Şimdi Ara

VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) (293. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.077
Cevap
114
Favori
317.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 291292293294295
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • harock kullanıcısına yanıt

    Kac günlük fatura hocam. E fatura gonderildiyse ordan bakabilir misini? Bir de faturadaki diğer kalemler nedir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeJaVu7887 D kullanıcısına yanıt
    Bende bakacaktım da hata veriyor işte 26 si akşamı tt de fatura kesiliyor 4 gün oradan desen 16 gün felan olmalı şuan tt olmadığım için göstermiyor olabilir belki bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harock -- 30 Eylül 2024; 13:38:48 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • harock kullanıcısına yanıt

    bana mail olarak gönderildi hocam, mailden E-faturamı görüntüle diyerek fatura detayına erişebildim. Vergileri toplu aldı mı sizden onu merak ettim.

  • Benimde bu ay 347,25 tl fatura gelmiş.Bu iş burda bitti gibi.Geçiş için operatör arıyorum.

  • DeJaVu7887 D kullanıcısına yanıt
    Almamıştır alsa bu fiyat çıkmaz bende bahsettiğiniz alandan eskiden bakardım hata veriyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bir sonraki faturayı 450 gösteriyor. Bu arada uygulamada karşıma taahhüt yap yap 5+2 gb kazan geldi tıkladım gb'ları verdi ama taahhüt yapmadım hattı değiştirsem bunları bana yansıtır mı, başına gelen var mı?

  • Arkadaşlar taahhüdümüzün bitmesine 25 gün var. Güncel fatura tutarı da 449.99 gözüküyor. Başka operatör e taşısam bugün yarın yine güncel 449.99 u ödemem mi gerekiyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Pentagramet kullanıcısına yanıt

    bak bakalım taahhütlerim içince çıkıyor mu ?


    bide taahhüt yaz 5555 yolla belli olur

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Taahhüt yok, zaten tutar da artmış bir önceki aya göre, 450 olmuş

  • Pentagramet kullanıcısına yanıt

    verdiği hediyenin taahhüttü olabilir ondan

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Evet

    VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende vodafone taşıdım kurtuldum 8-16 yaş çocuk bulursanız

    230 tl herşey dahil 16gb 1000dk 250 sms oluyor

    8 gb 1000dk 250sms 180 tl oluyor buna taşıdım en uygun bu tarifeydi.

  • Pentagramet kullanıcısına yanıt

    Bundan ötürü ceza çıkabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 398.29 TL gelen son faturamın detayları şöyle:

    1- Aylık vergi dahil ücret 257,71. ( Bu tutar bir önceki faturamda 71,10 TL)

    2- Aylık telsiz vergisi 14,94 TL.

    3- Kullanım ücreti ( SMS vb) 0,81 TL

    4- Diğer ücretler 80 TL ( Faturalıdan faturasıza geçiş ücreti)

    5- Vergiye tabi olmayan ücretler 44,82 TL ( Faturalıdan faturasıza geçişte kalan aylara ait telsiz kullanım ücreti toplu olarak faturaya yansıtılıyormuş. Eylül'de geçtiğim için bu tutar kalan 3 ayın ücreti.)

    6- Önceki aydan devir 0,01 TL.

    Bu durumda Midi 12 tarifesine göre bu ay benden fazladan kesilen tutar 257,71-71,10= 186,61 TL şeklinde. İtiraz etmem gereken tutar 186,61 TL.





    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt
    Aynı tarifedeydim, faturam da sizinle aynı miktarda çıktı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    Neyine itiraz edeceksiniz peki ?


    Tarifenizin Taahhütsüz ücreti ne kadar peki ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom'a itiraz dilekçe örneği:

    1- Kullanmakta olduğum ( telefon numarası) numaralı hattı Türk Telekom'dan Vestelcell'e taşıdım.

