< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Vodafona geçmeli miyim? (2. sayfa)
-
-
vodafone pişmanlıktır. telefonunuzun bataryası daha çabuk azalır.
-
Tt den geçtim. Bulunduğum konumlarda bana göre tt den bir tık iyi gibi (Kocaeli İzmit Kartepe). Şarj da 2 gündür kullanımıma göre sanki evet bı tık fazla harcıyor gibi. Şimdilik kullanicaz bakalim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Soru sorulmuş cevap verilmiş olan olmuş ama bilgi olsun diye bende mesajımı yazayım...
Kullandığım ürünlerin firmalarına sadakatim çoktur. Kolay kolay vazgeçmem.
Vodafone Türkiye ye girdiği günden beri hat taşımadan 0 hat alarak, Vodafone kullanırım,15 sene mi 16 senemi ne oldu.
Hiç numara taşıma yapmadım.
Vodafone son dönemlerde bi saçmalamaya başladı
Hele ki tobi (Mh aradığında çıkan yapay zeka, canlı bağlanmak nerdeyse imkansız) denilen iğrenç şey adamı telefon kırdırma noktasına getirir.
O, bu, şu derken Aralık ayı fiyat avantajida çıkınca dedim ki "tt mobil e geçeyim en fazla 1 sene durur geri dönerim" ve 4 tane Red hattımı tt mobil e taşıdım.
Şehir merkezinde (Büyük şehir) oturmama rağmen şansıma evimin bulunduğu bölgede TT mobil pek iyi değil. Evde oda seçiyor.
Buna rağmen özelikle son senelerde Vodafone da eziyet çekmişim.
Genel kullanımda kendime geldim ve resmen tadım geldi.
Bir daha Vodafone donermiyim bilmem ama şu a nda tt mobilden aşırı memnunum...
Bir not: şarj konusunda ahım şahım bir fark olmadı. Yani batarya çok / az harcama durumu aynı gibi...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi True_Sun -- 4 Ocak 2025; 1:28:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
MH ye bağlanmak bence kolay, bağlanmak zor diyen çok gördüm ama ben aşırı kolay bağlanıyorum şahsen. Ancak bağlandığım temsilci çok yüksek ihtimalle çözüm sunamıyor, hele ki spesifik konularda berbatlar. Bir data hattı aldım hattı iptal etmişler kimse sebebini bilmiyor, sebebi şu gözüküyor diyorlar nasıl çözerim diyorum herkes farklı şey söylüyor. O yüzden yine de Vodafone kolay bağlanmaya rağmen o konularda berbat 😀
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55superx -- 4 Ocak 2025; 2:1:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam Vodafone u ara tobi çıksın sen konusma ses çıkartma tobi sana 3 kere 5 kere ne istiyorsun diye sorsun yine sessiz kal. Sonra tuşlu sisteme yönlendirsin sende tuşlama yap (5 2 vs) tabii ki yolunu bilince kolay ama ne gerek var.
Neden kasıyorsun
Adam gibi istemeyen için yap bi seçenek isteyen doğrudan tobi den çıksın.
Ayrıca sanırım tüm firmalar Hh de taşaron firmalara geçti. Ama en fenası yine sanırım Vodafone... Sizinde dediğiniz gibi elemanlar hiç bir şey bilmiyor çözüm üretmiyor ve çoğu evden çalışıyor çoluk çocuk sesleri içinde hizmet vermeye çalışıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi True_Sun -- 4 Ocak 2025; 10:22:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tobi de bağlıyor MH ye, ama dediğiniz de bir çözüm. Diğer firmalar da MH ye bağlamak için fazla spesifik tuşlamalar istiyor mesela TT de bazı menülerde en son 0a basın diyor öyle bağlıyor vs ama hepsinde ne çok basit ne çok zor bağlanmak.
Vodafone eğer önlerindeki sistemde olmayan bir şey istersen sorunu çözemiyor, üst birime bilgi verdik diyor talep açıyor ama oradan da dönüş ya olmuyor ya çok geç oluyor. Diğerlerinde birçok işi sorunsuz yaptık mesela Türk Telekom MH çözemese bile en kötü ihtimalle genel merkezlerden birine gelin diyor orada her işi yapıyorlar. Vodafonede şubeler de bir şeye yardımcı olmuyor çünkü onlar da önlerine koyulan sistemle kısıtlanmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X