Şimdi Ara

Victor Dizüstü Bilgisayar Kargo Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Victor diye bir firma ilk defa duyuyorum. Oyun laptop bilgisayarı toplayıp satan bir firmamı? Victor Gaming Machine nickli arkadas firma yetkilisiyse çokta kurumsal değil anladığım kadarıyla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc_karizma

    Victor diye bir firma ilk defa duyuyorum. Oyun laptop bilgisayarı toplayıp satan bir firmamı? Victor Gaming Machine nickli arkadas firma yetkilisiyse çokta kurumsal değil anladığım kadarıyla.

    aynen 20 yıllık bir firma aslında bir yıla yakındır kişisel dizüstü bilgisayarı satıyorlar. farem de zaten gelmedi .
  • Kargo nereden verdiysen oraya gider monster dell lenovo ne farkeder sen orayi arasan o bilmemne kargocu hanima bile ulasamazdin kaybolur giderdin okadar musteri icindw.ayrica ben istanbul içinde bile kargoyu 2 gun sonra aldigim oluyo. Adamlar kargoyu vermis gelmemisse kargo firmasina laf yapmalisin.
    Ve bu baslik bence tamamen bu sahsin kisisel amaclariyla prosedurlerin cakismasi kendi diliylede isini halledemeyip buraya yazmasidir. Bu arada ne victor ne monster nede msi umrumda 5 senedir dell laptopumu kullanir dizimi izlerim. Burda bence sorun sende karsindaki elemanda olabilir sen zorlamasan bos bos sanmamki millet arkadan atar yapsin. Gereksiz tribe giripte baslik acmissiniz. Ayrica 860me okadar para vermissiniz suan 970m li 2.5cmlik laptop var uzuldum şahsen israf :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam o dediğiniz laptopın fiyatıyla bir bu bilgisayarı karşılaştırırsanız israf falan olmadığını görürsünüz.
  • Bu tarz sorunlar çözülemeyecek sorunlar değil, bir sorun varsa önce kurumla konuşarak halletmeye çalışmalısın. Olay tamamlandığında sorunun çözüldüyse zaten şikayetçi olmazsın. Eğer şikayetçi olacaksan sorununu çözmediklerinde şikayetçi olmalısın. Bu tarz başlıklar Victor alacak arkadaşlarda ön yargılara sebep oluyor, bu yüzden bizlerin bilgisayarının da 2. el değerleri düşüyor. İnsanlık halidir, bozuktur gözden kaçmıştır vs. vs. Sonuç olarak değiştirmişler mi, değiştirmişler. Olay bitmiştir.
    Kargo meselesi de şöyle ki, senin olayını bilen ve telefonunu oynamak bahanesiyle alıp firmayla görüşen kötü niyetli kişiler olabilir. Sonuçta ülkemizde hırsız bol ve biz bilmesek de arkadaşlarımız arasında da olabilir, kimin ne olduğu belli olmaz. Ses tanıma gibi bi lüksleri de yok, uluslararası firmaların hiçbiri farklı bir adrese ve farklı bir isime göndermeyi kesinlikle kabul etmez. Bunun yerine kargo takip kodu vererek, teslim zamanında adreste olmanızı ister. Arkadaşımın başına geldiği için söylüyorum, sözü geçen firma LG gibi bir dünya devidir. Söz konusu cihaz telefon.
    Ayrıca garanti konusunda bir çok firmaya güvenim sıfırdır. Çoğu firmanın ürününü bir çok aracı şirket ithal etmekte ve garantilerini kendileri vermekte. Tabi onlara da esas firma garanti sağlıyor, parça sağlıyor. Ancak bu firmalar kesinlikle dürüst değil. Zamanında düşürdüğüm 1.300 ₺'lik notebook'un tamiri için Acer 2.000 ₺ fatura çıkartmıştı. Tabi ki kabul etmedim, gittim bir notebook tamircisine 200 ₺'ye tamir ettirdim. O gün bu gündür garantinin ne kadar içi boş bir şey olduğunu anladım. Ancak Victor gibi gelişmekte olan işletmeler için, müşteri memnuniyeti o kadar önemli ki. Ellerinden ne gelirse yapmaya çalışıyorlar, yeri geliyor zarar etmeyi göze alıp yardımcı oluyorlar. Büyük firmalar çoktan ununu eleyip eleğini asmış durumdalar, milyonlarca müşterilerinden birinde sorun çıkmış, umursamıyorlar bile. Ancak gelişmekte olan firmalar için her bir müşterinin olumlu geri dönüşü hem yollarında emin adımlarla ilerlemelerini sağlıyor, hem yaptıkları işte başarılı oldukları için mutlu oluyorlar hem de yeni müşteriler kazanarak verdikleri hizmeti daha ileri taşımaya çalışıyorlar. Bi nevi samimiyet var. Tek bir müşteri olsan bile, sana verilen kıymeti anlıyorsun. Sadece müşteriye bakış açıları için bile tercih edilesi bir firma bana göre Victor.
    Şu ana kadar ağır başlıklar açıp da sorunu tamamen çözülmeyen bir kişi bile görmedim. Ancak bu yazılar malesef baki kalıyor, firmaya müşteri kaybettirebiliyor.

