yogunluguna vs gore sure degisebilir ancak sonuc hep aynıdır...buradan takip mobil imla vs...

    Teşekkürler, peki servise gönderirken vatana mı gitmem gerekiyor yoksa vektron elektronik vs ile mi iletişime geçmem gerekiyor ? Daha önce hiç göndermedim de bilmiyorum.
  • Vektron ile iletisime gecsen bile kartin garanti suresi devam ettigi icin vatan araciligi ile gondermeni talep edecekler daha onceki tecrubelerimden biliyorum buna gore hareket edersin....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klement

    Vektron ile iletisime gecsen bile kartin garanti suresi devam ettigi icin vatan araciligi ile gondermeni talep edecekler daha onceki tecrubelerimden biliyorum buna gore hareket edersin....

    Tekrardan teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfe

    quote:

    Orijinalden alıntı: klement

    Vektron ile iletisime gecsen bile kartin garanti suresi devam ettigi icin vatan araciligi ile gondermeni talep edecekler daha onceki tecrubelerimden biliyorum buna gore hareket edersin....

    Tekrardan teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Vatan ile yollayacak isen kargonun yollandığını teyit ettir, yoksa bazı ürünleri kargoya veriyoruz deyip depoda unutuyorlar zamanın heba olmasın.

    Üstüne üstte 1 yıl kullanmış cw vs. neden diyorsun gördüm arkadaşım ister aldıktan sonra isterse 1 yıl sonra değişim ister garantinin neresinde aldığın gün sorun varsa düzeltiriz diğer günler umrumuzda değil mi yazıyor.?

    Neyse sorunu vatana açıklasanız bile anlamayan çıkabilir bu yüzden bir nota sorunu anlatan bir yazı ile ürünü yollayın ve gerekirse servisi arayıp sorunu konuşarak ta izah edin.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.