Şimdi Ara

Vestel 37780 TV bozuldu.Yardım lütfen.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Neredeyse 1 senedir uğraşıyorum ancak bir sonuca ulaşabildim, ne yapacağımı bilemediğim için size bir danışmakta buldum çareyi ve biraz uzun olacak ama tüm hikayeyi aşağıda sizlere anlatacağım(şikayetvar'a yazdığım şekilde) ne yapabilirim yardım edin lütfen;

    Vestel pixellence 37780 cihazımı 30.08.2007 tarihinde 2400 TL vererek aldım. Ne gibi arızalar verebileceğini maalesef yaklaşık olarak bir buçuk yıl sonra göremeye başladım. Çünkü o süre içerisinde hdmi ve yuv kullanan aygıtım olmadığı için pek bir sorun yaşamıyordum, bazen açılıp kapanmamanın dışında tabii. Hatta bu durumdan dolayı servis çağırmış ve servis bir şey bulamamış “Bir daha olursa servis parası isteriz” diye de beni uyarmışlardı.

    Ne zaman ki hdmi kullanan bir medya çalar, dvd ve uydu alıcı aldım bütün işler değişti. Tv durup duruken mavi ekrana geçmeye, kaynak değiştirmeye (dvd izlerken bir anda bir bakıyorsunuz scart'a geçmiş ya da hiçbir sinyal bulamamış kendini kapatma durumuna geçmiş), görüntüde aniden kızarmalara başladı. Bazen de hiçbir kaynak bulamayıp hiçbir şey izleyemediğimiz için fişini çekip tekrar takıyordum.

    Tv ile böyle uğraşmaya başlayınca, tabii daha önce hiçbir Tv ile bu kadar uğraşmamışım çok garip geldi. Servisi aradık, sorunlarımızı belirttik. Gelip aldılar. Cihaz on beş gün boyunca onlarda kaldı. Biz bu arada 37 ekran tv ile gözlerimizi bozduk. Daha sonra servis “Yeni yazılım yükledik bir sorun yok” dedi. Kabul ederek aldık Tv'yi, beş dakika içinde -kızarma sorunları kalmamış- kaynak değiştirmeye (scart-hdmi-yuv), hiçbir kaynak bulamamaya devam etti. Neyse böyle devam ettik açık uçlu bir sorun olarak.

    Haber izliyorusunuz patt, film izliyoruz pattt, maç izliyoruz patt. Sabır sabır nereye kadar. Neyse sonunda tatile gittik. Geri döndüğümde Tv'yi bir açayım dedim, açmaya çalıştım ama kesinlikle açamadım. Servis geldi Tv'yi aldı. Bana da geçici olarak 82 ekran bir Tv verdi bu sefer. Aynı bağlantıları yaparak Tv'yi tam yetmiş iki saat boyunca açık bırakarak test ettim ama hiçbir şekilde benim Tv'deki sorunları yaşamadım.

    Neyse tamam dediler birkaç parça (crystal falan değiştirmişler) getirdiler. Gittiler yine aynı yine aynı. Bir senedir Tv ile uğraşıyorum hayatımda böyle bir şey görmedim. Resmen Tv'yi müşteri olarak biz test ediyoruz. Vestel Tv'lerin son testlerini yapmadan bize göndermiş herhalde. Son olarak servis evimize geldi, biraz oturdu ama o sırada Tv bu kaynak değiştirme işini yapmadı maalesef. Gerekirse ben de bu durumu kameraya çekerek kendilerine iletebileceğimi belirttim. Mağduriyetimin en kısa zamanda giderilmesini rica ediyorum. **

    Sayın Yetkili,
    Sizin de bildiğiniz gibi yaklaşık olarak 1 yıldır cihazımın tamir işlemleri devam etmekte ve ben de evde her seferinde cihazı test etmekteyim. Yani bir nevi testlerinizi son kullanıcınız olan ben bizzat devam ettiriyorum. Ama inanın artık sabrım kalmadı. Son yapılan servis işlenmlerinde Tv ye yeni bir yazılım yüklenmiş ve bunun yanında bazı parçaları değişmişti sanırım. İlk olarak şunu söyleyebilirim ki yüklenen yazılım benim modelimden daha farklı bir yazılım ve bazı giriş çıkış farklılıkları bulunmakata. Şu anda cihazda son yapılan değşikliklerden sonra karşılaştığım arızaların tümünü video kamera ile kaydederek yetkili servise 16/10/2009 günü iletmiş durumdayım. Bu arıza görüntülerini herhangi bir yerde yayınlayabilir(youtube gibi), eğer Yalova Zeki elektronik servisiniz size göndermediyse size de gönderebilirim. Bu görüntülerin gerçekliğine inanmayacak durumdaysanız, size şunu söyleyebilirim gelin birlikte kayıt edelim, inceleyelim. Ama şu da var ben çok yoğun çalışan biriyim ve benim bunlara daha fazla zaman harcayacak vaktim yok. Bu arızaları kısaca sıralayacak olursak;

    1) İlginçtir hangi kaynağa geçsem eğer o kaynakta bir yayın yok ise TV aynen bir ışıklı reflektör cihazı gibi mavi mavi yanıp sönüyor saniyenin bilmem kaçta biri periyotta ya da frekansta diyelim.

