Şimdi Ara

Vodafone Avantaj Cepte Her Ay 1 Damacana Hayat Su Hediye (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
986
Cevap
43
Favori
157.400
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.isson76

    kampanya gözükmeyen arkadaşlar, Hayat Su internet sitesinde üyeliğiniz var mı?
    bir arkadaştan duymuştum, üyeliği olmayan abonelerin kampanya sayfasında Hayat Su çıkmıyormuş. denemekten zarar gelmez, belki doğru bilgidir.
    Boşu boşuna Hayatsu'nun abone sayısını arttırmayın, bu ikisi arasında bir bağ yok...

    Zaten kampanyanın amacı abone sayısını artırmaktı ve adamlar kampanyanın gereğini yerine getirmemelerine rağmen bir sürü yeni abonenin kişisel bilgisine ulaştılar... Yukarıda bahsedilen öneriden yola çıkarak, hizmet almadan daha fazla abone sayılarını artırmaya neden olmaya gerek yok, zira dediğim gibi böyle bir bağ yok...
  • carpediem2012 C kullanıcısına yanıt
    Kampanya sayfasında da belirtilmiş. Sizinle aynı fikirdeyiz, kampanya rezil bir de böyle gereksiz şart koymuşlar.
     Vodafone Avantaj Cepte Her Ay 1 Damacana Hayat Su Hediye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.isson76

    Kampanya sayfasında da belirtilmiş. Sizinle aynı fikirdeyiz, kampanya rezil bir de böyle gereksiz şart koymuşlar.
    Kampanyanın gözükmesi için üye olma zorunluluğu yok...

    Kampanyadan yararlanabilmek için yani sipariş verebilmek için bu zorunluluk var doğal olarak...

    Ancak tabii bayiler kampanyaya uymadıkları için üye olsan da siparişin gelmiyor...




  • Farkli adreslere farkli hesaplardan farkli numaralardan... yani tum kombinasyonlari deneyerek siparisler verdik.

    HİCBİRİNİ GONDERMEDİLER.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ombuds_man

    Farkli adreslere farkli hesaplardan farkli numaralardan... yani tum kombinasyonlari deneyerek siparisler verdik.

    HİCBİRİNİ GONDERMEDİLER.
    Son dakika haberi: Motivasyon düşürücü eleştirilerimden dolayı bana su vermeyeceklermiş...

    Bunlar tam anlamıyla kafayı yemiş...

    Kendilerini Türkiye'nin tek su kaynağı zannediyorlar sanırım...

    Koskoca şirketin bahanesine bak...

    Geçenlerde arayıp bir de memnun musunuz diye sormuşlardı... Ben de kampanyanın şirketin marka değerine zarar vermekten başka hiç bir işe yaramadığını, bayilerin kampanyaya uymadığını, beceremiyorlarsa bitirmelerinin şirketin tüketici gözündeki algısı için daha iyi olacağını, bu önerilerimi ilgili yöneticilere de iletmelerinin ve kaydı dinlemelerinin yerinde olacağını ifade etmiştim.

    Dinleyip buna karar vermişler anlaşılan :)

    Tam anlamıyla komedi... Koskoca şirketin çözüm ve yönetim anlayışına bak...

    Bahaneye bakar mısın: Motivasyonumuzu düşürüyorsunuz... Bunların motivasyonlarını artırmak için ne yapmak gerekiyor acaba?

    Son söz: Kullanmayın, kullandırtmayın ve çevrenizi de bu süreçte yaşadıklarınız hakkında bilgilendirin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carpediem2012 -- 25 Nisan 2019; 14:19:47 >




  • Bu arada bu rezil süreçten sonra ben kendi adıma bu markanın sahibi Danone'nin diğer ürünlerine de mesafeli yaklaşmaya çalışacağım elimden geldiğince...

    Bu kadar rezil bir kampanya yönetimi ve tüketici ilişkisi anlayışı olamaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carpediem2012 -- 25 Nisan 2019; 14:18:25 >
  • carpediem2012 C kullanıcısına yanıt
    kurumsallıktan uzak ifadeler. bu cevabı bayi mi yoksa müşteri hizmetleri mi verdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boombip

    kurumsallıktan uzak ifadeler. bu cevabı bayi mi yoksa müşteri hizmetleri mi verdi.
    Müşteri Hizmetleri...