    Victor ile ilgilenen arkadaşlara ben gönül rahatlığıyla, tüm samimiyetimle tavsiye ediyorum. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Her türlü üründen de, ürün sonrası destekten de, verilen hizmetten de memnunum.
    Örneğin PC'mi sipariş ettiğimdeki kur ile bana gönderildiği günkü(Cuma sipariş verdim, Pazartesi kargoya verildi.) kur farklıydı. Dolar ufak da olsa bir miktar ucuzlamıştı. Almadan önce ufak bir de pazarlık yapmıştık :) Ürünün kendi fiyatı, bizim pazarlıkla anlaştığımız fiyata düştü kurdan sonra. Şaka ile karışık mesaj attım, 3 gün sonra sırt çantası geldi kargo ile :)
    Teşekkürler Victor Ailesi...




  • Victor Gaming Machine kullanıcısına yanıt
    quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Gaming Machine

    quote:

    Orijinalden alıntı: burokoli

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrsysxll365

    Son durum nedir hocam

    hocam ürün geldi. yanında fare de yollayacaklarını söylediler ama o hala gelmedi pek de umudum yok.

    Sen simdi boyle Victor rezaleti diye konu aç, milleti gaza getir, sonra da bekle ki sana mouse gelsin :)
    Gelmez o mouse, ben sana diyeyim..

    Bu arada olayı atlamayalım. Burokoli arkadasimizin sisteme kayitli olan cep telefonundan mesaj atarak ve sonrasında da arayarak ürününü Antalya ya yonlendirme istemis olmasi yeterli bir pratik cozum olmaliydi ancak biz bu asamada güvenlik ve tabii daha once yasanan kotu tecrubeler nedeniyle ürünü geldigi yerden daha farklı bir yere gondermek istemedik (zaten ilgili arkadaslarda gonderemezlerdi cunku sistemsel olarak kullandigimiz yazilimda da farklı adrese gondermenin engellenmesi icin kilit var) ama gonderebilmemiz gerekiyor. Hararetli bir surecti sanirsam ama asildi, bu noktada kendimizi gelistirmemize vesile olup, stress ceken Burokoli ye tesekkur ederim.

    Tabii o bilgisayarın ilk anda o sekilde gitmemesi gerekirdi, o da daha farklı bir nokta.

