Şimdi Ara

Vodafone Evde İnternet Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Bgrn7 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 2 hafta önce Evde İnternet için başvuru yaptım. Öğrenciyim, evime dönmek zorunda kaldım ve bulunduğum evde ne ADSL ne de Fiber altyapısı var. Ödevlerim ve derslerim için çok fazla internet gerekiyor fakat mobil planlar buna dayanmıyor fatura fazlasıyla kabarıyor. Evde İnternet başvurumda altyapı olmaması sebebiyle Vodafone Genel Müdürlüğünden 4.5G modem teklifi gelmişti ve ben de kabul etmiştim. 10 gündür Vodafone'dan kurulum ekibi bekliyorum fakat yaklaşık 10 dakika önce Vodafone'dan bir arama geldi ve bulunduğum bölgede 4.5G çekim kalitesinin zayıflığı sebebiyle kurulum yapamayacaklarını aktardılar. Vodafone'da bulunduğum bölgede en yoğun saatlerde en az 15-20 megabit indirme ve 5-10 megabit arası yükleme hızları alıyorum. Yoğun olmayan saatlerde ise çok daha yüksek hızlar alıyorum. Fakat bulunduğum bölgede nasıl 4.5G bağlantısı zayıf denilerek bana geri dönüş yapılıyor anlamıyorum.

    Burada teknik ekiplerin beceriksizliği hakkında bir eksiklik olduğu kanaatindeyim. Eğer öyle değilse de resmen başlarından Savmak için bahane uyduruyorlar. Tüm ailecek Vodafone kullanmamıza rağmen senelik müşterilerine dahi Vodafone ayrım yapabiliyor. Bulunduğum bölge ile alakalı istedikleri 4.5G testlerini sentetik olarak sağlayabilirim. Vodafone Genel Müdürlüğünden gelen ilk aramada bulunduğum bölgede 4.5G kalitesinin iyi olduğunu ve tarifeyi alabileceğim söylenmişti. Konu ile alakalı memnuniyetsizliğimi Vodafone Genel Müdürlüğüne, Vodafone Türkiye CEO'suna ve sosyal medyadaki tüm Vodafone Destek hesaplarına ileteceğim. Ayrıca yine bu sebeple tüm aile bireylerimin hattını Vodafone'dan taşıyacağım ve hiçbir tanıdığıma veya tanımadığıma Vodafone'u tavsiye etmeyeceğim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vodafone Evde İnternet Rezaleti: Teknofix Mağdurları Mağdur Ediliyor

    Teknofix Vodafone iş birliğiyle sunulan Vodafone Evde İnternet hizmeti, son zamanlarda birçok kullanıcının şikâyetine neden olmuştur. Müşteriler, yavaş bağlantı hızları, sık sık kesintiler ve yetersiz müşteri hizmetleri gibi ciddi sorunlarla karşılaştıklarını bildirmektedir.

    Bu sorunlar, kullanıcıların günlük yaşamlarını ve işlerini olumsuz yönde etkilemektedir. Öğrenciler çevrimiçi derslere erişmekte güçlük çekmekte, çalışanlar uzaktan çalışırken bağlantı sorunları yaşamakta ve genel olarak internet bağlantısına güvenen herkes ciddi sıkıntılarla karşı karşıyadır.

    Teknofix mağdurları, şikâyetlerini dile getirdiklerinde yetersiz destek ve ilgisizlik ile karşılaştıklarını belirtmektedir. Müşteri hizmetleri temsilcileri genellikle sorunu çözmek için yetersiz çaba göstermekte ve müşterileri tatmin edici yanıtlar olmadan başlarından savmaktadır.

    Vodafone, bu sorunlara çözüm bulmak için henüz etkili adımlar atmamıştır. Müşteriler, internet hizmetlerindeki sorunların bir an önce giderilmesini ve yaşadıkları mağduriyetin giderilmesini talep etmektedir.

    Vodafone Evde İnternet hizmetindeki bu sorunların çözülmemesi, şirketin itibarına zarar vermekte ve müşteri güvenini zedelemektedir. Kullanıcılar, güvenilir ve kaliteli bir internet hizmeti almayı hak etmekte ve Vodafone'un bu konuda gerekli önlemleri alması gerekmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bu tip konularda aldığınız hızdan öte, bölgenizdeki istasyonda fiber desteği var mı yok mu ona bakarlar, fiber yoksa arada karasal linkli istasyonlar ile fiberli istasyona trafiğini aktarılıyorsa karasal linkleri şişirmemek için o bölgeye bu tip abonelik yapmazlar, aslında doğrusu da bu, ama tabi sizi mağdur etmiş oluyorlar...

