Şimdi Ara

Vestel 49ub8300 kulaklık çıkışı ve ses sistemi sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
5.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar
    Vestel 49ub8300 model bir tv aldım. Elimde de Edifier marka bir 2.1 ses sistemi var ve bunu 3,5 jack ile televizyonun kulaklık çıkışından bağladım. Fakat şöyle bir durum var ki her ayarı yapmama rağmen hem tv den hem de ses sisteminden ses geliyor.
    Tv hoparlörlerinin sesinin kapanması gerekirken kapanmıyor. Ses sisteminin kendi kumandası yok. Tv kumandadan da ses sisteminin sesini kontrol edemiyorum.
    Vestel servisi geldi ve kontrolde verilen bilgi şu , eski modellerde bu işlem oluyordu ama bu modellerde bağlı ses sisteminin sesini menü üzerinden açıp kapatabiliyorsunuz. Kumanda üzerindeki ses tuşlarından ayar olmuyor artık dediler. Böyle bir şey olabilir mi arkadaşlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontpantelon -- 16 Ağustos 2017; 14:40:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Arkadaşlar, nasıl oldu anlamadım ama tv ye digiturk bağlatmam ile sorunum çözüldü şans eseri . Artık tv nin sesini tam kısıp digitürk ün kumandası ile sinema sistemi bağlı şekilde sesi kontrol edebiliyorum.

    Tek yapılan değişiklik digitürk kutusundan hdmı ile tv ye bağlantı olması. Digitürk kutusundan ses bağlantısı yapmadım. Ses sisteminin 3,5 jack bağlantısı yine tv nin kulaklık çıkışında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kontpantelon -- 17 Ağustos 2017; 22:42:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka

    Kulaklık / Ses Çıkışı (Line Out) seçeneğinin kulaklık yapılması bu sorunu çözmüyor muydu?

    Bende 42PF7175 var ben böyle yapabiliyorum.

    Hangi akıllı onu kaldırdı acaba?

    O ayar bölümü var ve denedim fakat ne kadar uğraşılsa da işlemiyor . Ses yine de 2 taraftan da geliyor . Gelen servis yetkilisine neden böyle bir durum var dediğimde ise '' müşterilerin geri dönüşlerine istinaden bu değişikliğin yapıldığı '' söylendi . Çok saçma bir işlem bence ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.