Şimdi Ara

VDSL den ADSL2 ye Düşürme!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Marttan beri Turknete kullanıcısıyım. O dönemden beri Turknet VDSL kullanıyorum. Hatta YAPA kapsamında sınırsız 100mbit ile. Fakat yaklasık 2 hafta önce internetim bir anda kesildi. Online işlemlerden destek kaydı oluşturdum. Israrla modem kurulumu yapmam gerektıgını soyleyıp durdular. Modem kurulumunu VDSL-ADSL-ADSL2 olarak defalarca denedim bir sonuc alamadım. 4-5 gun sonra ADSL2 olarak kurulum denedım ve baglandım. Fakat kurulumu VDSL olarak yapınca baglantı olmuyor. Bunu bıldırdım tekrar destek kaydı olusturdum. 2 gun sonra arayıp arızanın gıderıldıgını belırttıler. Fakat durum halen aynı aylardır VDSL olarak kullandıgım ınternetı suan ADSL2 olarak kullanıyorum. Sorun ne olabilir bi fikri olan var mı?

    VDSL den ADSL2 ye Düşürme!!
    VDSL den ADSL2 ye Düşürme!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KashmiriaN -- 8 Ağustos 2017; 2:20:40 >







  • Sorun çözme özelliği olmayanları aldıkları için oluyo bu sorunlar.
  • Sorun gayet basit senin vdsl portun yalan oldu başkasına geçmiştir büyük ihtimalle sende haliyle adsl kaldın
  • btk ya şikayet et.
  • Canlı destek ile konustum ısrarla modem diyor. 2 haftaya kadar VDSL kullanıyordum nasıl modem sorunlu anlamadım. Turknet e gectıgımde yenı almıstım mart ayında. Yeni bir modem alıp denesem mi ne yapsam bilemedim
  • KashmiriaN kullanıcısına yanıt
    Boşu boşuna para verme. Sorun apaçık ortada. Senin portu patlatmışlar. Çözüm BTK
  • Demek sana da modemden dediler valla güleceğim yoktu :D 2si paketten yeni çıkan 4 modem denedim ısrarla modemden dedi mh. hepsi bozuk ya da problemli öylemi dedim malesef öyle dedi :D
  • Anladıgım herkese aynı seyı soyleyıp baslarından atıyorlar. Son kez canlı destekten yardım talep edip akabinde BTK ya basvuracam yapacak bırsey kalmadı.
  • KashmiriaN kullanıcısına yanıt
    MH ile konuşurken bilinçli kullanıcı olduğunuzu kesinlikle söyleyin. Benimde sorunum için yok modem yok kablo yok bilmem ne deyip geçiştiriyorlardı en sonunda patlayıp kibar bir dille internetin ne demek olduğunu kendilerine Bilal'e anlatır gibi anlatınca modemdi kabloydu bilmem neydi mazeretlerini bir anda çöpe attılar. Size de tavsiye ederim. Fakat turknet sorun çözmekte maalesef çok yetersiz olduğu için sorununuz ya hiç çözülmeyecek ya da çözülene kadar baya bir vakit geçecek.
  • Selam arkadaşlar. 8 ağustosta açmış olduğum bu konunun üzerinden yaklaşık 2.5 ay geçtikten sonra bugün durup dururken VDSL2 olarak bağlantı yapmış bulunmaktayım. Onlarca destek kaydı,şikayet kaydı hatta forumdaki turk.net çalışanı ile konuşmalarımda hep aynı şey söylendi ''bina tesisatı-iç tesisat-cihaz sorunu'' hepsinin yeni oldugunu defalarca soylememe rağmen hep aynı şeylerı duydum...
    Dediğim gibi 3 ay sonra hiçbir şey yapmadan internetim eski haline kavuştu. Bu zaman içerisinde beni süründüren turk.net e saygılarımı iletiyorum.........
    Forumdaki turk.net çalışanına ise yardımcı olmaya çalıştığı için teşekkürlerimi bildiriyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.