Emekleriniz için teşekkür ederim.14.10.2024 tarihinde müracaat etmiştim. Ekleri bir türlü gönderememiştim. Durumu öğrenmek için bugün tüketici hakem heyetine uğradım. Müracaatımın durumunu ve eklerin ulaşıp ulaşmadığı sordum. Yetkili memur eklerin mevcut olduğunu ve telekomdan savunma istendiğini işlemin sonuçlanmasının 4-5 ay sürebileceğini söyledi. Bimcele ordanda pttcele geçtim.8 günlük 12.11.2024 son ödeme tarihli 160,93 tl daha fatura geldi.135 TL nin iadesi içinde tüketici hakem heyetine başvurmak istiyorum. Nasıl başvurabilirim?Bunun içinde kısa bir örnek oluşturabilirseniz memnun olurum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 4 Kasım 2024; 21:25:49 > |
VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) (301. sayfa)
-
-
Estağfurullah. Umarım başvuru yapmış insanlar olarak hepimiz el birliğiyle Türk Telekom'a karşı zafer kazanırız.
Yazdığınız tutarın açıklamasını incelediniz mi? Size bu ekstra tutarı yansıtan Türk Telekom mu? Eğer Türk Telekom ise, bununla ilgili size son bir fatura göndermesi gerekir. O faturanın da ikinci sayfasında tutarın içeriği detaylı olarak yazar.
Mesela ben faturasıza geçerken benden yıl sonuna kadar kalan tüm ayların ÖİV vergisi ( yıl sonuna kadar kalan 3 ay) bir defada toplu olarak tahsil edildi. Fakat ÖİV diye değil, ayrı bir isim olarak yazılmıştı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
05.10.2024 de 160 tl ödeyerek bimcel faturasıza,04.11.2024 de de pttcel faturalıya geçiş yaptım.Bimcel faturasız kullanımdaki 1 aylık 15 tl telsiz kullanım ücreti pttcel ilk faturada mı gelecek?
Telekomdan gelen 160,93 tl li son fatura 8 günlük gibi ama 1 aylık telsiz kullanım ücreti kesilmiş gözüküyor.
Aboneliginizin feshedilmesi kapsaminda, hizmetinizin durdurulma tarihi 05.10.2024 olup, hattinizin iptal tarihi ise 05.10.2024'dir. Geçiş 20GB Ücr-Data (8/30 gün) Geçiş 20GB Ücr. (8/30 gün) * Faturada Yer Alan Kullanımlarınızın Detaylarını Görmek İçin Arka Sayfaya Bakınız
yazıyor faturayı özelden pm ile gönderebilirim.
1 aylık normal faturamda 96 tl öderken,1 aylık 347,25 tl ve son olarak da 160,93 tl lik bir fatura geldi.160.93 tl lik 8 günlük fatura normalmidir?Fazla bir ödeme varsa bu fatura içinde tüketici hakem heyetine başvuracağım?
347,25 lik 1 aylık fatura
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 5 Kasım 2024; 12:9:24 >
-
Sizde şöyle olmuş. 347 TL'lik faturanızda bir aylık ücretin tamamı faturaya yansıtılmış olarak görünüyor.
İkinci faturada ise, 160 TL'lik tutarın içinde sadece 8 günlük kullanım var. Fakat sanki bu 8 günlük ücret bu tarifenin taahhütsüz aylık ücreti üzerinden kesilmiş gibi.
Ayrıca her 2 faturanızda da sizden ÖİV ve başka vergiler tahsil edilmiş.
Siz önce Bimcell'e, sonra PTTcell'e geçiş yapmışsınız. Fakat bunların her ikisi de Türk Telekom altyapısını kullanıyor diye biliyorum. Aslında ismi değişse de, siz halen TT'desiniz.
Bu arada, her iki faturada da siz Geçiş 20 GB tarifesinde olarak görünüyorsunuz.
Türk Telekom mobil uygulamadan bakmış mıydınız? Türk Telekom müşteri hizmetlerinden de belki sorabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 5 Kasım 2024; 13:51:36 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İdeal tarifelerin 31 Ekim'de kapanacağı konusunda yanılmışım. Şu mesaja göre hala geçişe açıklar:
https://forum.donanimhaber.com/turktelekom-kisiye-ozel-firsatlar-teklifler-ve-kampanyalar--137514659-574#159935752
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bimcel de de pttcelde de türk telekom mobilden paketimle ilgili ayrıntıları görebiliyorum.Son 160,93 tl lik faturada iade için 98 tl/aylık faturaya göre 25 tl gibi ödemem gerekiyor.135,93 tl nin iadesi için tüketici hakem heyetine başvurayımmı?THH bizim yazdığımız rakama göre mi iade kararı veriyor yoksa telekomun savunması ve gönderdiğimiz belgelere göre mi karar veriyor? Yapılan olay adaletsiz, haksızlık, bize yaptılar bir daha başkasına yapmasınlar istiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tüketici hakem heyeti gönderdiğiniz belgeleri ve hesapladığınız tutarı beraber değerlendirerek karar verir. Hesaplamanızın doğru olması ve iade edilecek tutarı sizin belirlemeniz gerekli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Söylediğiniz sayfadan tekrar kontrol ettim. Daha önce de webden ( uygulamadan değil) baktığımda, bende İdeal Tarifeler çıkmıyordu. Bende webde İdeal Tarifeler daha yeni çıktı.
Bence faturasızda size bu tekliflerin gelebilmesi için faturasızda en az 35 gün geçirmeniz lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
8 günlük fatura içinde tüketici hakem heyetine başvurdum.
-
160 tl lik 8 günlük faturada 135 tl iade içinde tüketici hakem heyetine başvurdum.
-
arkadaşlar tarife değiştirmeden önce bilgilendirme yapmadan zamlı olarak çıkardıkları faturayı ödemedim bunun için yeni tarifemi kısıtlayacaklarmış ben bunu ödeyip tüketici hakem heyetine nasıl başvururum geçmiş faturalarım mobil uygulamada görünmüyor. Mail adresime zamanında göndermişler ama e fatura sorgusu yapınca hata veriyor çıkmıyor. Müşteri hizmetlerini arasam geçmiş faturalarımı tekrar göndermelerini istesem yaparlar mı? Başka ne gerekiyordu?
-
-
bir sonuç alınamamış pek gördüğüm kadarıyla.
-
Denemekte fayda var; biraz şans işi.
-
herkes tüketici hakem heyeti, turk telekom şikayetlerinden bahsediyor..
maymun deneyi gibi olacak ama 1 yıl önce basvurmus ancak yol katedememiştim. hepsinde aynı şekilde sonuçlandı.sonucta 1 yıl önce olsa da taahhüt alamamış ancak aynı ucreti ödemeye devam etmiştim.
turk telekom akp iktidarına ait. bütün resmi kurumlar turk telekom arkasında aynı turkcell'de olduğu gibi.
boyle bir ucret için avukat tutmak maliyetli ancak dilekçeyi iyi hazırlamak ve konuya hakim olmak şart!
anladığım kadarıyla yeni zamlarla fiyatlar iyice artmış. biz de taahhüt vermeden önce 180tl lik paketi kaçırmıştık:/
netgsm'in başına gelenler de belli.
-
İdeal tarifeyi kullanırken, size ekstra hediye internet verildi mi / veriliyor mu? İdeal tarifeden memnun musunuz? İnternetinizin bitme hızı nasıl?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bana ekstra hediye internet verilmedi. Babama geçen hafta silsüpürden haftalık 5GB çıktı. (Kendime sil süpür yapmıyorum, veri işleme izni verince robot aramaların ardı arkası kesilmiyor.) Ben mobil interneti çok fazla kullanmıyorum, mobil internetten video izlemiyorum, sosyal medya kullanmıyorum, o yüzden yetiyor, memnunum.
-
-
Anlayan varda siz anlamamışsınız
Fatura kesim tarihiniz 27 si olmaz 26 sıdır
27 sinde yeni Fatura dönemine girersiniz
27 sinde geçtiğiniz için bir fatura daha çıkmış .
siz buraya
FaturalarınıZı ekleyin
birden eski tarifenizi ve hangi gün Faturasıza geçip Faturalıni egm ye geçtiğinizi yazın açıklamaya çalışayım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Faturasıza ve emniyet tarifesine 28 eylülde geçtim.
Ekim ayı faturam 188 geldi.
Önceden vestelcell geçişli olduğum için geçiş 20 GB tarifesindeydim. 108 TL ödüyordum. Haber vermeden zam yaptıkları için eylül agı 359 liralık faturayı ödemedim.
Fatura kesim tarihim 26'sı mıydı 27'si mi hatırlayamadım, önceki dönem faturalarıma ulaşamıyorum uygulamada gözükmüyor.
Emniyet tarifesindeki fatura kesim tarihim 26'sı ama.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X