< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 8 Eylül 2017; 21:32:1 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 8 Eylül 2017; 21:32:1 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2011 de 150 bin liraya aldığım , hemde İstanbul un en büyük 3 şirketinden birisinden olan babacan yapıdan aldığım evim daha 2. Senesinde ortak alanda kötü elektrik malzemesi kullanılmasından dolayı çıkan yangında kapıma kadar yandı. 7. Kattan ben ve hamile eşim de dahil olmak üzere 120 kişi camlardan doğru itfaiye merdiveni ile tahliye edildi. İnşaat şirketine mağduriyetimizi gidermesi için baş vurduğumızda uzun uzadıya anlattı durdular ve hiçbirşey yapmadılar.
150 bin liralık evimi zararına sattım ve yaklaşık 50 bin tl zararım oldu. Fakat şöyle birşey yaptım bende, tüm sosyal medyadan tutun bu firmadan ev alacak , ertesi gün tapuya gidecek adamı bile bu yaşadığım şeyleri anlatarak o firmayı kullanmaması için ikna ettim. Ve gelin görün ki bana verdikleri zarara karşılık ; ciddi söyliyorum en az 15 kişiye ev aldırmadım o firmadan. Ve adamların zararı 15 kişide yaklaşık 7 milyon tl.. Bu olay abd de veya başka bir ileri seviye ülkede olsa zararımız karşılanır tazminat bile alırdık.. Şimdi bu yaşadığım şeyi neden anlattım.. Siz bu forumun bir üyesine monitör sattınız, karşılığında yaşanan soruna duyarsız kalıp müşteriyi memnun etmediniz. Ve ben bugün vatan bilgisayarda monitör bakarken bana hiç araştırmadığım 27" gsync ips ekranlı bu monitörünüzü tavsiye ettiler. Kasamı da yanmda götürdüğümden denedim monitörü ve çok beğendinim, tamam dedim budur. Alıyorum dedim ama 5 dk izin verin ufak bir araştırma yapayım, karşıma direk bu konu çıktı, okuduklarım karşısında tek düşüncem aman bu markadan uzak dur dedim kendi kendime.. Sonuç olarak asus un gsync olanını alıp çıktım. Eminim benim gibi sırf bu müşteri memnuniyeti sorununuzdan dolayo sizin markanızı tercih etmeyen onlarca kişi oldu.. Bende şirket sahibiyim, evet müşterinin haksızca üste çıkmak, ürün değişimi istemesi vb olaylarla bende karşılaşıyorum. Fakat bu konuda ki arkadaşın paylaştığı fotograflardan dolayı onun kesinlikle memnun edilip değişim yapılması gerekirdi. Ve sonuç olarak hem davayı kaybettiniz hem onlarca müşteriyi kaçırdınız.. |
Ürünü hepsiburada nın kdv indirimin de almışsınızdan biz tüketiciler ne anlamamız gerekiyor yani.? KDV indiriminde biz zaten sorunlu ürünleri sattık normal mi.? Ya da 500-600 lira az para vermişsiniz sesinizi çıkarmaya hakkınız yok, kullanın mı.? İnsanların gözünde gitgide batan bir viewsonic görüyorum şu an..
|
Firma yetkilisinin , amazon için attığı linkteki Asus PG279Q ve Viewsonic XG2703-GS modelleri için amazonda birçok ışık sızması şikayeti var ve hepsi ürünü iade etmiş yada değişim yapmışlar. Kaldı ki burada ışık sızması haricinde birde ölü piksel var. Amazondaki yorumlarda yine bu problem için değişim yaptıran insanlar var. Bu kadar örnek varken siz hala çıkıp bunu normalleştirmeye çalışıyorsanız pazarlama müdürlüğünü bırakın . Konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyorum , tamda monitör alma arefesindeydim viewsonic i direk eledim , aynı paneli kullansalar dahi farklı bir marka alacağım. İndirim konusu ise ayrı rezillik .
