< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Vestel TV - Soru ve Öneri Konusu (2. sayfa)
-
-
Aşağodaki Regal TV’yi aldım ama Regal’in kendi sitesinde bilgisi veya sayfası yok. Resmi siteden özelliklerine bakmak istiyordum. Siz bilgi verebiliyor mudunız?
Regal 58RH0LU 58" 146 Ekran Uydu Alıcılı 4K Ultra HD Smart LED TV
https://www.hepsiburada.com/regal-58rh0lu-58-146-ekran-uydu-alicili-4k-ultra-hd-smart-led-tv-p-HBV00000RF0G3?url_src=ios-product-detail
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Senin için güzel bir önerimiz var, 4K çözünürlük HDR10 ve Dolby Vision özellikleri ile birlikte keyifli bir oyun deneyimi yaşamanı sağlayacak Vestel 43UA9600 modelimizi tercih edebilirsin :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vestel Destek -- 18 Nisan 2022; 13:1:53 > -
Kolay gelsin oncelikle desteginiz icin tesekkurler
9900 ua 65 inc dusunuyorum
Nasil.bir tv dir
Q9900 mu ua9900 mu alayim.sizce.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle güzel günlerde kullanmanı dileriz, tüm özellikler için linkten bilgi alabilirsin. Aklına takılan bir şey olursa yine buradan bize ilet :) Regal 58RH0LU -
Selam Oskis, iki ürün arasında en önemli fark UA kodlu model Android, Q kodlu model ise Smart özellikli. Bizim önerimiz QLED panelli 65Q9900 modelimiz. -
Öncelikle dosya için teşekkür ediyorum. Panel bilgisi var mı dır ona ulaşamadım?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
2017 yılının Aralık ayında, o zaman sizin yetkili satıcınız olan bir firmadan, internet üzerinden 40fa5050 model televizyonunuzu, servis ağınızın geniş olması, genel müşteri memnuniyeti ve garanti süresinin 3 yıl olması nedeniyle anneme hediye olarak almıştım.
Garanti süresinin bitmesi ve pandemi dönemine girilmesiyle beraber, annemlere ilk ziyaretimde TV ekranının renklerinde mavi bir tonun hakim olduğunu gözlemledim. Yaptığım araştırmalar sonucunda, bu TV modelinizin kronik sorunlu olduğu, benzer şikayetlerden çok sayıda olduğunu ve sorunun LED şeritlerinin 3 sene sonrasında eskimesi ve seri bağlantıları olması nedeniyle bir adedinde bile meydana gelen bu eskimenin hepsine yansıdığının iddia edildiğini çeşitli kaynaklardan tespit ettim.
Evladiyelik olarak ve Vestel kalitesine güvenerek hediye aldığım ürünün, bu şekilde sorunlu çıkması bende hayal kırıklığı yaratmıştır. Aynı sorunu yaşayan diğer müşterilerinizin de şikayetlerine cevap olarak LED şerit değişiminin ücretli olarak teklif edildiği ve bu ücretin de neredeyse yeni bir düşük kalite TV fiyatına denk geldiğini gözlemledim.
Benim talebim, gizli ayıbı kronik olan bu modele ilişkin mağduriyetimin ücretsiz olarak giderilmesidir.
Aşağıda direkt olarak bu modele ait diğer şikayetleri paylaşıyorum ki bunun kesinlikle bir kullanıcı hatası olmadığını sizler de görünüz:
Ben aynı zamanda yeni bir TV alma arifesindeyim. Sizi tercih edip etmememe bu mesajıma istinaden vereceğiniz cevap rehber olacaktır.
