Sorun imzası: Sorunlu Olay Adı: BlueScreen OS Sürümü: 6.0.6000.2.0.0.768.3 Yerel Kimlik: 1055
Sorun hakkında ek bilgiler: BCCode: a BCP1: 00000016 BCP2: 0000001B BCP3: 00000000 BCP4: 81C281C6 OS Version: 6_0_6000 Service Pack: 0_0 Product: 768_1
Sorunu açıklamaya yardımcı olan dosyalar: C:\Windows\Minidump\Mini022508-01.dmp C:\Users\toshiba\AppData\Local\Temp\WER-80371-0.sysdata.xml C:\Users\toshiba\AppData\Local\Temp\WER8A92.tmp.version.txt
mavi ekran hatası kardeş forumu araştır birazz bulursunn kaç defa açıldı konu
Sorun laptopu daha dün almama rağmen oluşması ama.
İki cevaplı soru:
a) Sürücülerde (driver) hata var b) BIOS güncelleme gerekiyor.
1 sefer olmuş bir daha olmamış bir şeyse çok üzerinde durmayın. Sürekli oluyorsa servise götürün ilgilensinler. Ama önce format atıp her şeyi baştan yüklemeyi deneyin. Bu sorunu halletmezse BIOS yüklemeyi deneyin. Garanti varsa ve bunlar sorunu çözmezse doğru servise..