Bu gün Türk Telekom'dan SMS geldi. 7 gün içinde benden haksız olarak tahsil ettikleri 480 TL'yi hesabıma iade edecekler. Güncelleme: Para iadem hesabıma yapıldı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 15 Ekim 2024; 15:38:30 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) (295. sayfa)
-
-
İtiraz dilekçe örneği paylaşılmıştır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adına sevindim. Hakkını arayan insanları seviyorum. Uygulamama oranı yüksekti bence ki artık hukuk yok gibi bir şey. Bu arada geçmiş mesajları okuyupta tarifesine büyük oranda zam yapılanlar yanlış fikirlere kapılmasınlar. Durum farklı. Pttcell 195 liradan 500 liraya çıkardı mesela benim bir hattımın tarife fiyatını. Daha önceki yıllarda btk'ya şikayet yazmıştım, istediği kadar yapar gibi bir cevap gelmişti. Dilekçe nerede? Merak ettim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam nasıl ya, THH 1 günde mi sonuçlandırdı şikayetinizi? Yoksa BTK'ya da mı şikayet yazmıştınız?
-
Bu Telekom'u üçüncü şikayetim. İade edilecek tutar ikinci şikayetimin sonucu.
BTK'ya şikayet başvurusu yapmadım, yapmayacağım.
Dün Hakem Heyeti'ne üçüncü başvuruyu yaptım. O bu gün işleme alındı. Daha sonucu belli değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 4 Ekim 2024; 0:42:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İtiraz dilekçe örneği 293.sayfada.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben evelsi gün durumdan haberdar olunca hemen sizin verdiğiniz dilekçe örneği başvuru yaptım.
Dün savunması istenmiş. Sonucu ne olacak bakalım.
Geriye yönelik haksız durumlarda tüketici hakem heyetleri iyi işleyen bir sistem ancak keşke ileriye dönük fahiş fiyatlandırmalarda da böyle bir mekanizma olsa. Adamlar keyfine göre %300 zam yapıyor bunlara ne BTK ne Ticaret Bakanlığı ne de Rekabet kurulu hepsi kulağının üstüne yatıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haksancan -- 4 Ekim 2024; 13:51:42 > -
Tüketici hakem heyetine tebliğ edilmedi diye başvuruda bulundum btk şikayetimde ise fatura alt kısımda yazar tarzında bir açıklama yapılmış bakalım hakem heyeti ne karar verecek
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
BTK'dan bir şey çıkmaz. Çıkacak kararların tamamı da GSM operatörlerini destekler nitelikte olur. Hakem Heyeti'ne başvuru yapılmalı.
6502 sayılı Kanun'a göre tebligat fatura altına not düşmekle olmuyor. Bu kanuna göre sözleşmede yapılacak herhangi bir değişikliğin en az 12 punto ile yani basılı kitap karakter büyüklüğünde olma zorunluluğu var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 5 Ekim 2024; 1:11:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar benim de tarifemi haber vermeden 96 TL den 450 TL ye yükseltmiş bu kan emiciler. Acil olarak bunlardan kurtulmama gerekli. Buradaki arkadaşlar hangi operatör ve tarifeye geçti acaba. Mümkünse yanıtlarınızı alabilir miyim.
-
Hocam, sizi tebrik ederim. Bende önce BTK ya şikayet ettim. Sonuç alamadım. Size haksız kesilen 480 fatura artışını haber vermedikleri, küçük puntolarla verdikleri ve %400 e varan zam dan dolayı mı iade alacaksınız. Yukarıda örnek olarak verdiğiniz dilekce kapsamında mi, iadeniz olacak, şimdiden teşekkür ederim cevaplariniz için.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim. Bana haksız yere faturalandırılan tutarın konusu farklı. Sözleşme sürem devam ettiği halde, Türk Telekom sanki sürem bitmiş gibi, faturama haksız ve fahiş bir ücret yansıtmıştı. Onu geri kazandım. Fakat henüz iadem yatırılmadı.
Yukarıda yazdığım örnek dilekçeyi kendinize uyarlayarak başvuru yapabilirsiniz. Başvuru nedenimiz Türk Telekom'un mevcut sözleşmemizin şartlarını tek taraflı ve kendi lehine olacak şekilde değiştirmiş olması.
Eğer sözleşme şartları değişecekse, Telekom'un bunu önceden haber vermesi ve bizim de bu değişikliği onaylamış olmamız gerekiyordu. Kendi adıma bana haber verilmedi ve sözleşmedeki fiyat artışını da zaten kabul etmiyorum. O nedenle, şikayet başvurusu yaptım.
Bu arada, ben hattımı faturasıza taşıdım. En az 30 gün burada bekleyip, ona göre ne yapacağıma karar vereceğim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Faturasıza geçtim. Herhangi bir paket, tarife almadım. İnterneti ev internetinden kullanıyorum. 31 gün kadar faturasızda kalıp, teklifleri bekleyeceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 6 Ekim 2024; 1:53:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam ben de 108 lira veriyordum ancak uygulamada 449 lira gözüktüğü için emniyet tarifesine geçtim. ancak 350 lira fatura geldi. ben de başvurabilir miyim tüketici hakem heyetine?
başvurabilirsem devir sms'i bende yok ve uygulamada geçmiş dönem faturalar gözükmüyor nasıl yaparım onu?
-
Detaylı fatura içeriğinizi inceleyin. Fatura içeriklerinin ne anlama geldiği ikinci sayfada açıklanıyor. Olağandışı bir durum varsa, başvuru yapabilirsiniz.
Bende de geçmiş dönem faturaları mobil uygulamada görünmüyor. Nereden bulabilirsiniz bilemiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarife zaten alamazsınız. Tarifenizi taşıma yaparken Mobil öğrenci veya mobilheryöne olarak seçiyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende bugün tüketici hakem heyetine başvurdum. Belge yükleme aşamasını geçemedim. Bende belgesiz başvurdum, kabul edildi.Sonradan başvuruya faturaları vs nasıl ekleyebilirim?
-
Hakem Heyeti tüm belgeleri PDF formatında istiyor. Ben faturaların ekran görüntüsünü almıştım. Biliyorsunuz ekran görüntüleri JPG formatında. JPG formatını PDF'e dönüştürüp yüklemeniz gerekli.
Bunun için ilovepdf.com diye bir site var. Bu siteden JPG to PDF'ye tıklayın. Her bir fatura ekran görüntüsünü bu programla PDF'ye çevirip, bilgisayarınıza veya tel a indirin. Oradan da Hakem Heyeti şikayetinize ekleyin.
Bildiğim kadarıyla, mevcut şikayete sonradan belge eklemek mümkün değil. İsterseniz, şikayetinizi silip, dediğim gibi belgeleri PDF formatında ekleyerek, tekrar başvuru yapın. Belgesiz başvuru yapılınca red ihtimali yükselir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çevirdim ama aşağıdaki sayfayı geçemedim.Belgeleri kayseri.tim@ticaret.gov.tr maile gönderdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 6 Ekim 2024; 20:3:3 > -
İkinci sayfaya göre belgeleri PDF olarak kaydetmişsiniz. Sonra ilerle veya kaydet ve ilerle diyeceksiniz. Biraz bekleyince önizleme (yazdığınız dilekçe görselinin sisteme yüklenmiş halini) gösteriyor. Önizleme oldukça yavaş açılıyor. Biraz beklemeniz gerekli. Ondan sonra tekrar kaydet deyince, şikayet kaydınız oluşmuş oluyor. Tekrar deneyin derim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 6 Ekim 2024; 23:15:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X