Merhaba arkadaşlar, doğrudan konuya girmek istiyorum.
Olay 1: Faturasız hat kullanıyorum, yeni esnek 2gb ve 5tl spotify + 500mb kullanıyorum. 29'unda paketlerim yenilendi ancak spotify yenilenmedi. Bunula ilgili twitterdan ve vodafone forumundan yazdım, 31'inde forumdan numaramı aldılar. Bugün oldu hala düzelmiş değil, tekrar tekrar mesaj atmama moderatorlere ve tekrar tekrar konu açmama rağmen cevap vermiyorlar. Olay 2: İki ay önce internet kullanırken bir anca bakiyemin bittiği mesajını aldım, bir dakika sonra da paketimin bittiğine dair mesaj aldım. 8tl'm gitti. Bunu da yazdım foruma spotify'dan sonra, onda da numaramı istediler, şimdi o moderator attığım mesajı bile okumuyor.
Bunlarla ilgili ne tür işlem başlatabilirim. Olay 10tl değil ama bunca zaman ilgilenilmemesi, resmen dolandırılmış olmak. Parasını verdiğim hizmeti alamamak. e-Devletten tüketici hakları ile ilgili şikayette bulunmayı planlıyorum ancak hat babamın üstüne, kabul olur mu sormak ve daah farklı bir yolu varsa öğrenmek istiyorum
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme