Şimdi Ara

VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) (297. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.087
Cevap
113
Favori
318.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dilekçeyi BTK üzerinden gönderince, Türk Telekom'dan bir müşteri temsilcisi beni aradı. Gönderdiğim dilekçede yazan bilgilerimi teyit ettirdi ve iademin banka hesabıma en geç 15 gün içinde yapılacağı bilgisini verdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt
    Bir de hocam sözleşmede, "TARİFE’lerinde ve yatlarında değişiklik yapabilir, makul bir süre öncesinde kısa mesaj, arama ve/veya posta ile duyurur ve TT Mobil TARİFE değişikliklerini abonelerinin kolayca erişebileceği şekilde kendi internet sitesi üzerinden de duyurur. " bize ne SMS geldi, ne arandık, ne de posta ile duyuruldu. Sadece email de küçük puntolarla ile yazılı olarak duyurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evrenarisoy -- 13 Ekim 2024; 2:28:50 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • evrenarisoy E kullanıcısına yanıt

    Zaten sorun orada. Mevcut sözleşmedeki fiyatlar değişeceği zaman, TT yazılı olarak önceden haber vermek zorunda. Daha önce yazdığım gibi, yazının minimum karakter büyüklüğüne kadar kanunda şartlar yazılı.

    "Ben kafama göre e faturanın altına karınca duası kadar yazıyla haber verdim" diye bir hikaye yok. Bu haber vermenin en azından SMS ile olması gerekiyordu.Bunu yapmadılar ki, müşterileri gafil avlasınlar.

    Birçok abonenin ya yasal haklarından haberi yok veya hakkını aramaya üşeniyor. Sonuçta, TT böyle usulsüz bir şekilde sözleşme şartlarını tek taraflı ve kendi lehine olacak şekilde abonelerine dayatıyor.

    O yüzden, lütfen üşenmeyin ve Hakem Heyeti'ne başvuru yaparak hakkınızı arayın.

    293.sayfada dilekçe örneğini paylaşmıştım. Onu da kullanabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 13 Ekim 2024; 12:55:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt
    Dilekçeniz de bazı detayları gereksiz buldum. Vestelcell den gecis 12 gb. gecis sürecinden bahsetmişsiniz, bence buna gerek yok, yapılan zam mın tebliği ve daha önceden belirledigim fatura üst sinir limitini gecmeme rağmen sms gondermeyerek kural ihlali yapmıştır. Bunda bahsederek, kazanacagimi değerlendiriyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt
    Turktelekom bizi gecis 12 gb. tarifesine geçirdiğini sms ile duyurdu. Bize bilgi verdi. Sözleşmede de yazıyor. Sıkıntı yapılan %400 zam mi bize bilgi vermedi. Bence

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • evrenarisoy E kullanıcısına yanıt

    Tabii ki. Geçiş tarifesine aktarılırken SMS geldiğini özellikle yazdım çünkü bu SMS sözleşme şartlarında birinci değişiklik anlamına geliyor. Benzer bir SMS'in tarife fiyatı yükseleceği zaman da gelmesi gerekiyordu fakat böyle bir SMS hiçbir aboneye gönderilmedi.

    Hakem Heyeti dilekçelerinde karara etki edebilecek tüm detayları atlamadan yazmanız gerekiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emniyet tarifesi furyası vardı ne oldu o iş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    bugün fatura ödemesi yaptım ve tüketici hakem heyetine başvurdum. ayrıca btk şikayet başvurusu açmama gerek varmı


    teşekkürler sizin verdiğiniz örnek dilekçe üzerinden aynısını yazarak açtım bakalım ne olacak

  • mdirgin M kullanıcısına yanıt

    Tarifelere zam geldi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)
    Geçiş 12 GB tarifesinden, faturasıza geçip ardından EGM tarifesine geçmiştim ancak 2 adet fatura çıkmış otomatik talimat vardı üsttekini ödemiş ancak alttakini ödememiş neden 2 fatura çıktı acaba müşteri hizmetlerini aradım sadece 55 TL olan faturanız gözüküyor baska faturanız yok diyor son ödeme tarihide bugün ne yapmam lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Alıştık zaten zamlara


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arnold34 kullanıcısına yanıt

    Arayın yine müşteri hizmetleri adam gibi cevap versinler, milleti uğraştırmaktan başka birşey yapmıyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tavsiye edeceğiniz bi tarife var mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • arnold34 kullanıcısına yanıt

    Faturaları PDF olarak ekleyebilirmisiniz bakalım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 80s90s 8 kullanıcısına yanıt

    Bu gün para iadem yapıldı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozkan1979 kullanıcısına yanıt

    Şimdilik BTK'ya başvuru yapmayın. Hakem Heyeti iade kararı verirse, iadeyi çabuklaştırmak için BTK'ya kayıt açtırırsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar vestelcell tarifem bitmişti değiştirdim fakat 660 liralık fatura çıkardı. Bu normal mi? Nereye şikayet edebilirim? Ödememe imkanım var mı?


    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    Bu gün itibari ile ben de şikayette bulundum edevlet btk şikayet üzerinden, tahhütsüz 350ye çıktığını yazarak 350-86 olarak istedim nolacak bakalım. Teşekkürler ufkumuzu açtığın için.

  • yeniceli2001 Y kullanıcısına yanıt

    Estağfurullah. Ben sadece herkesin hakkını arayabileceğini ve sonuç alabileceğini gösterdim.

    E devlet üzerinden BTK'ya değil, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapmanızı tavsiye ederim. BTK'dan genellikle lehinize sonuç çıkmaz.

    Eğer başvuru yapmak isterseniz, 293.sayfada örnek şikayet dilekçesini paylaştım. Onu kendinize uyarlayıp, kullanabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.