Şimdi Ara

Vdsl yerine adsl porta geçirildim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 hafta önce başka bir hizmet sağlayıcıdan türknete geçiş yaptım. Geçiş sırasında vdsl e geçiş yapmak istediğimi defalarca kez belirtttim. Her seferinde de tarafınızdan geçiş vdsl e sağlanacaktır yanıtını aldım. Hatta kurulum yapıldığı günkü telefon görüşmemde bile vdsl e geçişi yapılacağını söylediler. Ardından ilk gün adsl olarak hız aldım. Kurulum ekibi desteğini aradığımda yarın tekrar görüşmemi, geçişin bazen kurulumdan sonra sağlandığını söylediler. Şu anda halen adsl altyapı ile kullanıyorum.

    Destek kaydı açtığımda mağduriyetiniz için üzgünüz ama boş port yok diyorlar. Sanki kendi mağduriyetimi kendim yarattım. Daha öncesinde 76 lira ödediğim hizmete bana söylenen yalandan dolayı 99 tl ödeyeceğim ve bu konuda sanki hiçbir sorumluluğu yokmuş gibi özür dileriz ama elimizden bir şey gelmezden başka cevap da alamıyorum.

    İnatla sadece vdsl e geçiş yapmak istediğimi söylediğim halde adsl e geçişim yapılıyor. Öğrenci kampanyasından yararlanmıştım. İlk görüştüğüm destek ekibi 2. aydan sonra arkadaşımın referansını kullanabileceğimi de söyledi. Bu şekilde ücretsiz 1 ay daha kullanabilirmişim. Bu söylemi de yalan çıktı. Edindiğim tecrübeye göre türknet sizi abone yapana kadar gerekirse pek çok yalan söyleyerek transferinizi tamamlıyor. Sonrasında tamamen tek başınasınız.

    Dünyanın en büyük mağduriyeti olmamakla birlikte geçiş yaparken sürekli yalan söylenmesi ve geçişten sonra da tek başınıza kalmak aşırı can sıkıcı bir durum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bölgenizde VDSL port sayısı azmış ve siz alana kadar başkası VDSL portunuza çökmüş

  • Merhaba, port durumu anlık olarak değişkenlik gösteriyor. Dilerseniz ara ara PM üzerinden benimle iletişime geçerek VDSL boş port olup olmadığını kontrol edebiliriz. Eğer ki boş port varsa geçişinizi yapmış olacağım.

    Sadece 1 kampanyadan yararlanabilirsiniz. Bu konuda şikayetinizi www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda uzmanlarımız görüşmeyi inceleyerek size bilgi verecektir.
  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Hocam dediğiniz doğru da, başvuruda milyon defa vdsl başvurusu yaptığımı belirttim. Zaten bana da vdsl olarak geçiş yapacağım söylendi. Ardından benden habersiz adsl e geçiş yapıldı. Üstelik daha fazla ödüyorum. Şu problemleri tüketici hakem heyetine bulaşmadan çözebilsem keşke.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler fakat desteğiniz de aynı işlemi yapabilir. Buraya yaşattığınız problemli deneyimi insanların duyması için yazdım. Eğer desteğiniz sorunu çözemeyecekse niye oradalar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrPho M kullanıcısına yanıt
    Boş port olmaması durumlarında sorunun çözümü için bağlı olduğunuz santralde ya da saha dolabından hizmet alan kullanıcının hizmeti iptal etmesi gerekiyor. Dilerseniz bu durumu teknik uzmanlarımıza iletmek isterim. Müşteri numaranızı konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Önceki hizmetiniz adsl mi idi? Portunuz direk geçer diye düşünüyordum..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_alp -- 11 Ekim 2021; 16:34:15 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.