Şimdi Ara

VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) (303. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.077
Cevap
114
Favori
317.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 300301302303304
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evrenarisoy E kullanıcısına yanıt

    3 aydan önce cevap gelmiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btk şikayetimi kapatıp saçma sapan bir şeyler yazmış, ne dediği belli değil. Madem tüketici hakem heyetine yönlendireceksin neden şikayet başvurusu alıyorsun ki o zaman?


    Hocam zamdan önceki ve zamlı faturalarıma ulaşamadım, Türk telekomu aradım onlar da gönderemeyiz dediler. Banka dekontu eklesem olmaz mı acaba başvuruma

    @passero




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _THANOS_ -- 30 Kasım 2024; 16:15:55 >
  • _THANOS_ _ kullanıcısına yanıt

    Keşke BTK'ya hiç şikayet kaydı açmasaydınız. Oradan sonuç çıkmıyor. Tam bir vakit kaybı.

    Eğer banka dekontlarınızda ödediğiniz tutarın yanında açıklaması varsa, kanıt olarak kabul edilebilmesi gerekir diye düşünüyorum.

    Ayrıca eğer TT mobil ödemesini mobil bankacılıkta yaptıysanız, belki ekran görsellerini de ekleyebilirsiniz.

    Fatura istenmesinin bir nedeni de, faturada hangi kalemler için ne kadar yansıtıldığını ispatlamak. Örneğin, faturanız 100 TL gelmiştir. Siz de bunu ödemişsinizdir fakat dekonttta içerik yazılmaz veya fatura 100 TL gelmiştir ama siz örneğin 80 TL'sini ödemişsinizdir.

    Türk Telekom'un faturayı vermekten neden kaçındığını anlamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tarife var mı halen ya ben erken den çıkmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    Emniyet tarifesine geçmek için faturalıdan faturasıza geçtiğim için önceki faturalara ulaşamıyorlarmış. Temsilci böyle söyledi en azından. Fatura gönderim tercihini de sadece SMS olarak ayarladığım için maile hiç gelmiyordu zaten. SMS ler de elimde yok. Şu durumda yapabileceğim tek şey banka dekontlarını eklemek ama dediğiniz gibi ayrıntılar belli değil orada. Fakat neticede ben aradaki farkı talep edeceğim için bu çok sıkıntı olur mu ki?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _THANOS_ _ kullanıcısına yanıt

    Bilemiyorum. Olmazsa tutarı gösteren dekontları ekleyin. Eğer eksiklik olursa, Tüketici Hakem Heyeti gereken faturaları TT'den kendisi talep edebilir. Daha önce burada faturaları eksik olarak başvuru yapan bir kişinin faturalarını TT'den hakem heyeti talep etmişti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    iyiymiş o zaman öyle yapayım.

  • _THANOS_ _ kullanıcısına yanıt

    Sizinkine benzer bir durum bir başka kullanıcının daha başına gelmişti. Aşağıda paylaşıyorum.

    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    Hocam benim demek istediğim, yani temsilcinin deyiminden anladığım ortada evrak yok. Emniyet tarifesine geçmek için faturalıdan farurasıza geçince o faturalar silinmiş mi ne olmuş anlamadım.


    Faturaları alma tercihim SMS idi. Mailime gelmiyor. O zamanki SMS leri de başıma böyle bir şey geleceğini bilmeden silmiştim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _THANOS_ _ kullanıcısına yanıt

    geçmiş faturalarınızı almak için btk şikayet kaydı açabilirsiniz. ben bu şekilde faturalıdan faturasıza geçmiş olan iki hattın son faturalarını almıştım. biraz sürebiliyor yalnız.

  • _THANOS_ _ kullanıcısına yanıt

    Faturalarınızın silinmesi mümkün değil. En azından, faturaların yasal olarak belirli bir süre sistemde saklanması gerekir.

    Sanki müşteri temsilcisi uğraşmak istemediği için, rastgele bir cevap vermiş gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umar aminu U kullanıcısına yanıt

    Allah bilir çıkmadan bilemezsin

    İşin ucunda Turkcell var ve sağı solu belli olmuyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umar aminu U kullanıcısına yanıt

    Turkcell'in taahhütlü paket kampanyalarında bir sürü ıvır zıvır detay oluyor. Başka operatörden bir operatöre hattını taşıyıp taahhüt yapan ama İlk fatura kesilmeden hattın başka operatöre taşınırsa normalde cayma bedeli yansımaması gerekir. Turkcell kimine bu süre ilk 15 gün demiş ilk 15 gün içinde hattını taşıyana cayma yansıtmamış. Şu 2 günde bu bölümde konuları okuduğumda Turkcell'e hattını taşıyıp 10 gün dolmadan başka operatöre hattını taşıyana Turkcell'in cayms bedeli yansıttığı da var yansıtmadığı da. Aslında bu farkın sebebini öngörüyorum ama emin değilim.

    Hattınızı taşıyacaksanız paketteki içeriklerden "herhangi birini" bitirmeden taşıyın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 300301302303304
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.