< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) (294. sayfa)
-
-
E devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyeti'ne fahiş faturalandırma başvurumu yaptım. Eğer kazanırsam, sonucu buradan duyuracağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 1 Ekim 2024; 18:54:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben dediğim gibi vodafona başvurdum mesaj geldi başvurunuz onaylandı diye itiraz için telekomu aradım bana 230 tl 30gb internet verdi robot konuşması ile söyledi müşteri temsilcisi bağlanmadan
illa geçişmi yapmmamız gerekiyor başta verseydi kabul edersim iş işten geçti artık 2 hattımı taşıdım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkan1979 -- 1 Ekim 2024; 21:46:44 > -
Dört gün oldu hala şikayetimi inceliyorlarmis.
İki defa SMS geldi biri sabahın beşinde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ne saçma sorunlar bunlar ya :D
adam hediyeli tahadüt falan dıyor 5 gb diyor
geçmiş olsun
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Telkoma tekrar geçtiğim için görüntüleyebiliyorum şu şekilde
-
Vestelcell'den geçiş gb tarifelerine geçilirken bizzat onay alınmadı. Gönderdikleri SMS'leri mi onay olarak sayıyorlar.
Diyelim ki öyle olsun. Zam neden SMS olarak bildirilmedi. Fatura tutarına bakmasam haberim olmayacaktı.
-
Teklif değil ek gb paketi o. Ek internet paketi, tarife dönemi boyunca geçerli olan.
-
Hocam benim Geçiş 20GB ağustos faturasının (son ödeme eylül olan) altında minicik olarak tutar belirtilmiş. Ancak SMS, E-posta ya da diğer kanallar aracılığıyla bilgilendirilmedim. Sadece e-fatura'nın altına yazılmış.
-
Geçiş 20 GB Tarifesi (Eski adıyla Vestelcell Katlanan Maksi)
Eski Fiyat: 81,25 TL
Revizyon Tutarı: 353,75 TL
Yeni Fiyat: 435 TL
Revizyon Oranı: %435,38461538462
Matematik ortada. Yoruma gerek yok.
-
Buradan bir kişi haber verince, ben de kontrol ettim. Son faturanın altına küçücük harflerle yazmışlar. Fakat bu şekilde fatura altına not düşmek tebligat değil.
Tüketici Kanunu'na göre, sözleşme şartlarında değişiklik yapılacağı zaman bunun minimum 12 punto büyüklükte, gayet görülür şekilde yazılması ve tüketiciye ulaştırılması zorunluluğu var.
Şimdi ben de buradan sormak istiyorum. Kaç kişi kendine gönderilen faturayı detaylı inceliyor?
Ben Hakem Heyeti'ne şikayet başvurusu yaptım. Size de tavsiye ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 2 Ekim 2024; 15:15:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gönderdikleri SMS onay için değildi. Sadece ön bilgilendirme mesajıydı. Zaten Türk Telekom'un fiyatlarda artışa gitmeden önce gene SMS ile haber vermesi gerekiyordu.
O nedenle, Türk Telekom'un yaptığı işlem hukuksuzdur diyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de bizzat kendilerine şikayet kaydı açtım 4 gündür bekliyorum. Buradan da sormuş olayım. Tahahhüt biter bitmez yasal enflasyon oranı ile zam yapıldı malumunuz, faturalarımız 70.25 ten 96.25'e çıktı.
Bu yasal zamlar kaç ayda bir yapılır?
Mesela ola ki bizleri bilgilendirdiler, hemen 4 ay sonra bir zam daha yapma hakları var mı?
Fahiş oranda yapmasalar bile bu zammı enflasyon oranında yapma hakları var mıydı? Yani bize %435 değil de 4 aylık enflasyon oranı ile zam yapabilirler miydi?
6502'yi okuyorum, aklıma bu sorular takıldı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robotica -- 2 Ekim 2024; 21:31:32 > -
Onu da yanlış yazmışlar.
Paket aşım ücretlendirmeleri TL/DK değil kr/dk
Ne kadar önemsedikleri buradan da belli
-
Şikayet edip kayıt açtırmanız yerinde olmuş fakat Türk Telekom ya tenezzül edip cevap vermez, ya da cevap verse bile, cevabı olumsuz olur. Daha önce Türk Telekom'u Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet edip, kazanmıştım. O olayda Hakem Heyeti'ne şikayet etmeden önce Türk Telekom'un kendisine yazılı olarak şikayette bulunmuştum. Türk Telekom olumsuz cevap vermişti.
Eylül ayı başında benim fatura 71 TL'den 257 TL'ye yükseltildi. Yaptıkları zam oranının enflasyon oranında olup olmadığını buradan hesaplayabilirsiniz.
Zam yapmak tabi olduğunuz sözleşmenin şartlarını değiştirmektir. Sözleşme şartlarında değişiklik yapılacağı zaman, sözleşmenin bir tarafı diğer tarafa yasal olarak haber vermek ve karşı tarafın da onayını almak zorundadır. Eğer haber vermezse, sözleşme şartlarını karşı tarafa dayatmış olur.
Diyebilirsiniz ki, haber verseydi, ne değişirdi? Kendi adıma ya operatör, ya da tarife değişikliği yapardım. Bu kadar yüklü tutarda bir faturayı da ödemek zorunda kalmazdım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 2 Ekim 2024; 21:47:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu kadar turktelekomla uğraşmak yerine 5dk da uygun tarife taahüt yapmıştım.
Burda anlatıldı, yöntem basit arıyorsun müşteri hizmetlerini:
*)önce mobil sonra 2 veya 3 bişeyi tıkladım müşteri hizmetlerine bağlandım sonra,
*)Faturasıza geçmek istiyorum dedim, taahhüt olmadığı için faturasıza geçmek istiyorum sonra bekletti başka yere bağladı 10gb yeter taahhüt olmadığı için zaten yeter bana dedim o da avantajlı önerdi onayladım
*)Sonra 1 saat aradan geçsin aç kapat yap teli; uygulamadan taahütlü aylık 5Gb hediye onu tıkladım 5+2GB hediye
XXgb(değişebilir)+5gb +2gb bi senelik sabit fiyat olmuş oldu. İlk ay hediye gb sil süpür onlar hariç… vestelcell e vefa borcum var mezar fiyatına kullandık vodafona göçmeyek…
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Az önce aradılar, kadının tek diyebildigi şey "fiyatlar çok sık güncellendigi için mesela bir ay oncesinden bilgilendirme yaparsak ve yine zam gelirse bu da şikayet konusu olur"
Olumsuz özetle.
Ve buradaki hiç bir sorumuza cevap yok.
Btk ve thh basvurularimi yapacağım. Onlara da bu cevabı versinler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı cevabı vermeyeceklerinden emin olabilirsiniz. Doğrudan Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurunuzu yapın. Ben dün başvuruyu yaptım, bu gün "Başvurunuz işleme alınmıştır" diye Hakem Heyeti'nden cevap geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X