Şimdi Ara

VDSL'e geçtim ancak hala ADSL ile bağlanıyorum (Airties 5650)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba. Yaklaşık 1 hafta önce ADSL ile bağlantı yapmakta olduğum internet hattımı tarife değişikliği yaparak 24 mbit hızındaki VDSL'e taşıdım ancak şöyle bir sorun var: VDSL sistemde aktif olmasına karşın hala ADSL ile bağlanmaktayım internete. her gün en az 1-2 kez TT müşteri hizmetlerini arayarak durumu belirtiyorum ama genellikle zaten VDSL hattımın aktif olduğunu ve bir şey yapamayacaklarını belirtiyorlar. Bir türlü derdimi anlatamıyorum. Bu yüzden sorunun nerede olduğunu hala çözememekle beraber Airties 5650 modemimde sorun olmasından şüpheleniyorum. Fakat zaten bu modem VDSL destekliyor. Modem arayüzündeki bilgiler şu şekilde:

    VDSL'e geçtim ancak hala ADSL ile bağlanıyorum (Airties 5650)

    Bana yardımcı olabilir misiniz? ne yapmalıyım?







  • Farklı bir VDSL modem ile denedin mi bu sayede sorun modemdemi değilmi anlarız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bad--o--

    Farklı bir VDSL modem ile denedin mi bu sayede sorun modemdemi değilmi anlarız
    Hayır denemedim. Deneyeceğim ama yine de ben şüphelerim olmakla beraber modemden dolayı böyle bir sıkıntı olduğuna pek ihtimal veremiyorum. En azından öyle ümit ediyorum. Belki sorun başka bir şeydedir diye tahmin ediyorum.
  • Schwartzenius kullanıcısına yanıt
    Modemi restleyin gibi şeyler söylemeyecem modem üzerinde herşeyi denediğinizi var sayarak başka bir modem ile deneyin bence sonra Eğer olmazsa elinizdeki tüm kozlar ile müşteri temsilcisini çıkmaza sokabilirsiniz birşeyler yapmaya çalışmak zorunda kalır ben genelde öyle yapıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vdsl değil hattın.
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    ADSL 2+ yazıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Modem ayarları hat modülasyonundan sadece vdsl2 ve 17a yı seçip kayıt eder misin? Bu işlem sonucu Modem kapanıp açılacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 22 Eylül 2019; 13:29:46 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Modem ayarları hat modülasyonundan sadece vdsl2 ve 17a yı seçip kayıt eder misin? Bu işlem sonucu Modem kapanıp açılacaktır.
    Denedim ancak DSL ışığı söndü ve yanmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Vdsl değil hattın.
    Müşteri hizmetleri neden hattınız şu anda VDSL olarak aktiftir diye cevaplıyor her seferinde, anlamadım bir türlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Schwartzenius kullanıcısına yanıt
    Öyleyse hattınız vdsl2 değil. Bu durumda hat modunu vdsl2 yapın ve arayıp dsl ışığı yanmıyor diyerek arıza kaydı bırakın. 24megabit hız vdsl2 ile veriliyor ama siz adsl2 desiniz ve hızınız 24 değil. Bölgede desteklemediği halde size 24 paketi satmamışlardır umarım. Dediğim gibi öncelikle dediğim şekilde arıza kaydı bırakın lütfen sonraki aşamaları da bilahare konuşuruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 24 Eylül 2019; 1:37:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Öyleyse hattınız vdsl2 değil. Bu durumda hat modunu vdsl2 yapın ve arayıp dsl ışığı yanmıyor diyerek arıza kaydı bırakın. 24megabit hız vdsl2 ile veriliyor ama siz adsl2 desiniz ve hızınız 24 değil. Bölgede desteklemediği halde size 24 paketi satmamışlardır umarım. Dediğim gibi öncelikle dediğim şekilde arıza kaydı bırakın lütfen sonraki aşamaları da bilahare konuşuruz.
    Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Haklısınız, sanırım çok büyük bir ihtimalle hattım VDSL2 değil şu anda. İşin can sıkıcı kısmı ise bana VDSL için altyapımın uygun olduğunu ve taşındığını, aktif olduğunu söylemeleri. Bu resmen TT firmasının müşterisini nasıl mağdur ettiğinin sayısız örneklerinden biri. Tekrar aramak zorunda kalacağım müşteri hizmetlerini. Dediklerinizi uygulayacağım. Sonucu da yazacağım buraya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schwartzenius -- 24 Eylül 2019; 1:53:13 >




  • Schwartzenius kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah.
    Siz arıza kaydı bırakın dsl ışığı yanmıyor şeklinde onlar bir incelesinler bakalım ne dönüş yapacaklar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Schwartzenius kullanıcısına yanıt
    Çağrı merkezi yerine bir de Twitter.com/ttdestek e mesaj atmayı dene. Bu modem arayüz resimlerini de atıp. Bu şekilde belki daha uzman biri ile muhatap olursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.