    gerçi vodafone öyle saçma bir firmaki bölgenizdeki istasyonda fiber var mı yok mu onu bile sorgulamayı becerememiş olabilir, o detayıda unutmamak lazım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 29 Nisan 2020; 22:49:10 >
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Anladım fakat bulunduğum mahallede 15-20 Turkcell Superbox kurulumu mevcut. İnanır mısınız Turkcell bulunduğum bölgede 15 megabit hızı geçemiyor dahi. Buna rağmen stabil bir şekilde Superbox kurmaya devam ediyorlar. Fakat 20 metre ötedeki komşum aynı sebeplerden ötürü Vodafone 4.5G modemli internet hizmeti alıyor. Ayrıca bulunduğum bölgede yoğun saatlerde 15-20 megabitten aşağı düşmüyor Vodafone, diğer saatlerde ise 40-50 mbps civarı hızları rahatlıkla verebiliyor. Nasıl oluyor da evimin dibindeki komşuma gelip bağlayabiliyorlarken Vodafone bana 4.5G alt yapınız zayıf diyebiliyor? Müşteri hizmetlerini defalarca aradım hepsi farklı bilgi veriyor, kimisi hala ADSL modemi bekliyorsunuz diyor, kimisi Vodafone'dan aranılan konu doğru, 4.5G altyapınız zayıf olduğu için bağlantı yapılamayacağını söylüyor.

    Bu konuda çok başarılı çalışan Turkcell'i cidden tebrik ediyorum. Bugünden sonra 1 yeni Superbox müşterisi ve en az 3 yeni Turkcell mobil müşterisi kazandılar...




  • emresteely kullanıcısına yanıt
    valla dostum vodafone tr dediğin firma orta doğu, balkanlar ve avrupanın en rezil gsm firması, akılla mantıkla çözemesin bu işi, telekom ve turkcell olsa mantıklı bir açıklaması var her koşulun, ama vodafone deyince akan sular duruyor, başka bir adrese alıp, mevcut yerinde kullanmayı deneyebilirsin.

    ayrıca hız bu konuda tek kısıt değildir, bazda fiber vardır, ama yayını 800 mhzdir herkese 5-10 mbps hız verir, ama toplam 1000 kişi kaldırır, istasyon vardır 2600 mhz verir bazda radyolink vardır, 3-4 kişiye 150 mbps verir, 100 kişi gelirse 1-2 mbps verir, network ekibinin kısıt ve planlamasını bilemezsin...
  • Ayni durumdan bende 4.5g 10 mbit tarife vodafone tarafindan sağlandi bugun beni aradilar bolgede sinyal yetersizliginden dolayi baglanmicagini bildirdiler fakat teknofix ekibi vodafondan 2 saat once arayip cuma gunune randevu verdiler saha ekibinden birisi ile gorustum ve cuma gunune kurulum icin randevu aldi. Vodafondan arandiktan sonra bunu belirttim ve onlarda sistemden tekrar teknofix e yonlendirdiler. Ben durmadim tabiki tekrar beni arayan saha ekibindeki adami aradim cuma gunu kesin kurulum yapilcak dimi diye teyit aldim ama yinede olumsuz olcağini dusunuyorum. Yarin tekrar teknofix vodafone ve saha ekibindeki adami arayip zorlicam peşini birakmicam. Cunku bulundugum bolgede sadece vodafone 4.5g internet cekiyor 100 dbi ile 115 dbi arasinda sinyal akişi alabiliyorum( 2 diş 3 diş ). Verici ise karşimda sahil tarafina bakiyor ben görebiliyorum vericiyi. Bakalim ne olucak. Benim duşuncem kurulum maliyeti ve merkezden uzakligindan dolayi 3. Şahis firmasi bi bahane uydurup başindan saliyor tek mantikli açiklamasi budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • maaart M kullanıcısına yanıt
    İşte başka bir adrese almak istediğinde de 4.5G Modemli tarife çıkmıyor zaten satışa sunulan bir tarife değil sadece özel teklifler ile verilebiliyor. Bunu nasıl yapabileceğimi bilmiyorum.

    Bulunduğum bölge yoğun nüfus içeren bir yer ve üzerinden çok gelen geçenin olduğu bir mahalle değil. Hatta köy olduğunu söyleyebilirim. Eğer baz istasyonunda fiber yok ise benim komşum nasıl kullanıyor? Eğer fiber varsa zaten bağlamaları gerekiyor. Her zaman internet bağlantı hızının sabit olduğu bir yerde yaşıyorum.
  • astanca111 A kullanıcısına yanıt
    Uğraşın hocam kesinlikle peşini bırakmayın. Kuvvetle muhtemel taşeron olup 3. şahıslara bu tarz görevler aktarıldığı için başlarından savıyorlar. Gerekli hız ve stabilite bulunduğum yerde zaten mevcut ve buna eminim. Hızın yavaş olduğu bir yerde yaşıyor olsam hiç irdelemeyeceğim fakat hem insanı bekletip hem de mağdur etmeyi seven bir firma Vodafone.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.