    Diğer uluslararası marka taraftarlarına da şunu söyleyeyim Tamam hata yapiyoruz ama ben, bu firmanın yöneticisi ve karar mercii olarak Burokoli ye hızlı ve net çözüm ulaştıracak kişi olarak 1 telefon uzaktayım. Eğer siz bu tür bir yanlışlığın yada hiçbir şekilde bu tip bir yanlışlığın uluslararası bir markada olmayacağını düşünüyorsanız bence yanılıyorsunuz. Onlara telefon ile ulaşacağınız ilk kişinin gerçekten yetkili ve etkin olduğuna yada prosedürler haricinde birşeyler yapabilecek yetkili ve etkin birine kolayca ulaşabileceğinize inanıyorsanız sanırım gene yanılıyorsunuz.



    yeni laptop almak için araştırıyorum...

    daha önce laptopun kapağındaki yazı için eleştiri getirdim, 'gaming machine' yazısı olmayan şekilde tercihte bulunulabildiğini söylediler.

    970m-980m ekran kartlarını ilk getirmesi sebebi ile iyice aklıma yatmaya başlamıştı, n11 gibi sitelerde listelendiğinde, düzgün bir kart, puan kampanyası başladığında almayı düşünerek firmayı, yorumları araştırmaya başladım..

    ilk olarak incelemesinde laptopun altında 'probook' yazdığını gördüm ve tableti konusundaki eleştiri ve yorumları hatırladım.

    daha sonra bu konuya baktım ve sok oldum...
    ayni üslupla cevap vermeye çalışayım.

    ......
    'Sen' simdi müşteriye bu şekilde hitap ederek cevap ver, sonra bekle ki yeni müşteriler gelsin.
    Gelmez o müşteri, ben sana diyeyim....
    .....

    Satıcı / Yetkilinin özgüveni ve tavrı göz önüne alındığında, gelecek cevapla muhatap olmamak için cevap vermemek doğru olabilirdi ama söylemeden edemedim.

    Forum ahalisi olarak hepimiz daha iyisini daha uygun fiyatlı olarak bulmak, secim yapmak, öğrenmek için buradayız. Ama bu demek değil ki müşteri olarak satıcının bu şekilde saygısızca konuşmasına göz yumalım.

    Uluslararası markalar 3-5 daha pahalı olabilir. ama 4-5 bin tl vermeyi düşünen müşteri o 3-5 i de firmanın ağzına tıkar. Adap, üslup bilen, hizmet tecrübesi olan, servis hizmetini müşteriye lütuf olarak görmeyen firmayı seçer.

    Edit: alintiyi ekledim ki, zaman içerisinde bir yere kaybolmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4harf -- 29 Kasım 2014; 11:04:54 >




  • 4harf 4 kullanıcısına yanıt
    O ilk 2 cümlenin espiri olduğunu anlayamadın mı gerçekten?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heart06

    O ilk 2 cümlenin espiri olduğunu anlayamadın mı gerçekten?

    forumda jest ve mimik göremediğimiz için neyi nasıl anlayacağımız tamamen o anki ruh haline bağlı oluyor

    aynı şekilde bana da çok itici geldi o üslup

    sanırım sizin de bir alakanız var bu firmayla iletin bari de haberleri olsun

    forumda herkes istediği ürünü eleştirebilir, burada firma yetkilisinin bu eleştiriyi yapıcı bir şeye dönüşürmesi gerekir

    kısacası arkadaşıma düşünüyorduk güvenemedik asus a yöneldik

    size hayırlı satışlar,müşteriler
  • rainhard kullanıcısına yanıt
    Ben yalnızca müşteriyim dostum, tek alakam bu. Ancak yazının devamını okursanız yada burokoli ile konuşursanız ne demek istediğini tam olarak anlayabileceğinizi düşünüyorum. En azından zekanız o seviyededir diye umuyorum, komplo teorileri üretmeye gerek yok. İnanmıyorsan alakam olmadığına Ankara'da Gazi Üniversitesinde ziyarete gelebilirsin :) Mühendislik okuduğum için, iyi bir bilgisayar aldım ve memnuniyetimi dile getirdim sadece. G701'e bakmak istersen gelip bakabilirsin :)
  • Bir firmada adres ve kargoyla ilgili istediğinizi yaptıramadığınız için böyle "rezalet" falan diye başlık açmanız hiç hoş olmamış, ben de bilgisayarda sorun çıktı, monitörü düştü koptu, klavye tuşları yerinden fırladı falan sandım...
  • yivyiv kullanıcısına yanıt
    Yüz kere söylemeye gerek var mı bilmiyorum ama öncede mesaj atıp telefonda söylemiş olmam yeterli sanırım. Hani en kötü yollamak yerine bekletilebilirdi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainhard

    quote:

