Şimdi Ara

VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) (300. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.087
Cevap
113
Favori
318.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 298299300301302
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2012 yılında Avea seç tarifesi ( ben woops diye hatırlıyorum) ile başladığım türktelekom serüvenim Pttcell vestelcell derken şuan itibari ile bitmiş oldu bende ada yı terk ettim

    Turkcell pahalı vodafone taaa telsim zamanından belli sevemedim

    Daha önce sırf temiz numara diye kızıma aldığım hat ile tanıştığım netgsm'e geçtim

    Umarım pişmam olmam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ehmet34 -- 30 Ekim 2024; 16:35:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine müracaat etmiştim.Evrakları bir kaç kez denememe rağmen pdf olarak yükleyememiştim.Maill atmıştım.Bugün telekom mh leri aradı.Tüketici hakem heyetine başvurmuşsunuz, bizden evrakları istiyor paylaşacağız izin veriyormusunuz dedi.Tamam dedim.Yaptıklarının doğru olmadığı,fiyat artışı ile ilgili bilgi verilmesi gerektiğini vs söyledim.Tüketici hakem heyeti olumlu karar verirse para iadesi yaparız dedi.

  • Ebrar21 E kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetlerini aradığınızda hattınız Türk Telekom müşteri menüsüne yönlendirilmiyorsa, ki bize de oldu, işlem yapmak istediğiniz numarayı tuşlayın kısmına geldiğinde Türk Telekom abonesi olan bir yakınınızın veya tanıdığınızın numarasını tuşlayın. Müşteri temsilcisine bağlandığınızda da tuşladığınızdan farklı bir numara için işlem yapmak istediğinizi söyleyin ve kendi numaranızı temsilciye söyleyin. Ya da TT abonesi olan bir yakınınız veya tanıdığınızın hattından müşteri hizmetlerini arayıp müşteri temsilcisine bağlandığınızda başka bir numara için işlem yapmak istediğinizi söyleyin ve kendi numaranızı söyleyin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bparker -- 30 Ekim 2024; 19:39:23 >
  • bparker B kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz ikinci yöntem aklıma gelmişti. hattımla ilgili yarına kadar bir gelişme olmazsa bunları deneyeyim teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ebrar21 E kullanıcısına yanıt

    İdeal tarifelere geçmeyi düşünüyorsanız yarının bu tarifelere geçiş için son gün olduğunu tahmin ediyorum. Ben geçiş 20GB'tan faturasıza geçen iki hattın müşteri hizmetlerine ulaşamama sorunu için BTK şikayet kaydı açmıştım. Birini çözdüler ama haftalar sürdü ve arada başka bir saçmalık yaptılar, diğerini ise çözmediler. (O hattı faturalıya geçirince kendiliğinden düzeldi.) Bu TT müşteri menüsüne ulaşamama sorunu yarına kadar çözülebilecek bir şey değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bparker -- 30 Ekim 2024; 20:52:0 >
  • bparker B kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim sizin gazınızla kendi hattımdan başka numara tuşlayarak mh ulaştım aradığım numara üzerinden işlem yapın dedim. Güvenlik adımını tamamlayıp faturalıya geçiş yapmak istediğimi söyledim. Aklımdaki ideal 8 ve 12 paketleri görünüyor mu diye sordum, her ikisi de olabilir dedi ve ideal 12gb'a geçişi onayladım. Üstümden büyük bir yük kalktı, geçiş yapana kadar paketler kalksaydı ya da zam olsaydı çok üzülecektim. 1 aydır bunu bekliyordum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonunda istediğim tarifeye geçiş yaptım, şunlar kafama takıldı fatura neden bu kadar yüksek görünüyor, ve taahhüt ekanı neden bu şekilde? Geçiş yaptıktan sonra taahhüt göremeyince söz yazıp 5555'e gönderdim, sonra onay yazıp gönderdim, indiriminiz tanımlanmıştır yanıtı geldi. Gereksiz yere mi yaptım bilmiyorum MH 12 ay sözünüze 137tl demişti onaylamıştım ben de. Yine de taahhütü göremiyorum,güncellenecek midir?
    Faturaya 30tl yansıyacak dedi geçiş için.
    Taahhütsüz 269 tl sitede yazan.

    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)
    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)
    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)

    Mesajı yazarken birdaha baktım fatura daha da yükseldi noluyor anlamadım

    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebrar21 -- 30 Ekim 2024; 21:29:55 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ebrar21 E kullanıcısına yanıt

    Gece düzelir düzelmezse yarına düzelir.

    Taahhüt göründüğünde güncelde düşmüş olacaktır

    Onay verdiğinizde size tutarı yazması lazımdı.

    Tarife ücretine kayıt ücretini ekleyin aşağı yukarı tutar çıkar 158 TL +vergi varsa eklersiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ebrar21 E kullanıcısına yanıt

    sms'e muhtemelen gerek yoktu ama aynı şeyi ben de yapmıştım, 2tl ücreti var. 1-2 saate taahhüt de görünür olur. bir de 31tl tarifeye kayıt ücreti kesecekler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bparker -- 30 Ekim 2024; 23:3:42 >
  • Bugün düzeldi ben biraz telaş yapmışım. Faturam da güncellenmiş 157 tl civarı görünüyor dediğiniz gibi. Müşteri hizmetleri bağlanamama sorunum da faturalıya geçince düzeliverdi nasıl olduysa. Aradığımda direk ismimle hitap ediyor, önceden numara tuşlatıyordu.


    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ebrar21 E kullanıcısına yanıt

    Fatura kesimine kadar yolu vardı zaten

    gözünüz aydın VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gün (31 Ekim) Türk Telekom müşteri hizmetlerini tekrar arayıp, ideal tarifeleri sordum. Bana ekranda hiçbir teklif gelmediğini ve dolayısıyla geçiş yapamayacağımı söylediler. Sanırım tarife değişikliği bana kısmet değil.

    Bu arada, şöyle bir detay var. Faturasıza geçerken 80 TL, faturasızdan tekrar faturalıya geçmek için bir 30 TL daha ödemek zorunda bırakıldık. Bunları da ekleyince ideal tarifede aylık şu kadar dedikleri her bir ücretin üzerine 9 TL daha eklemek gerekiyor.

    Örneğin, 117 TL dedikleri ideal 8 GB tarifesi 117+ 9=126 TL'ye gelmiş oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    Aklıma, benim faturalıya geçmeme niye izin vermiyorsunuz diye btk şikayet kaydı açmaktan başka bir şey gelmiyor.

    2100TL'lik yıllık paket de faturalı tekliflere bir alternatif.

  • bparker B kullanıcısına yanıt

    Evet, yıllık paket de bana uyar. BTK şikayeti ile uğraşmam. Nasıl olsa BTK da dahil, hepsi birbirini koruyup kolluyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 1 Kasım 2024; 1:33:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Biraz geç bir cevap olacak ama sanırım yanlış bir bilgilendirme yapmışım, sms gerektiren işlem yapmaya çalıştığımda sim blokesi var dedi.


    Yani sim blokesi oluyor değişiklikte kesin bilgi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    btk şikayetlerinden sonuç alınabiliyor, her zaman olmasa da. örneğin geçiş 20gb'tan faturasıza geçen bir hattın 80tl kesintisiz iletişim paketi yüklenmemişti. şikayet açtım, önce biz o paketi yükledik dediler ama arama yapmaya kalkınca bakiye yetersiz anonsu geliyordu. beni arayıp dünyanın en haksız insanıymışım gibi konuştular. yine btk'dan birkaç kez itiraz ettim. sonunda arama yapamamamın sehven olduğunu söyleyip normal 80tl bakiye yüklediler. btk şikayeti tamamen beyhude bir çaba değil yani.

  • robotica R kullanıcısına yanıt

    O zaman olması gerektiği gibi işliyor sistem


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    benim thh başvurusu hala sürüyor 3 ay sürebilir diyor sonuç sıraya almışlar


    1 ekimde numaramı taşımıştım vadofone


    bugün baktığımda ttkom 88 tl üçret çıkarmış normal mi tahattüm olmadığı halde fiyat çıkarması normalmi

  • ozkan1979 kullanıcısına yanıt
    Bende bimcele taşımıştım.8 günlük 160 tl fatura geldi.1.faturaya bu faturanında iadesi için thk müracaat edeceğim.Kaç ay sürsede haksız aldıkları 1 kuruşumu bırakmayacağım.
    Bugün thk uğradım 4-5 ay sürebilir dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 4 Kasım 2024; 15:0:6 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ozkan1979 kullanıcısına yanıt

    Evet, genelde bu başvuruların sonuçlanması 3 ayı buluyor. Ben de halen sonuç bekliyorum.

    Taahhüdünüz bittikten sonra hiç ücret çıkmaması gerekir. Ücretin detayını araştırmanızı tavsiye ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 298299300301302
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.