    2- Vestelcell ile yeni sözleşme imzalayarak, Vestelcell'in faturalı Katlanan ( tarife isminiz) tarifesine 12 ay taahhüt vererek kayıt yaptırdım.

    3- Tarifeyi kullanmaya devam ederken, Türk Telekom'dan tarafıma şu bilgilendirme SMS'i gönderilmiştir. " Değerli müşterimiz, mevcut Vestelcell tarifeniz 20.06.2023 tarihinde kapatılarak, mevcut fiyatınızla Türk Telekom Geçiş ... GB Tarifesi'ne taşınacaktır."

    4- Bu SMS'te belirtilen tarihten itibaren Vestelcell kapanmış, burada kullanmakta olduğum Katlanan .... Tarifesi, Geçiş... GB Tarifesi olarak Türk Telekom'a devredilmiştir.

    5- Geçiş ..... tarifesine her ay .... TL ( telsiz kullanım vergisi hariç) öderken, Eylül 2024'te tarifenin fiyatı aylık .... TL'ye (telsiz kullanım vergisi hariç) yükseltilmiştir.

    6- Türk Telekom'un mevcut sözleşme şartlarında yapacağı tüm değişikliklerle ilgili abonelerini önceden bilgilendirme zorunluluğu vardır.

    7- Buna rağmen, Türk Telekom Vestelcell'den devir aldığı abonelerine sözleşme şartlarında yapacağı değişikliği haber vermemiş, sözleşme şartlarını tek taraflı ve kendi lehine olacak şekilde değiştirerek, mevcut sözleşmeyi ihlal etmiştir.

    8- Türk Telekom'un hiçbir bilgilendirme yapmadan, tarifeme fazladan yansıttığı .... TL'lik tutarı kabul etmiyor ve ödemiş olduğum bu tutarın hesabıma iadesini talep ediyorum.


    Bu dilekçeyi kendinize uyarladıktan sonra, bu dilekçeye Ağustos 2024 ve Eylül 2024'te size gönderilen elektronik fatura görsellerinin ilk sayfasını ve varsa, Telekom'un devir SMS görselini ekleyerek Hakem Heyeti'ne gönderin.


    Benim örnekte tarifem Katlanan Midi Tarifesi, Geçiş 12 GB Tarifesi, Geçiş 12 GB Tarifesi Ağustos 2024 faturada yazan Aylık ücret 71,10 TL, Eylül 2024 Aylık ücret 257,71 TL şeklinde. Bendeki uyuşmazlık bedeli 186,61 TL oluyor.

    Başvuru yaparken mutlaka son 2 Aylık faturaların ilk sayfa görüntülerini ekleyin. Eğer eklemezseniz, başvurunuz kabul edilmeyebilir.


    Başvuruyu e devlet üzerinden, arama kutusuna Tüketici Hakem Heyeti yazarak, açılacak sayfada "Başvuru yap" bölümünden eksiksiz olarak yapabilirsiniz.

    Talep Bölümünde "Bedel iadesini içeren sözleşmeden dönme" seçilecek.

    Uyuşmazlık Konusu: Abonelik sözleşmeleri/ Diğer seçilecek.

    Önemli Not: İtiraz başvurusunu bizzat hat sahibinin yapması gerekiyor. Eğer hat sahibi anne/ baba ise ve hattı siz kullanıyorsanız, hattı kullanan kişi olarak siz itiraz edemiyorsunuz. Doğrudan hat sahibi itiraz etmek zorunda.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 4 Ekim 2024; 0:45:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • passero P kullanıcısına yanıt
    Kalan telsizi ödediğiniz için sonrasında geçeceğiniz operatörde mantıken yıl sonuna kadar ödeme yapmamaniz gerekli değil mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • harock kullanıcısına yanıt

    Evet, başta kalan aylar toplu olarak yansıtılıyormuş. Sonrasında toplu olarak ödediğiniz için tekrar ödeme yapılmıyormuş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 291292293294295
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.