Şimdi Ara

VODAFONE EVDE İNTERNETİ İPTAL ETTİREMİYORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3 Ağustosta iptal için e-mail attım,mail alındı cevabı geldi,defalarca aradım,ama hala hat iptal edilmedi,btk ya ve şikayet var sitesine şikayet ettim.Daha ne yapabilirim bilen var mı? Bazılarını 15 gündür bekletip iptal etmiyorlarmış







  • dilekçeyi doldurup vodafone bayisine verin. fatura gelmeye devam ederse ödemezsiniz.
  • Email ile oluyor mu bilmiyorum ama ben dilekçeyi faks çekmiştim ve belli bir tarihte iptal edilmesini istemiştim (yanlış hatırlamıyorsam 3 gün sonrasıydı). İstediğim tarihte kesildi.
    Kesin tarihler verdiğinizde mecburen kesiyorlar diye düşünüyorum. Diğer türlü yavaşlatıyorlar mı acaba diye aklıma geliyor
  • 3 AĞUSTOS tarihinide yazdım verdim,ellerine ulaşmış cevabından başka hiç bir geri dönüş yok.

    Yavaşlatma filanda yok hiç..




  • aynı sorunu bende yaşıyorum yaklaşık 10 gündür bi interneti iptal ettiremedim
  • Farklı bir firmaya mı geçeceksiniz. Çok daha kolay şekilde iptal edebilirsiniz. Yazın bana yardımcı olayım
  • iptal etmiyorlar deliricem kayıtlı eposta dan mail atıyorum cevap geliyor kayıtlı e postadan atın diye fax geçiyorum geri dönen yok şikayetvar a yazdım cevap yok müşteri hizmetleriyle kavga etmekten bıktım bu nasıl iş yaa abone olacaklar bunları okusun ve ona göre abone olsun durum bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Farklı bir firmaya mı geçeceksiniz. Çok daha kolay şekilde iptal edebilirsiniz. Yazın bana yardımcı olayım
    evet gıbırnete geçmeyi düşünüyorum, nasıl yardımcı olabilirsiniz?
  • varslan kullanıcısına yanıt
    Geçiş yapmak istediğiniz firmaya eski aboneliği iptal etmeden geçiş yapmak istediğinizi söyleyin. Onlara churn evrakı diye bir evrak imzalayacaksınız. Bi konuşun duruma göre yine yazın
  • Gıbırnet'le konuştum o konuyu, bana aboneliğiniz bitince başvurun dendi, zira onlar cayma bedeli vs karşılamıyorlar bildiğim kadarıyla...
  • serden kullanıcısına yanıt
    full dümen ben ptt den iadeli taahhütlü yolladım genel müdürlüğüne iptal dilekcesi ama yine de vodafone fatura çıkardı
  • Onlarca mail 5,6 tane faxtan sonra sabah hattınız kısıtlanmıştir smsi geldi
  • 22 Temmuzda mail attım BTK üzerinden şikayette bulundum hala dönüş sağlanmadı. İptal edebilen varsa yönetimi paylaşırsa sevinirim. İyice muz cumhuriyetine döndük.
  • RoseCity kullanıcısına yanıt
    E-imzanız varsa, kep adresi üzerinden iptal talebinizi iletebilirsiniz.
  • strategos kullanıcısına yanıt
    Maalesef yok. Bugün Twitter üzerinden şikayette bulundum. Aradılar ilgili birime ilettik dediler. Bekliyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.