Saha dolabı sınırlandırılmıyor, evinizin çalışacağı yerde daha önce o hızda çalışamadığı için (genellikle kötü ankastreli komşular neden olur) öyle tanımlanıyor. Adres/hız ilişkisi ile alakalı bir durum. |
VDSL Hat Zayıflaması (dB) Değerleri [ANA KONU] (185. sayfa)



-
-
-
Dolap apt altında adres sorgulamada 100mbps hız alırsın görünüyor.
Hat değer 70 mbps den 64 e düştü şuan.
Uzaklık yokken 30 mbps düşüklük neden kaynaklanıyor olabilir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
-
-
Merhaba, bizde aktif aboneliğniz varsa online işlem merkezinden destek kaydı açarak sorunu paylaşmanızı rica ederim. -
yeni sürüm çıkmış onu yükledim ondada yok
-
Hmmm.. Bilemiyorum vallahi hocam. Bende o şekilde çıkıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu durum nasıl yaşanmış olabiliyor aylarca 75'ten fazla alamazsınız diyen türknet yanlışlıkla 90k vermiş ve hiçbir sıkıntı olmadan kullanabiliyorum.
-
Saha dolabı olmadığından ( fttb var köy evimde tek kutu) ve adresimi girince de altyapı gözükmediğinden TT dışında hiçbir firmadan hizmet alamadım (kanıtlayamadım daha doğrusu), Türk Telekom 24 ay taahhütlü 100 mbit paket. Hat değerlerim ne kadar iyi olsa da ping değerlerim çok kötü ve akşamları 140-150 pingli 100 mbit internet kullanıyorum köyümün olduğu Burdur'dan Antalya'ya geri dönüp oradan Ankara'ya ve İstanbul'a hopladığından dolayı. Taahhüt bitince diğer firmalara geçebileceğim sanırım xDSL hizmet numaram ile başvurup.
-
-
Merhaba, eğer TurkNet' ten hizmet alıyorsanız konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim. -
Kopma sorunu yaşar mıyım sizce?
Kablo yeni çekildi Cat6 ve Türk Telekom kullanıyorum.
100 mbps paket aldım ancak hat 83 mbps kaldırıyor dedi müşteri hizmetleri.
============================================================================
VDSL Training Status: Showtime
Mode: VDSL2 Annex B
VDSL Profile: Profile 17a
Traffic Type: PTM Mode
Link Uptime: 0 day: 2 hours: 28 minutes
============================================================================
VDSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 8.212 Mbps 87.434 Mbps
Actual Net Data Rate: 8.189 Mbps 87.302 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 25.7 dB 7.4 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 9.3 dBm 14.4 dBm
Receive Power: 6.1 dBm 8.8 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 3.1 dB 5.5 dB
Attainable Net Data Rate: 33.636 Mbps 84.356 Mbps
============================================================================
VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
Line Attenuation(dB): 1.9 7.3 11.9 N/A 4.1 8.2 12.6
Signal Attenuation(dB): N/A 7.1 14.2 N/A 4.1 8.2 12.6
SNR Margin(dB): N/A 25.7 0.0 N/A 7.4 7.4 7.4
Transmit Power(dBm): N/A 6.6 6.0 N/A 12.2 8.0 6.9
============================================================================
VDSL Counters
Downstream Upstream
Since Link time = 28 min 33 sec
FEC: 0 0
CRC: 5 0
ES: 4 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Latest 15 minutes time = 2 min 28 sec
FEC: 0 0
CRC: 0 0
ES: 0 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Previous 15 minutes time = 15 min 0 sec
FEC: 0 0
CRC: 0 0
ES: 0 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Latest 1 day time = 21 hours 47 min 28 sec
FEC: 324 0
CRC: 8716 0
ES: 54 0
SES: 20 0
UAS: 65 65
LOS: 20 0
LOF: 20 0
LOM: 0 0
Previous 1 day time = 0 sec
FEC: 0 0
CRC: 0 0
ES: 0 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Total time = 21 hours 47 min 28 sec
FEC: 324 0
CRC: 8716 0
ES: 54 0
SES: 20 0
UAS: 65 65
LOS: 20 0
LOF: 20 0
LOM: 0 0
============================================================================
-
mesafen kısa normalde 130-140 mbit max hız yazması gerek telekom kabloları sorunlu yada modemin eski değerlerin olması gerekenden kötü kopma olmayabilir değerler yanıltıcı olabilir
-
-
Bana mesafeniz 80 küsür metre demişti daha önce santral çalışanı.
Çok fazla abone sebebiyle olabilir mi bu düşüş? Bu sorunun çözümü için ne yapmalıyım ve başka hangi testleri yapmalıyım?
