Şimdi Ara

Viomi v5 Pro su damlatma çalışmıyor, iade süreci?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iyi akşamlar. Dün Mediamarktın mağazasından viomi v5 pro robot süpürge aldım, dün normal bir şekilde haritalama için süpürttüm bugünde moplamayı denedim ancak anladığım kadarıyla ikisi bir arada haznenin altında 3 adet küçük delik var suyun ordan gelmesi gerekiyor fakat geldiğini sanmıyorum, mopta ıslanmıyor ilk ıslattığım haliyle kalıyor. Bunun hakkında çözüm öneriniz var mı öncelikle?


    İkinci olarak şikayetvar gibi sitelerde gördüğüm kadarıyla mediamarkt kutusu açılmışsa 14 gün içinde de olsa iade kabul etmiyor, daha önce mediamarktla bozuk mal hakkında iade sürecine giren oldu mu? Varsa deneyimlerini dinlemek isterim daha 2. günden makinenin böyle birşey yapması canımı sıktı çünkü tamir değil iade istiyorum. THH her türlü iade kararı çıkartır ama o da uzun sürüyor malesef.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.