    2) TV'de sıksık ses gidiyor ne yaparsanız yapın geri gelmiyor. TV'nin elektriğini kesmek zorunda kalıyorsunuz. Ancak bu şekilde düzeliyor.

    3) TV çoklukla HDMI'dan yayın izlerken başlıyor reflektör gibi çalışmaya, ardından görüntü anlatamayacağım kare-dikdörtgen benzeri yapılara dönerek adeta bir ışık oyunu havasında çalışmaya başlıyor. Tahmin edebileceğiniz gibi elektriği kesmeden düzelme olmuyor.

    4) Arada sırada varolan yayını kaybediyor ve tahmin edin elektriği kesmeden maalesef yayını tekrar alamıyorsunuz.

    5) Bu da size son sözüm, bakınız bu TV HD diyerek ben bu TV'ye 2500 TL verdim sırf yerli ürün alayım, paramız cebimizde kalsın firmalarımız gelişsin diyerek. Benimle birlikte olan arkadaşlarım SONY, SAMSUNG gibi TV'ler aldılar Vestel alın diye ikna etmeye çalıştığım halde, şimdi benimle dalga geçiyorlar doğal olarak. Arıza yaptığında da arkadaşlara şunu demiştim daha önceki deneyimlerime dayanarak, Vestelle sorun yaşamazsınız gerekirse en kısa zamanda ürünü değiştirirler. Ama evet 1 senedir uğraşıyoruz daha 1 arpa boyu yol kat edemedik, şaka gibi... Kobaydan bir farkımız kalmadı. Sizce ben bir daha herhangi birine ya da kendime Vestel al dermiyim.
    Emin olun daha fazla katlanacak sabrım kelmadı.


    Şu anda son olarak ürün değiştirme kararı aldılar ve bana Vestel pixellence 37PF6015(internet sitelerinde nedense yok şuanda PF6011 modeli bulunmakta) teklif ettiler ürünün piyasa fiyatı 1600 TL fakat ben bir senedir bu cihazın arızalarına katlanıyorum ve aynı zamanda da aldığım ürüne 2400 TL ödemiş bulunuyorum. Müşteri hizmetlerini arayarak tekliflerini kabul etmeyeceğimi, bana mali değeri aynı civarda ya da benim o zaman aldığım gibi aynı segmentteki en üst ürünü vermeleri gerektiğini belirterek tekliflerini kabul etmediğimi, bildiğim kadarıyla para iadesi dahi isteyebileceğimi söyledim. Müşteri hizmetleri böyle bir hakkım olmadığını ne teklif ediyorlar ise onu kabul etmek zorunda olduğumu ısrarla söylediler

    Yardımcı olur musunuz arkadaşlar ne yapabilirim ne yapmalıyım, bu konular hakkında inanın hiç bir bilgim yok.

    Değerli yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    Saygılarımla,

    blanchy







  • Size yalan söylemiş telefondaki çok bilmiş kişi, size para iadesi yapmak zorundalar eger tekliflerini kabul etmezseniz, hemen gidin tüketici dernegine, tüketici hakem heyetine ve en sonundada kanıt ve servis fişleri ile tüketici mahkemesine, ama önce dernek ve hakem heyetine gidin onlarada buralara başvurdugunuzu belirten belge gönderin bak nasılda tırsıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Edremit1945

    Size yalan söylemiş telefondaki çok bilmiş kişi, size para iadesi yapmak zorundalar eger tekliflerini kabul etmezseniz, hemen gidin tüketici dernegine, tüketici hakem heyetine ve en sonundada kanıt ve servis fişleri ile tüketici mahkemesine, ama önce dernek ve hakem heyetine gidin onlarada buralara başvurdugunuzu belirten belge gönderin bak nasılda tırsıyorlar.


    Arkadaşlar,

    Edremit1945 arkadaşımız yazmış sanırım gerekeni, bunun dışında eklenecek bir şey yok sanırım.

    Sağ olun,

    Blanchy
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Beko tv yardım
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.