Hocam güncel durum bu:
============================================================================
VDSL Training Status: Showtime
Mode: VDSL2 Annex B
VDSL Profile: Profile 17a
Traffic Type: PTM Mode
Link Uptime: 1 day: 5 hours: 0 minute
============================================================================
VDSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 8.212 Mbps 87.434 Mbps
Actual Net Data Rate: 8.189 Mbps 87.302 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 25.4 dB 8.4 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 9.3 dBm 14.4 dBm
Receive Power: 6.1 dBm 8.8 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 3.1 dB 5.5 dB
Attainable Net Data Rate: 33.214 Mbps 87.736 Mbps
============================================================================
VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
Line Attenuation(dB): 1.9 7.3 11.9 N/A 4.1 8.2 12.6
Signal Attenuation(dB): N/A 7.1 14.2 N/A 4.1 8.2 12.6
SNR Margin(dB): N/A 25.4 0.0 N/A 8.4 8.3 8.3
Transmit Power(dBm): N/A 6.6 6.0 N/A 12.2 8.0 6.9
============================================================================
VDSL Counters
Downstream Upstream
Since Link time = 15 sec
FEC: 0 0
CRC: 3757 0
ES: 47 0
SES: 5 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Latest 15 minutes time = 4 min 9 sec
FEC: 0 0
CRC: 0 0
ES: 0 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Previous 15 minutes time = 15 min 0 sec
FEC: 0 0
CRC: 2 0
ES: 1 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Latest 1 day time = 19 min 9 sec
FEC: 0 0
CRC: 2 0
ES: 1 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Previous 1 day time = 24 hours 0 sec
FEC: 0 0
CRC: 38 0
ES: 30 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Total time = 1 days 19 min 9 sec
FEC: 324 0
CRC: 12468 0
ES: 97 0
SES: 25 0
UAS: 65 65
LOS: 20 0
LOF: 20 0
LOM: 0 0
============================================================================
-
Hocam kablonun ucuna tekrar rj11 çaktım bu sefer ilginç şekilde değerler yükseldi
============================================================================
VDSL Training Status: Showtime
Mode: VDSL2 Annex B
VDSL Profile: Profile 17a
Traffic Type: PTM Mode
Link Uptime: 0 day: 0 hour: 3 minutes
============================================================================
VDSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 8.212 Mbps 86.542 Mbps
Actual Net Data Rate: 8.189 Mbps 86.411 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 26.0 dB 8.4 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 9.3 dBm 14.5 dBm
Receive Power: 6.2 dBm 8.5 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 2.9 dB 5.9 dB
Attainable Net Data Rate: 33.823 Mbps 99.640 Mbps
============================================================================
VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
Line Attenuation(dB): 2.1 7.5 12.1 N/A 4.5 8.6 12.8
Signal Attenuation(dB): N/A 7.2 14.2 N/A 4.5 8.6 12.8
SNR Margin(dB): N/A 26.0 0.0 N/A 8.5 8.4 8.3
Transmit Power(dBm): N/A 6.4 6.1 N/A 12.3 8.0 6.8
============================================================================
VDSL Counters
Downstream Upstream
Since Link time = 3 min 9 sec
FEC: 0 0
CRC: 3801 0
ES: 18 0
SES: 4 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Latest 15 minutes time = 3 min 31 sec
FEC: 0 0
CRC: 3801 0
ES: 18 0
SES: 4 0
UAS: 22 22
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Previous 15 minutes time = 0 sec
FEC: 0 0
CRC: 0 0
ES: 0 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Latest 1 day time = 3 min 31 sec
FEC: 0 0
CRC: 3801 0
ES: 18 0
SES: 4 0
UAS: 22 22
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Previous 1 day time = 0 sec
FEC: 0 0
CRC: 0 0
ES: 0 0
SES: 0 0
UAS: 0 0
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
Total time = 3 min 31 sec
FEC: 0 0
CRC: 3801 0
ES: 18 0
SES: 4 0
UAS: 22 22
LOS: 0 0
LOF: 0 0
LOM: 0 0
============================================================================
-
-
Benimde sorunum var. Vodafone net kulanıyorum. 50mb vdsl paketini kullanıyorum. Fakat değil 50mb 25mb bile alamıyorum. bu sorun neden kaynaklı anlamıyorum. Bu zamana kadar iyi kötü 45mb civarı bir hız alıyordum ne olduysa şubat ayından sonra hızım düşe düşe buralara geldi. Bu neden kaynaklı alabilir acaba? Vodafone müşteri hizmetleri bizden kaynaklı bir sorun değil türktelekomdan kaynaklı diyor. Türktelekom bulunduğunuz yerde arıza var düzelir diyip geçiştiriyor. Ama değil düzelmek internet daha kötü oldu. Değerleri aşağıda verdim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X