Yaklaşık 2 hafta önce başka bir hizmet sağlayıcıdan türknete geçiş yaptım. Geçiş sırasında vdsl e geçiş yapmak istediğimi defalarca kez belirtttim. Her seferinde de tarafınızdan geçiş vdsl e sağlanacaktır yanıtını aldım. Hatta kurulum yapıldığı günkü telefon görüşmemde bile vdsl e geçişi yapılacağını söylediler. Ardından ilk gün adsl olarak hız aldım. Kurulum ekibi desteğini aradığımda yarın tekrar görüşmemi, geçişin bazen kurulumdan sonra sağlandığını söylediler. Şu anda halen adsl altyapı ile kullanıyorum. Destek kaydı açtığımda mağduriyetiniz için üzgünüz ama boş port yok diyorlar. Sanki kendi mağduriyetimi kendim yarattım. Daha öncesinde 76 lira ödediğim hizmete bana söylenen yalandan dolayı 99 tl ödeyeceğim ve bu konuda sanki hiçbir sorumluluğu yokmuş gibi özür dileriz ama elimizden bir şey gelmezden başka cevap da alamıyorum. İnatla sadece vdsl e geçiş yapmak istediğimi söylediğim halde adsl e geçişim yapılıyor. Öğrenci kampanyasından yararlanmıştım. İlk görüştüğüm destek ekibi 2. aydan sonra arkadaşımın referansını kullanabileceğimi de söyledi. Bu şekilde ücretsiz 1 ay daha kullanabilirmişim. Bu söylemi de yalan çıktı. Edindiğim tecrübeye göre türknet sizi abone yapana kadar gerekirse pek çok yalan söyleyerek transferinizi tamamlıyor. Sonrasında tamamen tek başınasınız. Dünyanın en büyük mağduriyeti olmamakla birlikte geçiş yaparken sürekli yalan söylenmesi ve geçişten sonra da tek başınıza kalmak aşırı can sıkıcı bir durum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim