Şimdi Ara

Vodafone Faturasız 400DK+1000SMS+2GB 15TL MEGA2GB & 600DK+1000SMS+3GB 19TL MEGA3GB (81. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.707
Cevap
90
Favori
79.189
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • parlak47 kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler hocam bunlarda doldur oluyormu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kizilat K kullanıcısına yanıt
    oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fizisyen

    Dun gecede kontrol etmistim ama yüklenmemiş ti.
    Şuan baktığımda gelen sms teyüklenmiş gözüküyor.
    Ama vodafone yanımda uygulamasında gözükmüyor....

    İlginç.

    aynı durum bende de oldu. uygulamada gözükmüyor doldur paketi. INTERNET SORGU yazıp 7000 e yollarsanız internet kalan kullanım hakkınızı söylüyor
  • tarifeye geçiş bitmiş deniliyor. tarifede olanların paketi yenilenmeye devam edecek mi?
  • Beyler faturasız freezone esnek super kullanıyorum. Faturasız freezone esnek 3gb tarifesine geçmek istiyorum ama esnek superi nasıl iptal edicem? Online işlemlere girip tarife değiştir diyorum esnek 3gb çıkmıyo. Bi yardım edinde esnek superden kurtulayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Internetim bitti bugun. Hattima 15 tl yukledim. Doldur 3gb yapacaktim. Internetim kapali olmasina ragmen internet yemisim gibi gosterip 8 tl cekti. Sonra bir 15 tl daha yukledim. Doldur 3gb yazip gonderdim. Tarifenize 3 gb internet tanimlandi mesaji geldi. Internete baglandim. 2 tl daha cekti. Müşteri hizmetlerini aradim. Müşteri hizmetleri hic beni dinlemeden sesimi bile duymadan. hosgeldiniz sizi ilgili birime yonlendiriyorum dedi ve beni beklemeye aldi. Yaklasik 12 dakika bekledim. Sonra kapattim tekrar aradim. Bir sekilde musteri hizmetlerine ulastim. Adam diyor ki bana sistemimizde boyle bir dusus gozukmuyor. Yani guya 10 tl kesmemisler benden. Ben de dedim ki bugun kac para yuklemisim. 30 tl dedi. Ne kadar harcamisim dedim. 10 tlye internet almissiniz dedi. Hattimda ne kadar var dedim. 10 tl dedi. Ee kalan 10 tl nerede dedim. Adam error verdi. Hala yok sistemlerinde dusus gozukmuyormus falanmis fismanmis. En son 24 saat sonra tekrar arayin deyip beni basindan savdi.



    Velhasil kelam 3 operatörü de kullanmis biri olarak diyebilirim ki vodafone acik ara Türkiye'nin en kötü operatorudur. Bunu sadece bu olaya dayanarak soylemiyorum. Diğer operatorlere gore internet hizi daha yavas, görüşme kalitesi berbat. Seste bir yapaylik var. Müşteri memnuniyeti sifir. Müşteri hizmetlerine ulasmak tam bir eziyet. Ulastiktan sonra derdini anlatabilmek daha bir eziyet. Şu 3 aylik surem dolsun Türk telekoma geri döneceğim.

    Az önce yine aradım müşteri hizmetlerini. Kadın diyor ki böyle bir kesinti gözükmüyor. Dün kaç para yüklemişim diyorum. İki sefer 15 TL yüklemişsiniz toplam 20 Tl yüklemişsiniz diyor. Dedim hanımefendi 15'le 15'i toplayıp 20 mi buldunuz? Sonradan düzeltti kendini toplam 30 TL yüklemişsiniz bunun 10 TL'si Doldur 3 GB için kesilmiş hattınızda da 10 TL var dedi. Ben dedim kalan 10 TL nerede? Beni beklemeye aldı. Sonra tekrar bağlandı ve dün 30 TL yüklemişsiniz bunun 10 TL'si doldur 3gb için kesilmiş 20 TL'si de tarifeniz için kesilmiş dedi. Dedim ki hattımda şu an kaç TL var. 10 TL dedi. Toplayın ne yapar dedim. 40 yapar dedi. Kadın bir error daha verdi. Halbuki benim tarifem zaten ayın 7sinde yenileniyor ve dün 20 TL'lik bir kesinti olmadı. Yani beni başından savmak için yalan söylüyor.Beni yine beklemeye aldı. Bu sefer daha kuyruklu bir yalan uydurdu kadın.Dedi o 10 TL de internet kullandığınız için kesilmiş. Ben yalan söylediğini anladım. Dedim ne zaman kullanmışım kaç kb kullanmışım.Cevap yok. Hayır zaten dün 10 TL'lik bir kesinti olmadı. 8 TL'lik ve 2 TL'lik iki ayrı kesinti oldu. Bunları söyledim. Kadın yapabileceğim başka bir şey yok. Bu kadarını görüntüleyebiliyorum dedi.

