Şimdi Ara

VESTELCELL [ANA KONU] (Kapandı) (292. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.077
Cevap
114
Favori
317.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 290291292293294
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • passero P kullanıcısına yanıt
    Maalesef öyle değil. Uymazsa icra takibi başlatırsınız, itiraz ederler. Tüketici mahkemesi ile uğraşmakta zor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde aynı sizler gibi 86 tl di 284 yaptılar şimdi baktığımda 365 tl olmuş


    hangi oparatöygun arkadaşlar ona gecelim


    pazartesi geçiş yapmayı düşünüyorum


    bu arada cimere şikayette bulundum yüzde 400 zam yaptılar diye maaşıma bukadar zam yapılmadı dedim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkan1979 -- 28 Eylül 2024; 20:33:43 >
  • ozkan1979 kullanıcısına yanıt
    Cimer ve btk şikayet ettim %400 zam yapıldı diye bende

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 80s90s 8 kullanıcısına yanıt

    İtiraz edeceklerini zannetmiyorum çünkü karşı taraf mahkemeye gitse, kendisi için astarı yüzünden daha pahalıya gelecektir.

    Bu arada, bu benim Hakem Heyeti kararlarıyla Türk Telekom'a karşı belki ikinci, belki üçüncü haklı çıktığım şikayet. O nedenle, herkes hakkını arasın. Mücadele ederseniz, hakkınızın üzerine yatamıyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozkan1979 kullanıcısına yanıt

    Cimer'e boş yere şikayet etmeyin. Bunun şikayet edileceği tek yer bulunduğunuz yerdeki Tüketici Hakem Heyeti.

    Şu anda şikayet dilekçesi üzerinde çalışıyorum. Başvuru yapmak isteyen olursa, dilekçe örneğini buradan paylaşırım.

    Bu arada, ben de şikayet edeceğim. Güncel dönem faturamın kesilmesini bekliyorum. Onu da şikayete eklemek zorundayım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 28 Eylül 2024; 22:6:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • paylaşırsanız sevinirim bende müracaat ederim

  • passero P kullanıcısına yanıt
    Hocam yazdıklarınızı okudum. Thh şikayetin temeli ne olacak onu tam anlamadım. Geçiş tarifesinde ki bizlerin sizlerin herkesin Telekom ile devam eden bir sözleşmesi yok şu anda. Firma bir sözleşme bozmadı aslında sadece tahaüt olmadan kullanmak isteyene zam yaptı. Vestelcell den Telekoma geçiş durumdan çok başka bir durum. Orda SMS attı bilgi verdiler falan . burda faturaya yazıp bilgi verdiler. Yeterli mi bilmiyorum. Zaman gösterecek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KoşanBalık kullanıcısına yanıt

    Şöyle anlatayım.

    1- Siz numaranızı Vestelcell'e taşımadınız mı? Taşıdınız. Vestelcell'e numara taşıyınca, sözleşmeyi Vestelcell'le yaptınız. Dolayısıyla Vestelcell kapansa bile, siz sözleşmenizle beraber Türk Telekom'a aktarıldınız. Sizin her türlü bir sözleşmeniz var ve geçerliliği aynen devam ediyor.

    2- Yasal dayanağımız 6502 sayılı Tüketicinin Korunması hakkında Kanun

    3- Türk Telekom hakkında bir önceki şikayetimin Hakem Heyeti tarafından haklı bulunma nedeni;

    "Tarafların şartları konusunda mutabık kaldıkları herhangi bir sözleşme süresinin sona ermesi halinde, sözleşmenin yeni şartlarla devamı ancak tarafların yeni şartlar üzerinde mutabık kalması ile mümkündür "

    Özetle, "Sözleşmenin tek bir tarafı değil, her iki tarafının birden yeni şartları kabul etmesi gerekir. Aksi takdirde, taraflardan biri diğerine karşı sözleşme şartlarını kafasına göre değiştiremez. Diğerinin kabul etmeme hakkı vardır" diyor.

    4- Üçüncü maddeyi kendimize uyarlarsak, Türk Telekom sözleşme şartlarını değiştireceğini yazılı olarak tebliğ etti mi? Hayır.

    Tekrar ediyorum, tebligatın yazı karakterinin bile kanunen minimum 12 punto olma zorunluluğu var.

    Size SMS vs geldi mi? Bana gelmedi. Onun yerine bir önceki faturanın altına okunamayacak kadar küçük bir yazıyla fiyatların değişeceğini yazmışlar. Fakat yeni fiyatları tabii ki yazmamışlar. Zaten tebligat faturanın altına not düşerek olmaz.

    5- Oysa kanun "Her detayı açıkça yazacaksın. Sözleşme şartları değişikliğinde tüketiciye ön bilgilendirme yapacaksın" diye yazmış.

    6- Tüm bunlara dayanarak ben hakkımı arayacağım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 29 Eylül 2024; 0:47:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bunu yazdıktan sonra Turkcell'in 10 GB 1000 dk 100 SMS kampanyalı paketine aylık 185 liraya geçmiştim. Tam zamanında geçmişim. Taahhütsüz işi patlamış anlaşılan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    Geçiş tarifeleri bildiğim kadarıyla "tüketici lehine olan tarifelere geçiş yapma" kuralına uyduğu için SMS veya başka bir yolla gerekli bildirim yapıldı ise yasal bir işlem. Bu ay size yapılan işlem yine "tarife değişikliği" ise durum dediğiniz gibi ama mevcut tarifede fiyat değişikliği durumunda büyük ihtimalle işler farklı yürüyordur. Geçmişteki bir devir yüzünden şuanki haklarda bir farklılık olduğunu sanmıyorum. Yine de bu konuda türk telekomun yasal olarak suçlu sayılıp sayılmayacağı detaylıca araştırıp başvuru yapılabilir diye düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55superx -- 29 Eylül 2024; 4:0:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam normalde bin liranın altındaki şeyler için hiç uğraşmam ama örnek bir dilekçe yazıp buraya atarsanız ben de tüketici hakem heyetine vermeyi düşünüyorum

  • unununium U kullanıcısına yanıt

    Dilekçeyi toparlayınca buradan paylaşırım.

    Bu arada, benim yeni fatura çıkmış. Detayını henüz göremedim ama fatura tutarım 398 TL olarak kesilmiş. Yeni kesilen faturalarınızı kontrol edebilir misiniz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passero -- 29 Eylül 2024; 19:44:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • passero P kullanıcısına yanıt

    Üstad emeğinize sağlık, bende tüketici hakem heyetine gitmek istiyorum siz örnek dilekçeyi hazırladığınızda paylaşırsanız hepimiz için yararlı olacaktır. Saygılar, selamlar...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar, benzeri durumdayım. İkinci hattım, bu yüzden netgsm e geçiş yapıyorum. Aynı fiyatı ödeyecek olsaydim bile bunu telekoma ödemeyi düşünmüyorum, tekel olmuşlar, istedikleri gibi at kosturuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emkara E kullanıcısına yanıt

    netgsm nasıl ustam ilkez duydum hangi oparatör üzerinden kullanılıyor

  • biraz araştırdım turkcell altyapısı varmış internet çabuk bitiyor deniliyor

  • Numarayi 15'i tasimis oldum 179 tl fatura gondermisler.

  • alvarez kullanıcısına yanıt
    12 sinde geçmiştim ben 20 gb tarifede idim 122 tl de bana gelmiş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 290291292293294
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.