    Orijinalden alıntı: heart06

    O ilk 2 cümlenin espiri olduğunu anlayamadın mı gerçekten?

    forumda jest ve mimik göremediğimiz için neyi nasıl anlayacağımız tamamen o anki ruh haline bağlı oluyor

    aynı şekilde bana da çok itici geldi o üslup

    sanırım sizin de bir alakanız var bu firmayla iletin bari de haberleri olsun

    forumda herkes istediği ürünü eleştirebilir, burada firma yetkilisinin bu eleştiriyi yapıcı bir şeye dönüşürmesi gerekir

    kısacası arkadaşıma düşünüyorduk güvenemedik asus a yöneldik

    size hayırlı satışlar,müşteriler

    Hocam öncelikle hayırlı olsun, güle güle kullanın. Affınıza da sığınarak daha önce yaptığım açıklamayı hem size hem de bu konuyu okuyan diğer arkadaşlara da yapayım.

    Şirket olarak tabii ki belirli bir samimiyetimizin olmadığı müşterilere mutlaka ki belirli bir kurumsal kimlikle yaklaşmakta fayda var ancak burada söz konusu olan başlıktaki arkadaşla bizim samimiyetimiz hem ürünü almadan önceki konuşmalarımızdan, hem de ürünü aldıktan sonra yaşadığı sorunlardan dolayı daha farklı olduğundan ben de esprili bir dil ile karşılık verdim ki Victor altbaşlığı altındaki birçok kullanıcı da bizimle email, telefon yada forum aracılıklarıyla muhattap olmuştur. Dolayısı ile bizim neredeyse hemen hepsi ile ayrı ayrı biraz farklı muhabbetimiz var.

    Keşke imkan olsaydı da hepsini seslerini duydugumuzda hatirlayabilseydik, artik bunu yapamiyoruz ve daha cok kisi hizmet veriyor ama Victor kullanıcısı başımızın tacidir, onlara her zaman şükranlarımızı bu forumda birçok noktada belirttik, birkez daha belirtmiş olalım izin verirseniz ve tarzımız size çok avam da gelebilir ama biz bu samimiyetin kötü olduğuna dair bir durumla henüz karşılaşmadık. Şimdilik bu şekilde muhattap olmaya devam edeceğiz gibi gözüküyor, anlayışınız için teşekkür ederiz.




  • Fare geldi. :)
     Victor Dizüstü Bilgisayar Kargo Sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burokoli kullanıcısına yanıt
    Fotoğrafı beyaz zeminde çekmediğiniz için öyle görünüyor :) Hatıra olarak saklayacağım demiştiniz ancak ergonomik bir Fare gibi görünüyor. Kullanılabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burokoli

    Fare geldi. :)
     Victor Dizüstü Bilgisayar Kargo Sorunu

    Orta tusuda var. Oyunlarda rahat edersin hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben sana demistim diyecegim ayip olacak ama demistim yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victor Gaming Machine

    Ben sana demistim diyecegim ayip olacak ama demistim yani.

    barış abi şaka yapıyorum yahu :) gayet de güzel oyun oynanıyor benim için kablolu olması çok mühim değil teşekkür ediyorum gerçekten.
  • burokoli kullanıcısına yanıt
    @burokoli sorun çözüldüğüne göre artık başlığı kargo sorunu olarak editlesen iyi olacak. Bu haliyle gerçekten kötü bir intiba oluşturuyor.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.