|
Bence monitöre öyle acil ihtiyacınız yoksa direk tüketici mahkemelerine başvurun,6 ay en fazla 1 yıl içinde paranızı faiziyle geri alırsınız. Diğer türlü o kadar paranıza yazık etmiş olursunuz.Bunların üzerine gidilmediği sürece, insanları kullanmaya devam edeceklerdir.Yasal haklarınızı öğrenip sonuna kadar gidin derim.Geçmiş olsun.
|
Çok güzel geçiştiriyorsunuz resim ayarları kalibrasyon testleriyle, ama benim sorunum çok net ölü piksel ve sol alttaki bakın özellikle sol alt diyorum çünkü sağ alt ve üst köşedeki ışık sızması kabul edilebilir durumda, sol alt kısımda ayndınlık veya karanlık ortam farketmeksizin siyah sahnelerde renkleri bozacak sarılık verecek şekilde bir durum var.KDV indiriminden önce de satın aldım monitörü kutusu açık iade ürün geldi tekrar sipariş ettim ilk siparişim 3168,19TL ikincisi yani şu an kusurlu olanda 2639,10TL hatta xg2401 ise 1283TL bunlarıda indirimden bahsettiğiniz için yazdım herhalde indirimden aldınız bunlar normal demek istediniz.
Bahsettiğiniz firmaların ölü piksel konusunda yaklaşımını biliyorum zero dot pixel gibi. Viewsonic politaklarında hiçbirşey kusur sayılmıyor, nitekim sizde aynı sorunu çözmeye değil normalleştirmeye çalışıyorsunuz.Bu tutumunuzda satışlarınızı olumlu etkileyecektir emin olun. Dediğim gibi XG2401 monitörümden memnundum (hali hazırda kullanıyorum ki) üst modele geçtim neyse siz yardımcı olmamayı tercih kusursuz monitörlerinize ama bende hakkımı araycağım. Ayrıca ürünün alma arifesinde ilgili incelemeyi izledim, daha sonra acaba sorun yaşayan varmı diye arattığımda çok sevgili editör arkadaşlarınızın sitesinde ışık sızması yüzünden konu açan arkadaşı gördüm ilginçtir ürünü değiştirdiniz, bendekinden daha az düzeyde kusurlu olmasına rağmen ve ölü piksel olmamasına rağmen.Buna istinade satış sonrasındada sorun yaşamam diyerek siparişi verdim.Ki yaklaşımınızdan ötürü oranın kurmaca bir reklam kampanyası olduğunu düşünüyorum hem politalarınız geriği böyle birşeyi nasıl yaparsınız anlayamadım 0 kusura sahip monitör nasıl değişir ![]() |
Hayırlı olsun dostum. İnsanların haklarını araması çok hoşuma gidiyor doğrusu.
2 aydan fazla beklediniz ama sonuca ulaştınız. Keşke bu kadar bekleme süresi de olmasa ama şimdilik yapacak birşey yok maalesef. Aslında böyle durumlarda ceza vb. artı yaptırım olsa, firmalar heyete girmeden iade sürecini başlatır diye düşünüyorum. Çünkü mevcut durumda firmanın kaybı olmadığından müşteriyi zora koşuyor, yıldırarak hakkını aramaktan vazgeçirmeye çalışıyor. Hayırlı olsun tekrar. |
Kafamda bir marka silinmiş oldu.
|
Saka mi bu yorum valla kanim dondu isik sizmasi az olsa bir nevi dediklerine inanicamda adamin aldigi monitor resmen cop isiz sizmasini birak icinden cikip akip gidiyor. Ne anlatiyorsun hala sen
|
Servis tutumları biraz değişik firmanın diğer arkadaşların yazdığı gibi servis hiç kusur göremiyor şikayetle gelen ürünlerde. Servis raporu geldikten sonra Tüketici haklarını başvuru yaptım süreç biraz uzun sürdü ( 2 ay kadar ) ama sonrasında bilirkişi incelemesini takiben ücret iade kararı çıktı ve monitörü hb’ye iade ederek ücret iademi aldım. Ağlamaya meme yok maalesef ülkemizde hakkımızı aramamız şart.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 9 Eylül 2017; 16:11:44 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|