Saygılarımla,
www.sikayetvar.comVestel 40fa5050 Kronik Led Problemihttps://www.sikayetvar.com/vestel/vestel-40fa5050-kronik-led-problemiwww.sikayetvar.comVestel 40Fa5050 40 LED TV Ekran Mavileştihttps://www.sikayetvar.com/vestel/vestel-40fa5050-40-led-tv-ekran-mavilestiwww.sikayetvar.comVestel 40fa5050 TV'de Renk Sorunu Var!https://www.sikayetvar.com/vestel/vestel40fa5050-tvde-renk-sorunu-varwww.sikayetvar.comVestel Satellite 40fa5050 40LED TV Sorunu!https://www.sikayetvar.com/vestel/vestel-satellite-40fa5050-40led-tv-sorunuwww.sikayetvar.comVestel 40fa5050 Led Tv Mavileştihttps://www.sikayetvar.com/vestel/vestel-40fa5050-led-tv-mavilestiwww.sikayetvar.comVst 40fa5050 Model Vestel Televizyonhttps://www.sikayetvar.com/vestel/vst-40fa5050-model-vestel-televizyonwww.sikayetvar.comVestel Satellite 40fa5050 40 LED TV Ekran Sorunuhttps://www.sikayetvar.com/vestel/vestel-satellite-40fa5050-40-led-tv-ekran-sorunuwww.sikayetvar.comVestel Teknik Arıza Mavi Ekranhttps://www.sikayetvar.com/vestel/vestel-teknik-ariza-mavi-ekranwww.sikayetvar.comVestel 40fa5050 Renk Sorunuhttps://www.sikayetvar.com/vestel/vestel-40fa5050-renk-sorunuwww.sikayetvar.comVestel 40fa5050 Ekran Koyulaşmasıhttps://www.sikayetvar.com/vestel/vestel-40fa5050-ekran-koyulasmasiwww.sikayetvar.comVestel Televizyon Ekranı Mavi Renge Büründühttps://www.sikayetvar.com/vestel/vestel-televizyon-ekrani-mavi-renge-burundu
-
Merhaba, yaşadığınız problem için üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Özel mesaj üzerinden iletişim bilgilerinizi iletirseniz yardımcı olmak isteriz. -
Merhaba, özel mesaj ile ilettim.
-
Tekrar merhaba,
Kısa sürüm:
Garantisi bitmiş Vestel TV mavi renge dönüştü, şikayet sonucu mağduriyet giderildi ve gönül alındı. Olumlu bir süreç yaşandı.
Uzun sürüm:
Öncelikle bugün itibari ile yaşanan tüm gelişmeleri kronolojik ve uzun olarak yazacağım ki ileride benzer bir durumda kalan bir kullanıcıya örnek olabilsin.
1- Forumda şikayetimi iletmemin ardından araya hafta sonu girdi ve bir iki gün sonrasında Vestel Genel Müdürlük'ten arandım. Arayan beyefendi ki - kendisi tüm süreci yöneten Bedirhan Bey'dir- son derece uygun ve yardımsever bir üslup ile şikayetimi bir kez daha anlatmama gerek bırakmadan gerekli incelemeleri yaptıklarını, fabrikadan da geri dönüş sağlatarak bu modellerde kronik bir sorunun kesinlikle olmadığını iletti. Belki de tüm süreçte aynı fikirde olmadığımız tek konu bu model numaralı üründe kronik bir sorun olduğunu kabul etmemeleridir. Ancak belki de gerçekten modele göre değil, kullanılan panel ya da LED markasının aynı modelin değişik üretim partilerinde yaşanan bir sorun da olabilir, bunu teknik olarak değerlendiremem.
2- Kendisi buna rağmen Vestel olarak beni mağdur etmek istemediklerini belirterek, mevcut televizyona muadil olarak garantisi de bittiği için ücretli değişim şansım olduğunu ileterek 2017 modelin 2021-22 muadili olan ve daha büyük boyutlu bir modelini piyasa fiyatının ve Vestel.com.tr'nin direkt satış fiyatından daha uygun bir fiyata teklif etti. Ben de düşünmek için birkaç gün süre istedim ve kendisi beni tercih ettiğim gün ve saatte tekrar arayarak nihai kararımı sordu. Olumlu karşılayarak siparişimi ilettim.
