Şimdi Ara

Vestel Ölü Piksel Garanti Kararı(55UA8900)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
5.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba 55UA8900 marka TV aldım spotçudan ama garantili olarak teşhir ürünüydü. Ama garantide sıkıntı olmadı 2 yıl garanti kapsamında. TV'yi aldıktan 1 gün sonra siyah sahnelerde piksel hatasını farkettim servisi aradım geldi arkadaşlar baktılar fotoğraf falan çektiler. 2 gün sonra yani bugün aradılar ben yoktum evde telefondan 2 tane piksel olduğunu 5 piksel ve üzeri garanti kapsamında olduğunu söylediler. Fotoları konuya ekledim, servis haklımı yoksa ben mi abartıyorum? Çünkü bana 2 pikselden daha fazlaymış gibi geldi. Ayrıca bu 5 pikselin yasal boyutu nedir neye göre 5 piksel başka bir konuda 1 piksel bile olsa değişim veya onarım yapılması gerektiği yazılmış ama bilemiyorum konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkür ederim.

    Vestel Ölü Piksel Garanti Kararı(55UA8900)
    Vestel Ölü Piksel Garanti Kararı(55UA8900)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SayK0-92 -- 25 Ocak 2017; 21:48:2 >







  • 5 piksel eski kanundaydi hocam, bu karar gecersizdir.



    Kurum kendi istegi ile degistirmiyorsa elinizdeki belge ile hakem heyetine gidin o zaman resmi kurum karari gerekcesi ile islem yapilr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Mahkeme falan işin içine girerse sıkıntı hocam yani uğraşmak istemiyorum. Hakem heyetine gitsem durumu anlatsam süreç nasıl işler daha önce hiç gitmedim? Ayrıca bugün servise gittim konuya attığım resimi gösterdim 2 piksel dedi benim bildiğim piksel her bir noktadır ama onlar grup olarak bakıyolar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SayK0-92 -- 27 Ocak 2017; 15:46:52 >
  • SayK0-92 kullanıcısına yanıt
    Hocam hep yazarım zaten firmaların da kullandığı yöntem bu, ''Amaaan kim uğraşacak'' cümlesini oldukça kuran bir toplumuz. Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki, Devletin çıkarttığı kanuna rağmen tüketicisine KREDİ vermeyen bankalarla ilgili Ülkenin başbakanı çıkıyor ve diyor ki ''Yahu biz kanun çıkarttık siz neden uygulamıyorsunuz? hem de bunların birisi kamu bankası'' diyebiliyor.

    Bizde bol miktarda kanun var ancak bıçak kemiğe dayanana kadar bu kanunları uygulayan yok maalesef, bu örnekten hareketle ortada (ucu açık) bir kanun maddesi var 1 pixel dahi AYIP tır diyor, enteresan olan şu ki bizdeki bir çok kanun maddesine alternatif bulunabildiği gibi buan da buluyorlar bu nedenle kendilerine güvenerek işi yokuşa sürebiliyorlar.

    Sizin için zor değil bence zira İlçe hakem heyetine gidip dosya oluşturup maruzatınızı dile getiren bir dilekçe vereceksiniz. Bu dilekçeye istinaden evinizde bilirkişi ürünü kontrol edecek sonrası malum




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Hocam bugün vestel çağrı merkezini aradım durumu araştıracağız dediler pazartesine kadar bekleyeceğim sonra il hakem heyetine gideceğim(2350 tl üzeri için il'e gitmek gerekiyormuş 2400 e almıştım ben). Bide hocam hangi kanunda yazıyor tüketici kanunda aradım bulamadım piksel konusunu ona göre elimde giderdim.
  • 65fa8500 1 yıl kullandıktan sonra 2 tane ölü piksel oluştu, servisi çağırdım fotoğraf çekip gittiler sonra servisten arayıp garantiye girmediğini söylediler bende size şimdi laf anlatamam deyip telefonu kapattım, şikayetvar'a yazdım çağrı merkezinden arayıp Yeni tv yi yolladılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • megahakan M kullanıcısına yanıt
    Hocam bende aynı şekilde şikayetvar.com üzerinden yürüdüm, yenisi geldi gelen tvde de ölü piksel vardı, tekrar aradım tekrar gönderecekler sonuçlanmasını bekliyordum akabinde burada da paylaşacaktım. Hala bekliyorum.Vestel TV alınır mı bilemiyorum. Gelecek TV'de de piksel hatası çıkarsa ŞAŞIRMAM. Welcome to TURKEY
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: megahakan

    65fa8500 1 yıl kullandıktan sonra 2 tane ölü piksel oluştu, servisi çağırdım fotoğraf çekip gittiler sonra servisten arayıp garantiye girmediğini söylediler bende size şimdi laf anlatamam deyip telefonu kapattım, şikayetvar'a yazdım çağrı merkezinden arayıp Yeni tv yi yolladılar.

    Burada kuruma kızıyorum aslında, yetkili Servisine itimat etmeyen, yetkili servisine ürün değiştirmeye izin vermeyen kurum, Müşteri şikayet edince kendisi değiştiriyor ve tüketici gözünde Pislik Servis, Alçak Servis yaklaşımı oluşuyor.

    İyi de kardeşim zaten O yetkili servis o resimleri çekip yine senin fabrikanda bulunan senin teknik birimine durumu aktarmıyor mu?

    O senin yetkili birimin ''Değişmez'' diyen birim değil mi? Yetkili servis ister istemez tüketiciyi arayıp ''Değiştiremiyoruz'' demiyor mu?

    1- Madem değiştireceksin neden illa ki şikayet ettiriyorsun?
    2- Madem güvenmiyorsun neden bu servislere yetki veriyorsun?

    Demezler mi adama?




  • SayK0-92 kullanıcısına yanıt
    Hocam bunun Türkiye ile veya marka ile pek ilgisi yok, panel üretim teknolojisindeki kalite seviyesi artık yerlerde maalesef. Bu şikayetler, bu teknoloji ve bu üretim kalitesi ile daha da artarak devam edecek hem de marka model fark etmeksizin.

    Hücre yapılarında üretim veya üretim kalitesi kaynaklı çok sorun oluyor, daha fazlası da olacak.

    Sizin tv seri numarası neydi hocam bakayım son durum neymiş neden gecikmiş bu kadar?
  • SayK0-92 kullanıcısına yanıt
    benim philips 49pus6501 televizyonumdada aynı seninki gibi yalnız mavi ışık veriyorlar bunlar tek piksel olarak mı sayıyorlar çünkü tek nokta bir çok piksel gözüküyor bakalım servis çağırdım ne diyecekler kabul etmesseler nasıl bir yol izlemeliyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle bugün yeni TV geldi. Aynı şekilde YİNE piksel hatası çıktı. Tekrar yenisini göndereceklermiş. Yani gülsem mi ağlasam mı bilemedim. 3 TV şimdi 4.yü bekliyorum. Ha bana göre hava hoş.Ayrıca bide şöyle bişey oldu enson gelen TV ile diğer TVlerin arasında soket girişlerinde farklılıklar vardı Ado hocam sen bilirsin böyle farklılıklar neden oluyor(Değişende 2 USB3.0, gelende 1 tane USB3.0 girişi var aynı model 8900 serisi) Gelen TV'nin seri numarası ekte hocam.

    Vestel Ölü Piksel Garanti Kararı(55UA8900)

    bekemyigit hocam hemen şikayetvar.com'a şikayetini yazıyorsun birde foto ekliyosun ve TV'nin değişmesini bekleyeceksin yada seçimlik diğer haklarını kullanabilirsin. Tek 1 piksel hatası bile AYIPLI üründür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SayK0-92 -- 9 Şubat 2017; 23:5:5 >




  • SayK0-92 kullanıcısına yanıt
    Uretimdeki is emirleri farklidir hocam ondan degisir port sayilari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sana aynı tv yi bir iki donanımsal değişiklik yapıp surekli kitlemeye çalışıyorlar galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İl teber İ kullanıcısına yanıt
    Yok canım teknik olarak mümkünü yok neticede seri numaralarından belli olur her şey. Ayrıca kutusu dahi kendi önünde açılır.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Ado hocam konuya çok hakimsin sanki evime gelen arkadaş senmişsin gibi bi duyguya kapıldım
  • benim tv'nin durumu hem piksel hatası4 noktada hem ışık sızmasıVestel Ölü Piksel Garanti Kararı(55UA8900)Vestel Ölü Piksel Garanti Kararı(55UA8900)Vestel Ölü Piksel Garanti Kararı(55UA8900)




  • SayK0-92 kullanıcısına yanıt
    Sen yine de kimseye caktirma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bekemyigit B kullanıcısına yanıt
    Sizin tv de isik sizmasi haricinde sehim mevcut.



    Degisime gider bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ado kullanıcısına yanıt
    hocam sehim nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bekemyigit B kullanıcısına yanıt
    Hocam panel dediğimiz unsur sizin de bildiğiniz üzere katmanlardan oluşur.

    En arkada backlıght pool dediğimiz arka ışık havuzu vardır. Onun önünde ise 6 bölümden oluşan polarizer katmanlar mevcuttur (Sistem değişiklikleri olasıdır) Bu polarizer katmanların en ön kısmında da SEL dediğimiz hücre ekran bulunur yani asıl görüntünün oluştuğu kısım.

    Panellerle ilgili ÖLÜ PİKSEL ve DİKEY ÇİZGİ gibi hatalar SEL ile yani hücre ekranla ilgilidir, bunun dışında ışık sızması - bulutlanma - homojen olmayan dağılım gibi durumlar polarizer katmanla ilgilidir.

    Tüm bunların dışında bir de sehim vardır. Sehim ise sıralı dizilimin bozulmuş halidir.

    Bunu da şöyle anlatayım, televizyonunuzun yanına gidip, nazik bir şekilde köşelerden panelinize bastırın, esnediğini göreceksiniz. POLARİZER de dahil olmak üzere bu katmanları TAMAMI esnektir. Tüm bu esnek unsurlar aynı hizada bir dizilime sahiptir, dayanak noktaları ise aslında aydınlatma havuzu olarak kullanılan metal kasadır. Tüm bu dizilim birbiri ile bitişik olmakla birlikte birbirlerine SABİT değilledir. İşte ışık sızmasına sbep olan ise bu dizilim zincirindeki kırılmadır. Bir televizyon ne kadar çok sallanırsa, taşıma montaj veya yer değiştirme esnasında bilinçsiz baskı ile panele ne kadar bastırılmışsa bu dizilimin açılma gösterme oranı da o kadar yüksektir.

    SEHİM dediğimiz konu ise bu dizilimin bir parçası olan SEL hücrenin de bu esneme nedeniyle belli bir noktada TAM DÜZ olması gerekirken içeri veya dışarı esneme yapma durumudur. Işık sızması haricinde SEHİM unsuru bu sızmayı çok daha belirgin bir hale getirir.

    Anlaşılması adına 2 dakikada paint de bir çizim yaptım, daha önce bu panellerin dağıtılmış hallerini, polarizer katmanları vs forumda yayınlamıştım. Bulamazsanız haber verin yeni resimler çeker buraya eklerim böylece hem ne kadar esnek, hem ne kadar hassas oldukları bir kere daha anlaşılmış olur.


    Vestel Ölü Piksel Garanti Kararı(55UA8900)




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.