    Yani kısacası benim 10 TL çöpe gitti. Vodafone müşteri hizmetleri sınıfta kaldı. İşin 10 TL'sinde değilim. Bana adam gibi açıklamaya yapsalar. Şu saatte şu kadar kb internet kullanmışsınız. Bu yüzden kesilmiş deseler buna bile razıyım (ki ortada böyle bir şey olmamasına rağmen). Şu an Türk Telekom tarifelerini araştırıyorum.




  • QRX kullanıcısına yanıt
    Bu tarz konuları btk ya şikayet edin,m.h. ile uğraşmayın.Mutlaka paranızı iade ediyorlar(incelemeleri biraz daha dikkatli oluyor)Ben iki defa şikayet ettim ikisini de aldım.
  • QRX kullanıcısına yanıt
    30 tl yükledim. Tarifem nasılsa yenilenmiş deyip kullanmaya başladım. iki sonra farkettimki tarife yenilenmemis gitti 30 lira. Sebep olarak birkaç saniye internet kullanılmış. Tarifeyi yenilese öyle bir sorun olmayacaktı. Rezil bir şebeke. Müşteri hizmetleri daha da rezil. Aman dikkatli olun.Tl yüklerken simkartı eski tip akıllı olmayan telefonlara takın. Bir kurum daha fazla rezil olamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Internetim bitti bugun. Hattima 15 tl yukledim. Doldur 3gb yapacaktim. Internetim kapali olmasina ragmen internet yemisim gibi gosterip 8 tl cekti. Sonra bir 15 tl daha yukledim. Doldur 3gb yazip gonderdim. Tarifenize 3 gb internet tanimlandi mesaji geldi. Internete baglandim. 2 tl daha cekti. Müşteri hizmetlerini aradim. Müşteri hizmetleri hic beni dinlemeden sesimi bile duymadan. hosgeldiniz sizi ilgili birime yonlendiriyorum dedi ve beni beklemeye aldi. Yaklasik 12 dakika bekledim. Sonra kapattim tekrar aradim. Bir sekilde musteri hizmetlerine ulastim. Adam diyor ki bana sistemimizde boyle bir dusus gozukmuyor. Yani guya 10 tl kesmemisler benden. Ben de dedim ki bugun kac para yuklemisim. 30 tl dedi. Ne kadar harcamisim dedim. 10 tlye internet almissiniz dedi. Hattimda ne kadar var dedim. 10 tl dedi. Ee kalan 10 tl nerede dedim. Adam error verdi. Hala yok sistemlerinde dusus gozukmuyormus falanmis fismanmis. En son 24 saat sonra tekrar arayin deyip beni basindan savdi.



    Velhasil kelam 3 operatörü de kullanmis biri olarak diyebilirim ki vodafone acik ara Türkiye'nin en kötü operatorudur. Bunu sadece bu olaya dayanarak soylemiyorum. Diğer operatorlere gore internet hizi daha yavas, görüşme kalitesi berbat. Seste bir yapaylik var. Müşteri memnuniyeti sifir. Müşteri hizmetlerine ulasmak tam bir eziyet. Ulastiktan sonra derdini anlatabilmek daha bir eziyet. Şu 3 aylik surem dolsun Türk telekoma geri döneceğim.

    Az önce yine aradım müşteri hizmetlerini. Kadın diyor ki böyle bir kesinti gözükmüyor. Dün kaç para yüklemişim diyorum. İki sefer 15 TL yüklemişsiniz toplam 20 Tl yüklemişsiniz diyor. Dedim hanımefendi 15'le 15'i toplayıp 20 mi buldunuz? Sonradan düzeltti kendini toplam 30 TL yüklemişsiniz bunun 10 TL'si Doldur 3 GB için kesilmiş hattınızda da 10 TL var dedi. Ben dedim kalan 10 TL nerede? Beni beklemeye aldı. Sonra tekrar bağlandı ve dün 30 TL yüklemişsiniz bunun 10 TL'si doldur 3gb için kesilmiş 20 TL'si de tarifeniz için kesilmiş dedi. Dedim ki hattımda şu an kaç TL var. 10 TL dedi. Toplayın ne yapar dedim. 40 yapar dedi. Kadın bir error daha verdi. Halbuki benim tarifem zaten ayın 7sinde yenileniyor ve dün 20 TL'lik bir kesinti olmadı. Yani beni başından savmak için yalan söylüyor.Beni yine beklemeye aldı. Bu sefer daha kuyruklu bir yalan uydurdu kadın.Dedi o 10 TL de internet kullandığınız için kesilmiş. Ben yalan söylediğini anladım. Dedim ne zaman kullanmışım kaç kb kullanmışım.Cevap yok. Hayır zaten dün 10 TL'lik bir kesinti olmadı. 8 TL'lik ve 2 TL'lik iki ayrı kesinti oldu. Bunları söyledim. Kadın yapabileceğim başka bir şey yok. Bu kadarını görüntüleyebiliyorum dedi.

    Yani kısacası benim 10 TL çöpe gitti. Vodafone müşteri hizmetleri sınıfta kaldı. İşin 10 TL'sinde değilim. Bana adam gibi açıklamaya yapsalar. Şu saatte şu kadar kb internet kullanmışsınız. Bu yüzden kesilmiş deseler buna bile razıyım (ki ortada böyle bir şey olmamasına rağmen). Şu an Türk Telekom tarifelerini araştırıyorum.

    Ben de Türk Telekom'dan tarife bakıyorum, bulursanız iyi bir şeyler haber edin olur mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rock_er -- 22 Eylül 2016; 15:40:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 600 dk 1000 sms 3 gb 19 tl hala varmi yokmu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MEGA2GB hata veriyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Low

    MEGA2GB hata veriyor ?

    bitti galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • QRX kullanıcısına yanıt
    Siz siz olun almayın Kontörlü Turkcell dışında

    Faturalı vadafone da daha az sorun var çünkü belli faturalı abidik gubidik şeyler olabiliyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    600 dk 1000 sms 3 gb 19 tl hala varmi yokmu ?

    Yarın sabah Türk Telekomdan hattımı Vodafone taşımış olacağım. Sırf bu paket için hattımı taşımıştım.

    Her Yöne 600DK+ Her Yöne 1000SMS+ 3GB olan SUPER3GB deneyeceğim. İnşallah olur ne diyelim :)

    Merakla bekliyorum sabahı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert6385

    tarifeye geçiş bitmiş deniliyor. tarifede olanların paketi yenilenmeye devam edecek mi?

    bunu ben de merak ediyorum belirsizlik var bu konuda. yenilenen var mı hiç?
  • Déad kullanıcısına yanıt
    Freezone 750 dakika 5000 sms 5 gb 32 lira tarifesi vardı. Kim geçebiliyor sormadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carpediemsral kullanıcısına yanıt
    Benimki bu sabah yenilendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Déad

    quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    600 dk 1000 sms 3 gb 19 tl hala varmi yokmu ?

    Yarın sabah Türk Telekomdan hattımı Vodafone taşımış olacağım. Sırf bu paket için hattımı taşımıştım.

    Her Yöne 600DK+ Her Yöne 1000SMS+ 3GB olan SUPER3GB deneyeceğim. İnşallah olur ne diyelim :)

    Merakla bekliyorum sabahı...

    Sarilip aglayalim gel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Déad

    quote:

    Orijinalden alıntı: texmo

    600 dk 1000 sms 3 gb 19 tl hala varmi yokmu ?

    Yarın sabah Türk Telekomdan hattımı Vodafone taşımış olacağım. Sırf bu paket için hattımı taşımıştım.

    Her Yöne 600DK+ Her Yöne 1000SMS+ 3GB olan SUPER3GB deneyeceğim. İnşallah olur ne diyelim :)

    Merakla bekliyorum sabahı...

    bende sizden haber bekliyorım ,tasıma yapacagım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carpediemsral

    quote:

    Orijinalden alıntı: mert6385

    tarifeye geçiş bitmiş deniliyor. tarifede olanların paketi yenilenmeye devam edecek mi?

    bunu ben de merak ediyorum belirsizlik var bu konuda. yenilenen var mı hiç?

    Pakete katılmış olanlar 12 ay boyunca kullanmaya devam edecek.
    Bu paket,yeni alıma kapandı sadece.
    ..
    Artık
    Yeni gelen arkadaşlar SUPER20 yazıp 7000 e gönderebilir:
    20 tl ye;
    500 dk
    1000 sms
    2 gb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.