Şimdi Ara

VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) (299. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.077
Cevap
114
Favori
317.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 297298299300301
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 ay geçince bugün bayiiye gittim teklifleri ordan göreyim diye, bayii 3 ay sonra faturalı tarifelere geçirebiliyoruz dedi ne kadar doğru bilmemem salladı mı acaba..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ebrar21 E kullanıcısına yanıt

    Aynen. Bendeki görüntü de aynı. Bende de faturalı teklifler çıkmıyor. Müşteri hizmetleri bu konuda yardımcı olabilir mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 27 Ekim 2024; 23:51:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ebrar21 E kullanıcısına yanıt

    Evet orası henüz açılmamış geçemezsiniz açılma süresi 30-90 gün arası.

  • Ebrar21 E kullanıcısına yanıt

    İdeal tarifeler diye arayınca, " Bu tarife yeni müşteri alımına kapatılmıştır" diye gösteriyor.

    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NewsTR kullanıcısına yanıt

    Siz bu tarifeye geçerken, faturalıya geçiş için size ayrıca bir ücret yansıtılmış mıydı?

    Bu tarifede taahhüt veriliyor mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 28 Ekim 2024; 15:7:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Online işlemlerde faturalı teklif görünmemesinin bir önemi yok. Faturasızdaki 31. gününüzden itibaren faturalı tekliflere geçebilirsiniz. Müşteri hizmetlerini arayın, müşteri temsilcisine bağlanın ve geçebileceğiniz faturalı teklifleri sorun. Eğer müşteri temsilcisi 90 günden önce geçersen cezası var, cart curt derse vazgeçtim deyip telefonu kapatın ve tekrar arayın, başka bir müşteri temsilcisine bağlanın. İdeal tarifeler hala açık, dün babamı geçirdim. Faturasızdan faturalıya geçiş ücreti diye bir şey yok ayrıca. 31 Ekim'de ideal tarifelerin kapanacağını zannediyorum çünkü ideal tarifelerin sayfasında her ayın ilk haftası sil süpür'den 5gb kampanyası 31 ekim 2024'te bitecek diyor. Sil süpür kampanyası 31 Ekim'de bitecekse herhalde tarife de 31 Ekim'de kapanacak diye düşünüyorum. İdeal tarifelerden sonra en ucuz olan şaşmaz tarifeler var, onlar da aynı sebeple 2 Kasım'da kapanacak gibi gözüküyor.


    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)


    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)


    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bparker -- 28 Ekim 2024; 16:14:20 >




  • bparker B kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme için teşekkürler. Aklıma bir detay daha takıldı. İdeal tarifede taahhüt süresi devam ederken, alt paketten üst pakete geçmek mümkün mü? Diyelim ki, İdeal 8 'e geçtim. Yetersiz gelirse, süre dahilinde 12 olana geçebilir miyim?

    Bu tarifede artı internet hediye ediyor mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 28 Ekim 2024; 16:52:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    Web sitesine göre daha yüksek kotalı bir ideal tarifeye faturasızdan faturalıya geçiş fiyatıyla geçebiliyorsunuz. Yani 117TL'lik 8GBlı tarifeden 137TL'lik 12GB'lı tarifeye (taahhüt süresi uzamadan) geçebiliyorsunuz. Ama ben denemedim. İlk ay aylık 10gb hediye var. Her ay sil süpürden her ayın ilk haftası 5gb var ama bu 5gb kaç günlük bilmiyorum, çünkü ideal tarifede olmama rağmen uğraşıp yapmadım. Başka artı internet yok. Online işlemler uygulamasında faturalılara, taahhüt bitimine yakın başka faturalı teklifleri kabul etmeleri durumunda aylık ek bilmem kaç gb kampanyası olabiliyor ama faturasızdan faturalıya geçişte böyle bir şey yok.

    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)


    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)
    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)bireysel.turktelekom.com.tr
    Mobil Faturalı & Faturasız En İyi Tarife Fiyatları | Türk Telekom
    https://bireysel.turktelekom.com.tr/tt-mobil/tarife-ve-paketler/Sayfalar/diger-teklifler/ideal-8gb-mevcut.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bparker -- 28 Ekim 2024; 17:21:17 >




  • bparker B kullanıcısına yanıt

    Anladığım kadarıyla, 90 gün içinde faturasızdan faturalıya geçenlere 1 defaya mahsus 50,79 TL yansıtılacakmış. Aslında faturalıdan faturasıza geçişi cezalandırdığı gibi, bu durumda faturasızdan faturalıya geçişi de cezalandırıyor.

