Şimdi Ara

Vodafone Evde Net Şikayeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba değerli dostlarım. TürkNet'e başvurduğumda bana 35 mbps hız vereceğini söylemişti lakin sadece Türk Telekom'dan 2 teknik ebip elemanı gelip apartman altında bir şey yapıp gittiler. Port ile alakalı bir şey yaptılar sanırım, bir fikrim yok. Daha sonra 1 ay boyunca gelmediler. İptal ettirdim.

    Vodafone Net ile anlaştım. Evime bağlattım fakat ciddi sorunlarım var. Bilgisayar'a kablolu bağlantı gerçekleştiriyorum. Hız testlerim de hız 16mbps gösteriyor fakat bir şey indirirken 300-500 kb arası bir hız ile indiriyor. IDM ile indirirken 1.7MB oluyor bazen, bazen o da 300-500 kb hıza takılıyor. Genellikle hız testim 16mbps gösterirken oyunlarda 300-400 ping oluyor. Hiç bir oyunu oynayamıyorum. Müşteri hizmetleri zaten Covid-19'u bahane ederek telefonları saatlerce açmıyorlar. DNS Temizleme gibi çözümler okudum yaptım bir sonuca varamadım. Wi-Fi kullanımında da aynı sorunları yaşıyorum.


    Şimdi siz değerli arkadaşlarıma iki sorum olacak.

    1- Bu hız konusu ile alakalı net bir fikriniz çözümünüz var mı ?
    2- VodafoneNet'i Tüketici haklarına şikayet edersem bunlardan ücretsiz kurtulabilir miyim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur_tufekci -- 26 Eylül 2020; 23:54:30 >







  • Arkadaşlar ?
  • Merhaba. Hat değerlerinizi ekler misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Vodafone Evde Net Şikayeti
  • Hattınıza 16 tanımlı ve değerlerinizde bir problem yok. Bölgenizde destekleniyor ise VDSL geçmenizi tavsiye ederim (modem destekliyor ise ve taahhüt etkilenmiyor ise)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 10 Ekim 2020; 14:32:13 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam VDSL yok malesef... Fakat şöyle garip bir olay var ki ben Turkcell Superonline kullanıcısıyken bu denli bir sorun yaşamamıştım Download hızımda. Bir şeyler normal değil ama çözemedim. CRC değerleri ile alakalı şeyler okudum internette. 1000 üzerinde olması normal midir hocam.

  • onur_tufekci kullanıcısına yanıt
    Crc herkeste olur ama minimum olması önemli olan hocam. Alternatif modem var ise bir de onunla deneyin derim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Superonline ve Twitter sorunu
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bizde vodafone bağlayacağız ders için çekimi yani burda mobil olarak iyi değil di ev interneti nasıl olur bilmiyorum fikir verirmisiniz ve fiyatlar ne kadar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kesinlikle bağlatmayın. Çok pişman olursunuz. girin Vodafone Instagram hesabına en son paylaşımın altındaki yorumları okuyun Zaten siz de vazgeçersiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Valla mi ne baglatalim peki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fikrimi sorarsanız ben TurkNet derim. Onu istemiyorsanız da diğer taahhütsüz hizmet veren firmalara bakabilirsiniz. Fakat bu firmalar içinde en son tercih edeceğiniz hatta hiç tercih etmeyeceğiniz iki firma Vodafone ve d-smart olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Bulunduğum yerde turknet yok ki türk telekom heralde ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNet zaten Türk Telekom altyapısını kullanıyor. Karar verirseniz yine yazın bana yardımcı olurum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Tamamdır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam sakın TürkNet rüzgarına kapılma pişmanlıklar silsilesi. Bunların arasında bi seçim yapacaksan git Turkcell Superonline kullan. Sosyal Medya'da kontrol edin bakın sadece Turkcell olumlu yorum alıyor. Ben de geçmeyi düşünüyorum Superonline'a. TurkNet evime interneti bağlamaya 3 güne geldi. Fakat bağlantı kurulamadı. 1 ay boyunca aramadılar sormadılar gelcez dediler gelmediler. İptal ettirirken de "Gitmeyin işleminizi en öne koyalım" diyor. 1 aydır bekleyen işleme sıra gelmiyor Rize gibi küçük memlekette.


    En önemlisi müşteri temsilcisi yok adamlara mesaj atıcan, keyfi yerinde bi zamana denk gelirse cevap verecek. Ona göre düşün taşın.


    Bir de not düşmeyi unuttum. Turknet dediğimiz marka alt yapısını Türk Telekom'dan alıyor. Bağlantı için eve Türk Net çalışanı değil Türk Telekom çalışanı geliyor. Ve işin alıcı noktası şu ki Türk Telekom önceliği her zaman kendi müşterisine ayırıyor. Türk Net kullanıcısının işlemleri genellike sona kalıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur_tufekci -- 16 Ekim 2020; 17:54:31 >




  • onur_tufekci kullanıcısına yanıt
    Anladım ben en iyisi hiç birine bulaşmayayım😂😂😂 türkcell de olabilir aslında ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsi kötü de Turkcell kötünün iyisi Vodafone Evde Net Şikayeti 

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.