arabam peugeot 106.bugun arabayı dik bir yokuşa baş aşağı park ettim.1saat sonra arabayı çalıştırıp ilerlediğimde vitesde bir gariplik hissettim.çok garip bir boşluk hissi vardı.vites çok rahat geçiyor ama vites kolu sanki normal konumundan ileriye gidiyor.ve vites değiştirirken sanki bir teneke kutuya çubukla vurur gibi tak tak sesler geliyor.mesela boştayken sağa sola salladığımda bile ses geliyor.bunun nedeni ne olabilir?aklıma ilk şanzıman yağı geldi... yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler
vites kol levyesi ve bağlantıları boşluk yapmıştır...
zaten grup dişlisi ile prizdirek dişlisi arasında çok az boşluk vardır... yani 0 km araba bile yapar...
örnek opel astra renault menager km si dolgun çoğunda görülür, hatta manuel tüm araçlarda..
peki birkaç gün böyle kullansam bir sorun teşkil edermi araç için?
şöyle bir sorun var eğer aks körüğü yırtılıp şanzuman yağı dökülme durumu var, bilmiyorum o aracın aks düzeni nasıl pimlimi ama siz sanayiye gidin... sağlam bir ustaya...
quote:
Orjinalden alıntı: opn
arabam peugeot 106.bugun arabayı dik bir yokuşa baş aşağı park ettim.1saat sonra arabayı çalıştırıp ilerlediğimde vitesde bir gariplik hissettim.çok garip bir boşluk hissi vardı.vites çok rahat geçiyor ama vites kolu sanki normal konumundan ileriye gidiyor.ve vites değiştirirken sanki bir teneke kutuya çubukla vurur gibi tak tak sesler geliyor.mesela boştayken sağa sola salladığımda bile ses geliyor.bunun nedeni ne olabilir?aklıma ilk şanzıman yağı geldi... yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler
Peugeot dan anlamam.
Benim toyotada bir keresinde geri vitese almaya kalktım. Bir türlü geçmedi. Vitesi boşta sağa sola oynattım, sizin dediğiniz gibi tak tuk sesler geldi.
Vites körüğünü sökünce, bir parçanın yerinden çıktığını gördüm. Yerine takıp sekman taktım. Düzeldi.
Sizin probleminizle aynı mıdır bilmiyorum. Belki birilierinin işine yarar.