    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    Abim 2 eylül'de geçiş 20 gb'tan faturasıza geçti, 3 ekim'de de ideal 8gb'a geçti. ilk faturası yeni kesildi, pdf'i henüz görüntülenemiyor. şu an fatura dökümü şöyle:

    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)

    Tarifeye kayıt ücreti var ama 51tl değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bparker -- 28 Ekim 2024; 19:14:1 >
  • Ebrar21 E kullanıcısına yanıt

    İşlerine gelince aynı gün Faturalıya geçiriyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bparker B kullanıcısına yanıt

    Vergi dahil değil olabilir aslında ücret 31 TL

    Pdf yarına çıkar bakarsınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Faturasız hattaki bakiye de faturadan düşülmemiş. Bunu düzelttirmek için ne yapmam gerek? BTK şikayeti mi açmalıyım?

  • bparker B kullanıcısına yanıt

    Hemen açın hemen VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) 

    daha faturanız çıkmamış az sabredin ne bu aceleniz

    birşey yapmanıza gerek yok


    hemen istiyorsanız borç alacak kısmında başvurun hat sahibi ibanına yatsın


    Faturanız çıktığında hemen ödeme yapmayın

    mahsuplaşsın kalan tutarı ödersiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bparker B kullanıcısına yanıt

    Az önce zar zor Türk Telekom müşteri hizmetleriyle görüştüm ve ideal tarifeleri sordum. Müşteri temsilcisi benim için ideal tarifeye ait bir teklifin kendi ekranında görünmediğini söyledi. Zaten bendeki mobil ve internet sitesinde de böyle bir teklif çıkmadığı için, müşteri temsilcisini aramıştım. Bu durumda müşteri temsilcisi mağazaya gidip sormam gerektiğini söyledi.

    Siz babanızı hangi kanaldan bu tarifeye geçirmiştiniz? Sizde bu tarife mobil uygulama içinde mi çıkmıştı?

    Ayrıca bana 90 günlük bir süreden bahsetti. Fakat bu süreyi beklemeden de tarife değişikliği yapanlar var.

    Bu arada, ideal tarifelere halen kayıt yaptırmak mümkünmüş ve ideal tarifeler arasında alt paketten üst pakete geçiş yapmak mümkün değilmiş. ( Web sitesinde geçişin mümkün olduğu yazmasına rağmen) Neden bende teklif çıkmadığını anlamış değilim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 28 Ekim 2024; 22:57:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • passero P kullanıcısına yanıt

    Babam için de abim için de online işlemler uygulamasında veya web online işlemlerde faturalı teklif çıkmadı. İdeal tarifeye müşteri hizmetlerinden geçtik. Başka bir müşteri temsilcisiyle görüşmeniz gerek. Yine arayın. Bazen böyle olabiliyor. İşinizi yaptıracağınız temsilciyi bulana kadar arayın. İdeal tarifelerde üst tarifeye geçiş konusunu ise denemedim ama olabilmesi gerek. Sizi ideal tarifeye geçirecek bir müşteri temsilcisini bulduğunuzda sorun.

  • passero P kullanıcısına yanıt

    ideal tarife kayıt ücreti 31TL.


    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)

    Ayrıca iki ayrı müşteri temsilcisi bana ideal tarifeler arası geçiş olmadığını söyledi. Biri bayiden şansınızı deneyin dedi. Bilmiyorum. Bayiye giderseniz de bütün bayiler eşit yetkili değil. Büyük avm bayileri en yetkili. Örneğin geçmişte cadde bayilerinde bimcellden tt faturasıza geçememiştim ama avm bayisinden geçmiştim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bparker -- 29 Ekim 2024; 12:22:33 >




  • bparker B kullanıcısına yanıt

    Dediğim gibi yeni Üye kaydını 31 Liradan yapmışlar VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 297298299300301
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.