Bir süredir bazı üyelerimizden, Vestel ürünlerinde başlıkta görüldüğü üzere hata aldıklarına dair geri dönüşler almaktaydım.
Kurum içi yapılan araştırma sonucu yaşanan hatanın TV kaynaklı olmadığı anlaşılmış, yayıncı kuruluşların haberleşme protokolü kaynaklı bu sorun ile ilgili ise, yayıncı taraf sorunu çözene kadar tüketicilerin problem yaşamaması adına çözüm önerisi sunulmuştur.
Daha detaylı bilgi almak isteyenler yazının devamını da okuyabilir, yoksa direk satır atlayarak çözüm kısmına bakabilirsiniz.
Dahili uydu alıcısı özelliğini kullanan, smart televizyonlarda TV8, ShowTV ve Turkuaz medya “ATV kanalları” izleyenlerde HBB TV yayın özelliği üzerinden , aşağıdaki hata mesajı televizyon ekranına çıkmaktadır , hata oluştuğunda kanalın sesi devam etmekte, kanalın değişikliği yapıldığında hata gitmektedir.
Ekrana çıkan bu hata , televizyon üzerinde bulunan HBB TV özelliğini yayınlayan yukarda belirtilen kanallarda oluşmaktadır.
HBB TV özelliğini aşağıdaki şekilde kapatabilirsiniz.
· Yatay menü “kırmızı menü” = Menü > Ayarlar > Diğer Ayarlarlar> HBB TV = Kapalı konuma alınmalıdır. · Dikey menü “karbon menü” = Menü >Sistem>Ayarlar > Diğer Ayarlarlar veya Daha fazla> HBB TV = Kapalı konuma alınmalıdır .
@cem650, Sorunun çözümü burada.
abicim çok teşekkür ederim, zaten bir bağlantı sorunu olduğu çok belliydi,
cem650
kullanıcısına yanıt
Rica ederim kardeşim. Sorun çözülsün, kaynağı TV olmasa da can sıkmasın en azından