Şimdi Ara

Vectra sadece turbo ile ne kadar güçlenir ve sağlıklı olur

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Iyi akşamlar arkadaşlar 97 vectra cd mi daha fazla güç istememden ötürü satıp vectra a kasa gt almayi düşünüyorum.Vede aldigim araca turbo uygulaması yapmak istiyorum.Suanki aracimin yol tutusundan memnun olmadığım için vectra a almak daha mantikli geliyor fakat şimdiye dek performans artışı konusunda hiç deneyimim olmadığı için endişelerim var.Simdi ecotech motor vectra GT yi sağlıklı bir şekilde güçlendirmek için ne yapmak gerekir, yapan varmıdır. Çalibra düşündüm fakat Coupe bir araç almak istemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam S40 T4 gibi, 200 beygirlik ve fabrika çıkış düzenindeki makinelere baksanız?
  • Hocam bi bakayım dediğiniz araca fakat benim içimde 5 yıldır bir a kasa sevdası var galiba başka araç içime sinmez gibi.Tamamen keyif için ve hevesimi almak için istiyorum.Tesekkurler cevabınız için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabrika çıkışı turbo araçlar daha sağlıklı masrafsız olurlar.Böyle bir araç bulmayı deneyin derim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Fabrika çıkışı turbo araçlar daha sağlıklı masrafsız olurlar.Böyle bir araç bulmayı deneyin derim....

    Teşekkürler aracın fabrika çıkışı turbolu ve 4×4 modeli mevcut fakat türkiyede hiç denk gelmedim.Almanyadan temin etmek gerekiyor galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuş demişsiniz, turbo demişsiniz, güç demişsiniz @goodorevil arkadaşın da dediği gibi Volvo s40 t4 sizi fazlasıyla memnun edecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zgn61

    Yol tutuş demişsiniz, turbo demişsiniz, güç demişsiniz @goodorevil arkadaşın da dediği gibi Volvo s40 t4 sizi fazlasıyla memnun edecektir.

    Hocam usttede belirttigim gibi bir takıntı mi diyelim sevdamı diyelim o oluştu vectra a kasaya karşı bende.Ne bileyim alıp biraz araçla oynamak istiyorum.S40 a baktım iyi hoş fakat ben biraz hevesimi dindirmek istiyorum hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben turbo işine girmeyin derim.Turbonun sağladığı güce motor ve yürür ayak uydurabilirmi onu araştırmak lazım.

    (yürürden kastım sanzıman aks vs.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gramola -- 2 Kasım 2014; 22:27:44 >
  • Araca sonradan turbo taktırmak aracın parası kadar para harcamanıza neden olabilir sadece turbo ile bitmez motorun nerdeyse bir çok parçasının değişmesi gerekir bunların basında piston subaplar krank ve bir çok şey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Araca sonradan turbo taktırmak aracın parası kadar para harcamanıza neden olabilir sadece turbo ile bitmez motorun nerdeyse bir çok parçasının değişmesi gerekir bunların basında piston subaplar krank ve bir çok şey.

    Teşekkürler arkadaşlar benimde merak ettiğim yanında değiştirmem gereken parçalardı. Benim amacım cahilce direk bodozlama olarak motora güç katmak değil zaten sağlıklı bir şekilde ve güvenli olarak güç katmak istiyorum.Daha önce böyle bir çalışmam olmadı birazda merak ediyorum neler yapılır sonuç ne olur diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vectra A GTlerde fabrika çıkış Turbo modeli var ancak çok nadir bulunuyor Türkiye'de. 201 beygir gücünde ve 281NM torka sahip.

    94 ve altı GTler C20XE(kırmızı motor) denen 150/156 beygirlik motora sahipler ve Vectra Turbo modeli bu motorun turbolanmış halidir.

    Eğer durumunuz el veriyorsa hurda bir Calibra Turbo'nun motorunu satın alıp swaplamak bir tercih olabilir.