3- Adresime yakın olan Yetkili Servis, tüm süreçle ilgili olarak(Yeni televizyonunuz sevkiyat aşamasında, bize şu gün ulaşacak, bize ulaştı, servis talebinizi hangi güne istersiniz vb.) gün aşırı beni telefon ile bilgilendirdi.
4- Araya Bayram Tatili girdi ve kendileri de bayramdan sonraki hafta sevkiyatları yapacaklarını daha önce ilettikleri için sorunsuz bir şekilde bugün itibariyle eski televizyonu verip, sıfır(servis menüsünden kullanım süresini bile kontrol ettim), 2 sene garantili bir televizyonu üzerinee bir miktar ödeyerek sahip oldum.
5- Vestel'in bu yapıcı tavrından dolayı, mutfak kısmına da almayı planladığım 32" arayışımı HB'den Toshiba markasına seçerek aldım ve bugün her ikisi beraber kurdurdum. Tabii 32" için montaj ve servis ücreti ödedim.(Önceden bilgisi verilmişti)
6- Bu süreçte özellikle yapıcı, yardımsever ve profesyonel tavırları nedeniyle Sosyal Medya Sorumulusu Bedirhan Bey ve montaj ekibinden Ergün Bey başta olmak üzere tüm emeği geçenlere teşekkür ederim.
Umarım yeni televizyonlarda bu tür bir LED arızası yaşanmaz ve çok daha uzun süreli bir kullanım ömrü olur.
Saygılarımla,
-
Merhaba, sürecin olumlu sonuçlanması bizleri de çok mutlu etti. Yeni ürünlerinizi sağlıklı güzel günlerde kullanmanızı dileriz :)
Güzel geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz :) -
-
Merhaba one1r,
Bize 0850 222 4 123 numaralı İletişim Merkezimiz üzerinden ulaşabilir ve hizmet kaydı oluşturabilirsin. Yetkili servisteki arkadaşlarımız ürünü inceleyerek gerekli işlemleri yapacaklar.
İnternet üzerinden yaptığınız alışverişlerde koşulların uygun olması durumunda elbette cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. -
Bababm2da Vestel TV var, Spotçudan alınmış sıfır TV idi.2 yıl oldu alalı. ama ne garanti belgesi ne faturasını bulabildik. Mavi ekran sorunu var. ekranımız Mavi renge dönüştü. İnternette led değişimi olunca düzeldiği söyleniyor. bu yapılabilir bir işlem midir?
-
Selam mustrix, kesin olmamakla birlikte led değişimi yapılarak düzeltilebilir. Yetkili servislerimizden destek alabilirsin. 0850 222 4 123 numaralı İletişim Merkezimizden kayıt oluşturabilirsin. -
Merhaba Vestel 32FA9500 tv satın aldım. Özellikle android olması tercih sebebim oldu. Fakat play store da ne yazık ki Tivibu go uygulaması yok. Bu cihazı almada ki temel sebebim android olması iken çok fazla kullanacağım bir uygulamanın olmamasına üzüldüm. Bir çözümü varmıdır?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, yeni televizyonunuzu güzel günlerde kullanmanızı dileriz. Tivibu Go uygulaması mobil cihazlar için geliştirilen bir uygulama olduğu için Android TV'lerde bulunmuyor. Şuan için çözüm bulunmuyor, isterseniz Tivibu ile iletişime geçebilirsiniz. -
Merhaba bir sorum olacak
65q9900 yeni televizyonum geldi. Tv kurulurken tvnin iki yanında 10ar cmlik paneli tvye tutan beyaz bantlar vardı. Kuran ekibe sorduğumda bu bantların panelin zarar gelmemesi için olduğu söylendi.
Sizden teyit alabilir miyim? Değişim öncesi gelen tvde var mıydı yok muydu hatırlayamadım. Panel değişmiş bir ürün sıfır olarak gelemez değil mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X