    Beni şaşırtan da bu durum zaten.. Koskoca şirketler nasıl yönetiliyor anlamak mümkün değil...

    Türkiye'de zaten kurumsal olarak sayabileceğin bir elin parmakları kadar şirket var...

    Ama ben bu kadar kurumsallıktan bir haber oluşu da beklemiyordum açıkçası bu noktadaki bir şirketten... Kampanya baştan beri büyük oranda sadece negatif elektrik üretiyor ve çözüme yönelik hareketler yerine böyle akla ziyan hareketler...

    Tüm bu süreçte geçenlerde merkezlerinden aranıp memnun musunuz diye aramaları ise apayrı akla ziyan...
  • Konuya söyle bi baktım da çoğu kişi şikayetçi ben 2 kere sipariş verdim ikiside geldi sonuncuyu dün söyledim hatta bayiden kaynaklanıyor sanırım sorun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bursada oturuyorum, aynı hesaptan 2 kod kullanarak sipariş verdim ikisi de geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carpediem2012 C kullanıcısına yanıt
    türkiyede birçok büyük firma ortadoğu zihniyetiyle yönetiliyor. buna alıştık. bizim bayimiz iyi niyetli. kurye her su getirdiğinde hal hatır sorarım. belirli aralıklarla 5-10tl bahşiş veririm. ekonomik gerekçelerle böyle fırsatları değerlendirmek zorunda olduğumuzu söylemiştim ve onlar da hak verdiler.
    türkiyede çözümler kurumsal değil bireysel olduğu için birçok yerde böyle davranmak zorunda kalıyorum.
  • İlk kampanya başladığında ilk siparişimde sinirden deliye dönmüştüm ama sonradan kampanya başladığı ekimden beri suya hiç para vermedim aylık 4 tane söylüyorum sağolsun bizim bayi arada sitem ediyor ama getirmemezlik yapmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süreci bu noktaya getiren zaten ...... bayi..

    .... bayi sanki kendi cebinden karşılıyormuş gibi ilk iki sudan sonra getirmemeye başlayınca gittik kendimiz almaya başladık bayiden... Gerekli yerlere de durumu anlattık bu nasıl iştir diye... O anlattıklarımız da bizi eleştiremezsiniz kafasında olunca sonuç bu...

    Bu arada kötüye kullanım filan söz konusu değil, parayla kod alıp sipariş verme durumu falan yok bazılarının yaptığı gibi...

    Bu arada bilginiz olsun kampanyalı her sudan 2 TL bayiye kalıyor, kampanyasız her sudan ise kar oranları 6 TL...

    Tabi bayi size suyu getirmeyince 2 TL + fazladan bir su olmuş oluyor elinde, böylece aynı sudan 8 TL kar etmiş oluyor...

    Hayatsu'ya bayileriniz suyu getirmeyerek haksız kazanç sağlıyor dedik, feyz alacaklarına yaptıklarına bak...

    Böyle .... bir bayiye denk gelince sonuç bu oluyor hele bir de bilinçli tüketici modundaysan...

    Düzgün bir bayide zaten sorun olmuyor...

    TR'de fazla bilinçli olmayacaksın... Boş yere katlamalı sinir olmandan başka bir işe yaramıyor...




  • Ben de bir tek ben sorun yaşadım sanıyordum, meğer çoğu bayi bu şekildeymiş, ankaradayım ilk sipariş 3 gün içinde geldi, 50 kere aradım müşteri temsilcisini, şimdi bi daha sipariş verdim bakalım getirecek mi ama çok ukala bir bayi, saka suyun gözünü seveyim, geri döneceğim anlaşılan
  • Benden bir de 15 TL ücret aldılar elimde damacana olmasına rağmen 3 yıldan daha eskiymiş damacanam bunu bahane ederek bu şekilde bir sıkıntı yaşayan oldu mu * şikayet.var sitesine baktım da türkiyeenin 4bir yanında aynı sıkıntı adamlar getirmiyor resmen siparişleri
  • Bende de gozukmuyor cozum nedir acaba45 lira bakiye yüklemesi yapıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.