    Şanzıman konusunda ise Vectra A Turboların şanzımanı Getrag F28'dir.

    Turbo ve 2000 versiyonu hariç bütün Vectra Aların arka süspansiyonu yarı bağımsızdır. Turbolu Vectra Aların arka süspansiyonu tam bağımsızdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabrika çıkışlı turbolu volvo alıp onu doldurun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: createemir

    Vectra A GTlerde fabrika çıkış Turbo modeli var ancak çok nadir bulunuyor Türkiye'de. 201 beygir gücünde ve 281NM torka sahip.

    94 ve altı GTler C20XE(kırmızı motor) denen 150/156 beygirlik motora sahipler ve Vectra Turbo modeli bu motorun turbolanmış halidir.

    Eğer durumunuz el veriyorsa hurda bir Calibra Turbo'nun motorunu satın alıp swaplamak bir tercih olabilir.

    Şanzıman konusunda ise Vectra A Turboların şanzımanı Getrag F28'dir.

    Turbo ve 2000 versiyonu hariç bütün Vectra Aların arka süspansiyonu yarı bağımsızdır. Turbolu Vectra Aların arka süspansiyonu tam bağımsızdır.



    Hocam değerli bilgileriniz için teşekkürler.
    Bu ise 10 bin gibi bir bütçe ayırabilirim. caibra motorunu kolayca bulabilirz fakat getrag F28 şanzımani nerden temin edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HayrullahKNY

    Fabrika çıkışlı turbolu volvo alıp onu doldurun

    Vectra hevesim olmasa calibra turbo alıp onuda doldururum hocam ama gönlüm nedense vectra a GT diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dadrocker


    quote:

    Orijinalden alıntı: HayrullahKNY

    Fabrika çıkışlı turbolu volvo alıp onu doldurun

    Vectra hevesim olmasa calibra turbo alıp onuda doldururum hocam ama gönlüm nedense vectra a GT diyor.

    Hocam alın o zaman sonra pişman olmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HayrullahKNY

    quote:

    Orijinalden alıntı: dadrocker


    quote:

    Orijinalden alıntı: HayrullahKNY

    Fabrika çıkışlı turbolu volvo alıp onu doldurun

    Vectra hevesim olmasa calibra turbo alıp onuda doldururum hocam ama gönlüm nedense vectra a GT diyor.

    Hocam alın o zaman sonra pişman olmayın

    Inşallah hocam pişman olmamak için araştırma yapmadan girmeyecegim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hadi hayırlısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dadrocker


    quote:

    Orijinalden alıntı: createemir

    Vectra A GTlerde fabrika çıkış Turbo modeli var ancak çok nadir bulunuyor Türkiye'de. 201 beygir gücünde ve 281NM torka sahip.

    94 ve altı GTler C20XE(kırmızı motor) denen 150/156 beygirlik motora sahipler ve Vectra Turbo modeli bu motorun turbolanmış halidir.

    Eğer durumunuz el veriyorsa hurda bir Calibra Turbo'nun motorunu satın alıp swaplamak bir tercih olabilir.

    Şanzıman konusunda ise Vectra A Turboların şanzımanı Getrag F28'dir.

    Turbo ve 2000 versiyonu hariç bütün Vectra Aların arka süspansiyonu yarı bağımsızdır. Turbolu Vectra Aların arka süspansiyonu tam bağımsızdır.



    Hocam değerli bilgileriniz için teşekkürler.
    Bu ise 10 bin gibi bir bütçe ayırabilirim. caibra motorunu kolayca bulabilirz fakat getrag F28 şanzımani nerden temin edeceğim.

    Eksik olmuş, C20LET'e sahip Vectra ve Calibraların hepsinde Getrag F28 mevcut.

    sahibinden.com/153060068

    Ayrıca ilan açıklamasında şanzımanıj mevcut olduğu söyleniyor. Gümrük vb. işlerden anlıyosanız ebay.de'yi de tercih edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.